1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Rozšírenie funkcionality existujúceho agendového informačného systému KVEPIS – Budovanie životných situácií
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: POO/2025/1
- Názov : Rozšírenie funkcionality existujúceho agendového informačného systému KVEPIS – Budovanie životných situácií
- Opis: Predmetom zákazky sú služby informačných technológií v rozsahu vývoj, implementácia a konfigurácia softvéru, ktorými dôjde k rozšíreniu funkcionality existujúceho agendového informačného systému KVEPIS o nové moduly zastrešujúce biznis požiadavky v oblasti chovov hospodárskych zvierat, evidencie veterinárnych liekov, platobnej brány. Rozsah predmetu zákazky: -Vytvorenie novej platformy pre centrálnu evidenciu hospodárskych zvierat ako súčasť „Komplexného veterinárneho a potravinového informačného systému“. -Vytvorenie novej platformy pre evidenciu činností v oblasti veterinárnych liekov ako súčasť KVEPIS. -Vytvorenie modulu s implementáciou platobnej brány štátnej pokladnice do KVEPIS podľa štandardov štátnej pokladnice. -Vytvorenie monitorovacieho BI nástroja v KVEPIS. Predmet zákazky je súčasťou projektu s názvom „Budovanie životných situácií pre organizáciu Štátna veterinár-na a potravinová správa Slovenskej republiky“, ktorý realizuje verejný obstarávateľ, na základe čoho podlieha ďalším osobitným podmienkam upravených v Zmluve o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, uzatvorenej medzi Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR a verejným obstarávateľom, ktorá je verejne dostupná na https://crz.gov.sk/zmluva/9362782/, ďalej v Právnom rámci, Záväznej dokumentácii a v iných všeobecne záväzných právnych predpisoch a usmerneniach Vykonávateľa vyplývajúcich z tejto Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti. Ďalšie informácie a požiadavky na predmet zákazky sú súčasťou súťažných podkladov ako aj ostatnej zadávacej dokumentácie poskytnutej verejným obstarávateľom prostredníctvom svojho profilu.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 662 458
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby súvisiace so softvérom
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Sociálny cieľ obstarávania
-
Sociálny cieľ obstarávania
- Podporované sociálne hľadisko: Prístupnosť pre všetkých
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis spoločensky zodpovedného verejného obstarávania: Podpora účasti MSP vo VO
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Botanická
- Číslo: 6190/17
- Mesto: Bratislava - mestská časť Karlova Ves
- PSČ: 84213
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
- Dĺžka trvania – iné: Neznámy
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Mechanizmus na podporu obnovy a odolnosti (vrátane Nástroja technickej podpory) (2021 – 2027))
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Kód projektu: 17I01-04-P13-00013
- Viac podrobností o finančných prostriedkoch EÚ: Názov projektu: Budovanie životných situácií pre organizáciu Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky Názov investície/reformy: Investícia č. 01: Lepšie služby pre občanov a podnikateľov Názov komponentu: Komponent 17: Digitálne Slovensko
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia celková cena v EUR bez DPH
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia celková cena v EUR bez DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade, že bude prijatá ponuka skupiny dodávateľov, je táto skupina dodávateľov povinná vytvoriť medzi sebou do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy určitú právnu formu v súlade s osobitnými platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri plnení predmetu zákazky, a túto právnu formu riadne oznámila verejnému obstarávateľovi najneskôr pred podpisom zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
Podmienky plnenia
- Osobitné podmienky plnenia: Zmluva si vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Zhotoviteľ je povinný v súvislosti s plnením tejto zmluvy strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými službami oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu/ overovania a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť, a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy, ako aj do termínov stanovených pre Objednávateľa v zmluvnom vzťahu s poskytovateľom finančných prostriedkov v zmluve o poskytnutí prostriedkov mechanizmu.
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
ePodpis
- Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.09.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 23:55
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 4
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 12.09.2025
- Čas otvárania ponúk: 08:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné s použitím funkcionality on-line sprístupnenia ponúk - t. j. automatizované vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Botanická 6190/17, 842 13 Bratislava
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky je stanovená vo výške 15 000,- EUR Spôsoby zloženia zábezpeky ponuky: -poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, -zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa alebo -poistením záruky. Ďalšie podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Prístup k určitým súťažným podkladom je obmedzený
- Odôvodnenie obmedzeného prístupu k súťažným podkladom: Nástroje, zariadenia alebo formáty súborov, ktoré nie sú všeobecne dostupné
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom (URL): https://www.isepvo.sk
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady: nahliadnutie a bližšie oboznámenie sa s technickou špecifikáciou KVEPIS, konkrétne nahliadnutie k DB alebo zdrojovému kódu KVEPIS. Ďalšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 11.1.
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)