1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Tlač, obálkovanie a podanie hromadných zásielok a zber a podanie dennej pošty
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 536139
- Názov : Tlač, obálkovanie a podanie hromadných zásielok a zber a podanie dennej pošty
- Opis: Predmetom zákazky je: (i) tlač, obálkovanie a podanie hromadných zásielok, ktoré pozostáva z prevzatia vstupných dát vo forme elektronických dokumentov, tlače dokumentov zo vstupných dát, vkladania vytlačených dokumentov do obálok - obálkovania a z distribúcie a doručenia vytlačených dokumentov zákazníkom obstarávateľa prostredníctvom registrovaného poštového podniku; a (ii) zber a podanie dennej pošty spracovanej obstarávateľom, ktoré pozostáva z: (ii.i) denného preberania dennej pošty spracovanej obstarávateľom z pracoviska obstarávateľa Prešovská 48, 826 46 Bratislava a z distribúcie a doručenia zásielok dennej pošty adresátom prostredníctvom registrovaného poštového podniku; a (ii.ii) preberania internej pošty obstarávateľa a jej doručovania medzi pracoviskami obstarávateľa Prešovská 48, 826 46 Bratislava - Kontaktné centrum OC Central, Metodova 6, 821 08 Bratislava - Kontaktné centrum OC Plus, Holubyho 28, 902 01 Pezinok - Kontaktné centrum Senica, Hurbanova 2827/2A, 905 01 Senica - Prešovská 48, 826 46 Bratislava dvakrát v priebehu pracovného týždňa; všetko za podmienok bližšie špecifikovaných v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 464 000
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Tlačiarenské a doručovateľské služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 79800000, 79824000, 79920000, 64100000, 64120000, 64121100
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Vstupné dáta pre tlač hromadných zásielok budú úspešnému uchádzačovi sprístupňované v zabezpečenej šifrovanej forme v jednotlivých prenosových dávkach prostredníctvom šifrovanej komunikácie SFTP v oboch smeroch. Tlač dokumentov zo vstupných dát, vkladanie vytlačených dokumentov do obálok - obálkovanie a podanie zásielok na distribúciu bude prebiehať v priestoroch úspešného uchádzača, resp. v priestoroch registrovaného poštového podniku. Zber dennej pošty spracovanej obstarávateľom bude úspešný uchádzač zabezpečovať z pracoviska obstarávateľa Prešovská 48, 826 46 Bratislava. Preberanie internej pošty obstarávateľa a jej doručovanie bude úspešný uchádzač zabezpečovať medzi pracoviskami obstarávateľa Prešovská 48, 826 46 Bratislava - Kontaktné centrum OC Central, Metodova 6, 821 08 Bratislava - Kontaktné centrum OC Plus, Holubyho 28, 902 01 Pezinok - Kontaktné centrum Senica, Hurbanova 2827/2A, 905 01 Senica - Prešovská 48, 826 46 Bratislava. Listové zásielky požaduje obstarávateľ doručovať prednostne s krajinou určenia Slovenská republika, výnimočne s krajinou určenia Česká republika a ostatné krajiny v Európe.
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Obnovenie zmluvy
- Maximálny počet obnovení: 0
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Dĺžka trvania – iné (BT-538-Lot): počas dvadsaťštyri (24) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Rámcová dohoda nadobudne účinnosť v zmysle § 47a ods. 1 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky. Poskytovanie predmetu zákazky v časti tlače, obálkovania a podania hromadných zásielok bude pozostávať z testovacej prevádzky a produktívnej prevádzky. Testovacia prevádzka bude v trvaní maximálne dva (2) mesiace odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. Bližšie informácie k testovacej prevádzke sú uvedené v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v Kapitole B.3 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky súťažných podkladov. Čiastkové termíny poskytovania predmetu zákazky sú uvedené v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v Kapitole B.3 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky súťažných podkladov.
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena, t. j. najnižšia celková cena za poskytovanie predmetu zákazky podľa predpokladaného čerpania, vypočítaná a vyjadrená v EUR bez DPH, zaokrúhlená na štyri (4) desatinné miesta.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za poskytovanie predmetu zákazky podľa predpokladaného čerpania, vypočítaná a vyjadrená v EUR bez DPH, zaokrúhlená na štyri (4) desatinné miesta.
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok uvedených v rámcovej dohode a jej riadneho plnenia, pred podpisom rámcovej dohody uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu, predmetom ktorej bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, výslovné splnomocnenie jedného z členov skupiny dodávateľov komunikovať s obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky, určenie bankového účtu, na ktorý budú poukazované akékoľvek peňažné platby zo strany obstarávateľa v prospech skupiny dodávateľov ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
Podmienky plnenia
- Osobitné podmienky plnenia: Zmluva si vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky poskytovania predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch, predovšetkým v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Kapitole B.3 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky súťažných podkladov.
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov obstarávateľa vyčlenených na tento účel. Platobné podmienky sú uvedené v Kapitole B.3 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky súťažných podkladov.
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.10.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 120
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 06.10.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Otváraním ponúk predložených elektronickou formou / elektronickým spôsobom prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE sa rozumie ich sprístupnenie. Obstarávateľ on-line sprístupní ponuky prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE, a to všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. V rámci on-line sprístupnenia ponúk prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE budú všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, zverejnené údaje podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa otvárania ponúk zašle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, zápisnicu z otvárania ponúk, ktorá bude obsahovať údaje zverejnené podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
- Miesto otvárania ponúk: Otváraním ponúk predložených elektronickou formou / elektronickým spôsobom prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE sa rozumie ich sprístupnenie. Obstarávateľ on-line sprístupní ponuky prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE, a to všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 40.000 EUR (slovom: štyridsaťtisíc eur). Spôsob zloženia zábezpeky: - zložením finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet obstarávateľa, alebo - poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, alebo - poistením záruky. Podrobnosti o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/68384/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536139
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE 2.3
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Postupom a v lehotách podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)