1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Obstaranie služby vnútroštátnej pravidelnej autobusovej dopravy (mestskej autobusovej dopravy) v meste Piešťany a miestnej časti Kocurice
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 2025/MEPI/MAD/vyvo
- Názov : Obstaranie služby vnútroštátnej pravidelnej autobusovej dopravy (mestskej autobusovej dopravy) v meste Piešťany a miestnej časti Kocurice
- Opis: Predmetom zákazky je výber poskytovateľa služby na prevádzkovanie mestskej autobusovej dopravy v meste Piešťany v súlade so zámerom zabezpečiť verejnosti kvalitnú mestskú autobusovú dopravu v meste Piešťany a mestskej časti Kocurice a zohľadniť sociálne a environmentálne aspekty regionálneho rozvoja. Úspešný uchádzač zabezpečí prevádzku mestskej autobusovej dopravy od 01.07.2027 do 30. 06. 2037 s možnosťou uplatnenia opcie do 30. 06. 2038. Vozidlový park úspešného uchádzača – dopravcu bude zložený v súlade so zákonom č. 214/2021 „Zákon o podpore ekologických vozidiel cestnej dopravy a o zmene a doplnení niektorých zákonov“.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 25 438 702.92
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby verejnej cestnej dopravy
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Environmentálny vplyv obstarávania
-
Environmentálny vplyv obstarávania
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Zmierňovanie klimatických zmien
-
Podrobnosti o kritériách zeleného obstarávania
-
Podrobnosti o kritériách zeleného obstarávania
- Kritériá zeleného verejného obstarávania: Kritériá zeleného verejného obstarávania EÚ
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis spoločensky zodpovedného verejného obstarávania: Všetky vozidlá, ktorými bude služba poskytovaná, musia spĺňať podmienky dané zákonom č. 214/2021 „Zákon o podpore ekologických vozidiel cestnej dopravy a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
- Dátum začatia: 01.07.2027
- Dátum ukončenia: 30.06.2037
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Úspešný uchádzač zabezpečí prevádzku mestskej autobusovej dopravy od 01.07.2027 do 30. 06. 2037 s možnosťou uplatnenia opcie do 30. 06. 2038.
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Po vyhodnotení splnenia podmienok účasti a požiadaviek na ponuku a predmet zákazky (úvodné úplné vyhodnotenie ponúk) budú ponuky uchádzačov, ktorí splnili podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky, vyhodnotené podľa kritérií na vyhodnotenie ponúk a to prostredníctvom elektronickej aukcie. 25.5 Verejný obstarávateľ vyzve prostredníctvom systému IS EVO všetkých uchádzačov, ktorí neboli vylúčení, resp. ktorých ponuky neboli vylúčené z tohto postupu verejného obstarávania, na predloženie nových cien v elektronickej aukcii. Každý uchádzač v elektronickej aukcii môže počas elektronickej aukcie opakovane znižovať svoj návrh na plnenie kritérií. Uchádzač bude znižovať celkovú cenu za dodanie predmetu zákazky, uvedenú v EUR bez DPH. Informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v Súťažných podkladoch.
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Oznámenie
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Zoznam dodávok služieb (§34 ods. 1 písm. a) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a predložiť zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia tohto verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Ak odberateľ nebol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač uvedie kontaktnú osobu odberateľa spolu s jej telefonickým a e-mailovým kontaktom, u ktorej si je možné údaje uvádzané v zozname overiť. Uchádzač zoznamom poskytnutých služieb preukáže, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania poskytoval služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (pravidelná mestská autobusová doprava alebo pravidelná regionálna autobusová doprava) a to úhrnne minimálne 350 000 km. Zoznam poskytnutých služieb musí preukázať, že realizácia predmetnej zákazky obsahovala vyššie uvedené požiadavky. V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov), musí byť z dokladu zrejmé, v akom rozsahu ju realizoval uchádzač.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technické vybavenie, študijné a výskumné zariadenia (§ 34 ods. 1 písm. d) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti v zmysle § 34 ods. 1 písm. d) a § 35 o verejnom obstarávaní a predložiť doklad, preukazujúci splnenie požiadavky noriem na systém manažérstva kvality ISO 9001 v rozsahu predmetu zákazky, čo preukazuje certifikátom príslušného systému manažérstva alebo porovnateľného certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, resp. príslušným orgánom členského štátu EÚ alebo iným dôkazom o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality, ktoré sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušnej normy. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii (§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Uchádzač vo verejnom obstarávaní musí splniť podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti v súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní a predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Uchádzač musí preukázať svoju odbornú spôsobilosť na poskytovanie požadovaných služieb potvrdením, že má k dispozícii nižšie uvedeného odborníka spĺňajúcich stanovené požiadavky. Nižšie uvedené požiadavky na odborníka uchádzač preukáže predložením vyplneného formuláru v prílohe č. 8 Súťažných podkladov doplnením údajov určených na posúdenie splnenia podmienky účasti. Odborník – Vedúci dopravy, odborník musí spĺňať nasledovné požiadavky: - najmenej 5 ročné odborné skúsenosti v oblasti riadenia cestnej verejnej osobnej dopravy na pozícii vedúceho dopravy (resp. osoby zodpovednej za riadenie cestnej verejnej osobnej dopravy); a minimálne 1 skúsenosť s riadením prevádzky autobusovej dopravy po nepretržitú dobu minimálne 3 kalendárnych rokov.
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa budú hodnotiť na základe najnižšej ceny za dodanie predmetu zákazky (EUR bez DPH). Najnižšia cena bude stanovená ako jednotková cena za 1 ubehnutý kilometer, ktorá v sebe zahŕňa všetky náklady na realizáciu predmetu zákazky (tarifné + režijné km) v 1. roku poskytovania služby. Táto hodnota musí zodpovedať položke „Celková nákladová cena za 1 kilometer za rok (východzí – prvý kalendárny rok) vyjadrená v EUR“, ktorá bude uvedená v prílohe č.1 k Zmluve o dopravných službách. Víťazom verejného obstarávania sa stane ten uchádzač, ktorý vo svojej ponuke, resp. po ukončení evoAukcie predloží najnižšiu celkovú nákladovú cena za 1 kilometer v 1. roku, uvedenú v EUR, bez DPH. Druhý v poradí bude ten uchádzač, ktorý predložil druhú najnižšiu cenu. Poradie ostatných uchádzačov sa stanoví rovnakým systémom.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 1
- Hodnota kritéria je typ váhy : Poradie dôležitosti
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková nákladová cena za 1 kilometer v 1. roku (EUR bez DPH)
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 31.10.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 31.10.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:10
- Opis otvárania ponúk: Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 50 000,00 EUR. Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/541021
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)