POTRAVINY 2025

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: POTRAVINY 2025
Kód zákazky: 02/2025/NURCH/VS/SC
Kód oznámenia: 14232 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 15800000-6
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 3.10.2025 10:00
Vyhlásenie: 3.9.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Nábr. I. Krasku
92112 Piešťany
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Nábr. I. Krasku Piešťany 92112 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodávka potravín. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 „Opis predmetu zákazky“ a B.2 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“, súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Zákazka: POTRAVINY 2025
Profil obstarávateľa: Národný ústav reumatických chorôb

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1365496
1. Základné údaje
  • Organizácia: Národný ústav reumatických chorôb (ID: 68832)
  • Zákazka: POTRAVINY 2025 (ID: 541103)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 281272fb-4207-442e-9c46-845fe9293ddf
  • Identifikátor verzie oznámenia: 94000006-3399-466b-bb4f-653db08ccef9
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Národný ústav reumatických chorôb
  • IČO: 00165271
  • DIČ: 2020530732
  • Adresa
  • Ulica: Nábr. I. Krasku
  • Číslo: 4
  • Mesto: Piešťany
  • PSČ: 92112
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: carsky.stanislav@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421903842840
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Národný ústav reumatických chorôb)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia pod kontrolou orgánu ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Zdravie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/624
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 02/2025/NURCH/VS/SC
  • Názov: POTRAVINY 2025
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka potravín. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 „Opis predmetu zákazky“ a B.2 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“, súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Rôzne potravinárske výrobky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 15100000, 15810000, 15000000, 15500000, 15896000, 15300000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Nábrežie I. Krasku č. 4
  • Mesto: Piešťany
  • PSČ: 92112
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Národný ústav reumatických chorôb, Nábrežie I. Krasku č. 4, 921 12 Piešťany.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Súťažné podklady
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria vyhodnotenia ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je ani zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácii ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Poskytovanie vysvetlení, výmena informácií a komunikácia (ďalej aj komunikácia) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutoční elektronicky v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EPVO. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi, s výnimkou prípadov, kedy to výslovne vylučuje zákon o verejnom obstarávaní. Poznámka verejného obstarávateľa k preukazovaniu plnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzačov: Verejnému obstarávateľovi nie je umožnený prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Z uvedeného dôvodu je uchádzač povinný predložiť všetky požadované doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia uchádzačov. Verejný obstarávateľ upozorňuje na skutočnosť, že napriek tomu, že v časti "Informácie o časti" tohto formuláru je uvedená lehota viazanosti ponúk 211 dní, reálna lehota viazanosti ponúk je do 31.03.2026. Uvedené riešenie bolo nevyhnutné z dôvodu, že formulár Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania neponúka možnosť nastavenia konkrétneho dátumu viazanosti ponúk.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 6
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 6
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Časť 1: Mäso a mäsové výrobky
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 02/2025/NURCH/VS/SC_01
  • Názov : Časť 1: Mäso a mäsové výrobky
  • Opis: Predmetom danej časti predmetu zákazky je dodávka mäsa a mäsových výrobkov v zmysle špecifikácie uvedenej v časti B.1 „Opis predmetu zákazky“ a B.2 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“, súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Nábrežie I. Krasku č. 4
  • Mesto: Piešťany
  • PSČ: 92112
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky uchádzačov sa za všetky časti tvoriace predmet zákazky budú vyhodnocovať na základe kritéria - najnižšia celková cena v EUR vrátane DPH.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR vrátane DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti, napr. v prípade obchodných spoločností, podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Úspešný uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predkladá doklady podľa predpisov v tejto krajine.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 211
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 03.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 13:30
  • Opis otvárania ponúk: Na otváraní ponúk sa zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú. Nakoľko sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu podľa bodu 22.3. časti A.1 Súťažných podkladov – Pokyny pre záujemcov a uchádzačov. Verejný obstarávateľ využije vo vzťahu k otváraniu ponúk v systéme EPVO funkcionalitu "on-line" sprístupnenie ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Príručka k funkcionalite "on-line" sprístupnenie ponúk je na https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ . Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk v IS EPVO štruktúrované kritéria, ktoré uchádzač musí v systéme EPVO pri predkladaní ponuky vyplniť. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v systéme EPVO je vo vzťahu ku každej časti zákazky nastavené jediné štruktúrované kritérium, ktorým je – Celková cena predmet zákazky v EUR vrátane DPH, pričom v súlade s bodom č. 16.1.7 časti A.1 Súťažných podkladov – Pokyny pre záujemcov a uchádzačov, samotná ponuka uchádzača musí obsahovať relevantne a kompletne vyplnený návrh uchádzača na plnenie kritérií určených verejným obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk uvedený v časti A.3 „Kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia“ týchto súťažných podkladov za tú časť predmetu zákazky, za ktorú uchádzač predkladá svoju ponuku. Verejný obstarávateľ požaduje, aby každý uchádzač ktorý predkladá svoju ponuku súčasne predložil relevantne a kompletne vyplnený návrh uchádzača na plnenie kritérií vo formáte .xls podľa vzoru návrhu uchádzača na plnenie kritérií vo formáte .xls predloženého verejným obstarávateľom ako súčasť Súťažných podkladov v editovateľnom formáte.
  • Miesto otvárania ponúk: on-line v IS EPVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/541103
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Časť 2: Mlieko a mliečne výrobky
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 02/2025/NURCH/VS/SC_02
  • Názov : Časť 2: Mlieko a mliečne výrobky
  • Opis: Predmetom danej časti predmetu zákazky je dodávka mlieka a mliečnych výrobkov v zmysle špecifikácie uvedenej v časti B.1 „Opis predmetu zákazky“ a B.2 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“, súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Mliečne výrobky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Nábrežie I. Krasku č. 4
  • Mesto: Piešťany
  • PSČ: 92112
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky uchádzačov sa za všetky časti tvoriace predmet zákazky budú vyhodnocovať na základe kritéria - najnižšia celková cena v EUR vrátane DPH.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR vrátane DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti, napr. v prípade obchodných spoločností, podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Úspešný uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predkladá doklady podľa predpisov v tejto krajine.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 211
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 03.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 13:30
  • Opis otvárania ponúk: Na otváraní ponúk sa zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú. Nakoľko sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu podľa bodu 22.3. časti A.1 Súťažných podkladov – Pokyny pre záujemcov a uchádzačov. Verejný obstarávateľ využije vo vzťahu k otváraniu ponúk v systéme EPVO funkcionalitu "on-line" sprístupnenie ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Príručka k funkcionalite "on-line" sprístupnenie ponúk je na https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ . Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk v IS EPVO štruktúrované kritéria, ktoré uchádzač musí v systéme EPVO pri predkladaní ponuky vyplniť. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v systéme EPVO je vo vzťahu ku každej časti zákazky nastavené jediné štruktúrované kritérium, ktorým je – Celková cena predmet zákazky v EUR vrátane DPH, pričom v súlade s bodom č. 16.1.7 časti A.1 Súťažných podkladov – Pokyny pre záujemcov a uchádzačov, samotná ponuka uchádzača musí obsahovať relevantne a kompletne vyplnený návrh uchádzača na plnenie kritérií určených verejným obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk uvedený v časti A.3 „Kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia“ týchto súťažných podkladov za tú časť predmetu zákazky, za ktorú uchádzač predkladá svoju ponuku. Verejný obstarávateľ požaduje, aby každý uchádzač ktorý predkladá svoju ponuku súčasne predložil relevantne a kompletne vyplnený návrh uchádzača na plnenie kritérií vo formáte .xls podľa vzoru návrhu uchádzača na plnenie kritérií vo formáte .xls predloženého verejným obstarávateľom ako súčasť Súťažných podkladov v editovateľnom formáte.
  • Miesto otvárania ponúk: on-line v IS EPVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/541103
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.3 Časť
  • Názov: Časť 3: Mrazené výrobky
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 02/2025/NURCH/VS/SC_03
  • Názov : Časť 3: Mrazené výrobky
  • Opis: Predmetom danej časti predmetu zákazky je dodávka mrazených výrobkov v zmysle špecifikácie uvedenej v časti B.1 „Opis predmetu zákazky“ a B.2 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“, súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Hlboko zmrazené výrobky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Nábrežie I. Krasku č. 4
  • Mesto: Piešťany
  • PSČ: 92112
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky uchádzačov sa za všetky časti tvoriace predmet zákazky budú vyhodnocovať na základe kritéria - najnižšia celková cena v EUR vrátane DPH.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR vrátane DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti, napr. v prípade obchodných spoločností, podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Úspešný uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predkladá doklady podľa predpisov v tejto krajine.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 211
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 03.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 13:30
  • Opis otvárania ponúk: Na otváraní ponúk sa zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú. Nakoľko sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu podľa bodu 22.3. časti A.1 Súťažných podkladov – Pokyny pre záujemcov a uchádzačov. Verejný obstarávateľ využije vo vzťahu k otváraniu ponúk v systéme EPVO funkcionalitu "on-line" sprístupnenie ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Príručka k funkcionalite "on-line" sprístupnenie ponúk je na https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ . Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk v IS EPVO štruktúrované kritéria, ktoré uchádzač musí v systéme EPVO pri predkladaní ponuky vyplniť. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v systéme EPVO je vo vzťahu ku každej časti zákazky nastavené jediné štruktúrované kritérium, ktorým je – Celková cena predmet zákazky v EUR vrátane DPH, pričom v súlade s bodom č. 16.1.7 časti A.1 Súťažných podkladov – Pokyny pre záujemcov a uchádzačov, samotná ponuka uchádzača musí obsahovať relevantne a kompletne vyplnený návrh uchádzača na plnenie kritérií určených verejným obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk uvedený v časti A.3 „Kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia“ týchto súťažných podkladov za tú časť predmetu zákazky, za ktorú uchádzač predkladá svoju ponuku. Verejný obstarávateľ požaduje, aby každý uchádzač ktorý predkladá svoju ponuku súčasne predložil relevantne a kompletne vyplnený návrh uchádzača na plnenie kritérií vo formáte .xls podľa vzoru návrhu uchádzača na plnenie kritérií vo formáte .xls predloženého verejným obstarávateľom ako súčasť Súťažných podkladov v editovateľnom formáte.
  • Miesto otvárania ponúk: on-line v IS EPVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/541103
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.4 Časť
  • Názov: Časť 4: Ovocie a zelenina
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 02/2025/NURCH/VS/SC_04
  • Názov : Časť 4: Ovocie a zelenina
  • Opis: Predmetom danej časti predmetu zákazky je dodávka ovocia a zeleniny v zmysle špecifikácie uvedenej v časti B.1 „Opis predmetu zákazky“ a B.2 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“, súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Ovocie, zelenina a súvisiace výrobky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Nábrežie I. Krasku č. 4
  • Mesto: Piešťany
  • PSČ: 92112
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky uchádzačov sa za všetky časti tvoriace predmet zákazky budú vyhodnocovať na základe kritéria - najnižšia celková cena v EUR vrátane DPH.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR vrátane DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti, napr. v prípade obchodných spoločností, podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Úspešný uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predkladá doklady podľa predpisov v tejto krajine.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 211
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 03.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 13:30
  • Opis otvárania ponúk: Na otváraní ponúk sa zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú. Nakoľko sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu podľa bodu 22.3. časti A.1 Súťažných podkladov – Pokyny pre záujemcov a uchádzačov. Verejný obstarávateľ využije vo vzťahu k otváraniu ponúk v systéme EPVO funkcionalitu "on-line" sprístupnenie ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Príručka k funkcionalite "on-line" sprístupnenie ponúk je na https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ . Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk v IS EPVO štruktúrované kritéria, ktoré uchádzač musí v systéme EPVO pri predkladaní ponuky vyplniť. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v systéme EPVO je vo vzťahu ku každej časti zákazky nastavené jediné štruktúrované kritérium, ktorým je – Celková cena predmet zákazky v EUR vrátane DPH, pričom v súlade s bodom č. 16.1.7 časti A.1 Súťažných podkladov – Pokyny pre záujemcov a uchádzačov, samotná ponuka uchádzača musí obsahovať relevantne a kompletne vyplnený návrh uchádzača na plnenie kritérií určených verejným obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk uvedený v časti A.3 „Kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia“ týchto súťažných podkladov za tú časť predmetu zákazky, za ktorú uchádzač predkladá svoju ponuku. Verejný obstarávateľ požaduje, aby každý uchádzač ktorý predkladá svoju ponuku súčasne predložil relevantne a kompletne vyplnený návrh uchádzača na plnenie kritérií vo formáte .xls podľa vzoru návrhu uchádzača na plnenie kritérií vo formáte .xls predloženého verejným obstarávateľom ako súčasť Súťažných podkladov v editovateľnom formáte.
  • Miesto otvárania ponúk: on-line v IS EPVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/541103
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.5 Časť
  • Názov: Časť 5: Chlieb a pečivo
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 02/2025/NURCH/VS/SC_05
  • Názov : Časť 5: Chlieb a pečivo
  • Opis: Predmetom danej časti predmetu zákazky je dodávka pekárenských výrobkov v zmysle špecifikácie uvedenej v časti B.1 „Opis predmetu zákazky“ a B.2 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“, súťažných podkladov
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Nábrežie I. Krasku č. 4
  • Mesto: Piešťany
  • PSČ: 92112
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky uchádzačov sa za všetky časti tvoriace predmet zákazky budú vyhodnocovať na základe kritéria - najnižšia celková cena v EUR vrátane DPH.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR vrátane DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti, napr. v prípade obchodných spoločností, podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Úspešný uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predkladá doklady podľa predpisov v tejto krajine.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 211
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 03.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 13:30
  • Opis otvárania ponúk: Na otváraní ponúk sa zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú. Nakoľko sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu podľa bodu 22.3. časti A.1 Súťažných podkladov – Pokyny pre záujemcov a uchádzačov. Verejný obstarávateľ využije vo vzťahu k otváraniu ponúk v systéme EPVO funkcionalitu "on-line" sprístupnenie ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Príručka k funkcionalite "on-line" sprístupnenie ponúk je na https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ . Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk v IS EPVO štruktúrované kritéria, ktoré uchádzač musí v systéme EPVO pri predkladaní ponuky vyplniť. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v systéme EPVO je vo vzťahu ku každej časti zákazky nastavené jediné štruktúrované kritérium, ktorým je – Celková cena predmet zákazky v EUR vrátane DPH, pričom v súlade s bodom č. 16.1.7 časti A.1 Súťažných podkladov – Pokyny pre záujemcov a uchádzačov, samotná ponuka uchádzača musí obsahovať relevantne a kompletne vyplnený návrh uchádzača na plnenie kritérií určených verejným obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk uvedený v časti A.3 „Kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia“ týchto súťažných podkladov za tú časť predmetu zákazky, za ktorú uchádzač predkladá svoju ponuku. Verejný obstarávateľ požaduje, aby každý uchádzač ktorý predkladá svoju ponuku súčasne predložil relevantne a kompletne vyplnený návrh uchádzača na plnenie kritérií vo formáte .xls podľa vzoru návrhu uchádzača na plnenie kritérií vo formáte .xls predloženého verejným obstarávateľom ako súčasť Súťažných podkladov v editovateľnom formáte.
  • Miesto otvárania ponúk: on-line v IS EPVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/541103
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.6 Časť
  • Názov: Časť 6: Potraviny a potravinové výrobky
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 02/2025/NURCH/VS/SC_06
  • Názov : Časť 6: Potraviny a potravinové výrobky
  • Opis: Predmetom danej časti predmetu zákazky je dodávka potravín a potravinových výrobkov v zmysle špecifikácie uvedenej v časti B.1 „Opis predmetu zákazky“ a B.2 „Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky“, súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Nábrežie I. Krasku č. 4
  • Mesto: Piešťany
  • PSČ: 92112
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky uchádzačov sa za všetky časti tvoriace predmet zákazky budú vyhodnocovať na základe kritéria - najnižšia celková cena v EUR vrátane DPH.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR vrátane DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti, napr. v prípade obchodných spoločností, podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Úspešný uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predkladá doklady podľa predpisov v tejto krajine.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 211
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 03.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 13:30
  • Opis otvárania ponúk: Na otváraní ponúk sa zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú. Nakoľko sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu podľa bodu 22.3. časti A.1 Súťažných podkladov – Pokyny pre záujemcov a uchádzačov. Verejný obstarávateľ využije vo vzťahu k otváraniu ponúk v systéme EPVO funkcionalitu "on-line" sprístupnenie ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Príručka k funkcionalite "on-line" sprístupnenie ponúk je na https://www.isepvo.sk/dokumentacia/ . Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk v IS EPVO štruktúrované kritéria, ktoré uchádzač musí v systéme EPVO pri predkladaní ponuky vyplniť. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v systéme EPVO je vo vzťahu ku každej časti zákazky nastavené jediné štruktúrované kritérium, ktorým je – Celková cena predmet zákazky v EUR vrátane DPH, pričom v súlade s bodom č. 16.1.7 časti A.1 Súťažných podkladov – Pokyny pre záujemcov a uchádzačov, samotná ponuka uchádzača musí obsahovať relevantne a kompletne vyplnený návrh uchádzača na plnenie kritérií určených verejným obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk uvedený v časti A.3 „Kritériá na vyhodnotenie ponúk a pravidlá ich uplatnenia“ týchto súťažných podkladov za tú časť predmetu zákazky, za ktorú uchádzač predkladá svoju ponuku. Verejný obstarávateľ požaduje, aby každý uchádzač ktorý predkladá svoju ponuku súčasne predložil relevantne a kompletne vyplnený návrh uchádzača na plnenie kritérií vo formáte .xls podľa vzoru návrhu uchádzača na plnenie kritérií vo formáte .xls predloženého verejným obstarávateľom ako súčasť Súťažných podkladov v editovateľnom formáte.
  • Miesto otvárania ponúk: on-line v IS EPVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/541103
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)