Upratovacie služby

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Upratovacie služby
Kód zákazky: 22082025_SŠŠ PP_upratovacie sl_vyzva
Kód oznámenia: 13833 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 90910000-9
Predpokladaná hodnota: 215 427,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 11.9.2025 10:00
Vyhlásenie: 25.8.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Dlhé hony 5766/16
Poprad
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Dlhé hony Poprad Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je zabezpečenie upratovania administratívnych, prevádzkových, ubytovacích, sociálnych, športových a spoločných priestorov verejného obstarávateľa, vrátane dezinsekcie.

Linky a dokumenty

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1359464
1. Základné údaje
  • Organizácia: Stredná športová škola, Dlhé hony 5766/16, Poprad (ID: 21876)
  • Zákazka: Upratovacie služby (ID: 538272)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 00ab472e-25d1-42dd-8108-8f32ba5a2d48
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Stredná športová škola, Dlhé hony 5766/16, Poprad
  • IČO: 52439534
  • DIČ: 2121039613
  • Adresa
  • Ulica: Dlhé hony
  • Číslo: 16
  • Mesto: Poprad
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: rasto.tapsak@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421911976973
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Stredná športová škola, Dlhé hony 5766/16, Poprad)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Vzdelávanie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/20920
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 22082025_SŠŠ PP_upratovacie sl_vyzva
  • Názov: Upratovacie služby
  • Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie upratovania administratívnych, prevádzkových, ubytovacích, sociálnych, športových a spoločných priestorov verejného obstarávateľa, vrátane dezinsekcie.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 215 427.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Upratovacie služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 90919300, 90911100, 90921000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Poprad
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Upratovacie služby
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Upratovacie služby
  • Opis: Poskytovateľ vykonáva upratovanie v troch režimoch : školský a prázdninový a to v rozsahu a intenzite podľa Prílohy č.2 – Rozpis a výmera plôch. Súčasťou zmluvy sú aj náhodne upratovacie a čistiace služby (tretí režim podľa čl. II, bod 2 písm. c) rámcovej zmluvy), ktoré budú poskytované na základe samostatných objednávok verejného obstarávateľa podľa mimoriadnej potreby pri obsadenosti priestorov a športovísk. Keďže dopyt po športoviskách, resp. ubytovacích kapacitách počas prázdnin (rátajú sa aj jarne a zimne prázdniny) sa nedá presne odhadnúť, podkladom pre fakturáciu bude sadzba za 1m2 poskytovaných služieb. Verejný obstarávateľ znáša na vlastné náklady spotrebu el. energie a vody potrebných pri výkone čistiacich a upratovacích služieb. V odmene Poskytovateľa je zahrnutá aj náhrada za čistiace a iné prostriedky (napr. vrecia na odpad), používané pri upratovaní v požadovanej kvalite zodpovedajúcej hygienickým predpisom pre školské a športové zariadenia. Poskytovateľ je povinný vykonávať pravidelne kontrolu svojich zamestnancov nadriadenou osobou (manažérom) min. 2 x týždenne. Funkciu manažéra je poskytovateľ povinný vykonávať osobou, ktorou preukázal splnenie podmienky účasti v rámci procesu verejného obstarávania. Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta, aby si sami overili a získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky - bližšie informácie k obhliadke sú uvedené bode 11 časti A.1 súťažných podkladov. Opis služby bližšie upravujú súťažné a zmluvné podmienky.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 215 427.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Upratovacie služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 90919300, 90911100, 90921000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Poprad
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Stredná športová škola, Dlhé hony 5766/16, 058 01 Poprad
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Odôvodnenie dĺžky trvania rámcovej dohody: Zmluva sa uzatvára na dobu 36 mesiacov odo dňa jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu 220 000,00 EUR bez DPH podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 220 000.00
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami / uchádzačmi sa bude uskutočňovať podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému Elektronickej Platformy Verejného Obstarávania - IS EPVO. 2. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov k dokumentom, potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na internetovej adrese uvedenej v časti oznámenia "Informácie o súťažných podkladoch" a z uvedeného dôvodu tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v profile VO na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie. 3. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, hodnotu plnenia subdodávky a jej opis (rozsah), údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. 4. Uchádzač môže v súlade s podľa § 110 ods. 6 zákona predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona (ďalej aj JED) alebo čestným vyhlásením v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Viac informácií nájde záujemca v časti A.2 súťažných podkladoch. 5. Verejný obstarávateľ neumožňuje na preukázanie ekonomického a finančného postavenia využiť finančné zdroje inej osoby podľa §33 ods. 2 zákona. Verejný obstarávateľ neumožňuje na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa §34 ods. 3 zákona. 6. Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia tohto oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia oznámenia vo Vestníku verejného obstarávania. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo : - neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak cena úspešnej ponuky prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na predmet zákazky - neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý predložil ponuku presahujúcu limit predpokladanej hodnoty zákazky - neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, ak verejný obstarávateľ nebude mať zabezpečené dostatočné finančné krytie na prefinancovanie predmetu zmluvy - zrušiť súťaž v súlade s § 57 zákona o verejnom obstarávaní
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa §32 ods. 1 zákona
  • Opis podmienky účasti: Vyžadujeme splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. (ďalej aj ,,zákon"). Ich splnenie preukáže uchádzač predložením dokladov podľa § 32 ods. 2., resp. ods. 3 až 5 zákona alebo podľa §152 zákona. V prípade skupiny dodávateľov sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne podľa §37 ods.3 zákona. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad - ich ekvivalenty predložené uchádzačom. Verejný obstarávateľ má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Uchádzač so sídlom alebo miestom podnikania na území SR nie je povinný predložiť doklad na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a e) zákona. Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa §32 ods. 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Verejný obstarávateľ nemá prístup k údajom z Registra príslušného Okresného súdu za účelom overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa §34 ods. 1 písm. a) zákona
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v súhrnnej hodnote minimálne 200.000,00 EUR bez DPH. Za služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje poskytnutie upratovacích a čistiacich služieb. Verejný obstarávateľ bude zo zoznamu poskytnutých služieb akceptovať len tie časti poskytnutých služieb, ktoré boli poskytované v tzv. rozhodnom období, tzn. poskytnuté služby za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade, ak uchádzač predloží v zozname poskytnutých služieb aj služby, ktorých poskytovanie presahuje stanovené obdobie, uchádzač v zozname poskytnutých služieb osobitne vyčísli iba tie služby, ktoré boli poskytnuté v požadovanom období. Uchádzač zároveň v predloženom zozname poskytnutých služieb preukáže, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania realizoval aspoň jednu zákazku, ktorej predmetom bolo poskytovanie pravidelných upratovacích služieb priestorov s min. podlahovou plochou 5.000 m2.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa §34 ods. 1 písm. g)
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač preukáže, že na plnení predmetu zákazky sa bude podieľať osoba v pozícii manažéra, ktorá bude zastrešovať riadenie osôb poskytujúcich upratovacie služby a komunikáciu so zodpovednou osobou verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje, aby tento manažér mal najmenej 3 roky skúseností s manažovaním osôb/zamestnancov poskytujúcich upratovacie služby. Požadované uchádzač preukáže životopisom manažéra. Ak manažér získal požadované skúsenosti u iných zamestnávateľov ako je uchádzač, bude životopis obsahovať aj kontaktný údaj (email, tel. číslo) tohto zamestnávateľa a to na účely overenia uvedených skúseností. Tento manažér predloží čestné vyhlásenie, že sa bude aktívne podielať na plnení predmetu zmluvy v pozícii manažéra.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa §34 ods. 1 písm. d)
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží platný certifikát systému manažérstva kvality vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 9001, respektíve ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ v súlade s § 35 ZVO. Uchádzač musí preukázať, že má zavedený systém riadenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a pri plnení predmetu zákazky bude zabezpečovať systematickým riadením ochranu zdravia zamestnancov na pracovisku ako aj ostatných osôb ovplyvňovaných vykonávanou činnosťou uchádzača, čo preukáže platným dokladom: certifikátom systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa normy ISO 45001 (OHSAS 18001 platný do 11.3.2021) vydaný akreditovaným certifikačným orgánom, v oblasti predmetu zákazky alebo iným ekvivalentným dôkazom rovnocenným opatreniam na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa §34 ods. 1 písm. h)
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva v predmete zákazky podľa normy EN ISO 14001 v súlade s § 36 ZVO. Uchádzač môže využiť schému Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Postup a pravidlá pri hodnotení ponúk upravuje časť A.3 súťažných podkladov.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v eur bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Odporúčame si naštudovať platobne podmienky, ktoré stanovujú podmienky aj pri využití subdodávateľov. Uchádzač je povinný zapracovať do svojej cenovej ponuky všetky povinnosti, vyplývajúce zo zmluvných ustanovení. Spôsob nacenenia upravujú bližšie súťažné podklady.
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.09.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 8
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 11.09.2025
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Opis otvárania ponúk: Keďže sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa §20 (IS EPVO), v zmysle §52 ods.2 zákona, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie v lehote na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: Informačný systém EPVO
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 3.000,- Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538272
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO