Prenosný prístroj na okysličenú perfúziu obličky

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Prenosný prístroj na okysličenú perfúziu obličky
Kód zákazky: UNLP-2025-82-PZ
Kód oznámenia: 14358 - WYT
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 33181000-2
Predpokladaná hodnota: 55 035,14 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 18.9.2025 10:00
Vyhlásenie: 4.9.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Rastislavova
04190 Košice - mestská časť Juh
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Rastislavova Košice - mestská časť Juh 04190 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodanie prenosného prístroja na okysličenú perfúziu obličiek vrátane spotrebného materiálu. Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave, musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky resp. Európskej únie. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k tovaru, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k tovaru potrebnej pre riadne a bezchybné používanie tovaru na stanovený účel, v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie prístroja do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru, vykonanie prvej úradnej skúšky (resp.preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu v nevyhnutnom rozsahu potrebného pre správne použitie prístroja zamestnancami verejného obstarávateľa, poskytovanie autorizovaného záručného servisu v dĺžke min. 24 mesiacov a vykonávanie všetkých preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a predpísané výrobcom na tovar počas záruky.Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovanej min. technickej špecifikácie a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí samostatnú časť C. Opis predmetu zákazky súťažnej dokumentácie.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1366444
1. Základné údaje
  • Organizácia: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice (ID: 14363)
  • Zákazka: Prenosný prístroj na okysličenú perfúziu obličky (ID: 542082)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 7f1644b5-a449-4236-b785-773752067712
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
  • IČO: 00606707
  • DIČ: 2021141969
  • Adresa
  • Ulica: Rastislavova
  • Číslo: 43
  • Mesto: Košice - mestská časť Juh
  • PSČ: 04190
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Ing. Františka Šováriová, MBA, MPH, DPA
  • E-mail: frantiska.sovariova@unlp.sk
  • Telefónne číslo: +421911289285
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Zdravie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1295
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: UNLP-2025-82-PZ
  • Názov: Prenosný prístroj na okysličenú perfúziu obličky
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie prenosného prístroja na okysličenú perfúziu obličiek vrátane spotrebného materiálu. Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave, musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky resp. Európskej únie. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k tovaru, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k tovaru potrebnej pre riadne a bezchybné používanie tovaru na stanovený účel, v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie prístroja do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru, vykonanie prvej úradnej skúšky (resp.preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu v nevyhnutnom rozsahu potrebného pre správne použitie prístroja zamestnancami verejného obstarávateľa, poskytovanie autorizovaného záručného servisu v dĺžke min. 24 mesiacov a vykonávanie všetkých preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a predpísané výrobcom na tovar počas záruky.Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovanej min. technickej špecifikácie a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí samostatnú časť C. Opis predmetu zákazky súťažnej dokumentácie.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 55 035.14
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Obličkové podporné prístroje
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 33186100, 50421000, 33140000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Tr. SNP 1
  • Mesto: Košice - mestská časť Západ
  • PSČ: 04190
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: uvedené v súťažnej dokumentácií
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Prenosný prístroj na okysličenú perfúziu obličky
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: UNLP-2025-82-PZ
  • Názov : Prenosný prístroj na okysličenú perfúziu obličky
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie prenosného prístroja na okysličenú perfúziu obličiek vrátane spotrebného materiálu. Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v bezchybnom stave, musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky resp. Európskej únie. Neoddeliteľnou súčasťou zákazky je doprava do miesta dodania, vyloženie v mieste dodania, vybalenie a likvidácia obalov, odovzdanie písomných dokladov potrebných pre nadobudnutie vlastníckeho práva k tovaru, poskytnutie užívateľskej dokumentácie k tovaru potrebnej pre riadne a bezchybné používanie tovaru na stanovený účel, v súlade so všetkými právnymi predpismi, kompletizácia a uvedenie prístroja do prevádzky (inštalácia) s vydaním potvrdenia o inštalácii, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru, vykonanie prvej úradnej skúšky (resp.preberacej skúšky), odborné zaškolenie personálu v nevyhnutnom rozsahu potrebného pre správne použitie prístroja zamestnancami verejného obstarávateľa, poskytovanie autorizovaného záručného servisu v dĺžke min. 24 mesiacov a vykonávanie všetkých preventívnych prehliadok a kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a predpísané výrobcom na tovar počas záruky.Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovanej min. technickej špecifikácie a požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky, tvorí samostatnú časť C. Opis predmetu zákazky súťažnej dokumentácie.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 55 035.14
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Obličkové podporné prístroje
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 33186100, 50421000, 33140000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Tr. SNP 1
  • Mesto: Košice - mestská časť Západ
  • PSČ: 04190
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 60
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov: -podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO; Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: -obchodné meno a sídlo dodávateľa, -obchodné meno a sídlo objednávateľa, -zmluvný termín plnenia, skutočný termín plnenia, -rozsah a charakter dodávok tovaru, -kontaktná osoba objednávateľa (v rozsahu: meno a priezvisko, telefonický kontakt resp. e-mailový kontakt), -celkovú zmluvnú cenu v EUR bez DPH/ celkovú zmluvnú cenu v EUR s DPH, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za dodanie rovnakého alebo podobného tovaru ako je predmet zákazky (t.j. dodanie prístroja určeného na prenos obličiek vrátane príslušenstva a všetkých služieb spojených s dodaním tovaru). Zoznam musí obsahovať dôkaz (napr. potvrdenú referenciu objednávateľom tovaru, v prípade, ak sa referencia nenachádza v Evidencií referencií na stránke UVO), ktorý jasne a preukázateľne potvrdzuje uspokojivé dodanie tovaru. Ak sa referencia, ktorú uchádzač predkladá nachádza v Evidencií referencií, ktorá je spravovaná Úradom pre verejné obstarávanie, uchádzač uvedie presný webový odkaz na zverejnenú referenciu a verejný obstarávateľ si túto referenciu overí v Evidencií dostupnej na stránke: https://www.uvo.gov.sk/udaje-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/evidencia-referencii. Vzor dokumentu „zoznam referencií“ je Prílohou č. 10. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť min. 1 referenciu o uspokojivom dodaní tovaru rovnakého alebo podobného tovaru v posudzovanom období (t.j. 3 roky spätne odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania), v hodnote 50 000 € EUR bez DPH. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) ZVO a § 40 ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Bližšie informácie sú uvedené v časti B. Podmienky účasti záujemcov a uchádzačov súťažnej dokumentácie
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky (najnižšia)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: sú uvedené v Prílohe č. 7 Kúpna zmluva súťažnej dokumentácie
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 18.09.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 18.09.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Opis otvárania ponúk: Miesto otvárania ponúk: online IS EVO – verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom funkcionality IS EVO, t. j. automatickým vytvorením a odoslaním zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/542082
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/542082
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO