1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Časť č. 1: Špeciálne lesnícke náradie
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 540657-1
- Názov : Časť č. 1: Špeciálne lesnícke náradie
- Opis: Predmetom zákazky je dodanie špeciálneho lesníckeho náradia pre organizačné zložky Lesov Slovenskej republiky, štátny podnik na obdobie 48 mesiacov. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky a jej rozsah pre časť č. 1: Špeciálne lesnícke náradie je uvedená v súťažných podkladoch.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 415 603.33
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Nástroje
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 38330000, 38410000, 44511000, 44514000
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Mičinská cesta
- Číslo: 33
- Mesto: Banská Bystrica
- PSČ: 97401
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Pracovisko obchodnej prevádzky Košice, Tranovského 19, 040 01 Košice.
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Rámcovú dohodu verejný obstarávateľ uzavrie s jedným účastníkom. 2. Verejný obstarávateľ je oprávnený na základe svojich potrieb určovať množstvo a rozsah požadovaného tovaru. Rozsah požadovaného tovaru je iba predpokladaný a nemožno ho považovať za záväzný v žiadnom rozsahu. Verejný obstarávateľ nie je povinný objednať predpokladaný rozsah tovaru podľa Rámcovej dohody, ani vyčerpať predpokladaný maximálny finančný objem Rámcovej dohody. Celkový rozsah objednaných tovarov bude závisieť od potrieb verejného obstarávateľa počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody.
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Oznámenie
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Zoznam dodávok tovarov (§34 ods. 1 písm. a) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže pre časť 1: Špeciálne lesnícke náradie dodávku tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky v minimálnom objeme 250 000,00 Eur bez DPH. Tovarom rovnakého alebo obdobného charakteru sa rozumejú nástroje, ručné nástroje a časti náradia. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. Prepočet inej meny na EUR za rozhodné obdobie sa bude odvíjať podľa kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti (napr. deň odovzdania tovaru, deň zdaniteľného plnenia, ...). V prípade dodaného tovaru, ktorého začiatok alebo koniec nespadá do rozhodného obdobia, bude uchádzačovi započítaný pre splnenie podmienky účasti len objem dodaného tovaru spadajúceho do rozhodného obdobia.
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky na základe najnižšej celkovej ceny za predmet zákazky (EUR bez DPH) podľa § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Podrobný popis kritéria na vyhodnotenie ponúk je uvedený v súťažných podkladoch.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia (celková) cena za predmet zákazky v EUR bez DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Pred podpisom Rámcovej dohody sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia Rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 24.09.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 24.09.2025
- Čas otvárania ponúk: 08:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk, resp. ich odšifrovanie a sprístupnenie, elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou EPVO sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom "on-line" sprístupnenia ponúk je webová adresa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/540657 a je totožná ako pri predkladaní ponúk.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou v zmysle § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a to v súlade s § 46 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní pre časť 1. Špeciálne lesnícke náradie vo výške 12 500,00 Eur (dvanásťtisícpäťsto eur), resp. ekvivalent v inej mene. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Podrobné vymedzenie spôsobu zloženia zábezpeky je uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/540657
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/540657
- Označenie dokumentu/zákazky: súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Časť č. 2: Ručné lesnícke náradie
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 540657-2
- Názov : Časť č. 2: Ručné lesnícke náradie
- Opis: Predmetom zákazky je dodanie ručného lesníckeho náradia pre organizačné zložky Lesov Slovenskej republiky, štátny podnik na obdobie 48 mesiacov. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky a jej rozsah pre časť č. 2: Ručné lesnícke náradie je uvedená v súťažných podkladoch.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 226 674.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Nástroje
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 43830000, 44511100, 44511110, 44511120, 44511200, 44511300, 44511310, 44511330, 44511340, 44511400, 44511500, 39241200, 44514000, 35111000
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Mičinská cesta
- Číslo: 33
- Mesto: Banská Bystrica
- PSČ: 97401
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Pracovisko obchodnej prevádzky Košice, Tranovského 19, 040 01 Košice.
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Rámcovú dohodu verejný obstarávateľ uzavrie s jedným účastníkom. 2. Verejný obstarávateľ je oprávnený na základe svojich potrieb určovať množstvo a rozsah požadovaného tovaru. Rozsah požadovaného tovaru je iba predpokladaný a nemožno ho považovať za záväzný v žiadnom rozsahu. Verejný obstarávateľ nie je povinný objednať predpokladaný rozsah tovaru podľa Rámcovej dohody, ani vyčerpať predpokladaný maximálny finančný objem Rámcovej dohody. Celkový rozsah objednaných tovarov bude závisieť od potrieb verejného obstarávateľa počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody.
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Oznámenie
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Zoznam dodávok tovarov (§34 ods. 1 písm. a) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže pre časť 2: Ručné lesnícke náradie dodávku tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky v minimálnom objeme 140 000,00 Eur bez DPH. Tovarom rovnakého alebo obdobného charakteru sa rozumejú nástroje, ručné nástroje a časti náradia. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. Prepočet inej meny na EUR za rozhodné obdobie sa bude odvíjať podľa kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti (napr. deň odovzdania tovaru, deň zdaniteľného plnenia, ...). V prípade dodaného tovaru, ktorého začiatok alebo koniec nespadá do rozhodného obdobia, bude uchádzačovi započítaný pre splnenie podmienky účasti len objem dodaného tovaru spadajúceho do rozhodného obdobia.
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky na základe najnižšej celkovej ceny za predmet zákazky (EUR bez DPH) podľa § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Podrobný popis kritéria na vyhodnotenie ponúk je uvedený v súťažných podkladoch.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia (celková) cena za predmet zákazky v EUR bez DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Pred podpisom Rámcovej dohody sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia Rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 24.09.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 24.09.2025
- Čas otvárania ponúk: 08:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk, resp. ich odšifrovanie a sprístupnenie, elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou EPVO sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom "on-line" sprístupnenia ponúk je webová adresa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/540657 a je totožná ako pri predkladaní ponúk.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou v zmysle § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a to v súlade s § 46 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní pre časť 2. Ručné lesnícke náradie vo výške 6 800,00 Eur (šesťtisícosemsto eur), resp. ekvivalent v inej mene. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Podrobné vymedzenie spôsobu zloženia zábezpeky je uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/540657
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/540657
- Označenie dokumentu/zákazky: súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Časť č. 3: Ochranné vybavenie a doplnky pre lesníkov
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 540657-3
- Názov : Časť č. 3: Ochranné vybavenie a doplnky pre lesníkov
- Opis: Predmetom zákazky je dodanie ochranného vybavenia a doplnkov pre lesníkov pre organizačné zložky Lesov Slovenskej republiky, štátny podnik na obdobie 48 mesiacov. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky a jej rozsah pre časť č. 3: Ochranné vybavenie a doplnky pre lesníkov je uvedená v súťažných podkladoch.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 178 780.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Žiarivkové svietidlá
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 39221150, 18830000, 35113400, 18931100
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Mičinská cesta
- Číslo: 33
- Mesto: Banská Bystrica
- PSČ: 97401
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Pracovisko obchodnej prevádzky Košice, Tranovského 19, 040 01 Košice.
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Rámcovú dohodu verejný obstarávateľ uzavrie s jedným účastníkom. 2. Verejný obstarávateľ je oprávnený na základe svojich potrieb určovať množstvo a rozsah požadovaného tovaru. Rozsah požadovaného tovaru je iba predpokladaný a nemožno ho považovať za záväzný v žiadnom rozsahu. Verejný obstarávateľ nie je povinný objednať predpokladaný rozsah tovaru podľa Rámcovej dohody, ani vyčerpať predpokladaný maximálny finančný objem Rámcovej dohody. Celkový rozsah objednaných tovarov bude závisieť od potrieb verejného obstarávateľa počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody.
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Oznámenie
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Zoznam dodávok tovarov (§34 ods. 1 písm. a) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže pre časť 3: Ochranné vybavenie a doplnky pre lesníkov dodávku tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky v minimálnom objeme 100 000,00 Eur bez DPH. Tovarom rovnakého alebo obdobného charakteru sa rozumejú ochranné a doplnkové tovary a vybavenie. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. Prepočet inej meny na EUR za rozhodné obdobie sa bude odvíjať podľa kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti (napr. deň odovzdania tovaru, deň zdaniteľného plnenia, ...). V prípade dodaného tovaru, ktorého začiatok alebo koniec nespadá do rozhodného obdobia, bude uchádzačovi započítaný pre splnenie podmienky účasti len objem dodaného tovaru spadajúceho do rozhodného obdobia.
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky na základe najnižšej celkovej ceny za predmet zákazky (EUR bez DPH) podľa § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Podrobný popis kritéria na vyhodnotenie ponúk je uvedený v súťažných podkladoch.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia (celková) cena za predmet zákazky v EUR bez DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Pred podpisom Rámcovej dohody sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia Rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 24.09.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 24.09.2025
- Čas otvárania ponúk: 08:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk, resp. ich odšifrovanie a sprístupnenie, elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou EPVO sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom "on-line" sprístupnenia ponúk je webová adresa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/540657 a je totožná ako pri predkladaní ponúk.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou v zmysle § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a to v súlade s § 46 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní pre časť 3. Ochranné vybavenie a doplnky pre lesníkov vo výške 5 000,00 Eur (päťtisíc eur), resp. ekvivalent v inej mene. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Podrobné vymedzenie spôsobu zloženia zábezpeky je uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/540657
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/540657
- Označenie dokumentu/zákazky: súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)