Modernizácia základnej školy Dr. Daniela Fischera

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Modernizácia základnej školy Dr. Daniela Fischera
Kód zákazky: ID: 541967
Kód oznámenia: 14443 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 496 793,37 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 29.9.2025 10:00
Vyhlásenie: 8.9.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Kežmarok
Adresa: Hlavné námestie
06001 Kežmarok
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Hlavné námestie Kežmarok 06001 Slovensko Miestom realizácie predmetu zákazky: KN-X 1036/1, 1038, KN-E 5012/2, katastrálne územie Kežmarok.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky sú stavebné práce na dvoch stavebných objektoch v areály Základnej školy Dr. Daniela Fishera. Rozsah prác je definovaný projektovou dokumentáciou Členenie stavby na stavebné objekty: Stavebné objekty SO.101 – Atletický oval s príslušenstvom SO.102 - Átrium

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Kežmarok

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1366173
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Kežmarok (ID: 27714)
  • Zákazka: Modernizácia základnej školy Dr. Daniela Fischera (ID: 541967)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 4d2d65a9-b290-460f-9148-6157a45f44a3
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Kežmarok
  • IČO: 00326283
  • DIČ: 2020697184
  • Adresa
  • Ulica: Hlavné námestie
  • Číslo: 1
  • Mesto: Kežmarok
  • PSČ: 06001
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: katarina.ulicna@ultimaratio.sk
  • Telefónne číslo: 0911195519
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Kežmarok)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5844
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: ID: 541967
  • Názov: Modernizácia základnej školy Dr. Daniela Fischera
  • Opis: Predmetom zákazky sú stavebné práce na dvoch stavebných objektoch v areály Základnej školy Dr. Daniela Fishera. Rozsah prác je definovaný projektovou dokumentáciou Členenie stavby na stavebné objekty: Stavebné objekty SO.101 – Atletický oval s príslušenstvom SO.102 - Átrium
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 496 793.37
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom realizácie predmetu zákazky: KN-C 1036/1, 1038, KN-E 5012/2, katastrálne územie Kežmarok.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v §32 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len ZVO). 2) Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa §32 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ nepožaduje predloženie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c), d) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní od uchádzača, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike, nakoľko je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2. písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Uvedená podmienka podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní sa netýka registra trestov pre právnické osoby a registra trestov pre fyzické osoby s obvyklým pobytom mimo územia SR, nakoľko tieto doklady nie je verejný obstarávateľ oprávnený získať z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. 3) Podmienky účasti podľa §32 odseku 1 písm. a) musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa odseku 1 písm. a), ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti sa preukazuje predložením čestného vyhlásenia. V čestnom vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam týchto osôb. Definícia týchto osôb je uvedená v §32 ods. 8 ZVO. 4) Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa §32 ods. 4 a ods. 5 ZVO. 5) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj: a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo b) v súlade s §110 ods. 6 ZVO čestným vyhlásením, alebo c) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie. 6) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov. 7) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s §11 ZVO. 2. Zmluva o dielo nadobúda platnosť dňom jej podpisu oboma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia, nie však skôr ako po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v nadobudnutí účinnosti zmluvy o poskytnutí finančného príspevku na realizáciu diela v rámci Programu Slovensko, a zároveň po ukončení kontroly, ak ÚVO ako SO neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia záznamu z kontroly prijímateľovi – mestu Kežmarok. Ak boli v rámci kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom doručenia písomnej akceptácie navrhovanej ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly vypracovanej poskytovateľom – Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa tejto príručky. Ak zákazka, ktorej výsledkom bolo uzavretie zmluvy nebola predmetom kontroly ÚVO ako SO z dôvodu, že nebola vyhodnotená ako riziková, zmluva nadobudne účinnosť dňom doručenia oznámenia poskytovateľa prijímateľovi, že zákazka nebola na základe poskytovateľom vykonanej rizikovej analýzy vyhodnotená ako riziková. Deň nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy o dielo oznámi verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi do piatich dní. 3. Predmet zákazky bude financovaný z Programu Slovensko EFRR a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. 4. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronickej platformy IS EVO na stránke: https://www.isepvo.sk/ V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Ak bola predložená viac ako jedna ponuka, prijímateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti (ak relevantné) po vyhodnotení ponúk na základe kritéria/kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 6. Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV Jednotného európskeho dokumentu oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Modernizácia základnej školy Dr. Daniela Fischera
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: ID: 541967
  • Názov : Modernizácia základnej školy Dr. Daniela Fischera
  • Opis: Predmetom zákazky sú stavebné práce na dvoch stavebných objektoch v areály Základnej školy Dr. Daniela Fishera. Rozsah prác je definovaný projektovou dokumentáciou Členenie stavby na stavebné objekty: Stavebné objekty SO.101 – Atletický oval s príslušenstvom SO.102 - Átrium
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 496 793.37
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom realizácie predmetu zákazky: KN-X 1036/1, 1038, KN-E 5012/2, katastrálne územie Kežmarok.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 350
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: 1) Uchádzač preukáže v súlade s § 33 ods. 1 písm. c) ZVO svoje finančné a ekonomické postavenie uvedením ukazovateľov likvidity 2. stupňa a likvidity 3. stupňa za posledné 3 ukončené účtovné obdobia predchádzajúce lehote na predkladanie ponúk, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Spolu s uvedením ukazovateľov likvidity uchádzač predloží v elektronickej podobe doklady - súvahy alebo výkazy o majetku a záväzkoch za účtovné obdobia, za ktoré uvádza údaje o svojej likvidite. V prípade, že účtovné závierky uchádzača sa nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok (www.registeruz.sk), uchádzač súvahy alebo výkazy o majetku a záväzkoch nepredkladá a vo svojej ponuke iba uvedie, že tieto informácie už boli zverejnené. V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predloží doklady ekvivalentné k súvahe alebo výkazu o majetku a záväzkoch v pôvodnom jazyku a súčasne v preklade do slovenského jazyka, okrem prípadu, že pôvodným jazykom je český jazyk. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov, rozhodujúcim je úradný preklad do slovenského jazyka. V súlade s §38 ods. 9 ZVO sú metódy určené nasledovne: Výpočet ukazovateľa likvidity 2. stupňa pre uchádzača, ktorým je právnická osoba: Likvidita 2. stupňa (bežná likvidita) = (Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty + Časové rozlíšenie) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec: Likvidita 2. stupňa (právnická osoba) = (r.53 + r.72 + r.73 + r.66 + r.76 + r.78) / (r.122 + r. 139 + r.140 + r.143 + r.145) pričom r. znamená riadok zo súvahy za dané účtovné obdobie Výpočet ukazovateľa likvidity 2. stupňa pre uchádzača, ktorým je fyzická osoba: Likvidita 2. stupňa (bežná likvidita) = (Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery) Vzorec: Likvidita 2. stupňa (fyzická osoba) = (r.8 + r.9) / (r.17 + r.18) pričom r. znamená riadok vo Výkaze o majetku a záväzkoch Výpočet ukazovateľa likvidity 3. stupňa pre uchádzača, ktorým je právnická osoba: Likvidita 3. stupňa (celková likvidita) = (Zásoby + Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty + Časové rozlíšenie) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec: Likvidita 3. stupňa (právnická osoba) = (r.34 + r.53 + r.72 + r.73 + r.66 + r.76 + r.78) / (r.122 + r. 139 + r.140 + r.143 + r.145) pričom r. znamená riadok zo súvahy za dané účtovné obdobie Výpočet ukazovateľa likvidity 3. stupňa pre uchádzača, ktorým je fyzická osoba: Likvidita 3. stupňa (celková likvidita) = (Zásoby + Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery) Vzorec: Likvidita 3. stupňa (fyzická osoba) = (r.4 + r.8 + r.9) / (r.17 + r.18) pričom r. znamená riadok vo Výkaze o majetku a záväzkoch 2) V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. 3) Podmienku účasti môže uchádzač preukázať aj v súlade s §39 ZVO Jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 4) Verejný obstarávateľ neumožňuje preukazovanie splnenia podmienok finančného a ekonomického postavenia prostredníctvom inej osoby. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Aritmetický priemer ukazovateľov Likvidity 2. stupňa za účtovné obdobia, za ktoré uchádzač predkladá doklady musí byť u uchádzača rovnaký a vyšší ako 0,70 a zároveň aritmetický priemer ukazovateľov Likvidity 3. stupňa za účtovné obdobia, za ktoré uchádzač predkladá doklady musí byť u uchádzača rovnaký a vyšší ako 1,50.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: 1.1) Uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť v súlade s § 34 ods.1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miesta lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia;ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12,dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.1) Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 ZVO pre podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: Predložený zoznam stavebných prác bude obsahovať: - obchodné meno alebo názov odberateľa, kontakt na odberateľa, kde je možné informácie overiť, - sídlo objednávateľa, - názov predmetu plnenia zmluvy, stručný opis, - zmluvnú cenu a zmluvnú lehotu dodania. Uchádzač preukáže realizáciu zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v hodnote 900 000,- € bez DPH súhrnne za predchádzajúcich päť rokov ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania, pričom z toho minimálne jedna zákazka v hodnote PHZ bez DPH. Za rovnaký alebo podobný charakter ako predmet zákazky sa budú považovať stavebné práce súvisiace s výstavbou, rekonštrukciou a/alebo obnovou budov pozemných stavieb. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v cene euro. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do vestníka verejného obstarávania. 1.2) Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť v súlade s § 34 ods. 1 písm. g) ZVO ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (min. 1). Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 ZVO pre podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač disponoval kľúčovým odborníkom – min. 1 osobou stavbyvedúceho s osvedčením o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti. Uchádzač predloží za odborníka – stavbyvedúceho: A. osvedčenie o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov v zmysle zákona SNR č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti stavbyvedúci s odborným zameraním na pozemné stavby alebo ekvivalentný doklad, B. profesijný životopis. Profesijný životopis kľúčového odborníka musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje kľúčového odborníka (meno a priezvisko); - kontaktné údaje kľúčového odborníka (tel. č., mailová adresa); - súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); - údaje o vzdelaní; - súhrnné praktické skúsenosti a odbornú prax. Údaje v Profesijnom životopise budú potvrdené podpisom kľúčového odborníka.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: 1.3) Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť v súlade s § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v nadväznosti na § 36 ZVO – uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Spoločnosť má zavedenú implementáciu ESG (Environmental, Social, Governance), ktoré predstavuje aspekt životného prostredia, sociálnych vplyvov a riadenia a vedenia podniku a CSR (Corporate social responsibility) označenie sociálnej zodpovednosti podnikov a vykazuje ukazovatele udržateľnosti podľa Smernice o vykazovaní informácií o udržateľnosti podnikov (Corporate Sustainability Reporting Directive, CSRD), podľa požiadaviek ESRS (European Sustainability Reporting Standards) štandardov ako súboru záväzných pravidiel pre vykazovanie informácií o udržateľnosti. Predložením certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, resp. dôkazov, ktorými potvrdzuje splnenie určitých noriem pre ESG (Environmental, Social, Governance), ktoré predstavuje aspekt životného prostredia, sociálnych vplyvov a riadenia a vedenia podniku a CSR (Corporate social responsibility) označenie sociálnej zodpovednosti podnikov a vykazuje ukazovatele udržateľnosti podľa Smernice o vykazovaní informácií o udržateľnosti podnikov (Corporate Sustainability Reporting Directive, CSRD), podľa požiadaviek ESRS (European Sustainability Reporting Standards) štandardov ako súboru záväzných pravidiel pre vykazovanie informácií o udržateľnosti. Uchádzač predmetné preukazuje: - ESG certifikátom – certifikát o overení ESG alebo - Zavedením súboru noriem pre: E-Environmental – EMAS* S-Social - ISO 45001, SA8000® G-Governance – ISO 9001, ISO 37001, ISO 27001 a ISO 37301. Pri predmetnej odrážke verejný obstarávateľ primerane aplikuje ustanovenia § 35 a § 36 ZVO, alebo - ESG rating-om (Environmental, Social, Governance rating)/ESG skóre - hodnotením, ktoré meria výkonnosť spoločnosti v oblasti environmentálnych, sociálnych a riadiacich aspektov podnikania, ktoré uskutočnila nezávislá agentúra v rámci dodávateľsko odberateľských vzťahov. V tomto prípade uchádzač predloží dôkazy o udelenom hodnotení odkazom na hodnotenie (vrátane jeho sprístupnenia ak sa požaduje), názov spoločnosti, ktorá meranie uskutočnila, metodiku podľa ktorej sa hodnotenie uskutočnilo a za akým účelom bolo hodnotenie - rating uskutočnený. *Pre EMAS platí: (Overené environmentálne manažérstvo) podľa zákona č. 351/2012 Z.z. o environmentálnom overovaní a registrácií organizácií v schéme Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit o zmene a doplnení niektorých zákonov. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát alebo osvedčenie o registrácií vydaný príslušným orgánom členského štátu. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam pre Spoločensky zodpovedné podnikanie v súlade s novo prijatými Európskymi štandardmi pre vykazovanie informácií o udržateľnosti (ESRS). Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát alebo osvedčenie o registrácií v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie splnenia určitých noriem environmentálneho riadenia predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na splnenia určitých noriem environmentálneho riadenia sú v súlade s požadovanými technickými normami na splnenia určitých noriem environmentálneho riadenia a EMAS. 2.) V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. 3.) Podmienku účasti môže uchádzač preukázať aj v súlade s §39 ZVO Jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 4) Verejný obstarávateľ neumožňuje preukazovanie splnenia podmienok technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom inej osoby.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ zvolil pre vyhodnotenie ponúk zadávanej zákazky postup na základe najnižšej ceny. Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého platná ponuka bude mať najnižšiu celkovú cenu za predmet obstarávania v EUR bez DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet obstarávania v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 29.09.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 29.09.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky „on-line“ sprístupnením v súlade s § 52 ods. 1 a ods. 2 ZVO v čase uvedenom vo výzve na predkladanie ponúk a bude prebiehať v mieste online priestore systému EVO. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk ich sprístupnením prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške: 12 000,- EUR. Zábezpeka zabezpečí viazanosť ponuky počas lehoty viazanosti ponúk. Vzhľadom na fakt, že formulár v systéme eForms v časti „Viazanosť ponuky“, „Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot)“ neumožňuje zadanie konkrétneho/presného dátumu, verejný obstarávateľ zadal maximálnu lehotu ktorú umožňuje ZVO t.j. 12 mesiacov. Vzhľadom na fakt, že eForms neumožňuje zadať presný dátum a pre odstránenie pochybností verejný obstarávateľ týmto určuje presný dátum 28.09.2026 „dokedy ponuka musí zostať viazaná “. Detailné informácie k zábezpeke sú uvedené v Súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/541967
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/541967
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma