1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Rekonštrukcia rádiologického oddelenia
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Rekonštrukcia rádiologického oddelenia
- Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia rádiologického oddelenia vo FNsP Nové Zámky v rozsahu podľa zadanej projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov. Stručný popis prác: Jestvujúca budova, kde sa budú prevádzať stavebné úpravy má dve nadzemné podlažia a jedno podzemné podlažie. Jestvujúca budova má plochú strechu. Rekonštrukcia sa bude prevádzať na II.NP. Predmetom projektovej dokumentácie je rekonštrukcia rádiologického oddelenia na II.NP a to: stavebné úpravy chodby, stavebné úpravy CT pracoviska so zázemím, stavebné úpravy angiografického pracoviska zo zázemím, a stavebné úpravy rádiologického oddelenia /USG vyšetrovne a rekonštrukcia pomocných priestorov/. Angiografické pracovisko sa vybuduje v bývalých priestoroch dvoch RTG vyšetrovni so zázemím. Ostatné priestory rádiologického oddelenia sa zmodernizujú vrátane chodby. Súčasťou prác je aj obnova trafostanice T1. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Súťažných podkladoch časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky, ako aj v príslušných prílohách SP (Príloha č. 4 SP Projektová dokumentácia, Príloha č. 5 SP Zmluva o dielo, Príloha č. 1 zmluvy Výkaz výmer).
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 758 070.05
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch nemocničných zariadení
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Environmentálny vplyv obstarávania
-
Environmentálny vplyv obstarávania
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
-
Podrobnosti o kritériách zeleného obstarávania
-
Podrobnosti o kritériách zeleného obstarávania
- Kritériá zeleného verejného obstarávania: Žiadne kritériá zeleného verejného obstarávania
-
Sociálny cieľ obstarávania
-
Sociálny cieľ obstarávania
- Podporované sociálne hľadisko: Iné
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis spoločensky zodpovedného verejného obstarávania: Environmentálnym aspektom, resp. aspektom zeleného verejného obstarávania je stanovená podmienka účasti, uvedená v časti A.2 SP, kde verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov v zmysle § 32 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy (požadovanie predloženia certifikátu, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva (napr. ISO 14001)), ako aj ustanovenie Zmluvy o dielo Čl. 8 ods. 8.17 Odpady zo stavebnej činnosti je Zhotoviteľ povinný separovať na mieste zhotovovania diela.
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis spoločensky zodpovedného verejného obstarávania: Sociálny aspekt je uplatnený v ustanovení Zmluvy o dielo čl. 8 ods. 8.26 (týkajúci sa úhrad subdodávateľom).
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Slovenská
- Číslo: 5587/11A
- Mesto: Nové Zámky
- PSČ: 94034
- Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: jestvujúca budova monobloku, katastrálne územie Nové Zámky, p.č.2733/6, 2733/24, 2733/38, LV 1010, register C
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 5
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, tak všetci členovia skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, budú povinní vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka). V prípade vytvorenia právnych vzťahov, na ktorých základe nevzniká nový subjekt s právnou subjektivitou, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) musí predložiť verejnému obstarávateľovi originál alebo úradne overenú kópiu originálu dokumentu, ktorá preukazuje splnenie uvedených podmienok a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) Kúpnej zmluvy, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.10.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 4
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 06.10.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční ako „on-line“ sprístupnenie ponúk, t.j. automatické otvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk. Vzhľadom k tomu, že elektronická aukcia sa neuskutoční, systém EVO vygeneruje (na základe údajov vyplnených v „Štruktúra ponuky“ – štruktúrované návrhy na plnenie kritérií - v IS EVO) a automaticky odošle uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, zápisnicu z otvárania ponúk v rozsahu údajov podľa § 52 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní. Informácie o otváraní ponúk sú uvedené aj v bode 20 Súťažných podkladov.
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční „on-line“, resp. automaticky - elektronicky prostredníctvom IS EVO, v sídle verejného obstarávateľa.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka zabezpečí viazanosť návrhu počas lehoty viazanosti ponúk. Zábezpeka ponúk pri predkladaní ponuky na predmet zákazky je stanovená v nasledovnej výške: 45 000 EUR (slovom: štyridsaťpäťtisíc EUR) Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky: 1. poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo 2. zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa alebo 3. poistenie záruky za uchádzača Ďalšie informácie týkajúce sa požadovanej zábezpeky sa nachádzajú v súťažných podkladoch v časti A1, bod 14.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/540421
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/540421
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady, identifikátor zákazky: 540421
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)