Dodávka drevín, ich výsadba a špeciálna trojročná starostlivosť, jeseň 2025

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Dodávka drevín, ich výsadba a špeciálna trojročná starostlivosť, jeseň 2025
Kód zákazky: CS 11179/2025
Kód oznámenia: 14553 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 77211600-8
Ostatné CPV: 03452000-3
77211500-7
Predpokladaná hodnota: 52 400,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 25.9.2025 09:00
Vyhlásenie: 9.9.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Mierová
82705 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Mierová Bratislava - mestská časť Ružinov 82705 Slovensko Mestská časť Bratislava – Ružinov – jednotlivé výsadby budú prebiehať na celom území mestskej časti
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodávka 94 ks stromov a ich výsadba v rámci sídliska mestskej časti Bratislava - Ružinov. Dreviny sa budú sadiť v rôznych lokalitách podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Výsadba bude zadaná formou objednávky s presnou požiadavkou na druh a počet stromov, určených na výsadbu a miestom výsadby. Následne verejný obstarávateľ v spolupráci s dodávateľom označí miesto výsadby. Úspešný uchádzač je povinný mať po celú dobu plnenia zákazky vo všetkých polievacích vozidlách technické prostriedky na sledovanie a zaznamenávanie pohybu prostredníctvom monitorovacieho systému GPS. Prístup do GPS monitoringu bude mať obstarávateľ prístupný prostredníctvom online aplikácie. Počas prác musí uchádzač rátať s obmedzeným poprípade sťaženým prístupom k niektorým miestam výsadby v sídlisku Ružinova. Druhové zloženie výsadbového materiálu je uvedené v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Dodávaný rastlinný materiál musí byť zdravý, bez poškodení kmeňa alebo koruny stromu, dostatočne rozkonárený, s kvalitným koreňovým systémom a spĺňať kategóriu (obvod kmeňa) požadovanú v rámci uvedeného zoznamu. Výsadbové práce a špeciálna starostlivosť sú definované v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Prílohe č. 8 Cenník.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1366779
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mestská časť Bratislava - Ružinov (ID: 75816)
  • Zákazka: Dodávka drevín, ich výsadba a špeciálna trojročná starostlivosť, jeseň 2025 (ID: 542250)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 0e6a6e14-1f2a-49b6-ad41-ce614b839a12
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mestská časť Bratislava - Ružinov
  • IČO: 00603155
  • DIČ: 2020699516
  • Internetová adresa (URL): https://www.ruzinov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Mierová
  • Číslo: 21
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82705
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Oddelenie verejného obstarávania
  • E-mail: beata.simorova@ruzinov.sk
  • Telefónne číslo: +421248284405
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6555
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: CS 11179/2025
  • Názov: Dodávka drevín, ich výsadba a špeciálna trojročná starostlivosť, jeseň 2025
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka 94 ks stromov a ich výsadba v rámci sídliska mestskej časti Bratislava - Ružinov. Dreviny sa budú sadiť v rôznych lokalitách podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Výsadba bude zadaná formou objednávky s presnou požiadavkou na druh a počet stromov, určených na výsadbu a miestom výsadby. Následne verejný obstarávateľ v spolupráci s dodávateľom označí miesto výsadby. Úspešný uchádzač je povinný mať po celú dobu plnenia zákazky vo všetkých polievacích vozidlách technické prostriedky na sledovanie a zaznamenávanie pohybu prostredníctvom monitorovacieho systému GPS. Prístup do GPS monitoringu bude mať obstarávateľ prístupný prostredníctvom online aplikácie. Počas prác musí uchádzač rátať s obmedzeným poprípade sťaženým prístupom k niektorým miestam výsadby v sídlisku Ružinova. Druhové zloženie výsadbového materiálu je uvedené v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Dodávaný rastlinný materiál musí byť zdravý, bez poškodení kmeňa alebo koruny stromu, dostatočne rozkonárený, s kvalitným koreňovým systémom a spĺňať kategóriu (obvod kmeňa) požadovanú v rámci uvedeného zoznamu. Výsadbové práce a špeciálna starostlivosť sú definované v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Prílohe č. 8 Cenník.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 52 400
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Výsadba stromov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 03452000, 77211500
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Mestská časť Bratislava – Ružinov – jednotlivé výsadby budú prebiehať na celom území mestskej časti
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia nasledovne: 1. podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní – uchádzač preukáže že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. 2. podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní – uchádzač preukáže že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 3. Splnenie podmienok účasti osobného postavenia uchádzač preukáže podľa § 32 ods. 2, 4 a 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona a podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní v rozsahu bodu 2.1. 5. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, spôsobom podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, okrem dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e), ktoré uchádzač nemusí predkladať, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačného systému verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii).
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy IS EVO. 2. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil ako prvý v poradí.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Dodávka drevín, ich výsadba a špeciálna trojročná starostlivosť, jeseň 2025
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: CS 11179/2025
  • Názov : Dodávka drevín, ich výsadba a špeciálna trojročná starostlivosť, jeseň 2025
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka 94 ks stromov a ich výsadba v rámci sídliska mestskej časti Bratislava - Ružinov. Dreviny sa budú sadiť v rôznych lokalitách podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Výsadba bude zadaná formou objednávky s presnou požiadavkou na druh a počet stromov, určených na výsadbu a miestom výsadby. Následne verejný obstarávateľ v spolupráci s dodávateľom označí miesto výsadby. Úspešný uchádzač je povinný mať po celú dobu plnenia zákazky vo všetkých polievacích vozidlách technické prostriedky na sledovanie a zaznamenávanie pohybu prostredníctvom monitorovacieho systému GPS. Prístup do GPS monitoringu bude mať obstarávateľ prístupný prostredníctvom online aplikácie. Počas prác musí uchádzač rátať s obmedzeným poprípade sťaženým prístupom k niektorým miestam výsadby v sídlisku Ružinova. Druhové zloženie výsadbového materiálu je uvedené v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Dodávaný rastlinný materiál musí byť zdravý, bez poškodení kmeňa alebo koruny stromu, dostatočne rozkonárený, s kvalitným koreňovým systémom a spĺňať kategóriu (obvod kmeňa) požadovanú v rámci uvedeného zoznamu. Výsadbové práce a špeciálna starostlivosť sú definované v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Prílohe č. 8 Cenník.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 52 400
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Výsadba stromov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 03452000, 77211500
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Mestská časť Bratislava – Ružinov – jednotlivé výsadby budú prebiehať na celom území mestskej časti
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum ukončenia: 31.12.2028
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 52 400
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Termín dodania predmetu zákazky: - dodávka stromov a ich výsadba – jeseň 2025 - špeciálna trojročná starostlivosť do 31.12.2028
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Požaduje sa, aby uchádzač v rámci tohto zoznamu preukázal minimálne 3 referencie rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v minimálnej kumulatívnej hodnote 40 000,00 EUR bez DPH. Podrobnosti sú uvedené v Kapitole A.2 Podmienky účasti bod 4. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na dodanie tovaru alebo poskytnutých služieb. Uchádzač predloží zoznam strojového a technického vybavenia a kópie platných technických preukazov vozového/strojového parku, ktorým bude uchádzač zabezpečovať špeciálnu starostlivosť, konkrétne cisternové vozidlo potrebné k polievaniu vysadených drevín v rámci špeciálnej starostlivosti. Podrobnosti sú uvedené v Kapitole A.2 Podmienky účasti bod 4. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešným bude ten uchádzač, ktorý predloží za dodanie predmetu zákazky najnižšiu cenu za predmet zákazky. Poradie ostatných uchádzačov sa určí vzostupne.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ na účely účasti vo verejnom obstarávaní nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby táto vytvorila právnu formu. Verejný obstarávateľ na účely účasti vo verejnom obstarávaní odporúča, aby členovia skupiny dodávateľov splnomocnili jedného z jej členov, ktorý má právnu subjektivitu a spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov, ktoré v súvislosti s účasťou skupiny dodávateľov vo verejnom obstarávaní bude potrebné a vhodné vykonať. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok a riadneho plnenia zmluvy, pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorej predmetom bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: 1. Podľa Článku V. Kvalitatívna zábezpeka Rámcovej zmluvy, zhotoviteľ zloží na účet objednávateľa kvalitatívnu zábezpeku vo výške 3 000 € do 3 pracovných dní od podpisu tejto zmluvy. 2. Kvalitatívna zábezpeka slúži na zabezpečenie kvality dodávaných drevín v zmysle tejto zmluvy a ich životaschopnosti počas troch rokov od ich výsadby. Zábezpeka sa zároveň vzťahuje na skryté vady a poškodenia dodávaných drevín. (viac Príloha č. 11 Rámcová zmluva súťažných podkladov, Článok V. Kvalitatívna zábezpeka). 2. Podľa Článku VII. Ostatné ustavenia bod 4 Rámcovej zmluvy Na krytie rizík súvisiacich s plnením predmetu tejto zmluvy sa zhotoviteľ zaväzuje uzavrieť a udržiavať počas účinnosti tejto zmluvy poistnú zmluvu zodpovednosti za škodu spôsobenú pri plnení predmetu tejto zmluvy zhotoviteľom s limitom poistného plnenia najmenej 40.000 €. (viac Príloha č. 11 Rámcová zmluva súťažných podkladov, Článok VII. Ostatné ustanovenia).
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.09.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 25.09.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:05
  • Opis otvárania ponúk: Ponuky predložené prostredníctvom IS EVO sa verejnému obstarávateľovi sprístupnia až po uplynutí lehoty na otváranie ponúk. Na otváraní ponúk verejný obstarávateľ zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú. Verejný obstarávateľ realizuje zákazku prostredníctvom systému IS EVO ver.18.0, ktorý umožňuje využiť funkcionalitu on-line sprístupnenia ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk uchádzačom v systéme IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/542250
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/542250
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Ružinov)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)