UX/UI pre Platformu pre životné situácie a Prioritné životné situácie

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: UX/UI pre Platformu pre životné situácie a Prioritné životné situácie
Kód zákazky: PLZ/09/2025
Kód oznámenia: 13485 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71241000-9
Predpokladaná hodnota: 140 600,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 1.9.2025 10:00
Vyhlásenie: 19.8.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Pribinova
81109 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Pribinova Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81109 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je analýza potrieb používateľov v rámci uvedených komponentov, návrh flowu, prototypov, dizajnov a zdokumentovanie dizajnu pre potreby následnej implementácie. Konkrétne ide o tieto komponenty: Nová mobilná aplikácia pre občanov, Update/aktualizácie aplikácie Slovensko v mobile, Profil a portfólio klienta, Centrálny notifikačný modul, Elektronická schránka občana, Prioritné životné situácie (všetkých 16 prioritných životných situácií). Výstupy tohto verejného obstarávania budú slúžiť ako podklady pre ich realizáciu. Požadované výstupy budú verejnému obstarávateľovi doručené elektronicky. Technické riešenie komponentov a ich dodávka je predmetom samostatných verejných obstarávaní. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v časti B.1 „Opis predmetu zákazky“.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1364371
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky (ID: 85424)
  • Zákazka: UX/UI pre Platformu pre životné situácie a Prioritné životné situácie (ID: 540593)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 0b8f2006-5d71-43cd-8230-22d99efdf21b
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
  • IČO: 50349287
  • DIČ: 2120287004
  • Adresa
  • Ulica: Pribinova
  • Číslo: 25
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: patricia.tothova@mirri.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421220928704
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Orgán ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/18008
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PLZ/09/2025
  • Názov: UX/UI pre Platformu pre životné situácie a Prioritné životné situácie
  • Opis: Predmetom zákazky je analýza potrieb používateľov v rámci uvedených komponentov, návrh flowu, prototypov, dizajnov a zdokumentovanie dizajnu pre potreby následnej implementácie. Konkrétne ide o tieto komponenty: Nová mobilná aplikácia pre občanov, Update/aktualizácie aplikácie Slovensko v mobile, Profil a portfólio klienta, Centrálny notifikačný modul, Elektronická schránka občana, Prioritné životné situácie (všetkých 16 prioritných životných situácií). Výstupy tohto verejného obstarávania budú slúžiť ako podklady pre ich realizáciu. Požadované výstupy budú verejnému obstarávateľovi doručené elektronicky. Technické riešenie komponentov a ich dodávka je predmetom samostatných verejných obstarávaní. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v časti B.1 „Opis predmetu zákazky“.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 140 600
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Štúdia realizovateľnosti, poradenská služba, analýza
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Služby súvisiace so softvérom
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 811 09
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 a ods. 7 ZVO. Doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.2
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: UX/UI pre Platformu pre životné situácie a Prioritné životné situácie
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PLZ/09/2025
  • Názov : UX/UI pre Platformu pre životné situácie a Prioritné životné situácie
  • Opis: Predmetom zákazky je analýza potrieb používateľov v rámci uvedených komponentov, návrh flowu, prototypov, dizajnov a zdokumentovanie dizajnu pre potreby následnej implementácie. Konkrétne ide o tieto komponenty: Nová mobilná aplikácia pre občanov, Update/aktualizácie aplikácie Slovensko v mobile, Profil a portfólio klienta, Centrálny notifikačný modul, Elektronická schránka občana, Prioritné životné situácie (všetkých 16 prioritných životných situácií). Výstupy tohto verejného obstarávania budú slúžiť ako podklady pre ich realizáciu. Požadované výstupy budú verejnému obstarávateľovi doručené elektronicky. Technické riešenie komponentov a ich dodávka je predmetom samostatných verejných obstarávaní. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v časti B.1 „Opis predmetu zákazky“.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 140 600
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Štúdia realizovateľnosti, poradenská služba, analýza
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 72260000, 79822500
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 811 09
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Odôvodnenie dĺžky trvania rámcovej dohody: Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu do 30.06.2026 odo dňa nadobudnutia účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu Rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienky účasti v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) a v zmysle § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti.
  • Opis podmienky účasti: Bližšia špecifikácia podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti je uvedená v súťažných podkladoch v časti A.2, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Vyhodnotenie ponúk bude realizované na základe § 44 ods. 3 písm. c) ZVO, tzn. na základe najnižšej ceny v EUR s DPH za celý predmet tohto verejného obstarávania. Celková cena za predmet zákazky musí byť uvedená v eurách s DPH a zaokrúhlená najviac na 2 desatinné miesta.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za poskytnutie celého predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v EUR s DPH a zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 01.09.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 01.09.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ sa rozhodol aplikovať funkcionalitu IS ePVO „On-line” sprístupnenia ponúk z dôvodu, že predmetná funkcionalita je podporovaná v danom postupe (podlimitný postup zadávania zákazky). V danej zákazke bol v menu „Štruktúra ponuky” nastavený návrh na plnenie kritéria a v danej zákazke sa neuskutoční elektronická aukcia. Osoba zodpovedná za vyhodnotenie ponúk vykoná otváranie ponúk v „Zóne komisie” stlačením tlačidla „Otváranie ponúk”, kedy dôjde k automatickému vygenerovaniu a odoslaniu zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a osobám zodpovedným za vyhodnotenie ponúk, ktorí sú definovaní na danej zákazke. V prípade, že uchádzač predloží zašifrovanú ponuku, je postup popísaný v Príručke k funkcionalite „On-line” sprístupnenia ponúk, verzia 1.1, platná od 15.07.2021, link: https://www.isepvo.sk/dokumentacia/. V rámci „On-line” sprístupnenia ponúk bude odoslaná zápisnica z otvárania ponúk, ktorá spĺňa náležitosti podľa § 52 ods. 2 ZVO.
  • Miesto otvárania ponúk: https://www.isepvo.sk/
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/540593
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: https://www.isepvo.sk/