1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Systém spracovania dochádzky zamestnancov, personalistiky a miezd pre úrad BSK a organizácie v zriaď. pôsobnosti BSK
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 8432/2025/VO
- Názov : Systém spracovania dochádzky zamestnancov, personalistiky a miezd pre úrad BSK a organizácie v zriaď. pôsobnosti BSK
- Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie systému spracovania dochádzky zamestnancov, personalistiky a miezd, jeho prevádzkovú podporu a rozvoj pre úrad Bratislavského samosprávneho kraja (Ú BSK / BSK) a organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti BSK (OvZP / OvZP BSK). Výsledkom procesu verejného obstarávania bude uzavretie zmluvy o prevádzkovej podpore a rozvoji informačného systému (v ďalšom texte nazývaná skratkou SLA), zmluvy o dielo (ďalej len ZoD), dohody o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností a zmluvy o spracúvaní osobných údajov. Ďalšie informácie súvisiace s požadovaným predmetom zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Druh zákazky: Tovary
-
Doplňujúci druh zákazky
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Softvérové balíky a informačné systémy
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 4
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Rok
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Oznámenie
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Zoznam dodávok služieb (§34 ods. 1 písm. a) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať referencie, že uchádzač poskytol služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 (tri) roky od vyhlásenia verejného obstarávania v celkovej hodnote 500 000,00 € bez DPH a to preukázaním uskutočnenia týchto služieb. Zo zoznamu poskytnutých služieb musí vyplývať realizácia minimálne jednej zákazky v hodnote 200 000,00 EUR bez DPH (referencie budú obsahovať len zákazky realizované vlastnými kapacitami ) rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Zoznam poskytnutých služieb má obsahovať príloha č. 10 súťažných podkladov): a) identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa, b) názov a stručný opis predmetu zákazky, c) zmluvná cena zákazky bez DPH v EUR, d) reálnu dobu dodania poskytnutia služieb, Predmetný zoznam musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača. Ak budú v zmluvnej cene zákazky (v referenčnom liste) zarátané aj iné služby alebo činnosti ako požadované, uchádzač je povinný vyčísliť a uviesť cenu len za služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uvedený v tomto bode. Zoznam musí obsahovať služby zabezpečenia systému tak, že bude obsahovať poskytnutie služby hardware a software, nie výlučne spolu, ale obe služby sú v zozname požadované a uchádzač ich presne identifikuje v zozname v bode b). Za služby rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje: - zabezpečenie systému spracovania dochádzky zamestnancov, personalistiky a miezd (hardware + software), jeho prevádzková podpora a rozvoj. - zabezpečenie systému spracovania dochádzky zamestnancov, personalistiky a miezd (hardware), jeho prevádzková podpora a rozvoj. - zabezpečenie systému spracovania dochádzky zamestnancov, personalistiky a miezd (software), jeho prevádzková podpora a rozvoj. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zohľadní u uchádzača referencie uchádzača uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii (§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy. Z predložených dokladov, ktoré predkladá uchádzač, musia byť zrejmé minimálne údaje o vzdelaní, odbornej kvalifikácii a odbornej praxi osôb zodpovedných za poskytnutie služby, čo uchádzač preukáže životopismi a preukazmi odbornej spôsobilosti alebo ekvivalentným dokladom. Verejný obstarávateľ uzná aj iné doklady, ktorými sa preukazuje odborná spôsobilosť, pokiaľ budú obsahovať požiadavky určené verejným obstarávateľom. Z každého životopisu musia vyplývať nasledovné údaje/skutočnosti: - meno a priezvisko, - najvyššie dosiahnuté vzdelanie (inštitúcia, od-do, získaný titul/certifikát), - história zamestnania/odbornej praxe (zamestnávateľ/odberateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie poskytovaných služieb, pozícia), - praktické skúsenosti, - dátum a podpis. Uchádzač predloží vypracuje a predloží v ponuke zoznam minimálne 1 osoby, ktorá bude pracovníkom zodpovedným za realizáciu implementácie a ďalšej osoby pokiaľ to nie je tá istá, ktorá bude zodpovedná za realizáciu služieb podpory, zmien a rozvoja dodaného systému s adekvátnym vzdelaním, certifikátom, alebo preškolením príslušnou autoritou. Uchádzač môže v súlade s § 34 ods. 3 zákona o VO na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o VO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona o VO. Verejný obstarávateľ upozorňuje na skutočnosť, že v prípade, ak na preukázanie splnenia podmienok účasti nevyužijú uchádzači vlastné kapacity (t. j. vlastných zamestnancov), súčasťou ponuky musia byť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona o VO za každú tretiu osobu podľa uvedených podmienok alebo môžu tieto nahradiť JED-om, prípadne zápisom v zozname hospodárskych subjektov (ďalej len „ZHS“). Uvedené platí bez ohľadu na skutočnosť, či je osoba podľa § 34 ods. 3 zákona o VO fyzickou alebo právnickou osobou.
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková obstarávacia cena s DPH.
-
Parametre kritéria
-
Kritérium s pevnou hodnotou
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (celková)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena s DPH.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na žiadosť o účasť
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 26.09.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 26.09.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie/sprístupnenie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 zákona o VO. Ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o VO, a umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. Verejný obstarávateľ sa rozhodol využiť v IS EVO funkcionalitu "On-line" sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v IS EVO pri predkladaní ponuky vyplniť.
- Miesto otvárania ponúk: Úrad Bratislavského samosprávneho kraja, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/539183
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/539183
- Označenie dokumentu/zákazky: Dokumenty zákazky
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma- IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)