Vytvorenie Centra integrovanej zdravotnej starostlivosti (CIZS) v meste Topoľčany

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Vytvorenie Centra integrovanej zdravotnej starostlivosti (CIZS) v meste Topoľčany
Kód zákazky: 540815/2025
Kód oznámenia: 13733 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Ostatné CPV: 45310000-3
45215000-7
Predpokladaná hodnota: 1 806 280,66 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 15.9.2025 10:00
Vyhlásenie: 22.8.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Topoľčany
Adresa: Nám. M. R. Štefánika
95501 Topoľčany
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Nám. M. R. Štefánika Topoľčany 95501 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom obstarávania je Vytvorenie Centra integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Topoľčany. Predmetom zákazky sú stavebné práce na zhotovenie diela stavby - Vytvorenie Centra integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Topoľčany podľa projektovej dokumentácie a podmienok uvedených v týchto súťažných podmienkach. Autorom projektovej dokumentácie stavby Vytvorenie Centra integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Topoľčany – Prestavba pavilónu „C“ ZŠ Tovarnícka, z 12/2023 je autorský kolektív FVA, s.r.o., so sídlom Tomášikova 30, 821 01 Bratislava, IČO: 36 671 649, zodpovedný projektant: Ing. Mgr. art. Ľubomír Fuňa, aut.č. 1333 AA a Ing. Mgr. art. Martin Vanko, aut.č. 1806AA. Cieľom je realizácia rekonštrukcia, resp. modernizácia vnútorných priestorov objektu bývalej základnej školy na Tovarníckej ulici ležiacej na pozemkoch parc. č. 1999, 2097/3, 2100/1, 2100/4, 2100/5, v katastrálnom území Topoľčany vrátane vybudovania vonkajších parkovacích státí, bezbariérového prístupu a fotovoltaických panelov. Objekt sa nachádza v Topoľčanoch, je súčasťou existujúceho areálu bývalej základnej školy ležiacej na pozemkoch parc. č. 1999, 2097/3, 2100/1, 2100/4, 2100/5, v katastrálnom území Topoľčany. Na predmetnom území sa nenachádzajú žiadne ochranné pásma, chránené územia, pamiatkové rezervácie a pamiatkové zóny. Areál pozostáva z viacerých objektov, ktoré sú navzájom poprepájané prepojovacími krčkami. Predmetom stavebných úprav je krajný z objektov bývalej základnej školy, nachádzajúci sa pri ulici Albína Grznára, označený ako pavilón C. Objekt je obdĺžnikového pôdorysu s max. rozmermi 42,7 x 17,7m, má 2 nadzemné podlažia a je prestrešený plochou strechou spádovaním do strešného žľabu. Existujúci objekt bol zrealizovaný ako súčasť areálu základnej školy na Tovarníckej ulici spolu s ostatnými objektmi určenými pre výchovu, stravovanie a športovanie. Objekt je na 1. nadzemnom podlaží prepojený cez spojovací krčok s ďalším pavilónom. Areál je v súčasnej dobe prístupný vjazdmi z ulíc Tovarnícka a Albína Grznára. Objekty sú pripojené na verejné rozvody inžinierskych sietí (vodovod, kanalizácia, plynovod, rozvody elektro a slaboprúdový rozvod) vedené v ulici Albína Grznára. Objekty sú vykurované z centrálneho zdroja tepla cez výmenníkovú stanicu, ktorá sa nachádza v susednom pavilóne. Navrhované stavebné úpravy sú riešené za účelom rekonštrukcie, resp. modernizácie vnútorných priestorov predmetného objektu. Stavebnými úpravami dôjde ku zmene účelu využitia. Pôvodná funkcia bude nahradená vytvorením Centra integrovanej zdravotnej starostlivosti. Na prízemí objektu vznikne zdravotné stredisko s príslušným prevádzkovým a hygienickým zázemím pre pacientov ako aj so zázemím pre ambulancie a ich personál. Na 2. nadzemnom podlaží stavebnými úpravami dôjde k vytvoreniu denného centra, budú sa tu nachádzať priestory určené pre klientov, priestory pre zamestnancov a hygienické zázemie. Vzhľadom na požiadavky vyplývajúce z platnej legislatívy bude objekt pavilónu C stavebne oddelený od ostatných objektov. Na prízemí objektu vznikne Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti pozostávajúce z celkovo 5 ambulancií s príslušným zázemím. Na poschodí vznikne ADOS a Denné centrum. Vstup do objektu je vzhľadom na rôznorodosť funkcií rozdelený. Navrhované sú 2 samostatné vstupy. Jeden vstup ostáva zachovaný pôvodný, zo severnej strany objektu – tento bude slúžiť pre funkcie umiestnené na poschodí a teda Ados a Denné centrum. Pre umožnenie prístupu aj osobám s obmedzenom schopnosťou pohybu sa navrhuje dobudovať vonkajšiu rampu. Pred týmto vstupom sa umiestňuje aj parkovisko. Vzhľadom na skutočnosť, že šírka vnútornej areálovej komunikácie je nedostatočná pre kolmé parkovanie, navrhuje sa jej rozšírenie. Z tejto bude zachádzanie na kolmo orientované parkovacie miesta – v severnej časti je ich celkovo 9. Pre funkciu CIZS je vybudovaný nový vstup – z južnej strany cez existujúci prepojovací krčok. Pre zabezpečenie prístupu imobilným a matkám s kočíkmi navrhujeme vonkajšiu rampu. Súčasťou návrhu je aj obnova spevnených plôch v časti pred objektom z južnej strany. Zároveň je tu navrhnutých 10 parkovacích miest – z nich 1 parkovacie miesto je určené pre imobilných návštevníkov. Pri vstupe do CIZS sa navrhuje umiestniť stojany pre bicykle. Z južnej strany objektu je navrhnuté vonkajšie kontajnerové stojisko. Na streche objektu bude umiestnená konštrukcia fotovoltických panelov na podpernej konštrukcii. Výsledkom VO je uzatvorenie zmluvy o dielo verejného obstarávateľa s úspešným uchádzačom. Verejný obstarávateľ v súlade s § 56 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje, v rámci lehoty na poskytnutie súčinnosti, preukázanie alebo splnenie osobitných zmluvných podmienok určených v týchto Súťažných podkladoch. Predmet zákazky je detailne popísaný v Prílohe č. E.1, E. 2 a E.3. Rozsah zákazky je definovaný prílohami opisu predmetu zákazky, projektovou dokumentáciou a predmetom zmluvy uvedeným v návrhu Zmluvy o dielo, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť týchto Súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1365011
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Topoľčany (ID: 93100)
  • Zákazka: Vytvorenie Centra integrovanej zdravotnej starostlivosti (CIZS) v meste Topoľčany (ID: 540815)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: e39d5bcb-0d0a-4a21-a4fc-eeba40d35fea
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Organizácia z kontextu: ORG-0001
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Organizácia z kontextu: Mesto Topoľčany (ORG-0002)
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Topoľčany
  • IČO: 00311162
  • DIČ: 2021248537
  • Adresa
  • Ulica: Nám. M. R. Štefánika
  • Číslo: 1
  • Mesto: Topoľčany
  • PSČ: 95501
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Vedúca odboru výstavby a životného prostredia
  • E-mail: zuzana.kopcekova@topolcany.sk
  • Telefónne číslo: 0385340240
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Topoľčany)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Zdravie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4623
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 540815/2025
  • Názov: Vytvorenie Centra integrovanej zdravotnej starostlivosti (CIZS) v meste Topoľčany
  • Opis: Predmetom obstarávania je Vytvorenie Centra integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Topoľčany. Predmetom zákazky sú stavebné práce na zhotovenie diela stavby - Vytvorenie Centra integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Topoľčany podľa projektovej dokumentácie a podmienok uvedených v týchto súťažných podmienkach. Autorom projektovej dokumentácie stavby Vytvorenie Centra integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Topoľčany – Prestavba pavilónu „C“ ZŠ Tovarnícka, z 12/2023 je autorský kolektív FVA, s.r.o., so sídlom Tomášikova 30, 821 01 Bratislava, IČO: 36 671 649, zodpovedný projektant: Ing. Mgr. art. Ľubomír Fuňa, aut.č. 1333 AA a Ing. Mgr. art. Martin Vanko, aut.č. 1806AA. Cieľom je realizácia rekonštrukcia, resp. modernizácia vnútorných priestorov objektu bývalej základnej školy na Tovarníckej ulici ležiacej na pozemkoch parc. č. 1999, 2097/3, 2100/1, 2100/4, 2100/5, v katastrálnom území Topoľčany vrátane vybudovania vonkajších parkovacích státí, bezbariérového prístupu a fotovoltaických panelov. Objekt sa nachádza v Topoľčanoch, je súčasťou existujúceho areálu bývalej základnej školy ležiacej na pozemkoch parc. č. 1999, 2097/3, 2100/1, 2100/4, 2100/5, v katastrálnom území Topoľčany. Na predmetnom území sa nenachádzajú žiadne ochranné pásma, chránené územia, pamiatkové rezervácie a pamiatkové zóny. Areál pozostáva z viacerých objektov, ktoré sú navzájom poprepájané prepojovacími krčkami. Predmetom stavebných úprav je krajný z objektov bývalej základnej školy, nachádzajúci sa pri ulici Albína Grznára, označený ako pavilón C. Objekt je obdĺžnikového pôdorysu s max. rozmermi 42,7 x 17,7m, má 2 nadzemné podlažia a je prestrešený plochou strechou spádovaním do strešného žľabu. Existujúci objekt bol zrealizovaný ako súčasť areálu základnej školy na Tovarníckej ulici spolu s ostatnými objektmi určenými pre výchovu, stravovanie a športovanie. Objekt je na 1. nadzemnom podlaží prepojený cez spojovací krčok s ďalším pavilónom. Areál je v súčasnej dobe prístupný vjazdmi z ulíc Tovarnícka a Albína Grznára. Objekty sú pripojené na verejné rozvody inžinierskych sietí (vodovod, kanalizácia, plynovod, rozvody elektro a slaboprúdový rozvod) vedené v ulici Albína Grznára. Objekty sú vykurované z centrálneho zdroja tepla cez výmenníkovú stanicu, ktorá sa nachádza v susednom pavilóne. Navrhované stavebné úpravy sú riešené za účelom rekonštrukcie, resp. modernizácie vnútorných priestorov predmetného objektu. Stavebnými úpravami dôjde ku zmene účelu využitia. Pôvodná funkcia bude nahradená vytvorením Centra integrovanej zdravotnej starostlivosti. Na prízemí objektu vznikne zdravotné stredisko s príslušným prevádzkovým a hygienickým zázemím pre pacientov ako aj so zázemím pre ambulancie a ich personál. Na 2. nadzemnom podlaží stavebnými úpravami dôjde k vytvoreniu denného centra, budú sa tu nachádzať priestory určené pre klientov, priestory pre zamestnancov a hygienické zázemie. Vzhľadom na požiadavky vyplývajúce z platnej legislatívy bude objekt pavilónu C stavebne oddelený od ostatných objektov. Na prízemí objektu vznikne Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti pozostávajúce z celkovo 5 ambulancií s príslušným zázemím. Na poschodí vznikne ADOS a Denné centrum. Vstup do objektu je vzhľadom na rôznorodosť funkcií rozdelený. Navrhované sú 2 samostatné vstupy. Jeden vstup ostáva zachovaný pôvodný, zo severnej strany objektu – tento bude slúžiť pre funkcie umiestnené na poschodí a teda Ados a Denné centrum. Pre umožnenie prístupu aj osobám s obmedzenom schopnosťou pohybu sa navrhuje dobudovať vonkajšiu rampu. Pred týmto vstupom sa umiestňuje aj parkovisko. Vzhľadom na skutočnosť, že šírka vnútornej areálovej komunikácie je nedostatočná pre kolmé parkovanie, navrhuje sa jej rozšírenie. Z tejto bude zachádzanie na kolmo orientované parkovacie miesta – v severnej časti je ich celkovo 9. Pre funkciu CIZS je vybudovaný nový vstup – z južnej strany cez existujúci prepojovací krčok. Pre zabezpečenie prístupu imobilným a matkám s kočíkmi navrhujeme vonkajšiu rampu. Súčasťou návrhu je aj obnova spevnených plôch v časti pred objektom z južnej strany. Zároveň je tu navrhnutých 10 parkovacích miest – z nich 1 parkovacie miesto je určené pre imobilných návštevníkov. Pri vstupe do CIZS sa navrhuje umiestniť stojany pre bicykle. Z južnej strany objektu je navrhnuté vonkajšie kontajnerové stojisko. Na streche objektu bude umiestnená konštrukcia fotovoltických panelov na podpernej konštrukcii. Výsledkom VO je uzatvorenie zmluvy o dielo verejného obstarávateľa s úspešným uchádzačom. Verejný obstarávateľ v súlade s § 56 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje, v rámci lehoty na poskytnutie súčinnosti, preukázanie alebo splnenie osobitných zmluvných podmienok určených v týchto Súťažných podkladoch. Predmet zákazky je detailne popísaný v Prílohe č. E.1, E. 2 a E.3. Rozsah zákazky je definovaný prílohami opisu predmetu zákazky, projektovou dokumentáciou a predmetom zmluvy uvedeným v návrhu Zmluvy o dielo, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť týchto Súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 806 280.66
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45310000, 45215000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Topoľčany
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov platnom a účinnom znení ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len "ZVO"). 2) Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa § 32 ods. 2, ods. 7 ZVO v nadväznosti na § 32 ods. 8 ZVO. 3) Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky, môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa § 32 ods. 4 a ods. 5 ZVO. 4) Hospodársky subjekt/uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 110 ods. 6 ZVO Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 7 ZVO v nadväznostimna ods. 8 ZVO uchádzač predloží čestné vyhlásenie (Príloha F. 7 súťažných podkladov). V prípade, ak u uchádzača neexistujú iné osoby spĺňajúce uvedenú definíciu podľa § 32 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač nevyplní údaje tejto/týchto osôb a čestné vyhlásenie predloží podpísané s nevyplneným „Zoznam osôb spĺňajúcich podmienky upravené v § 32 ods. 7 a 8 ZVO“. Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj v súlade s § 152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie. 5) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce plnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s § 152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúce sa osobného postavenia určené verejným obstarávateľom, okrem preukázania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 7 v nadväznosti na ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že doklady, ktoré podľa § 32 ods. 3 ZVO nevyžaduje predkladať od uchádzačov z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, sú: - výpis z registra trestov uchádzača podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, v prípade výpisu z registra trestov pre fyzické osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, členom dozorného orgánu, prokuristom, uchádzač verejnému obstarávateľovi predloží údaje v rozsahu podľa § 10 ods. 4 Zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v zmysle ktorého bude verejný obstarávateľ oprávnený podať žiadosť a prevziať výpis/y registra trestov. Ak fyzická osoba, ktorá je štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, členom dozorného orgánu, prokuristom nesúhlasí s poskytnutím požadovaných údajov, uchádzač je povinný predložiť výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace. - potvrdenia zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 2 písm. b) ZVO. - potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 2 písm. c) ZVO. - doklad, že nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku podľa § 32 ods. 2 písm. d) ZVO. - doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby, ktorý zodpovedá predmetu zákazky podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO uchádzač predloží čestné vyhlásenie o neuložení zákazu účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu v prípade, ak nie je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov. Uvedené platí v prípade uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukazovanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) podľa § 39 ZVO. Ak uchádzač predloží JED môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV. bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov uchádzač predloží samostatný JED za každého člena skupiny, podpísaný osobou/osobami oprávnenou/oprávnenými konať v mene jednotlivých členov skupiny. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto splní technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) a g) ZVO. Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje predložením vyplnených formulárov - Príloha F.8 Súťažných podkladov - Informácie o technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO a Príloha F.9 Súťažných podkladov - Informácie o technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO vrátane vyžadovaných príloh.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ/VO pri uzatváraní zmluvy bude postupovať v súlade s § 11 a s § 56 ZVO. Účinnosť zmluva nadobudne po splnení súčasne troch odkladacích podmienok účinnosti, ktoré spočívajú v tom, že: a) zmluva nadobudne účinnosť po ukončení kontroly, ak ÚVO ako Sprostredkovateľský orgán pre kontrolu VO (ďalej len SO) neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia záznamu z kontroly prijímateľovi. Ak boli v rámci kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom doručenia písomnej akceptácie navrhovanej ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly vypracovanej poskytovateľom a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy. Ak zákazka, ktorej výsledkom bolo uzavretie zmluvy nebola predmetom kontroly ÚVO ako SO z dôvodu, že nebola vyhodnotená ako riziková, zmluva nadobudne účinnosť dňom doručenia oznámenia poskytovateľa prijímateľovi, že zákazka nebola na základe poskytovateľom vykonanej rizikovej analýzy vyhodnotená ako riziková, b) a zároveň dôjde k naplneniu povinnosti v zmysle § 47a ods. 1 Občianskeho zákonníka, teda účinnosť táto zmluva nadobudne dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia. Objednávateľ oznámi Zhotoviteľovi nadobudnutie účinnosti zmluvy písomne. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/kontroly na mieste súvisiaceho s dodávaným tovarom, stavebnými prácami a službami, kedykoľvek počas platnosti zmluvy a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Dielo musí byť zhotovené tak, aby bolo v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2020/852 z 18. júna 2020 o vytvorení rámca na uľahčenie udržateľných investícií a o zmene nariadenia (EÚ) 2019/2088 (ďalej len "nariadenie o taxonómii") ako aj s princípom „výrazne nenarušiť“, ktorý je obsiahnutý v Článku 9 ods. 4 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2021/1060 z 24. júna 2021, ktorým sa stanovujú spoločné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde plus, Kohéznom fonde, Fonde na spravodlivú transformáciu a Európskom námornom, rybolovnom a akvakultúrnom fonde a rozpočtové pravidlá pre uvedené fondy, ako aj pre Fond pre azyl, migráciu a integráciu, Fond pre vnútornú bezpečnosť a Nástroj finančnej podpory na riadenie hraníc a vízovú politiku. V procese vyhodnocovania ponúk verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) ZVO. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 110 ods. 6 ZVO Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 ZVO. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 ZVO, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. VO požaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené vo Výzve na predkladanie ponúk, ktoré preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má ako subdodávateľ plniť. U subdodávateľa nesmú existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO. Doklady a informácie preukazujúce splnenie podmienok účastitýkajúceho osobného postavenia jeho subdodávateľov predkladá uchádzač vo svojej ponuke. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch / SP. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo súťaž zrušiť v súlade s § 57 ZVO, alebo v prípade neposkytnutia dotácie a nedostatočného finančného krytia. Komunikácia a výmena informácií, vrátane doručovania vo ver. obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektr. prostriedkov v zmysle § 20 ZVO cez portál IS EVO na adrese www.isepvo.sk. Obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky sa odporúča. Bližšie informácie sú uvedené v SP. El. fakturácia bude pripustená v súlade so zákonom č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme. VO uvádza lehotu na poskytnutie súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy na 10 pracovných dní. VO požaduje, aby úspešný uchádzač v rámci súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy predložil čestné vyhlásenie, že uchádzač a/alebo jeho subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS nemajú v RPVS ako konečného užívateľa výhod vymedzeného verejného funkcionára v zmysle § 11 ods. 1 písm. c) bod 1 až 13 ZVO, čestné vyhlásenie k uplatňovaniu medzinárodných sankcií a Čestné vyhlásenie k plneniu Zmluvy o dielo. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. VO si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého má vedomosť o porušení reštriktívnych opatrení s ohľadom na konanie Ruska, ktorým destabilizuje situáciu na Ukrajine v znení nariadenia Rady (EÚ) č. 2022/578 z 8. apríla 2022
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Vytvorenie Centra integrovanej zdravotnej starostlivosti (CIZS) v meste Topoľčany
  • Časť z kontextu: Vytvorenie Centra integrovanej zdravotnej starostlivosti (CIZS) v meste Topoľčany (LOT-0001)
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 540815/2025
  • Názov : Vytvorenie Centra integrovanej zdravotnej starostlivosti (CIZS) v meste Topoľčany
  • Opis: Predmetom obstarávania je Vytvorenie Centra integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Topoľčany. Predmetom zákazky sú stavebné práce na zhotovenie diela stavby - Vytvorenie Centra integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Topoľčany podľa projektovej dokumentácie a podmienok uvedených v týchto súťažných podmienkach. Autorom projektovej dokumentácie stavby Vytvorenie Centra integrovanej zdravotnej starostlivosti v meste Topoľčany – Prestavba pavilónu „C“ ZŠ Tovarnícka, z 12/2023 je autorský kolektív FVA, s.r.o., so sídlom Tomášikova 30, 821 01 Bratislava, IČO: 36 671 649, zodpovedný projektant: Ing. Mgr. art. Ľubomír Fuňa, aut.č. 1333 AA a Ing. Mgr. art. Martin Vanko, aut.č. 1806AA. Cieľom je realizácia rekonštrukcia, resp. modernizácia vnútorných priestorov objektu bývalej základnej školy na Tovarníckej ulici ležiacej na pozemkoch parc. č. 1999, 2097/3, 2100/1, 2100/4, 2100/5, v katastrálnom území Topoľčany vrátane vybudovania vonkajších parkovacích státí, bezbariérového prístupu a fotovoltaických panelov. Objekt sa nachádza v Topoľčanoch, je súčasťou existujúceho areálu bývalej základnej školy ležiacej na pozemkoch parc. č. 1999, 2097/3, 2100/1, 2100/4, 2100/5, v katastrálnom území Topoľčany. Na predmetnom území sa nenachádzajú žiadne ochranné pásma, chránené územia, pamiatkové rezervácie a pamiatkové zóny. Areál pozostáva z viacerých objektov, ktoré sú navzájom poprepájané prepojovacími krčkami. Predmetom stavebných úprav je krajný z objektov bývalej základnej školy, nachádzajúci sa pri ulici Albína Grznára, označený ako pavilón C. Objekt je obdĺžnikového pôdorysu s max. rozmermi 42,7 x 17,7m, má 2 nadzemné podlažia a je prestrešený plochou strechou spádovaním do strešného žľabu. Existujúci objekt bol zrealizovaný ako súčasť areálu základnej školy na Tovarníckej ulici spolu s ostatnými objektmi určenými pre výchovu, stravovanie a športovanie. Objekt je na 1. nadzemnom podlaží prepojený cez spojovací krčok s ďalším pavilónom. Areál je v súčasnej dobe prístupný vjazdmi z ulíc Tovarnícka a Albína Grznára. Objekty sú pripojené na verejné rozvody inžinierskych sietí (vodovod, kanalizácia, plynovod, rozvody elektro a slaboprúdový rozvod) vedené v ulici Albína Grznára. Objekty sú vykurované z centrálneho zdroja tepla cez výmenníkovú stanicu, ktorá sa nachádza v susednom pavilóne. Navrhované stavebné úpravy sú riešené za účelom rekonštrukcie, resp. modernizácie vnútorných priestorov predmetného objektu. Stavebnými úpravami dôjde ku zmene účelu využitia. Pôvodná funkcia bude nahradená vytvorením Centra integrovanej zdravotnej starostlivosti. Na prízemí objektu vznikne zdravotné stredisko s príslušným prevádzkovým a hygienickým zázemím pre pacientov ako aj so zázemím pre ambulancie a ich personál. Na 2. nadzemnom podlaží stavebnými úpravami dôjde k vytvoreniu denného centra, budú sa tu nachádzať priestory určené pre klientov, priestory pre zamestnancov a hygienické zázemie. Vzhľadom na požiadavky vyplývajúce z platnej legislatívy bude objekt pavilónu C stavebne oddelený od ostatných objektov. Na prízemí objektu vznikne Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti pozostávajúce z celkovo 5 ambulancií s príslušným zázemím. Na poschodí vznikne ADOS a Denné centrum. Vstup do objektu je vzhľadom na rôznorodosť funkcií rozdelený. Navrhované sú 2 samostatné vstupy. Jeden vstup ostáva zachovaný pôvodný, zo severnej strany objektu – tento bude slúžiť pre funkcie umiestnené na poschodí a teda Ados a Denné centrum. Pre umožnenie prístupu aj osobám s obmedzenom schopnosťou pohybu sa navrhuje dobudovať vonkajšiu rampu. Pred týmto vstupom sa umiestňuje aj parkovisko. Vzhľadom na skutočnosť, že šírka vnútornej areálovej komunikácie je nedostatočná pre kolmé parkovanie, navrhuje sa jej rozšírenie. Z tejto bude zachádzanie na kolmo orientované parkovacie miesta – v severnej časti je ich celkovo 9. Pre funkciu CIZS je vybudovaný nový vstup – z južnej strany cez existujúci prepojovací krčok. Pre zabezpečenie prístupu imobilným a matkám s kočíkmi navrhujeme vonkajšiu rampu. Súčasťou návrhu je aj obnova spevnených plôch v časti pred objektom z južnej strany. Zároveň je tu navrhnutých 10 parkovacích miest – z nich 1 parkovacie miesto je určené pre imobilných návštevníkov. Pri vstupe do CIZS sa navrhuje umiestniť stojany pre bicykle. Z južnej strany objektu je navrhnuté vonkajšie kontajnerové stojisko. Na streche objektu bude umiestnená konštrukcia fotovoltických panelov na podpernej konštrukcii. Výsledkom VO je uzatvorenie zmluvy o dielo verejného obstarávateľa s úspešným uchádzačom. Verejný obstarávateľ v súlade s § 56 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní vyžaduje, v rámci lehoty na poskytnutie súčinnosti, preukázanie alebo splnenie osobitných zmluvných podmienok určených v týchto Súťažných podkladoch. Predmet zákazky je detailne popísaný v Prílohe č. E.1, E. 2 a E.3. Rozsah zákazky je definovaný prílohami opisu predmetu zákazky, projektovou dokumentáciou a predmetom zmluvy uvedeným v návrhu Zmluvy o dielo, ktorá tvorí neoddeliteľnú súčasť týchto Súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 1
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 806 280.66
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45310000, 45215000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Zmierňovanie klimatických zmien
  • Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Zhotoviteľ počas doby plnenia zmluvy zamestná minimálne jednu osobu, ktorá spĺňa minimálne jeden z nasledovných predpokladov: a. Po dobu viac ako šesť po sebe nasledujúcich mesiacov nebola zamestnaná inak ako prácou vykonávanou pri aktivačnej činnosti, alebo prácou vykonávanou prostredníctvom dohody o vykonaní práce, alebo dohody o pracovnej činnosti; b. Patrí k rómskemu etniku; c. Nedosiahla vek 25 rokov; d. Dosiahla vek 55 rokov; e. Je osobou so zdravotným postihnutím.
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Opis strategického verejného obstarávania: Dielo musí byť zhotovené tak, aby bolo v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2020/852 z 18. júna 2020 o vytvorení rámca na uľahčenie udržateľných investícií a o zmene nariadenia (EÚ) 2019/2088 (ďalej len "nariadenie o taxonómii") ako aj s princípom „výrazne nenarušiť“, ktorý je obsiahnutý v Článku 9 ods. 4 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2021/1060 z 24. júna 2021, ktorým sa stanovujú spoločné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde plus, Kohéznom fonde, Fonde na spravodlivú transformáciu a Európskom námornom, rybolovnom a akvakultúrnom fonde a rozpočtové pravidlá pre uvedené fondy, ako aj pre Fond pre azyl, migráciu a integráciu, Fond pre vnútornú bezpečnosť a Nástroj finančnej podpory na riadenie hraníc a vízovú politiku
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Topoľčany
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 18
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Projekt je financovaný v rámci programu s názvom Program Slovensko spoločne s vlastnými zdrojmi Objednávateľa/verejného obstrávateľa.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác, zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna úroveň štandardov: Zoznam a potvrdenia o realizácii zákazky – t.j. referencie sa musí týkať realizácie stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky a (výstavba, resp. rekonštrukcia budov zdravotnej starostlivosti). Uchádzač preukáže, že za uvedené obdobie 5 rokov spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania zrealizoval aspoň dve (2) zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru v objeme min. 900.000 EUR bez DPH súhrnne. Zoznam stavebných prác a referencie musia preukázať, že realizácia predmetnej zákazky obsahovala vyššie uvedené požiadavky. V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov), musí byť z dokladu zrejmé, v akom rozsahu ju realizoval uchádzač.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (kľúčoví experti): Z uchádzačom predložených dokladov musia byť minimálne zrejmé: • údaje o vzdelaní a odbornej praxi kľúčových expertov, čo uchádzač u týchto kľúčových expertov preukáže predložením profesijných životopisov, alebo ekvivalentnými dokladmi. Z každého predloženého profesijného životopisu príslušného kľúčového experta alebo ekvivalentného dokladu musia vyplývať nasledovné údaje/skutočnosti: • meno a priezvisko príslušného kľúčového experta, • história zamestnania/odbornej praxe príslušného kľúčového experta vo vzťahu k predmetu zákazky (zamestnávateľ/odberateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie odbornej praxe / rok a mesiac od – do, pozícia, ktorú príslušný kľúčový expert zastával), • podpis príslušného kľúčového experta. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných minimálnych požiadaviek na nasledujúcich kľúčových expertov: Kľúčový expert č. 1 - Stavbyvedúci s odbornou spôsobilosťou pre výkon stavebných činností pre oblasť pozemných stavieb Uchádzač preukáže minimálne 5 ročnú aktívnu prax stavbyvedúceho pri realizácii pozemných stavieb a skúsenosť stavbyvedúceho pri výstavbe alebo rekonštrukcii budov. Uchádzač predloží nasledovné doklady: - doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa § 45 ods. 1 písm. b) a § 45 ods. 4, 5 a § 46a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (stavbyvedúci Pozemné stavby), v spojení so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad, preukazujúci predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte, - preukazuje sa životopisom, obsahom ktorého je zoznam referenčných stavieb, alebo ekvivalentným dokladom.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky zaokrúhlená na 2 desatinné miesta / Váha kritéria: 100
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch, v návrhu Zmluvy o dielo a v sprievodnej dokumentácii. Zhotoviteľ poverí vykonávaním funkcie hlavného stavbyvedúceho zodpovedného za prevedenie diela v súlade so znením Zmluvy o dielo osobu, ktorá disponuje osvedčením o odbornej spôsobilosti pre činnosť stavbyvedúceho. Bližšie informácie sú uvedené v Zmluve o dielo.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 15.09.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 10
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 16.09.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:20
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude realizované prostredníctvom online sprístupnenia prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku ponúk v systéme IS EVO. V čase otvárania ponúk cez IS EVO bude automaticky odoslaná zápisnica z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ podľa § 52 ods. 2 ZVO umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie sprístupnenie ponúk elektronicky prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy.
  • Miesto otvárania ponúk: Mesto Topoľčany, Nám. M. R. Štefánika 1/1, 955 01 Topoľčany
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Od uchádzača sa požaduje zloženie zábezpeky v súlade s §46 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov/ZVO. Výška zábezpeky je stanovená na 50 000 Eur. Lehotu, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot)/viazanosť ponuky v súlade s funkcionalitou nástroja „e-forms“, je možné nastaviť len ako hodnotu, ktorá predstavuje trvanie v dňoch, týždňoch resp. v mesiacoch. Tieto nastavenia vychádzajú z možností, ktoré boli špecifikované Publikačným úradom EÚ. Do formulárov je možné zadať len tie hodnoty, ktoré akceptuje Publikačný úrad EÚ. Verejný obstarávateľ nastavil lehotu, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot)/lehotu viazanosti ponúk na 10 mesiacov, počítanú od prvotne nastavenej lehoty na predkladanie ponúk 15.09.2025. V súlade s týmto nastavením určuje lehotu, dokedy ponuka uchádzača musí zostať viazaná na: 15.07.2026. Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/540815
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/540815
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Topoľčany)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mesto Topoľčany)