Vianočné trhy BVS 2025

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Vianočné trhy BVS 2025
Kód zákazky: 541901
Kód oznámenia: 14333 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 79952000-2
Predpokladaná hodnota: 60 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 17.9.2025 10:00
Vyhlásenie: 4.9.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Prešovská
82646 Bratislava
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Prešovská Bratislava 82646 Slovensko Vodárenské múzeum na Devínskej ceste č. 1 v Bratislave
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je kompletná organizácia a zabezpečenie spoločenského podujatia pre zamestnancov BVS, spojené s cateringovými službami, zábavnými aktivitami, moderátorom, hudobným sprievodom DJ a hudobným hosťom.

Linky a dokumenty

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1366324
1. Základné údaje
  • Organizácia: Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s. (ID: 53886)
  • Zákazka: Vianočné trhy BVS 2025 (ID: 541901)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 13fcdb3f-6c52-4cae-874b-4c0dacc51169
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.
  • IČO: 35850370
  • DIČ: 2020263432
  • Adresa
  • Ulica: Prešovská
  • Číslo: 48
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 82646
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: monika.kovackova@bvsas.sk
  • Telefónne číslo: +421948993458
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Subjekt s osobitnými alebo výhradnými právami
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8415
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 541901
  • Názov: Vianočné trhy BVS 2025
  • Opis: Predmetom zákazky je kompletná organizácia a zabezpečenie spoločenského podujatia pre zamestnancov BVS, spojené s cateringovými službami, zábavnými aktivitami, moderátorom, hudobným sprievodom DJ a hudobným hosťom.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 60 000.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby na organizovanie podujatí
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 55320000, 55321000, 55322000, 55330000, 55400000, 79931000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Devínska cesta č. 1
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 84104
  • Krajina: Slovensko
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Vodárenské múzeum na Devínskej ceste č. 1 v Bratislave
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO“) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO. Ustanovenie § 11 ZVO tým nie je dotknuté. Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené vo Výzve na predloženie cenovej ponuky.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Vianočné trhy BVS 2025
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 541901
  • Názov : Vianočné trhy BVS 2025
  • Opis: Predmetom zákazky je kompletná organizácia a zabezpečenie spoločenského podujatia pre zamestnancov BVS, spojené s cateringovými službami, zábavnými aktivitami, moderátorom, hudobným sprievodom DJ a hudobným hosťom. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č. 3 – Opis predmetu zákazky, v Prílohe č. 4 - Návrh na plnenie kritérií a kalkulácia ceny a v Prílohe č. 5 – Návrh zmluvy Výzvy na predloženie cenovej ponuky.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 60 000.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby na organizovanie podujatí
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 55320000, 55321000, 55322000, 55330000, 55400000, 79931000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Devínska cesta č. 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Karlova Ves
  • PSČ: 84104
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Vodárenské múzeum na Devínskej ceste č. 1 v Bratislave
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 04.12.2025
  • Dátum ukončenia: 19.12.2025
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 1
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: POŽADOVANÝ TERMÍN KONANIA Na výber sú termíny: 04. december 2025 (štvrtok) alebo 05. december 2025 (piatok) alebo 18. december 2025 (štvrtok) alebo 19. december 2025 (piatok) - výber jedného z uvedených termínov ponechávame na poskytovateľovi, podľa jeho možností a voľných kapacít, priestor Vodárenského múzea je rezervovaný na všetky dátumy. Lehota viazanosti: funkcionalita ÚVO neumožňuje vložiť konkrétny dátum lehoty viazanosti tak, ako je to v tejto zákazke stanovené. Ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk stanovenej do 30.11.2025.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie podľa § 32 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Osobné postavenie podľa § 32 ZVO Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia: 1) podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO musí byť uchádzač oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v súlade s predmetom zákazky, ktoré preukáže doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, 2) podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO nemá uchádzač uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, ktoré preukáže doloženým čestným vyhlásením. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia môže uchádzač nahradiť predložením Čestného vyhlásenia o splnení podmienok účasti podľa bodu 13.3 Výzvy na predloženie cenovej ponuky alebo predložením náhľadu záznamu zo Zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie v súlade s § 152 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ZVO
  • Opis podmienky účasti: 1) Uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO predložením Zoznamu poskytnutých služieb na predmet zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Zoznam poskytnutých služieb musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní poskytnutých služieb podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia zverejnená v Evidencii referencií – v informačnom systéme vedenom Úradom pre verejné obstarávanie (Evidencia referencií - ÚVO). Ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich poskytnutí, doplnené dokladom, preukazujúcim ich poskytnutie (napr. zmluva), b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich poskytnutí, doplnené dokladom, preukazujúcim ich poskytnutie (napr. zmluva). Minimálna požadovaná úroveň: Obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil Zoznam o realizácii min. troch (3) poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, s účasťou min. 500 osôb (zamestnancov odberateľa) v rámci jedného podujatia (podľa Prílohy č. 6 Výzvy na predloženie cenovej ponuky). Za poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru sa považujú služby poskytované v oblasti kompletnej organizácie a zabezpečenia spoločenského podujatia, zahŕňajúce poskytnutie technických, produkčných a cateringových služieb. Lehota troch (3) rokov sa ráta spätne odo dňa vyhlásenia predmetného obstarávania. Zoznam poskytnutých služieb (podľa Prílohy č. 6 Výzvy na predloženie cenovej ponuky) bude obsahovať: • identifikačné údaje odberateľa, • predmet plnenia – názov zákazky a bližší opis poskytnutých služieb, • počet zúčastnených osôb, • celková zmluvná cena v EUR bez DPH, • termín konania, • kontaktná osoba odberateľa, s uvedením tel. čísla, e-mail adresy za účelom overenia si referencie. 2) Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti predložením písomnej zmluvy uzavretej s touto osobou. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa bodu 13.1 Výzvy na predloženie cenovej ponuky a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Uchádzač zároveň túto osobu uvedie v zozname subdodávateľov v Prílohe č. 7 – Zoznam priamych subdodávateľov Výzvy na predloženie cenovej ponuky. 3) Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti Čestným vyhlásením (podľa Prílohy č. 8 Výzvy na predloženie cenovej ponuky), v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené obstarávateľom a poskytne obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré Čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v Čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak uchádzač použije Čestné vyhlásenie, obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených Čestným vyhlásením. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet zákazky v EUR bez DPH uvedená v Návrhu na plnenie kritérií (Príloha č. 4 Výzvy na predloženie cenovej ponuky), resp. v systéme EVO.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet zákazky v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade, ak je úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, táto skupina bude povinná vytvoriť združenie osôb podľa relevantných ustanovení Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, a to najneskôr do uzatvorenia Zmluvy o organizovaní podujatia, ktorú predloží v rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie Zmluvy o organizovaní podujatia. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 17.09.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 17.09.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Miesto otvárania ponúk: Ponuky sa otvoria elektronicky v rámci systému IS EVO.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/541901
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/541901
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/541901