Informácie
Názov zákazky:
Zvyšovanie energetickej účinnosti budovy obecného úradu v obci Nitrianska Blatnica
Kód zákazky:
.
Kód oznámenia:
14659 - WYP
Postup:
Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh:
Stavebné práce
Predpokladaná hodnota:
422 381,01 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
30.9.2025 09:00
Vyhlásenie:
10.9.2025
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Pod Brezinou
95605 Nitrianska Blatnica
NUTS:
SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania:
Nitrianska Blatnica 95605 Slovensko
Zdroj:
Popis
1. Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác, a to konkrétne rekonštrukcia budovy obecného úradu obce Nitrianska Blatnica za účelom zvýšenia energetickej účinnosti predmetnej budovy. 2. Podrobný opis predmetu zákazky obsahuje projektová dokumentácia (výkresová a textová časť), ktorá je prílohou č. 8 - Dokumentácia realizácie stavby týchto SP a výkaz výmer ako príloha č. 3 týchto SP. 3. Na preukázanie splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky je uchádzač do ponuky povinný predložiť nasledovné doklady a dokumenty: • Podrobný vecný a časový harmonogram stavebných prác vypracovaný podľa bodu 7. – 8. tejto časti SP; • Zoznam ekvivalentných materiálov, výrobkov a zariadení vrátane technických listov vypracovaný podľa bodu 5. – 6. tejto časti SP (ak sa uplatňuje); • Technické listy a/alebo katalógové listy vybraných výrobkov podľa bodu 9. tejto časti SP. 4. Ak boli v SP a ich prílohách použité technické požiadavky a charakteristiky odvolávajúce sa odkazmi na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie/značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, tak iba z dôvodu, že predmet zákazky nebolo možné opísať dostatočne presne a zrozumiteľne iným spôsobom. 5. V prípade, ak je SP a ich prílohách alebo iných dokumentoch uvedená konkrétna značka/typ/výrobok, môže uchádzač predložiť aj ekvivalent inej značky/typu/výrobku v rovnakej alebo vyššej kvalite v súlade s ustanovením § 42 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok/zariadenie alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú určené. 6. Ak uchádzač pri oceňovaní predmetu zákazky použije ekvivalentné výrobky a zariadenia podľa predchádzajúceho bodu tejto časti SP vypracuje prehľad použitých ekvivalentných výrobkov a zariadení pri ocenení predmetu zákazky v členení podľa poskytnutého výkazu výmer ako prílohy č. 3 týchto SP, oddiel a číslo položky s uvedením ekvivalentnej dodávky za týchto podmienok: • v prípade uvedenia konkrétnych značiek materiálov a výrobkov, pri ktorých sú uvedené minimálne požiadavky, môže uchádzač predložiť aj materiály/výrobky lepších parametrov, pričom dôkaz o ich vhodnosti musí byť priložený v ponuke; • uchádzač je povinný predložiť zoznam ekvivalentných výrobkov vrátane technického listu ponúkaného ekvivalentného výrobku/ materiálu, resp. iný vhodný doklad alebo dokument, v ktorom preukáže, že ním navrhovaný ekvivalent spĺňa rovnaké alebo lepšie parametre ako sú minimálne požiadavky uvedené v dokumentácii; • za estetickú ekvivalenciu sa považuje pohľadová ekvivalencia materiálu/výrobku vrátane farebnosti a textúry, dizajnu/tvaru počas celej doby jeho životnosti. Pohľadová ekvivalencia sa posudzuje z hľadiska finálneho osadenia výrobku na miesto jeho určenia, z pohľadu pozorovateľa a používateľa pri prirodzenom osvetlení, ako aj pri umelom osvetlení. • funkčnú ekvivalentnosť jednotlivých komponentov predmetu zákazky/diela uchádzač preukáže výsledkami certifikovaných meraní a platnými certifikátmi; • ak uchádzač tento zoznam/prehľad nevypracuje alebo niektorú položku do neho nezahrnie, bude verejný obstarávateľ mať za to, že uchádzač ocenil výrobky a zariadenia uvedené v poskytnutom výkaze výmer. 7. Verejný obstarávateľ požaduje ako súčasť ponuky predložiť podrobný časový a vecný harmonogram stavebných prác (ďalej len „harmonogram“), ktorý bude korešpondovať s výkazom výmer (príloha č. 3 týchto SP) a projektovou dokumentáciou (príloha č. 8 týchto SP), pričom musí odrážať reálne predpokladaný postup vykonávania jednotlivých prác. 8. Harmonogram musí byť vypracovaný s uvedeným časového rozvrhu všetkých činností vo vecnom vyjadrení, tzn. na jednotlivé pracovné úkony a aktivity, z ktorého musia byť evidentné časové údaje začiatkov a ukončení všetkých činností a počet nasadených pracovníkov tak, aby korešpondoval s lehotou vykonania predmetu zákazky/diela podľa bodu 5.2. časti A. týchto SP. 9. Súčasťou ponuky musia byť aj technické listy a/alebo katalógové vybraných výrobkov a zariadení na preukázanie stanovených minimálnych technických parametrov a štandardov uvedených v projektovej dokumentácii (príloha č. 8 týchto SP) a vo výkaze výmer (príloha č. 3 týchto SP), a to konkrétne: • Fotovoltaické panely použité v rámci FTVE systému • Tepelné čerpadlo pre ÚK • Inverter napätia • Svietidlá podľa požiadaviek na minimálne technické štandardy • Tepelnoizolačný systém. 10. Ak uchádzač využíva na preukázanie splnenia stanovených podmienok účasti kapacity inej osoby podľa ustanovenia § 34 ods. 3 ZVO, táto osoba bude zároveň aj subdodávateľom uchádzača, ak sa bude podieľať na plnení zmluvy v prípade úspechu jeho ponuky. 11. Uchádzač je povinný pripraviť a vypracovať svoju ponuku s odbornou starostlivosťou, pričom musí vychádzať z podkladov a podmienok stanovených v týchto SP a ich prílohách.