1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Dátová platforma a BI pre projekt IS FARMÁR
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: A/270/2025/28
- Názov : Dátová platforma a BI pre projekt IS FARMÁR
- Opis: Predmetom zákazky je dodanie diela, ktorého úlohou bude zabezpečiť poskytovanie elektronických služieb a efektívne spracovanie, riadenie a využitie údajov prostredníctvom komponentov na rezortnej úrovni ako: • Integračné služby a API Management • Master Data Management (MDM) a Dátová integrácia • Data Lake a DWH • ETL procesy • Business Intelligence (BI), Reporting služby a Data Science Okrem samotnej dátovej a integračnej platformy sú súčasťou riešenia aj podporné komponenty, ktoré sú nevyhnutné na prevádzku všetkých častí IS Farmár, vrátane modulov obstarávaných mimo tohto opisu predmetu zákazky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov, v Prílohe č. 15 Zmluva o dielo súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 9 765 230
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 72222300, 72263000, 72320000, 72321000, 72263000
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Dobrovičova
- Číslo: 12
- Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
- PSČ: 81266
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR, Dobrovičova 12, 812 66 Bratislava
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Program Slovensko (SK – EFRR/KF/FST/ESF+)
- Viac podrobností o finančných prostriedkoch EÚ: Program Slovensko (SK – EFRR/KF/FST/ESF+) Názov projektu: Jednotný prístupový bod pôdohospodára (IS FARMÁR) Kód projektu: ITMS2021:401101B791 Výzva PSK-MIRRI-624-2024-NP-EFRR
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Upresnenie k časti "Predpokladané trvanie" 1. Termín dodania: do 31.03.2028 - Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť a dodať Predmet zmluvy podľa časového harmonogramu, najneskôr však do 31.03.2028
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešným bude ten uchádzač, ktorý predloží za dodanie predmetu zákazky najnižšiu cenu za predmet zákazky v EUR s DPH. Poradie ostatných uchádzačov sa určí vzostupne.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za predmet zákazky v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ na účely účasti vo verejnom obstarávaní nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby táto vytvorila právnu formu. Verejný obstarávateľ na účely účasti vo verejnom obstarávaní odporúča, aby členovia skupiny dodávateľov splnomocnili jedného z jej členov, ktorý má právnu subjektivitu a spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov, ktoré v súvislosti s účasťou skupiny dodávateľov vo verejnom obstarávaní bude potrebné a vhodné vykonať. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok a riadneho plnenia zmluvy, pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorej predmetom bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
Podmienky plnenia
- Osobitné podmienky plnenia: Zmluva si vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Podľa Článku 14 Zodpovednosť za škodu a náhrada škody, bod 14.11 Zmluvy o dielo - Zhotoviteľ je povinný v lehote 15 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy predložiť Objednávateľovi kópiu poistnej zmluvy Zhotoviteľa, ktorej predmetom bude poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu a poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone profesie minimálne vo výške 1 000 000 eur (slovom jeden milión eur). Zhotoviteľ je povinný poistnú zmluvu udržiavať v platnosti a účinnosti s poistením v stanovenej výške počas celej doby trvania tejto Zmluvy.
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na žiadosť o účasť
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (dátum): 29.09.2025
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (čas): 09:00
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka je stanovená vo výške 250 000,00 (dvestopäťdesiat tisíc) EUR Podrobnosti k Zábezpeke sú uvedené v bode 16 Lehota viazanosti ponúk a Zábezpeka k ponuke súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/541092
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/541092
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady_IS FARMAR_final, Kapitola B.1 Opis predmetu zákazky_IS FARMAR, Príloha č. 1 až 17 súťažných podkladov
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronický systém IS EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)