Revitalizácia Námestia sv. Štefana

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Revitalizácia Námestia sv. Štefana
Kód zákazky: Sv. Stefan_1
Kód oznámenia: 14456 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 1 697 016,73 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 26.9.2025 09:00
Vyhlásenie: 8.9.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Dunajská Streda
Adresa: Hlavná
92901 Dunajská Streda
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Hlavná Dunajská Streda 92901 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je komplexná revitalizácia Námestia sv. Štefana vrátane reorganizácie dopravného riešenia v bezprostrednom okolí námestia s dôrazom na zvýšenie trávnatej plochy na úkor odstavných spevnených plôch, modernizácia mestského mobiliáru s vodozádržnými funkciami pri zachovaní hlavnej funkcie parku a vybudovanie pešieho a cyklokoridoru medzi Hlavnou ulicou a parkom oddychu.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Dunajská Streda

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1366550
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Dunajská Streda (ID: 30991)
  • Zákazka: Revitalizácia Námestia sv. Štefana (ID: 542129)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: d89f7491-c2d2-4997-83f3-3a936fc4f822
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Dunajská Streda
  • IČO: 00305383
  • DIČ: 2021129968
  • Adresa
  • Ulica: Hlavná
  • Číslo: 16
  • Mesto: Dunajská Streda
  • PSČ: 92901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: lubomir.domeny@dunstreda.eu
  • Telefónne číslo: +421315903958
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Dunajská Streda)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4179
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: Sv. Stefan_1
  • Názov: Revitalizácia Námestia sv. Štefana
  • Opis: Predmetom zákazky je komplexná revitalizácia Námestia sv. Štefana vrátane reorganizácie dopravného riešenia v bezprostrednom okolí námestia s dôrazom na zvýšenie trávnatej plochy na úkor odstavných spevnených plôch, modernizácia mestského mobiliáru s vodozádržnými funkciami pri zachovaní hlavnej funkcie parku a vybudovanie pešieho a cyklokoridoru medzi Hlavnou ulicou a parkom oddychu.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 697 016.73
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia. Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 4. a ods. 5. ZVO alebo podľa § 152 ZVO. Z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy sa nepredkladajú doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO, písm. a) - výpisy z registra trestov písm. b) - potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne písm. c) - potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a potvrdenia miestne príslušného colného úradu písm. e) - doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, alebo podľa § 152 ZVO - potvrdenie o zápise v zozname hospodárskych subjektov. Doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO sa predkladajú v needitovateľnej forme vo formáte .pdf. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v zmysle § 20 ZVO elektronicky prostredníctvom Elektronickej platformy (www.isepvo.sk). 2. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO, alebo čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 7 ZVO, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 ZVO. 3. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 4. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzača bude akceptovaný aj český jazyk.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Revitalizácia Námestia sv. Štefana
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: Sv. Stefan_1
  • Názov : Revitalizácia Námestia sv. Štefana
  • Opis: Predmetom zákazky je komplexná revitalizácia Námestia sv. Štefana vrátane reorganizácie dopravného riešenia v bezprostrednom okolí námestia s dôrazom na zvýšenie trávnatej plochy na úkor odstavných spevnených plôch, modernizácia mestského mobiliáru s vodozádržnými funkciami pri zachovaní hlavnej funkcie parku a vybudovanie pešieho a cyklokoridoru medzi Hlavnou ulicou a parkom oddychu.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 697 016.73
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 15
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky
  • Opis podmienky účasti: Vyžaduje sa plnenie podmienok účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO – vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky. Vyjadrenie banky/bánk musí obsahovať údaje o tom, že uchádzač v období 12 mesiacov odo dňa vystavenia vyjadrenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, že nebol a nie je v nepovolenom debete, a že jeho bežný účet nebol a nie je predmetom exekúcie. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých predkladá vyjadrenia, nemá vedené účty a ani žiadne iné záväzky. Doklady musia byť predložené nie staršie ako 1 mesiac ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Doklady sa predkladajú v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Uchádzač nemôže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 ZVO. V prípade, že ponuku predloží uchádzač využívajúci kapacity inej osoby, verejný obstarávateľ vylúči uchádzača pre nesplnenie podmienok účasti. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Všeobecné podmienky pre technickú a odbornú spôsobilosť.
  • Opis podmienky účasti: Pre účely vyhodnotenia splnenia podmienky účasti pre technickú a odbornú spôsobilosť, uskutočnením stavebných prác na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať výstavbu alebo rekonštrukciu stavieb, všetkých skupín uvedených v Typ 1 – Budovy, a skupiny 211 - Pozemné komunikácie, 215 - Iné stavby a zariadenia dopravnej vybavenosti, uvedené v Typ 2 - Inžinierske stavby, podľa prílohy vyhlášky Úradu pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky č. 59/2025 Z.z. Uchádzač nemôže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V prípade, že ponuku predloží uchádzač využívajúci kapacity inej osoby, verejný obstarávateľ vylúči uchádzača pre nesplnenie podmienok účasti. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Zoznam stavebných prác
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miesta lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej v tomto bode aj ,,rozhodné obdobie“), ktorým preukáže, že uskutočnil stavebné práce na predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, pričom preukáže, že v rozhodnom období realizoval zákazky z ktorej bude jasne a určito preukázané, že uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a že minimálne jedna takto uskutočnená stavba bola v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 1 500 000,00 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam a potvrdenie/ia obsahovali minimálne tieto údaje: a) Obchodné meno a sídlo zhotoviteľa; b) Obchodné meno a sídlo odberateľa; c) Zmluvný termín uskutočnenia stavebných prác, skutočný termín uskutočnenia stavebných prác, d) Popis uskutočnených stavebných prác, z ktorého bude jasne a určito zrejmé uskutočnenie stavebných prác na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, e) Vyjadrenie odberateľa o uspokojivom uskutočnení stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (obsiahnuté len v predloženom potvrdení); f) Zmluvnú celkovú cenu za uskutočnenie stavebných prác a skutočnú (fakturovanú) celkovú cenu za zhotovenie stavebných prác, ktorou sa rozumie celková cena za uskutočnenie stavebných prác v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH. Mena pre cenu: EUR. Cenu v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB ku dňu odoslania výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka. g) Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje obsiahnuté v predloženom Zozname a potvrdení/iach. Zoznam uskutočnených stavebných prác musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, podľa toho, kto je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požiadavky na odbornú spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčových odborníkov uchádzač preukáže: a) Osvedčením s požadovaným odborným zameraním alebo ekvivalentného dokladu, b) profesijným životopisom, c) zoznamom projektov uskutočnených kľúčovým odborníkom, d) disponibilitu počas realizácie zákazky zmluvou uzavretou osobou ktorej kapacity majú byť využité pri plnení zmluvy Za kľúčových odborníkov sa na účely tejto verejnej súťaže považujú: 1) Stavbyvedúci pre pozemné stavby 2) Stavbyvedúci pre inžinierske stavby 3) Revízny technik vyhradeného technického zariadenia elekrického 4) Technik BOZP 1. Uchádzač preukáže min. 1 osobu - zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky – Stavbyvedúci pre pozemné stavby, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: Doklad zodpovednej osoby – Stavbyvedúci: Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre pozemné stavby v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad; Doklad o odbornej praxi na pozícii stavbyvedúceho v dĺžke minimálne 5 rokov. Uchádzač preukazuje skúsenosti resp. prax experta predloženým životopisom. Preukázanie minimálne 1 pracovnej skúsenosti (jednej zákazky) s riadením výstavby/rekonštrukcie na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, v celkovom finančnom objeme min. 1 500 000,- EUR bez DPH. Uchádzač preukazuje skúsenosti resp. prax experta predloženým životopisom. 2. Uchádzač preukáže min. 1 osobu - zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky – Stavbyvedúci pre inžinierske stavby, podkategória: 21 dopravné stavby pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: Doklad zodpovednej osoby – Stavbyvedúci: Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci pre inžinierske stavby, v zmysle Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad; Doklad o odbornej praxi na pozícii stavbyvedúceho v dĺžke minimálne 5 rokov. Uchádzač preukazuje skúsenosti resp. prax experta predloženým životopisom. Preukázanie minimálne 1 pracovnej skúsenosti (jednej zákazky) s riadením výstavby/rekonštrukcie na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, v celkovom finančnom objeme min. 1 500 000,- EUR bez DPH. Uchádzač preukazuje skúsenosti resp. prax experta predloženým životopisom. 3. Uchádzač preukáže min. 1 osobu zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky - Osoba na riadenie činnosti alebo prevádzky vyhradených technických zariadení elektrických, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: Osvedčenie v rozsahu E2 technické zariadenia elektrické s napätím do 1000 V vrátane bleskozvodov pre triedy objektov A objekty bez nebezpečenstva výbuchu alebo ekvivalentnú odbornú spôsobilosť či odbornú kvalifikáciu, podľa právnych predpisov platných v mieste sídla/adresy tejto osoby. Doklad o odbornej praxi na pozícii elektrotechnika pri realizácií stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v dĺžke minimálne 5 rokov. Preukázanie minimálne 1 pracovnej skúsenosti (jednej zákazky) na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, v celkovom finančnom objeme min. 1 500 000,- EUR bez DPH. Uchádzač preukazuje skúsenosti resp. prax experta predloženým životopisom. 4. Uchádzač preukáže min. 1 osobu - zodpovednú za riadne zhotovenie predmetu zákazky – Technik BOZP, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží doklady: Doklad zodpovednej osoby – Technik BOZP: platný doklad o odbornej spôsobilosti - Autorizovaný bezpečnostný technik (ABT) podľa zákona č. 125/2006 o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad; Doklad o odbornej praxi na pozícii experta v dĺžke minimálne 3 roky. Uchádzač preukazuje skúsenosti resp. prax experta predloženým životopisom. Preukázanie minimálne 1 pracovnej skúsenosti (jednej zákazky) na predmete rovnakom alebo podobnom ako je predmet zákazky, v celkovom finančnom objeme min. 1 500 000,- EUR bez DPH. Uchádzač preukazuje skúsenosti resp. prax experta predloženým životopisom.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Opatrenia environmentálneho manažérstva
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v nadväznosti na § 36 ZVO - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy. Uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v nadväznosti na § 36 ZVO platný doklad environmentálneho manažérstva v predmete rovnakom alebo obdobnom ako je predmet zákazky, ktorý osvedčuje zabezpečenie úrovne ochrany životného prostredia zodpovedajúcu schéme Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Maximálnou hodnotou v kritériu č. 1 je najnižšia cena v Eur s DPH . Uchádzač s najnižšou hodnotou tohto kritéria získava maximálny počet 85 bodov. Ostatným uchádzačom budú body pridelené úmerou podľa vzorca: Počet bodov hodnoteného uchádzača = (najnižšia hodnota / hodnota kritéria hodnoteného uchádzača) x 85.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 85
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena s DPH
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Náklady
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Maximálnou hodnotou v kritériu č. 2 je najnižšia doba realizácie predmetu zákazky v pracovných dňoch. Uchádzač s najnižšou hodnotou tohto kritéria získava maximálny počet 15 bodov. Ostatným uchádzačom budú body pridelené úmerou podľa vzorca: Počet bodov hodnoteného uchádzača = (najnižšia hodnota / hodnota kritéria hodnoteného uchádzača) x 15.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 15
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Doba realizácie predmetu zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 26.09.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 26.09.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:05
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky v IS EPVO.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou vo výške 50 000, 00 Eur (Slovom: Päťdesiattisíc EUR) Podmienky jej zloženia a podmienky jej uvoľnenia alebo vrátenia sú určené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/542129
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/542129
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma