Sihoť tréningové ihriská – Nové Zámky

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Sihoť tréningové ihriská – Nové Zámky
Kód zákazky: MsÚ-NZ-013515-037724/2025
Kód oznámenia: 13501 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 633 764,49 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 10.9.2025 09:00
Vyhlásenie: 19.8.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Nové Zámky
Adresa: Hlavné námestie
94002 Nové Zámky
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Hlavné námestie Nové Zámky 94002 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je príprava územia a realizácie nového ihriska s umelou trávou a v rámci úpravy okolitého terénu vytvorená tréningová plocha s prírodným trávnikom. Súčasťou návrhu je tiež umiestnenie záchytných sietí a potrebného vybavenia (futbalové bránky a striedačky).

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Nové Zámky

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1362966
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Nové Zámky (ID: 88530)
  • Zákazka: Sihoť tréningové ihriská – Nové Zámky (ID: 537390)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 69768678-f43a-46c4-af94-e77f3fe1f07d
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Nové Zámky
  • IČO: 00309150
  • DIČ: 2021060756
  • Adresa
  • Ulica: Hlavné námestie
  • Číslo: 10
  • Mesto: Nové Zámky
  • PSČ: 94002
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: klaudia.palfyova@novezamky.sk
  • Telefónne číslo: +421356921718
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Nové Zámky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4473
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: MsÚ-NZ-013515-037724/2025
  • Názov: Sihoť tréningové ihriská – Nové Zámky
  • Opis: Predmetom zákazky je príprava územia a realizácie nového ihriska s umelou trávou a v rámci úpravy okolitého terénu vytvorená tréningová plocha s prírodným trávnikom. Súčasťou návrhu je tiež umiestnenie záchytných sietí a potrebného vybavenia (futbalové bránky a striedačky).
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 633 764.49
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Nové Zámky
  • PSČ: 94002
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: podľa § 108 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Mesto Nové Zámky sa na realizáciu diela uchádza o získanie podpory z Výzvy na predkladanie žiadostí o poskytnutie nenávratného finančného príspevku z Programu Slovensko poskytovateľa MIRRI SR, Názov a kód výzvy: Výzva na investície do regionálnej a miestnej infraštruktúry pre pohybové aktivity a cykloturistiku, PSK-MIRRI-015-2024-ITI-EFRR, Názov priority: 5P1 Moderné regióny, Názov špecifického cieľa: RSO5.1 Podpora integrovaného a inkluzívneho sociálneho, hospodárskeho a environmentálneho rozvoja, kultúry, prírodného dedičstva, udržateľného cestovného ruchu a bezpečnosti v mestských oblastiach (EFRR), Názov opatrenia: Investície do regionálnej a miestnej infraštruktúry pre pohybové aktivity, cykloturistiku, Kód žiadosti: NFP401501D124.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Sihoť tréningové ihriská – Nové Zámky
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: MsÚ-NZ-013515-037724/2025
  • Názov : Sihoť tréningové ihriská – Nové Zámky
  • Opis: Predmetom zákazky je príprava územia a realizácie nového ihriska s umelou trávou a v rámci úpravy okolitého terénu vytvorená tréningová plocha s prírodným trávnikom. Súčasťou návrhu je tiež umiestnenie záchytných sietí a potrebného vybavenia (futbalové bránky a striedačky).
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 1
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 633 764.49
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Nové Zámky
  • PSČ: 94002
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 3
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač na preukázanie finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní predložil prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti výstavby športových ihrísk alebo obdobných športových stavebných objektov (napríklad futbalové ihriská, tréningové areály s umelou trávou, športové plochy alebo štadióny), a to za posledné tri (3) hospodárske roky, za ktoré sú tieto údaje k dispozícii v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Minimálna požadovaná úroveň finančného a ekonomického postavenia je stanovená ako celkový súhrnný obrat v oblasti výstavby športových ihrísk alebo obdobných športových stavebných objektov vo výške minimálne 600.000,00 € bez DPH za uvedené obdobie troch hospodárskych rokov. Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky doložením účtovných dokumentov, najmä nie však bezvýhradne, výkazom ziskov a strát, potvrdením audítora, daňového poradcu, alebo iným rovnocenným dokladom, ktorý jednoznačne preukazuje výšku obratu v danej oblasti. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Predmetom zákazky je výstavba tréningových športových ihrísk s umelou trávou, ktoré vyžadujú odbornú realizáciu špecifických športových stavebných prvkov, technológií a povrchov. Požiadavka na preukázanie obratu v rovnakej alebo porovnateľnej oblasti je preto primeraná a úmerná technickej náročnosti zákazky, pričom zároveň reflektuje riziko spojené s neplnením zmluvy z dôvodu nedostatočného ekonomického zázemia dodávateľa. Uvedená požiadavka spĺňa podmienky primeranosti, keďže sa požaduje len súhrnný obrat za celé trojročné obdobie, a teda nedochádza k neprimeranému obmedzeniu hospodárskej súťaže, keďže výška obratu viazaná na charakter, rozsah a predpokladanú hodnotu predmetu zákazky.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač v zozname stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania predloží minimálne dve zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (napríklad výstavba/rekonštrukcia/obnova futbalových štadiónov, športových areálov, športovísk, ihrísk všetkých typov, v ktorých je položený umelý trávnik), v celkovej hodnote minimálne 600.000,00 € bez DPH , potvrdené 2 referenciami stavby futbalových ihrísk s umelou trávou štandardných rozmerov /min. však. od (d x š) 90m x 45m do (d x š) 120m x 90m/. V prípade, že uchádzač má zverejnené referencie na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, uvedie ich v zozname svojich referencií s poznámkou UVO. Ak z referencie UVO nevyplýva preukázanie minimálnej úrovne spôsobilosti, verejný obstarávateľ odporúča, aby uchádzač v ponuke uviedol informácie preukazujúce požadovanú úroveň spôsobilosti. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona Predmetom tejto zákazky je výstavba tréningových futbalových ihrísk s umelou trávou, ktoré majú slúžiť na plnohodnotné športové využitie, pričom budú mať rozmerové parametre štandardného futbalového ihriska podľa pravidiel FIFA/UEFA, t. j. v rozsahu minimálne 90 m × 45 m do 120 m × 90 m. Požiadavka na predloženie referencií preukazujúcich skúsenosti s realizáciou obdobných zákaziek je preto plne odôvodnená technickým charakterom predmetu zákazky, ako aj rozsahom a špecifikom jednotlivých technologických postupov pri realizácii takéhoto typu stavieb. Zhotovenie športových plôch takýchto rozmerov si vyžaduje skúsenosti s realizáciou viacerých špecifických technologických prvkov, ako napríklad prác na veľkoplošných zemných úpravách, podložiach pre športové povrchy, pokládkach syntetických trávnikov s potrebnými certifikátmi a s dodržaním parametrov pre športovú infraštruktúru.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) zákon o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov - stavbyvedúci so zameraním Inžinierske stavby Minimálna požadovaná úroveň štandardov k § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: Pre splnenie podmienky uchádzač predloží: - osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky o odbornej spôsobilosti pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním: Inžinierske stavby (kategória 21 alebo 24) , vydané Slovenskou komorou stav. inžinierov (SKSI), v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, Osvedčenie musí byť predložené ako fotokópia dokladu s podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo vydané, - životopis stavbyvedúceho obsahujúci údaje o odbornej praxi stavbyvedúceho, informáciu o vzťahu tejto osoby s uchádzačom, - vyhlásenie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii Zhotoviteľovi na plnenie predmetu zákazky, a to po celú dobu realizácie Diela, - zahraničný uchádzač môže osvedčenia, oprávnenia, certifikáty požadované v zmysle slovenských právnych noriem na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti pre výkon činnosti stavbyvedúceho nahradiť ekvivalentnými dokladmi vydanými podľa práva krajiny pôvodu uchádzača, verejný obstarávateľ v tejto súvislosti upozorňuje na skutočnosť, že zahraničný subjekt môže vykonávať výkon činnosti stavbyvedúceho za predpokladu, že je zapísaný v príslušnom registri SKSI ako hosťujúci alebo usadený stavbyvedúci v súlade s § 31 zákona č. 138/1992 Zb. Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie odbornej kvalifikácie osoby, ktorá bude zabezpečovať odborný dohľad nad realizáciou stavebných prác – stavbyvedúceho so zameraním na Inžinierske stavby, z dôvodu potreby zabezpečiť zákonné, bezpečné a technicky správne vykonanie predmetu zákazky. Táto požiadavka je: primeraná charakteru zákazky, keďže ide o realizáciu stavebných prác vyžadujúcich odborný dohľad stavbyvedúceho s príslušnou kvalifikáciou, v súlade s právnymi predpismi SR, najmä zákonom č. 138/1992 Zb., ktorý stanovuje, že výkon činnosti stavbyvedúceho je viazaný na autorizáciu SKSI, zameraná na reálnu dostupnosť odborných kapacít, keďže osoba musí byť uchádzačovi k dispozícii po celú dobu realizácie diela, čo je zabezpečené vyhlásením stavbyvedúceho, nediskriminačná, keďže zahraničný uchádzač môže požadované doklady nahradiť ekvivalentnými dokladmi vydanými v súlade s právom krajiny pôvodu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v spojení s § 35 zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že uplatňuje environmentálne opatrenia resp. má zavedený systém riadenia zohľadňujúci ochranu životného prostredia, čo použije pri plnení zmluvy. Minimálna požadovaná úroveň štandardov § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní v spojení s § 35 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač musí preukázať, že uplatňuje environmentálne opatrenia resp. má zavedený systém riadenia zohľadňujúci ochranu životného prostredia, čo použije pri plnení zmluvy. Uchádzač predloží certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Upozornenie: Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm h) v spojení s § 35 zákona o verejnom obstarávaní využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí podľa § 34 ods. 3 preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní v spojení s § 35 zákona o verejnom obstarávaní Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača, aby preukázal uplatňovanie environmentálnych opatrení alebo zavedený systém riadenia zohľadňujúci ochranu životného prostredia, ktorý bude využívaný pri plnení predmetu zákazky. Táto požiadavka je primeraná a nevyhnutná vzhľadom na charakter zákazky, pri ktorej môže dôjsť k environmentálnym dopadom vyžadujúcim odborné riadenie a prevenciu. Predmet zákazky si vyžaduje ekologicky zodpovedné správanie uchádzača, predovšetkým pri realizácii stavebných, prevádzkových či logistických činností. Verejný obstarávateľ odkazuje na schému environmentálneho manažérstva EMAS (Nariadenie EP a Rady (ES) č. 1221/2009), ako najvyšší štandard Európskej únie, zabezpečujúci efektívne riadenie dopadov na životné prostredie. Požiadavka je formulovaná otvorene a nediskriminačne, uchádzač môže splnenie podmienky preukázať registráciou v EMAS, validovaným environmentálnym vyhlásením, alebo rovnocenným dôkazom, pričom dôkazné bremeno rovnocennosti je na uchádzačovi. Certifikát podľa normy ISO 14001 nie je sám osebe dostatočným dôkazom, pokiaľ uchádzač nepreukáže, že environmentálne opatrenia spĺňajú úroveň ochrany životného prostredia podľa vyššie uvedeného nariadenia. Možnosť využitia kapacít inej osoby. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO. Skutočné využitie kapacít musí byť preukázané písomnou zmluvou obsahujúcou záväzok danej osoby, že kapacity poskytne počas trvania zmluvného vzťahu. Takáto osoba musí preukázať splnenie podmienok týkajúcich sa osobného postavenia vrátane neexistencie dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 a 7 zákona o verejnom obstarávaní.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí v rámci ponuky predložiť vzorku ponúkaného umelého trávnika vo formáte A4 spĺňajúceho minimálne technické parametre vrátane originálu resp. notársky overenej kópie technického listu potvrdeného výrobcom (nepostačuje elektronická kópia) FIFA laboratórnej správy pre ponúkaný systém UT + EL25mm v lehote na predkladanie ponúk na adresu verejného obstarávateľa, ktorá je uvedená v bode 1.1 tejto výzvy, v prípade, že uchádzač vzorku nepredloží, jeho ponuka nebude vyhodnocovaná, vzorku ponúkanej pružnej podložky EL25mmvo formáte A4 spĺňajúcej minimálne technické parametre vrátane originálu resp. notársky overenej kópie technického listu potvrdeného výrobcom (nepostačuje elektronická kópia) v lehote na predkladanie ponúk na adresu verejného obstarávateľa, ktorá je uvedená v bode 1.1 tejto výzvy, v prípade, že uchádzač vzorku nepredloží, jeho ponuka nebude vyhodnocovaná. Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) zákona o verejnom obstarávaní Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil fyzické vzorky ponúkaného riešenia (umelý trávnik a pružná podložka EL25 mm) spolu s technickou dokumentáciou, ktorá umožní overenie súladu s požadovanými minimálnymi technickými parametrami. Táto požiadavka platí rovnako pre domácich aj zahraničných uchádzačov. Verejný obstarávateľ potrebuje overiť, že ponúkaný systém trávnika a podložky zodpovedá požiadavkám kvality a certifikácie FIFA, čím sa zaručí funkčnosť a bezpečnosť výsledného diela. Predloženie fyzickej vzorky vo formáte A4 umožňuje objektívne porovnanie vlastností jednotlivých ponúk a zabraňuje predkladaniu nereálne deklarovaných parametrov. Požiadavka na technický list potvrdený výrobcom (v origináli alebo ako notársky overená kópia) zabezpečuje overiteľnosť údajov o ponúkaných produktoch – elektronická verzia dokumentov nie je postačujúca z dôvodu rizika falšovania alebo neúplnosti. Zákaz predkladania len ISO certifikácie alebo generických technických listov bez priameho potvrdenia výrobcu je nevyhnutný na zabezpečenie transparentnosti a porovnateľnosti ponúk a overenia kvality a funkčnej spoľahlivosti ponúkaného trávnikového systému. Uchádzač musí byť schopný fyzicky zabezpečiť dodanie konkrétneho produktu, ktorý je predmetom jeho ponuky. Požiadavka na predloženie vzoriek v lehote na predkladanie ponúk eliminuje riziko neexistencie ponúkaného riešenia v čase rozhodovania o výbere najvhodnejšej ponuky.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Pod cenou sa rozumie celková cena za celý predmet zákazky zahŕňajúca všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky vyjadrená v eurách s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Zmluvná cena celkom v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje, aby pred podpisom zmluvy skupina dodávateľov ( všetci členovia skupiny dodávateľov ) vytvorili niektorú z právnych foriem podľa Obchodného zákonníka alebo Občianskeho zákonníka z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, resp. podľa príslušných právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mesto Nové Zámky)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 10.09.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 4
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 10.09.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:30
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka je stanovená vo výške 18 000,- Eur (slovom: osemnásťtisíc eur). Spôsob zloženia zábezpeky: Poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo Poistením záruky alebo Zložením finančných prostriedkov uchádzača na bankový účet verejného obstarávateľa. Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.evo.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/537390
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Nové Zámky)