Návrh a implementácia ESG stratégie pre vybrané mestské podniky

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Návrh a implementácia ESG stratégie pre vybrané mestské podniky
Kód zákazky:
Kód oznámenia: 13526 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72221000-0
Predpokladaná hodnota: 514 706,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 19.9.2025 09:00
Vyhlásenie: 20.8.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Prešovská
82646 Bratislava
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Prešovská Bratislava 82646 Slovensko Miestom plnenia Predmetu zákazky/zmluvy je: • sídlo Zhotoviteľa/úspešného uchádzača, • prípadne sídlo/prevádzka Objednávateľa, ak bude pre riadne plnenie Predmetu Zmluvy potrebná osobná konzultácia/prítomnosť alebo Objednávateľ o takúto konzultáciu/prítomnosť Zhotoviteľa písomne (stačí e-mailom) požiada.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky sú odborné poradenské služby s cieľom vytvoriť na mieru šitú ESG stratégiu a správu o udržateľnosti, ktorá umožní vybraným mestským spoločnostiam nielen splniť existujúce a budúce očakávania v oblasti udržateľnosti a zelenej ekonomiky, ale taktiež demonštrovať ich klientom, občanom Bratislavy, obchodným partnerom či finančným inštitúciám, ako môžu plniť svoje poslanie v súlade s najmodernejšími požiadavkami a technológiami na svete. Úspešný uchádzač pre vyššie uvedené mestské spoločnosti v súlade a v plnom rozsahu znenia smernice CSRD (Smernica Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2022/2464 zo 14. decembra 2022, ktorou sa mení nariadenie (EÚ) č. 537/2014, smernica 2004/109/ES, smernica 2006/43/ES a smernica 2013/34/EÚ, pokiaľ ide o vykazovanie informácií o udržateľnosti podnikov) a Európskych štandardov vykazovania udržateľnosti ESRS (Delegované nariadenie Komisie (EÚ) 2023/2772 z 31. júla 2023, ktorým sa dopĺňa smernica Európskeho parlamentu a Rady 2013/34/EÚ, pokiaľ ide o štandardy vykazovania informácií o udržateľnosti) vyhotoví pilotnú správu o udržateľnosti za rok 2024, a vykoná všetky úkony a činnosti potrebné k úspešnému dosiahnutiu vyššie uvedeného cieľa, vrátane zberu dát alebo nastavenie procesu zberu dát. Úspešný uchádzač taktiež pripraví správu o udržateľnosti, vrátane EÚ Taxonómie, a najmä výpočtu uhlíkovej stopy jednotlivých spoločnosti v rozsahu Scope 1, Scope 2 a Scope 3 v súlade s požiadavkami smernice CSRD pre prvý rok zverejňovania za rok 2025. Podrobný popis požadovaných služieb a výstupov je uvedený v prílohe č. 1 súťažných podkladov. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie softvéru pre splnenie cieľa uvedeného v bode 1. Požiadavky na softvérové riešenie sú bližšie popísané v prílohe č. 1 Súťažných podkladov.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1364348
1. Základné údaje
  • Organizácia: Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s. (ID: 53886)
  • Zákazka: Návrh a implementácia ESG stratégie pre vybrané mestské podniky (ID: 536773)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: d95cc824-579a-4b3e-b982-b845cab0c37e
  • Identifikátor verzie oznámenia: ab204c61-ddef-4bd0-a5c1-2fba0759f1a5
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení obstarávania – smernica pre vybrané odvetvia
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.
  • IČO: 35850370
  • DIČ: 2020263432
  • Adresa
  • Ulica: Prešovská
  • Číslo: 48
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 82646
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: lucia.matulova@apuen.sk
  • Telefónne číslo: 0910262579
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • 2.1.3 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
  • IČO: 00492736
  • DIČ: 2020298786
  • Adresa
  • Ulica: Olejkárska
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 81452
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: lucia.matulova@apuen.sk
  • Telefónne číslo: 0910262579
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • 2.1.4 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
  • IČO: 00681300
  • DIČ: 2020318256
  • Adresa
  • Ulica: Ivanská cesta
  • Číslo: 22
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 82104
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: lucia.matulova@apuen.sk
  • Telefónne číslo: 0910262579
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Subjekt s osobitnými alebo výlučnými právami
  • Hlavná činnosť obstarávateľa: Činnosti súvisiace s vodou
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8415
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
  • 3.1.2 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0003
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejný podnik pod kontrolou miestneho orgánu
  • Hlavná činnosť obstarávateľa: Služby mestskej železničnej, električkovej, trolejbusovej alebo autobusovej dopravy
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6484?cHash=e350835dd2dc2b520ab1a283a3248fe9
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
  • 3.1.3 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0004
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejný podnik pod kontrolou miestneho orgánu
  • Hlavná činnosť obstarávateľa: Činnosti súvisiace s elektrickou energiou
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6823?cHash=a7f448d0019071a218a03d6cc3b8c31e
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/25/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Názov: Návrh a implementácia ESG stratégie pre vybrané mestské podniky
  • Opis: Predmetom zákazky sú odborné poradenské služby s cieľom vytvoriť na mieru šitú ESG stratégiu a správu o udržateľnosti, ktorá umožní vybraným mestským spoločnostiam nielen splniť existujúce a budúce očakávania v oblasti udržateľnosti a zelenej ekonomiky, ale taktiež demonštrovať ich klientom, občanom Bratislavy, obchodným partnerom či finančným inštitúciám, ako môžu plniť svoje poslanie v súlade s najmodernejšími požiadavkami a technológiami na svete. Úspešný uchádzač pre vyššie uvedené mestské spoločnosti v súlade a v plnom rozsahu znenia smernice CSRD (Smernica Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2022/2464 zo 14. decembra 2022, ktorou sa mení nariadenie (EÚ) č. 537/2014, smernica 2004/109/ES, smernica 2006/43/ES a smernica 2013/34/EÚ, pokiaľ ide o vykazovanie informácií o udržateľnosti podnikov) a Európskych štandardov vykazovania udržateľnosti ESRS (Delegované nariadenie Komisie (EÚ) 2023/2772 z 31. júla 2023, ktorým sa dopĺňa smernica Európskeho parlamentu a Rady 2013/34/EÚ, pokiaľ ide o štandardy vykazovania informácií o udržateľnosti) vyhotoví pilotnú správu o udržateľnosti za rok 2024, a vykoná všetky úkony a činnosti potrebné k úspešnému dosiahnutiu vyššie uvedeného cieľa, vrátane zberu dát alebo nastavenie procesu zberu dát. Úspešný uchádzač taktiež pripraví správu o udržateľnosti, vrátane EÚ Taxonómie, a najmä výpočtu uhlíkovej stopy jednotlivých spoločnosti v rozsahu Scope 1, Scope 2 a Scope 3 v súlade s požiadavkami smernice CSRD pre prvý rok zverejňovania za rok 2025. Podrobný popis požadovaných služieb a výstupov je uvedený v prílohe č. 1 súťažných podkladov. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie softvéru pre splnenie cieľa uvedeného v bode 1. Požiadavky na softvérové riešenie sú bližšie popísané v prílohe č. 1 Súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 514 706
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Poradenstvo pri analýze podnikania
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom plnenia Predmetu zákazky/zmluvy je: • sídlo Zhotoviteľa/úspešného uchádzača, • prípadne sídlo/prevádzka Objednávateľa, ak bude pre riadne plnenie Predmetu Zmluvy potrebná osobná konzultácia/prítomnosť alebo Objednávateľ o takúto konzultáciu/prítomnosť Zhotoviteľa písomne (stačí e-mailom) požiada.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Súťažné podklady
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Lehota viazanosti ponúk je do 30.01.2026.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Návrh a implementácia ESG stratégie pre vybrané mestské podniky
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Návrh a implementácia ESG stratégie pre vybrané mestské podniky
  • Opis: Predmetom zákazky sú odborné poradenské služby s cieľom vytvoriť na mieru šitú ESG stratégiu a správu o udržateľnosti, ktorá umožní vybraným mestským spoločnostiam nielen splniť existujúce a budúce očakávania v oblasti udržateľnosti a zelenej ekonomiky, ale taktiež demonštrovať ich klientom, občanom Bratislavy, obchodným partnerom či finančným inštitúciám, ako môžu plniť svoje poslanie v súlade s najmodernejšími požiadavkami a technológiami na svete. Úspešný uchádzač pre vyššie uvedené mestské spoločnosti v súlade a v plnom rozsahu znenia smernice CSRD (Smernica Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2022/2464 zo 14. decembra 2022, ktorou sa mení nariadenie (EÚ) č. 537/2014, smernica 2004/109/ES, smernica 2006/43/ES a smernica 2013/34/EÚ, pokiaľ ide o vykazovanie informácií o udržateľnosti podnikov) a Európskych štandardov vykazovania udržateľnosti ESRS (Delegované nariadenie Komisie (EÚ) 2023/2772 z 31. júla 2023, ktorým sa dopĺňa smernica Európskeho parlamentu a Rady 2013/34/EÚ, pokiaľ ide o štandardy vykazovania informácií o udržateľnosti) vyhotoví pilotnú správu o udržateľnosti za rok 2024, a vykoná všetky úkony a činnosti potrebné k úspešnému dosiahnutiu vyššie uvedeného cieľa, vrátane zberu dát alebo nastavenie procesu zberu dát. Úspešný uchádzač taktiež pripraví správu o udržateľnosti, vrátane EÚ Taxonómie, a najmä výpočtu uhlíkovej stopy jednotlivých spoločnosti v rozsahu Scope 1, Scope 2 a Scope 3 v súlade s požiadavkami smernice CSRD pre prvý rok zverejňovania za rok 2025. Podrobný popis požadovaných služieb a výstupov je uvedený v prílohe č. 1 súťažných podkladov. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie softvéru pre splnenie cieľa uvedeného v bode 1. Požiadavky na softvérové riešenie sú bližšie popísané v prílohe č. 1 Súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 514 706.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Poradenstvo pri analýze podnikania
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom plnenia Predmetu zákazky/zmluvy je: • sídlo Zhotoviteľa/úspešného uchádzača, • prípadne sídlo/prevádzka Objednávateľa, ak bude pre riadne plnenie Predmetu Zmluvy potrebná osobná konzultácia/prítomnosť alebo Objednávateľ o takúto konzultáciu/prítomnosť Zhotoviteľa písomne (stačí e-mailom) požiada.
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Obnovenie zmluvy
  • Opis opcií: Obstarávateľ neplánuje opcie.
  • Maximálny počet obnovení: 0
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky uchádzačov budú hodnotené na základe najlepšieho pomeru ceny a kvality, pričom cena bude jedným z hodnotených kritérií a kvalita bude druhým z hodnotených kritérií. • Kritérium K1 predstavuje celkové náklady mestských podnikov na poskytovanie služieb počas trvania zmlúv (48 mesiacov). Kritérium K1 pozostáva z dvoch podkritérií: - Kcon je celková cena za poskytnutie poradenských služieb pre všetky podniky vyjadrená v EUR bez DPH, zaokrúhlená na dve desatinné miesta. - Ksoft je celková cena uchádzača za poskytnutie softvérového riešenia na dobu 48 mesiacov vyjadrená v EUR bez DPH, zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Pre výpočet pridelenia bodov obstarávateľ poskytuje záujemcom tabuľku s nastavenými vzorcami a dôrazne odporúča sa s ňou oboznámiť. Uchádzači len do riadka príslušnej cenovej úrovne uvedú nimi ponúknutú cenu a pomocou nastavených vzorcov zistia koľko bodov za túto cenu dostanú. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena uchádzača za poskytnutie služby
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium K2 sa skladá z 2 podkritérií: - Krieš predstavuje hodnotenie kvality ponúknutého riešenia; - Ktím predstavuje hodnotenie kvality ponúknutého tímu. Predmetom tohto kvalitatívneho hodnotenia (Ktím) budú skúseností dvoch osôb /kľúčových odborníkov určených na plnenie zmluvy (uchádzač v ponuke určí len 1 osobu na danú pozíciu): 1. Tím líder projektu / projektový manažér – spolu až 5 hodnotených skúseností so 4 bodovanými aspektami (max. počet bodov: 25) 2. Špecialista ESG stratégie – spolu až 5 hodnotených skúseností s 5 bodovanými aspektami (max. počet bodov: 35) Tabuľka prideľovania bodov za posudzované skúseností (Kontrolný list hodnotenia podkritériá Ktím) je osobitnou prílohou Súťažných podkladov. Pravidlá uplatnenia podkritéria Krieš: Predmetom tohto kvalitatívneho hodnotenia bude posúdenie ponúknutého riešenia na základe prezentácie spracovanej vo formáte ppt / pdf v rozsahu max. 25 slidov / strán o veľkosti A4. Uchádzač za kvalitu ponúknutého riešenia môže získať max. 35 bodov, pričom prideľovanie bodov je škálové. Riešenie bude hodnotené v štyroch samostatných oblastiach, v ktorých sa budú posudzovať aspekty majúce vplyv na kvalitu a plynulosť poskytovaných služieb. Jednotlivé oblasti, ako aj hodnotené aspekty so škálou bodov, sú uvedené v Matici hodnotenia kvality riešenia. Úlohou uchádzača je na základe jeho skúsenosti a know – how spracovať a odprezentovať také riešenie, ktoré konkrétne popisuje ako uchádzač zabezpečí vykonanie jednotlivých činností kľúčových pre dosiahnutie stanoveného cieľa (uvedený v opise predmetu zákazky), a to pri zohľadnení potrieb a špecifik mestských podnikov. Za účelom spracovania prezentácií obstarávateľ odporúča riadne sa oboznámiť s poskytnutou Maticou hodnotenia kvality riešenia. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Uznaná kvalita ponúknutého riešenia a tímu
  • Komplikované kritérium na vyhodnotenie ponúk: Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorý získa najviac bodov za stanovené kritériá. Maximálny počet bodov je 152 bodov. V prípade, ak dvaja alebo viacerí uchádzači získajú rovnaký celkový počet bodov, úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorý získal viac bodov za kritérium Kvality (K2). V prípade zhody bodov aj pri kritériu K2 sa stane úspešným ten uchádzač, ktorý získa viac bodov v podkritériu Krieš. CC = Kcon + Ksoft + Krieš + Ktím
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Obstarávateľ umožňuje skupine dodávateľov účasť vo verejnom obstarávaní v zmysle § 37 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak sa tejto zákazky zúčastní skupina dodávateľov, resp. ak skupina dodávateľov predloží ponuku, uvedie to vo svojej ponuke na samostatnom liste, ktorý bude podpísaný oprávnenými zástupcami všetkých členov skupiny. V tomto liste zároveň určia (splnomocnia) spomedzi seba jedného člena skupiny, s ktorým bude Obstarávateľ komunikovať a ktorý bude zastupovať všetkých členov skupiny dodávateľov v celom procese tohto verejného obstarávania. Tento splnomocnený člen skupiny dodávateľov sa zaregistruje v systéme JOSEPHINE a predloží ponuku za všetkých členov skupiny. Obstarávateľ bude komunikovať prostredníctvom systému JOSEPHINE len s určeným členom, a nie so všetkými členmi skupiny. V prípade, že táto skupina dodávateľov bude úspešným uchádzačom, Obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby všetci členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah, napr. podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník platnom znení – zmluva o združení, resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Jednotliví členovia skupiny budú zaviazaní spoločne a nerozdielne. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť Obstarávateľovi najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy. V prípade, ak úspešným uchádzačom bude skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona o verejnom obstarávaní, návrh zmluvy, ktorý bude predkladať úspešný uchádzač – skupina dodávateľov, bude podpísaný oprávneným zástupcom každého z účastníkov skupiny dodávateľov (člena skupiny) a v čl. I návrhu zmluvy budú uvedené údaje každého člena skupiny dodávateľov samostatne. V prípade účasti skupiny dodávateľov je potrebné, aby zmluva bola podpísaná za každého člena skupiny dodávateľov samostatne, prípadne ak bude podpisovať zmluvu splnomocnený zástupca skupiny, je potrebné predložiť plnú moc (scan originálu alebo overenej fotokópie), v ktorej bude výslovne uvedené, že sa plnomocenstvo vzťahuje aj na podpis zmluvy s Obstarávateľom.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia
  • Osobitné podmienky plnenia: Zmluva si vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky plnenia zmluvy sa nachádzajú v Zmluve o dielo, ktorá je súčasťou súťažných podkladov. Obstarávateľ upozorňuje záujemcov, aby si dôkladne prečítali návrh Zmluvy o dielo.
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Finančné podmienky
  • Podmienky financovania: Financovanie bude realizované z vlastných prostriedkov Obstarávateľa. Obstarávateľ nebude poskytovať preddavky ani zálohové platby.
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.09.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 19.09.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:10
  • Opis otvárania ponúk: Obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku na predmet zákazky v lehote na predkladanie ponúk, a to tzv. online sprístupnením ponúk. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení ponúk systém zverejní / poskytne uchádzačom iba informácie v rozsahu uvedenom v § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 20.000 EUR (slovom: dvadsať tisíc eur). Obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: 1. Zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet Obstarávateľa; 2. Poskytnutia bankovej záruky za uchádzača; 3. Poistením záruky na poistnú sumu v prislúchajúcej výške v prospech Obstarávateľa. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/68344/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536773
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Josephine: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/68344/summary
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)