Dom seniorov v Novom Tekove

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Dom seniorov v Novom Tekove
Kód zákazky: 01/2025/PLZ
Kód oznámenia: 13475 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45215212-6
Predpokladaná hodnota: 1 362 490,48 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 8.9.2025 09:00
Vyhlásenie: 19.8.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Nový Tekov
Adresa: Nový Tekov
93533 Nový Tekov
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Nový Tekov Nový Tekov 93533 Slovensko Obec Nový Tekov, Nový Tekov 226, 93533 Nový Tekov, resp. parc. č. 51; 52; 53; 54/1; 54/2; 54/3; 55; 56; 57; 58; 59/1; 59/2; 71/5; 71/9; 71/10; 187/1, k.ú. Marušová
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vybudovanie domu seniorov v obci Nový Tekov. Budova bude jednopodlažná a bude pozostávať z ôsmich bytových jednotiek, každá so samostatným vstupom, a jednej bázy so spoločenským priestorom. K domu sa plánuje vystavať komunikácia, chodník a 10 parkovacích miest, vrátane jedného státia pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Nový Tekov

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1364452
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Nový Tekov (ID: 34789)
  • Zákazka: Dom seniorov v Novom Tekove (ID: 540656)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: bc2c78a7-57d5-4629-a635-eff1ec639df8
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Nový Tekov
  • IČO: 00307319
  • DIČ: 2021218716
  • Adresa
  • Ulica: Nový Tekov
  • Číslo: 226
  • Mesto: Nový Tekov
  • PSČ: 93533
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: bohuslav.chudik@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421905866712
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Nový Tekov)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4339
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 01/2025/PLZ
  • Názov: Dom seniorov v Novom Tekove
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie domu seniorov v obci Nový Tekov. Budova bude jednopodlažná a bude pozostávať z ôsmich bytových jednotiek, každá so samostatným vstupom, a jednej bázy so spoločenským priestorom. K domu sa plánuje vystavať komunikácia, chodník a 10 parkovacích miest, vrátane jedného státia pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 362 490.48
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na domovoch dôchodcov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Nový Tekov
  • PSČ: 93533
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto dodania predmetu zákazky: Obec Nový Tekov, Nový Tekov 226, 93533 Nový Tekov, resp. parc. č. 51; 52; 53; 54/1; 54/2; 54/3; 55; 56; 57; 58; 59/1; 59/2; 71/5; 71/9; 71/10; 187/1, k.ú. Marušová.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmetná zákazka je vyhradená pre hospodárske subjekty s osobitným postavením podľa § 36a, ods. 1 ZVO v súlade s aplikáciou sociálneho hľadiska vo verejnom obstarávaní. Ak v súťaži vyhradenej pre hospodárske subjekty s osobitným postavením, predloží ponuku uchádzač, ktorý nemá takéto postavenie, postupuje verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, a teda vylúči takéhoto uchádzača z verejného obstarávania pre nesplnenie podmienky účasti. Vyhradenie práva účasti pre hospodárske subjekty s osobitným postavením je možné považovať za špeciálnu podmienku účasti (podmienku sui generis podľa výkladového stanoviska úradu č. 7/2016 z 19. 04. 2016). Zábezpeka ponúk sa nevyžaduje.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Dom seniorov v Novom Tekove
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 01/2025/PLZ
  • Názov : Dom seniorov v Novom Tekove
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie domu seniorov v obci Nový Tekov. Budova bude jednopodlažná a bude pozostávať z ôsmich bytových jednotiek, každá so samostatným vstupom, a jednej bázy so spoločenským priestorom. K domu sa plánuje vystavať komunikácia, chodník a 10 parkovacích miest, vrátane jedného státia pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu. Riešené územie sa nachádza v intraviláne obce na pozemku, ktorý v súčasnosti nie je zastavaný. Pozemok je rovinatý až mierne svahovitý. Orientácia všetkých vstupov do objektu je z prístupového pojazdného chodníka na severnej strane. Každý z bytov má samostatný bezbariérový vstup z exteriéru. Na východnom priečelí domu sa nachádzajú spoločenské priestory a báza so samostatným vstupom. V tejto časti je navrhnutá aj jedna z dvoch centrálnych kotolní a hygienické priestory. Na západnom priečelí je navrhnutá druhá kotolňa so skladom. V strednej časti dispozície je osem dvojizbových bytov. Každý byt obsahuje zádverie, chodbu, hygienickú miestnosť, spálňu a dennú časť s kuchyňou, jedálňou a obývacou izbou. Izby sú orientované na juh, pričom z dennej časti je možnosť výstupu na terasu na juhu a zo severu je tiež presvetlená pri kuchynskej linke. Prízemné riešenie objektu prispieva k jednoduchej prístupnosti z úrovne terénu. Riešenie zohľadňuje princípy univerzálneho navrhovania, všetky priestory pre klientov aj zamestnancov sú vhodné na užívanie všetkých potenciálnych cieľových skupín, sú dimenzované na pohyb osôb na vozíku. Voľné dispozičné riešenie dennej zóny umožňuje priestorovú adaptabilitu rovnako ako jednolôžkové izby s možnosťou vzájomného prepojenia. Cenová ponuka musí obsahovať všetky náklady spojené s vykonaním diela, ako dopravu a skladovanie všetkých materiálov, stavebných hmôt a dielcov, výrobkov, strojov a zariadení a ich presun zo skladu na stavenisko, ako aj stavebný prúd, stavebná voda, organizácia dopravy, dočasné dopravné značenie prípadné zabratie verejných priestorov a poplatky s tým spojené, odvoz stavebného materiálu a ďalšie s tým spojené činnosti . Pred zahájením stavebných prác je nutné vytýčiť jestvujúce inžinierske siete a vyznačiť ich trasy. Za zabezpečenie vytýčenia všetkých inžinierskych sietí zodpovedá zhotoviteľ stavby - generálny dodávateľ. Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené zariadenia určené. Pri produktoch, príslušenstvách konkrétnej značky, môže uchádzač predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. Za estetickú ekvivalenciu sa považuje pohľadová ekvivalencia diela/zariadenia/materiálu/výrobku vrátane farebnosti a textúry, dizajnu/tvaru počas celej doby jeho životnosti. Pohľadová ekvivalencia sa posudzuje z hľadiska finálneho osadenia výrobku na miesto jeho určenia, z pohľadu pozorovateľa a používateľa pri prirodzenom osvetlení ako aj pri umelom osvetlení. Funkčnú ekvivalentnosť jednotlivých komponentov diela uchádzač preukáže výsledkami certifikovaných meraní a platnými certifikátmi. Presné množstvo a rozsah zákazky vyplýva z projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na domovoch dôchodcov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: opp, acc-all
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Predmetná zákazka je vyhradená pre hospodárske subjekty s osobitným postavením podľa § 36a, ods. 1 ZVO v súlade s aplikáciou sociálneho hľadiska vo verejnom obstarávaní.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Nový Tekov
  • PSČ: 93533
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Obec Nový Tekov, Nový Tekov 226, 93533 Nový Tekov, resp. parc. č. 51; 52; 53; 54/1; 54/2; 54/3; 55; 56; 57; 58; 59/1; 59/2; 71/5; 71/9; 71/10; 187/1, k.ú. Marušová
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 33 (Ekonomické a finančné postavenie) ZVO musí uchádzač nasledovne preukázať: Podmienka účasti a) § 33 ods. 1 písm. d) = prehľadom o celkovom obrate najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v sume minimálne 2 500 000,00 EUR za posudzované obdobie Pokiaľ podnikateľské subjekty (uchádzači) majú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok (sú verejne prístupné na www.registeruz.sk v elektronickej podobe), verejný obstarávateľ si požadované dokumenty môže preveriť, stiahnuť alebo vytlačiť sám, t.j. nie je potrebné, aby ich uchádzač predložil a ak ich predloží nevyžaduje sa, aby boli potvrdené miestne príslušným správcom dane alebo audítorom. Pokiaľ podnikateľské subjekty (uchádzači) nemajú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok (nie sú verejne prístupné na www.registeruz.sk v elektronickej podobe), v ponuke predkladajú originály alebo úradne overené kópie požadovaných dokladov. Pokiaľ uchádzači nemajú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok preukážu prehľad o celkovom obrate predložením Výkazu ziskov a strát (účtovná jednotka účtujúca v systéme podvojného účtovníctva) alebo Výkazom o príjmoch a výdavkoch (účtovná jednotka účtujúca v systéme jednoduchého účtovníctva), resp. ekvivalentným dokumentom za posudzované obdobie. Výkazy ziskov a strát alebo Výkazy o príjmoch a výdavkoch musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie potvrdené príslušným správcom dane (ak je hodnota vyjadrená v inej mene, prepočítava sa hodnota na EUR kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania). Od zahraničného uchádzača sa tiež vyžaduje overenie uvedených dokladov miestne príslušným správcom dane. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie „finančného a ekonomického postavenia“ využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 (Technická alebo odborná spôsobilosť) ZVO musí uchádzač preukázať: Podmienka účasti: a) § 34, ods. 1, písm. d) v nadväznosti na § 35 = uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému manažérstva kvality zodpovedajúceho EN ISO 9001:2015 alebo ekvivalent pokrývajúci rozsah predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem manažérstva kvality. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení manažérstva kvality, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérstva kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 zákona verejnom obstarávaní b) § 34, ods. 1, písm. d) v nadväznosti na § 35 = uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému manažmentu proti korupcii EN ISO 37001:2016 alebo ekvivalent pokrývajúci rozsah predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem systému manažmentu proti korupcii. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému manažmentu proti korupcii, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie systému manažmentu proti korupcii podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 zákona verejnom obstarávaní c) § 34, ods. 1, písm. d) v nadväznosti na § 35 = uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému manažmentu bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci EN ISO 45001:2018 alebo ekvivalent pokrývajúci rozsah predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem systému manažmentu bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému manažmentu bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie systému manažmentu bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 zákona verejnom obstarávaní Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie „technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti“ využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g) ZVO, uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že písomná spoločná Zmluva uzavretá s Inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO, ktorej kapacitami mieni uchádzač preukázať svoju technickú spôsobilosť, musí byť súčasťou ponuky uchádzača a nie je možné ju predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom. Zdôvodnením je skutočnosť, že táto povinnosť vyplýva uchádzačovi zo ZVO a zároveň jednotným európskym dokumentom predbežne preukazuje uchádzač ako aj Iná osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO splnenie podmienok účasti a preukazuje neexistenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO, pričom jednotný európsky dokument neobsahuje záväzok Inej osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO. Uchádzač môže v zmysle § 114 ZVO predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. Uchádzač môže využiť na vyplnenie interaktívny dokument dostupný na web-stránke Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/espd/filter?lang=sk alebo preddefinovaný dokument spracovaný verejným obstarávateľom, ktorý tvorí prílohu týchto súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa budú vyhodnocovať podľa § 44 ZVO - na základe najnižšej ceny. Verejný obstarávateľ stanovil 1 kritérium na vyhodnotenie ponúk: a) „Najnižšia cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH“ Uchádzač vo svojej ponuke predloží vyplnený návrh na plnenie kritérií podľa prílohy č. 1 tejto výzvy. Podkladom pre vyplnenie je príloha č. 6: Podrobný položkový rozpočet diela - výkaz výmer. Pravidlá pre uplatnenie a spôsob vyhodnotenia kritéria sú nasledujúce: a) Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke predloží najnižšiu cenu za celý predmet zákazky v EUR s DPH za danú časť. b) Ako druhý v poradí sa umiestni uchádzač, ktorý vo svojej ponuke predloží druhú najnižšiu cenu za predmet zákazky v EUR s DPH za danú časť. c) Poradie sa uplatní úmerne na ďalších uchádzačov. Na základe predložených kritérií na vyhodnotenie ponúk budú ponuky zoradené vzostupne (predbežné poradie) a vyhodnocovať sa bude ponuka uchádzača na prvom mieste v poradí. V prípade rovnosti predložených cenových ponúk za predmet zákazky budú vyzvaní cez IS EVO tí uchádzači, ktorí predložili najnižšie cenové ponuky, aby ich v lehote nie kratšej ako jeden pracovný deň upravili smerom nadol, prípadne potvrdili ich aktuálnu výšku, cez funkcionalitu „ponuka“. Úspešným sa stane uchádzač s najnižšou cenovou ponukou po uplynutí danej lehoty. Navrhnuté ceny za predmet zákazky sa predkladajú v EUR podľa kapitoly C - Spôsob určenia ceny týchto súťažných podkladov.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Účasť je vyhradená pre chránené pracoviská a hospodárske subjekty, ktoré sa zameriavajú na sociálne a profesionálne začlenenie osôb so zdravotným postihnutím alebo znevýhodnených osôb
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Informácie o opakovaní
  • Toto obstarávanie sa bude opakovať: áno
  • Opis opakovania: V zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Áno
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.09.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 08.09.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváraním elektronických ponúk sa rozumie ich „on-line sprístupnenie“ v IS EVO komisiou na vyhodnotenie ponúk verejného obstarávateľa (ďalej len „komisia“) všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/, záložka totožná ako pri predkladaní ponúk. Pri otváraní ponúk sa bude postupovať podľa § 52 ods. 2 a ods. 3 ZVO, t.j. prostredníctvom funkcionality IS EVO sa sprístupnia všetkým uchádzačom ponuky „on-line“ to znamená, že bude vykonané otváranie ponúk funkcionalitou, ktorá zabezpečí automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk v jednom okamihu všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky prostredníctvom elektronického prostriedku. Ponuka uchádzača predložená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk sa elektronicky neotvorí.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/540656
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/540656
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO