Organizácia župného športového dňa pre stredoškolákov 2025 - technické zabezpečenie a catering

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Organizácia župného športového dňa pre stredoškolákov 2025 - technické zabezpečenie a catering
Kód zákazky: 11041/2025/VO
Kód oznámenia: 14018 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 79952000-2
Ostatné CPV: 55320000-9
79952100-3
Predpokladaná hodnota: 26 336,66 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 10.9.2025 10:00
Vyhlásenie: 28.8.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Bratislavský samosprávny kraj
Adresa: Sabinovská
82005 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Sabinovská Bratislava - mestská časť Ružinov 82005 Slovensko Športový areál Mladej Gardy na Račianskej ulici 103 v Bratislave.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je technické zabezpečenie a cateringové služby akcie pod názvom Župný športový deň BSK pre stredoškolákov 2025, ktorá je určená pre žiakov stredných škôl v bratislavskom kraji. Termín realizácie akcie je stanovený na 24.-25.9.2025 v priestoroch športového areálu Mladej Gardy na Račianskej ulici 103 v Bratislave. Predpokladaný počet účastníkov je 1500 osôb. Miesto plnenia: Športový areál Mladá Garda Račianska ulica 103, Bratislava Rozsah a technická špecifikácia: Lehota plnenia (prevádzkový čas): 24. 9. 2025: 08:00 - 16:00 hod. montáž, príprava, navozenie materiálu, príprava zariadení, príprava VIP miestnosti a iné. 25. 9. 2025: 06:30 – 14:00 hod. konanie akcie, demontáž, upratanie priestorov od 6:00 do 6:30 hod. dovoz bagiet a chlebíčkov od 7:00 hod. do 13:00 hod. obsluha VIP priestorov od 7:30 hod. balíčkovanie od 9:00 do13:00 hod. vydávanie občerstvenia po 13:00 hod. demontáž a upratovanie Akcia je plánovaná v súlade s nižšie uvedeným rozsahom a požiadavkami objednávateľa. Špecifikácia je rozdelená na technické zabezpečenie a cateringové služby.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1365629
1. Základné údaje
  • Organizácia: Bratislavský samosprávny kraj (ID: 72083)
  • Zákazka: Organizácia župného športového dňa pre stredoškolákov 2025 - technické zabezpečenie a catering (ID: 541155)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 2aca5801-2852-4941-86ec-29df0df0c557
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Bratislavský samosprávny kraj
  • IČO: 36063606
  • DIČ: 2021608369
  • Adresa
  • Ulica: Sabinovská
  • Číslo: 16
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82005
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: alexandra.buckova@region-bsk.sk
  • Telefónne číslo: +421248264500
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Bratislavský samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2750
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 11041/2025/VO
  • Názov: Organizácia župného športového dňa pre stredoškolákov 2025 - technické zabezpečenie a catering
  • Opis: Predmetom zákazky je technické zabezpečenie a cateringové služby akcie pod názvom Župný športový deň BSK pre stredoškolákov 2025, ktorá je určená pre žiakov stredných škôl v bratislavskom kraji. Termín realizácie akcie je stanovený na 24.-25.9.2025 v priestoroch športového areálu Mladej Gardy na Račianskej ulici 103 v Bratislave. Predpokladaný počet účastníkov je 1500 osôb. Miesto plnenia: Športový areál Mladá Garda Račianska ulica 103, Bratislava Rozsah a technická špecifikácia: Lehota plnenia (prevádzkový čas): 24. 9. 2025: 08:00 - 16:00 hod. montáž, príprava, navozenie materiálu, príprava zariadení, príprava VIP miestnosti a iné. 25. 9. 2025: 06:30 – 14:00 hod. konanie akcie, demontáž, upratanie priestorov od 6:00 do 6:30 hod. dovoz bagiet a chlebíčkov od 7:00 hod. do 13:00 hod. obsluha VIP priestorov od 7:30 hod. balíčkovanie od 9:00 do13:00 hod. vydávanie občerstvenia po 13:00 hod. demontáž a upratovanie Akcia je plánovaná v súlade s nižšie uvedeným rozsahom a požiadavkami objednávateľa. Špecifikácia je rozdelená na technické zabezpečenie a cateringové služby.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 26 336.66
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby na organizovanie podujatí
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 55320000, 79952100
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Račianska ulica 103
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Nové Mesto
  • PSČ: 83102
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Športový areál Mladej Gardy na Račianskej ulici 103 v Bratislave.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len „zákon o VO“). Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO je možné nahradiť podľa § 152 ods. 4 zákona o VO potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov. Z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy v súlade s § 32 ods. 3 zákona o VO a použitia údajov vedených v informačných systémov Úradu pre verejné obstarávanie nie je uchádzač (so sídlom v SR) povinný predkladať doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO. Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO bude u uchádzača (so sídlom v SR) overovaná verejným obstarávateľom z informačných systémov verejnej správy alebo z verejne dostupných zdrojov (napr. www.orsr.sk, www.zrsr.sk ). Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO bude overovaná verejným obstarávateľom z údajov zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade, že verejný obstarávateľ bude mať pochybnosti o tom, že uchádzač spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO, požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie týchto spochybnených podmienok účasti. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzača na skutočnosť, že podľa § 110 zákona o VO nesmie verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o VO. Úspešný uchádzač musí spĺňať vyššie uvedené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia počas celého procesu plnenia zákazky. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o VO.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO. 2. Náležitosti obsahu predloženej ponuky sú definované v súťažných podkladoch. V prípade podpisu ponuky, alebo dokumentov oprávnenou osobou s výnimkou štatutára, verejný obstarávateľ požaduje listinu (splnomocnenie) preukazujúcu oprávnenie tejto osoby konať v mene uchádzača. 3. Ponuky uchádzačov budú vyhodnocované podľa kritéria na hodnotenie ponúk. Kritériom je "Celková cena za celý predmet zákazky vrátane DPH". 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a splnenie požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a bude vylúčená. O vylúčení bude uchádzač bezodkladne informovaný verejným obstarávateľom. V prípade vylúčenia ponuky takéhoto uchádzača bude verejný obstarávateľ vyhodnocovať ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia predložených dokladov v lehote na predkladanie ponúk, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o vysvetlenie ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom. 5. Uchádzač zaslaním ponuky bezvýhradne akceptuje všetky podmienky súťaže. 6. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. 7. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 8. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia objednávky, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Organizácia župného športového dňa pre stredoškolákov 2025 - technické zabezpečenie a catering
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 11041/2025/VO
  • Názov : Organizácia župného športového dňa pre stredoškolákov 2025 - technické zabezpečenie a catering
  • Opis: Predmetom zákazky je technické zabezpečenie a cateringové služby akcie pod názvom Župný športový deň BSK pre stredoškolákov 2025, ktorá je určená pre žiakov stredných škôl v bratislavskom kraji. Termín realizácie akcie je stanovený na 24.-25.9.2025 v priestoroch športového areálu Mladej Gardy na Račianskej ulici 103 v Bratislave. Predpokladaný počet účastníkov je 1500 osôb. Miesto plnenia: Športový areál Mladá Garda Račianska ulica 103, Bratislava Rozsah a technická špecifikácia: Lehota plnenia (prevádzkový čas): 24. 9. 2025: 08:00 - 16:00 hod. montáž, príprava, navozenie materiálu, príprava zariadení, príprava VIP miestnosti a iné. 25. 9. 2025: 06:30 – 14:00 hod. konanie akcie, demontáž, upratanie priestorov od 6:00 do 6:30 hod. dovoz bagiet a chlebíčkov od 7:00 hod. do 13:00 hod. obsluha VIP priestorov od 7:30 hod. balíčkovanie od 9:00 do13:00 hod. vydávanie občerstvenia po 13:00 hod. demontáž a upratovanie Akcia je plánovaná v súlade s nižšie uvedeným rozsahom a požiadavkami objednávateľa. Špecifikácia je rozdelená na technické zabezpečenie a cateringové služby.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby na organizovanie podujatí
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 55320000, 79952100
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Račianska ulica 103
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Nové Mesto
  • PSČ: 83102
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Športový areál Mladej Gardy na Račianskej ulici 103 v Bratislave.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom za celý predmet zákazky v EUR vrátene DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 10.09.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 10.09.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie/sprístupnenie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 zákona o VO. Ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o VO, a umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. Verejný obstarávateľ sa rozhodol využiť v IS EVO funkcionalitu "On-line" sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v IS EVO pri predkladaní ponuky vyplniť. Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku s kódovaním a šifrovaním a podpísanú autorizovaným kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákon o e-Governmente. V prípade ak uchádzač predložil ponuku s kódovaním a šifrovaním, t. j. v rozpore s požiadavkou verejného obstarávateľa stanovenou v tomto bode súťažných podkladov, je zodpovedný za možnosť nesprístupnenia jeho ponuky. V prípade nemožnosti otvorenia jeho ponuky v určenej lehote na otváranie ponúk, bude uchádzač vylúčený v súlade s § 49 ods. 4 zákona o VO.
  • Miesto otvárania ponúk: Ponuky sa otvárajú elektronicky prostredníctvom zvoleného nástroja - Elektronická platforma - IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/541155
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/541155
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma - IS EVO