Analýza, migrácia, implementácia a podpora pri prechode na služby Microsoft 365

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Analýza, migrácia, implementácia a podpora pri prechode na služby Microsoft 365
Kód zákazky: SL250269
Kód oznámenia: 14170 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71241000-9
Predpokladaná hodnota: 652 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 30.9.2025 10:00
Vyhlásenie: 2.9.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Prešovská
82646 Bratislava
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Prešovská Bratislava 82646 Slovensko Miestom plnenia predmetu zákazky / zmluvy je sídlo Obstarávateľa – Prešovská 48, Bratislava. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v Zmluve o dielo a o poskytovaní služby.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je Analýza, migrácia, implementácia a podpora pri prechode na služby Microsoft 365. Podrobnosti predmetu zákazky (požiadavky a technické špecifikácie) sú uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov. Zámerom obstarávateľa Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s. (BVS alebo Obstarávateľ) je zabezpečiť migráciu vybratých služieb z existujúceho on-premise prostredia na riešenie Microsoft 365 (M365) vrátane modernizácie používateľského prostredia, zabezpečenia procesov súvisiacich s migráciou a integráciou vybraných dát s existujúcimi onpremise systémami. Táto zákazka nie je rozdelená na časti. Uchádzač musí predložiť kompletnú ponuku podľa požiadaviek Obstarávateľa. Bližší opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1365895
1. Základné údaje
  • Organizácia: Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s. (ID: 53886)
  • Zákazka: Analýza, migrácia, implementácia a podpora pri prechode na služby Microsoft 365 (ID: 541320)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 4bb68134-d77a-48ea-8332-44387ab4eec5
  • Identifikátor verzie oznámenia: a204344c-9807-458c-bcc0-db3e4abfdca8
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení obstarávania – smernica pre vybrané odvetvia
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.
  • IČO: 35850370
  • DIČ: 2020263432
  • Adresa
  • Ulica: Prešovská
  • Číslo: 48
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 82646
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: lucia.matulova@apuen.sk
  • Telefónne číslo: 0910262579
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Subjekt s osobitnými alebo výlučnými právami
  • Hlavná činnosť obstarávateľa: Činnosti súvisiace s vodou
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8415
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/25/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: SL250269
  • Názov: Analýza, migrácia, implementácia a podpora pri prechode na služby Microsoft 365
  • Opis: Predmetom zákazky je Analýza, migrácia, implementácia a podpora pri prechode na služby Microsoft 365. Podrobnosti predmetu zákazky (požiadavky a technické špecifikácie) sú uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov. Zámerom obstarávateľa Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s. (BVS alebo Obstarávateľ) je zabezpečiť migráciu vybratých služieb z existujúceho on-premise prostredia na riešenie Microsoft 365 (M365) vrátane modernizácie používateľského prostredia, zabezpečenia procesov súvisiacich s migráciou a integráciou vybraných dát s existujúcimi onpremise systémami. Táto zákazka nie je rozdelená na časti. Uchádzač musí predložiť kompletnú ponuku podľa požiadaviek Obstarávateľa. Bližší opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 652 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Štúdia realizovateľnosti, poradenská služba, analýza
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Technická podpora
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom plnenia predmetu zákazky / zmluvy je sídlo Obstarávateľa – Prešovská 48. Podrobnosti sú uvedené v Zmluve o dielo a o poskytovaní služby.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Súťažné podklady
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť Zmluvu o dielo a o poskytovaní služieb so žiadnym uchádzačom v prípade, že celkové ceny bez DPH uvádzané v ponukách presiahnu obstarávateľom stanovenú predpokladanú hodnotu zákazky, ktorá je uvedená v Oznámení o vyhlásení tohto verejného obstarávania. Uchádzač má právo predložiť službu lepších vlastností ako je požadovaná. Viazanosť ponuky je stanovená na 4 mesiace od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Analýza, migrácia, implementácia a podpora pri prechode na služby Microsoft 365
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: SL250269
  • Názov : Analýza, migrácia, implementácia a podpora pri prechode na služby Microsoft 365
  • Opis: Predmetom zákazky je Analýza, migrácia, implementácia a podpora pri prechode na služby Microsoft 365. Podrobnosti predmetu zákazky (požiadavky a technické špecifikácie) sú uvedené v prílohe č. 1 súťažných podkladov. Zámerom obstarávateľa Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s. (BVS alebo Obstarávateľ) je zabezpečiť migráciu vybratých služieb z existujúceho on-premise prostredia na riešenie Microsoft 365 (M365) vrátane modernizácie používateľského prostredia, zabezpečenia procesov súvisiacich s migráciou a integráciou vybraných dát s existujúcimi onpremise systémami. Táto zákazka nie je rozdelená na časti. Uchádzač musí predložiť kompletnú ponuku podľa požiadaviek Obstarávateľa. Bližší opis predmetu zákazky, ako aj základné informácie o Obstarávateľovi v kontexte zákazky tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 652 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Štúdia realizovateľnosti, poradenská služba, analýza
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom plnenia predmetu zákazky / zmluvy je sídlo Obstarávateľa – Prešovská 48, Bratislava. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v Zmluve o dielo a o poskytovaní služby.
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania – iné: Neznámy
  • Obnovenie zmluvy
  • Opis opcií: Obstarávateľ neplánuje opcie.
  • Maximálny počet obnovení: 0
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Opis elektronickej aukcie: Pravidlá použitia elektronickej aukcie sú v samostatnej prílohe súťažných podkladov.
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Súťažné podklady sa nachádzajú na uvedenom linku https://josephine.proebiz.com/sk/tender/70230/summary
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Spôsob uplatnenia kritéria: - Podľa stanovených pravidiel uplatnenia kritéria budú ponuky hodnotené samostatne. - Predbežné poradie ponúk bude určené vzostupne od najnižšej po najvyššiu ponúkanú cenu za predmet zákazky. Po úplnom vyhodnotení ponúk a to tak z pohľadu požiadaviek na predmet zákazky ako aj z pohľadu podmienok účasti, budú všetky ponuky, ktoré ich splnia vyzvané na účasť v elektronickej aukcii. - Pravidlá použitia elektronickej aukcie sú v samostatnej prílohe súťažných podkladov. - Úspešnou sa stane ponuka toho uchádzača, ktorá sa po uskutočnení elektronickej aukcie umiestni na prvom mieste t.j. pôjde o ponuku s najnižšou ponúkanou Celkovou cenou za predmet zákazky v EUR bez DPH. - V prípade rovnosti Celkovej ceny za predmet zákazky v EUR bez DPH na 1. mieste (aj po uskutočnení elektronickej aukcie) komisia pozve daných uchádzačov (s rovnakou celkovou cenou v EUR bez DPH) do novej elektronickej aukcie. Podmienky elektronickej aukcie sú osobitnou prílohou súťažných podkladov. V prípade opakovanej aukcie sa uvedené podmienky použijú analogicky, pričom pozvaní budú iba uchádzači nachádzajúcich sa na priebežnom zdieľanom 1 mieste.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR bez DPH.
  • Komplikované kritérium na vyhodnotenie ponúk: V prípade rovnosti Celkovej ceny za predmet zákazky v EUR bez DPH na 1. mieste (aj po uskutočnení elektronickej aukcie) komisia pozve daných uchádzačov (s rovnakou celkovou cenou v EUR bez DPH) do novej elektronickej aukcie. Podmienky elektronickej aukcie sú osobitnou prílohou súťažných podkladov. V prípade opakovanej aukcie sa uvedené podmienky použijú analogicky, pričom pozvaní budú iba uchádzači nachádzajúcich sa na priebežnom zdieľanom 1 mieste.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade, ak sa tejto zákazky zúčastní skupina dodávateľov, resp. ak skupina dodávateľov predloží ponuku, uvedie to vo svojej ponuke na samostatnom liste, ktorý bude podpísaný oprávnenými zástupcami všetkých členov skupiny. v tomto liste zároveň určia (splnomocnia) spomedzi seba jedného člena skupiny, s ktorým bude Obstarávateľ komunikovať a ktorý bude zastupovať všetkých členov skupiny v celom procese tohto verejného obstarávania. Tento splnomocnený člen skupiny sa zaregistruje v systéme Josephine a predloží ponuku za všetkých členov skupiny. Obstarávateľ bude komunikovať prostredníctvom systému Josephine len s určeným členom, a nie so všetkými členmi skupiny. V prípade, že táto skupina dodávateľov bude úspešným uchádzačom, Obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby všetci členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah, napr. podľa §829a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení – zmluva o združení, resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Jednotliví členovia skupiny budú zaviazaní spoločne a nerozdielne. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť obstarávateľovi najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy. V prípade, ak úspešným uchádzačom bude skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona o verejnom obstarávaní, návrh zmluvy, ktorý bude predkladať úspešný uchádzač – skupina, bude podpísaný oprávneným zástupcom každého z účastníkov skupiny dodávateľov (člena skupiny) a v čl. I návrhu zmluvy budú uvedené údaje každého člena skupiny dodávateľov samostatne. v prípade účasti skupiny je potrebné, aby zmluva bola podpísaná za každého člena skupiny samostatne, prípadne ak bude podpisovať zmluvu splnomocnený zástupca skupiny, je potrebné predložiť plnú moc (scan originálu alebo overenej fotokópie), v ktorej bude výslovne uvedené, že sa plnomocenstvo vzťahuje aj na podpis zmluvy s obstarávateľom.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia
  • Osobitné podmienky plnenia: Zmluva si vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Zmluvné podmienky sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo a o poskytovaní služby, ktorá je prílohou súťažných podkladov. Zároveň sú stanovené podmienky účasti na osoby - kľúčových expertov, ktorí sa budú podieľať na plnení zmluvy. Bližšie informácie v prílohách súťažných podkladov.
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Finančné podmienky
  • Podmienky financovania: Financovanie bude realizované z vlastných prostriedkov. Obstarávateľ neposkytuje preddavky.
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.09.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 4
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 30.09.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Vzhľadom na použitie elektronickej aukcie Obstarávateľ neumožní uchádzačom účasť na otváraní ponúk. Otváranie ponúk sa uskutoční neverejne.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom otvárania ponúk je prostredie IS JOSEPHINE.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 15 000,00 EUR (slovom: pätnásťtisíc eur) Obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - Zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet obstarávateľa; - Poskytnutia bankovej záruky za uchádzača; - Poistením záruky na poistnú sumu v prislúchajúcej výške v prospech obstarávateľa. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/70230/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/541320
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)