1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Oprava a ošetrovanie autobusov
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: SEVO-EL3/16-55-2025-OOPS
- Názov : Oprava a ošetrovanie autobusov
- Opis: Verejný obstarávateľ ("Objednávateľ") požaduje od úspešného uchádzača ("Zhotoviteľa") poskytnutie služieb opravy a ošetrovanie autobusov, zahŕňajúce: - opravy a ošetrenie autobusov, mechanické, klampiarske, lakovnícke práce, kompletný pneuservis. - opravy mechanických častí vozidiel (prevodový mechanizmus, brzdový mechanizmus vrátane vzducho-tlakovej sústavy, pruženie, riadenia), - opravy motorov a sústav vozidla (palivová sústava vrátane plynového pohonu, hydraulická sústava, elektrická sústava vrátane elektropneumatickej, sústava prívodu vzduchu do motora), - opravy elektrickej výstroje a ostatných elektrických spotrebičov vrátane klimatizácie - vykonávanie predpísanej údržby vozidiel po odjazdených km, odpracovaných Mh vrátane dodávky náhradný dielov (ND) použitých pri opravách/ošetrení a predpísaných prác pre jednotlivé typové rady, - klampiarske práce, karosárske práce, čalúnnické práce, lakovnícke práce, - príprava a vykonanie STK, EK, - vykonávanie kontroly elektronických systémov vozidiel vrátane ABS, riadiacich jednotiek, geometrie náprav, nastavenia svetlometov, emisií výfukových plynov, tachografov prostredníctvom certifikovaného diagnostického zariadenia schváleného alebo odporúčaného výrobcom - vykonávanie výmeny prevádzkových náplní v zmysle predpísanej údržby, - opravy a výmena pneumatík vrátane montáže a vyvažovania. Zhotoviteľ sa musí preukázať vlastníctvom alebo právom použivať platný, aktívny a originálny software (ktorý verejný obstarávateľ nijako neurčuje/neobmedzuje), určený k stanoveniu cenovej kalkulácie za opravy a údržbu, pracnosť v normohodinách jednotlivých mechanikov podľa technologických postupov (demontáž, montáž, lakovanie, oprava a pod.), cenu originál náhradných dielov/dielcov, spotrebného materiálu a prevádzkových kvapalín spolu s percentuálnym znížením ceny za ND. Informácia pre záujemcov/uchádzačov o predpokladaných (priemerných) objemoch/množstvách za 1 rok poskytovania opráv/ošetrení: › Počet opravovaných vozidiel ..................................................................... 45ks › Počet odpracovaných Nh (bežné opravy) na 1 ks vozidla ........................ 105 Nh › Počet odpracovaných Nh (servisné prehliadky) na 1 ks vozidla .............. 55 Nh › Priemerný počet km v rámci výjazdu servisnej skupiny k vozidlám ........ 400 km › Priemerný počet výjazdov k vozidlám ....................................................... 10 x (Pri stanovení vyššie uvedených predpokladaných objemov a množstiev vychádzal verejný obstarávateľ z reálnych čerpaní minulých rokov, priemeru a odborného odhadu). Požiadavka na dĺžku záručnej doby: minimálne 24 mesiacov na náhradné diely použité pri oprave/ošetrení a minimálne 12 mesiacov na vykonané/poskytnuté služby. Záručná doba začína plynúť od prevzatia vozidla po riadne vykonanej/poskytnutej oprave/ošetrení. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač (zhotoviteľ) využil pri opravách/ošetrení náhradné diely výhradne I. akosti, nové, nepoužité, nepoužívané, vyrobené z vhodného materiálu I. akosti, v potrebnej rozmerovej presnosti a určení pre daný typ vozidla, s dodržaním správneho technologického postupu, všetky náhradné diely použité pri oprave/ošetrení musia zabezpečovať plnú prevádzkyschopnosť, funkčnosť a vzájomnú kompatibilitu vozidla a dielov ako celku s dodržaním záruky za práce a tovary ako celku. Zhotoviteľ bude využívať/poskytovať pri opravách/ošetrení pre verejného obstarávateľa len originálne diely (tzv. OE diel) od výrobcu vozidla, alebo náhradné diely z výroby oficiálneho výrobcu náhradných dielov (tzv. OEM diel). Poskytovateľ musí spĺňať podmienku, že na vykonávanie požadovaných opráv uvedených typov autobusov má k dispozícii potrebné zázemie, priestory, personál, vybavenie, prostriedky, strojové a technické zariadenia, má zabezpečenú dodávku originálnych náhradných dielov/dielcov potrebných na plnenie predmetu zákazky. Bližšia (požadovaná) špecifikácia a konkrétne typy a množstvá vozidiel/autobusov, sú uvedené v súťažných podkladoch (č.p. SEVO-EL3/16-55-3/2025-OOPS), ktoré sú zverejnené spolu s týmto oznámením v profile tejto zákazky, viď záložka "Dokumenty zákazky", prípadne v ďalšej dokumentácii a podkladom, ktoré zverejní verejný obstarávateľ prostredníctvom profilu zákazky.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Oprava autobusov
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Verejný obstarávateľ vyžaduje poskytovanie opráv/ošetrení výhradne na území Slovenskej republiky. Verejný obstarávateľ vyžaduje od úspešného uchádzača (zhotoviteľa) zabezpečenie servisných stredísk poskytovateľom nasledujúco: › servisné stredisko región Západ – pre potreby vojenských útvarov v krajoch/lokalite: Bratislava, Trnava, Nitra, Kuchyňa. › servisné stredisko región Stred – pre potreby vojenských útvarov v krajoch/lokalite: Žilina a Banská Bystrica. › servisné stredisko región Východ – pre potreby vojenských útvarov v krajoch/lokalite: Prešov a Košice. Zhotoviteľ má povinnosť zabezpečiť túto sieť servisných stredísk po celú dobu trvania zmluvného vzťahu a z neho vyplývajúcich záväzkov (záruka). Záujemca/uchádzač môže v rámci svojej ponuky uviesť/záväzne ponúknuť aj viacero servisných stredísk.
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 999
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena bez DPH. Uchádzač bude pri predkladaní ponuky postupovať podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch a teda aj cenovú ponuku vyplní podľa priloženého vzoru - prílohy k súťažným podkladom. V prípade ak dvaja, alebo viacerí uchádzači ponúknu identické ceny v cenovej ponuke, uplatní verejný obstarávateľ v rámci vyhodnocovania cenových ponúk aj tzv. "rozstrelové kritérium", ktorým bude najnižšia cena celkom (bez DPH) za skupinu náhradných dielov pre vozidlo Karosa LC975.1070.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena bez DPH.
- Komplikované kritérium na vyhodnotenie ponúk: definované vyššie.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Nie je povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo obrany Slovenskej republiky)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo obrany Slovenskej republiky)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 23.10.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 10
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 23.10.2025
- Čas otvárania ponúk: 08:05
- Opis otvárania ponúk: Pri otváraní ponúk bude komisia postupovať podľa § 52 ods. 2 a ods. 3 zákon o verejnom obstarávaní. Komisia prostredníctvom funkcionality IS EVO sprístupní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku informácie o počte predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom všetkých ponúk predložených v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu 19.1. oddielu A.1. súťažných podkladov. Ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejnia.
- Miesto otvárania ponúk: Otváraním elektronických ponúk sa rozumie ich on-line sprístupnenie v IS EVO komisiou na vyhodnotenie ponúk verejného obstarávateľa (ďalej len „komisia“) všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/484688
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/484688
- Označenie dokumentu/zákazky: 31655-3-25 - Súťažné podklady (č.p. SEVO-EL3/16-55-3/2025-OOPS) a 31655-3-25 - Prílohy k SP
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Informačný systéme elektronického verejného obstarávania (IS EVO), ktorého správcom je od 01.01.2025 Úrad podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre Plán obnovy a znalostnú ekonomiku s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je bezplatne dostupný na adrese: https://www.isepvo.sk/, je nutné sa registrovať a založiť si účet.
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)