Revitalizácia interiérových priestorov sídla PSK na Námestí mieru 2 v Prešove - blok B, II. NP juh, blok A, I.NP

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Revitalizácia interiérových priestorov sídla PSK na Námestí mieru 2 v Prešove - blok B, II. NP juh, blok A, I.NP
Kód zákazky: PSK-2025-3588-PLZv-Revit_blok_B_2NP_blok_A_1NP
Kód oznámenia: 12775 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 479 932,73 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 26.8.2025 09:00
Vyhlásenie: 5.8.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Prešovský samosprávny kraj
Adresa: Námestie mieru
08001 Prešov
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Námestie mieru Prešov 08001 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je komplexná rekonštrukcia prvého nadzemného podlažia v bloku A a časti druhého nadzemného podlažia bloku B administratívnej budovy Úradu Prešovského samosprávneho kraja na Námestí mieru 2 v Prešove podľa projektovej dokumentácie „Revitalizácia interiérových priestorov sídla Prešovského samosprávneho kraja na Námestí mieru 2 v Prešove – blok A, I NP“ a „Revitalizácia interiérových priestorov sídla Prešovského samosprávneho kraja na Námestí mieru 2 v Prešove – blok B, 2 NP“. Projektovú dokumentáciu spracoval: A-typ, architektonický ateliér, spol. s r.o., Strojnícka 1, 080 06 Prešov, zodpovedný projektant Ing. arch. Rudolf Bicek, autorizovaný architekt (reg. č. 0652 AA) v rozsahu: - búranie pôvodných a realizácia nových priečok a podláh, - osekanie pôvodných a realizácia nových omietok, - demontáž pôvodných a realizácia nových keramických obkladov, - demontáž pôvodných a realizácia nových podhľadov, - demontáž pôvodných a realizácia nových výplní stavebných otvorov, - demontáž pôvodných a realizácia nových rozvodov a osadenie zdravotechniky a zariaďovacích predmetov, - demontáž pôvodných a realizácia nových rozvodov vykurovania a osadenie nových vykurovacích telies, - realizácia novej elektroinštalácie, - realizácia vzduchotechniky a chladiacich zariadení, - realizácia hydroizolácie balkónov. Podrobné informácie o predmete zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky –„Projektová dokumentácia“. Projektová dokumentácia „Revitalizácia interiérových priestorov sídla Prešovského samosprávneho kraja na Námestí mieru 2 v Prešove – blok A, I NP“, časť Gastro je pre uchádzačov na dodávateľa stavebných prác len informatívna; dodanie gastro – technologického vybavenia prevádzky kuchyne nie je predmetom obstarávania na dodávateľa stavebných prác, teda nie je súčasťou rozpočtu stavby a nebude predmetom cenovej ponuky uchádzačov

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1362399
1. Základné údaje
  • Organizácia: Prešovský samosprávny kraj (ID: 4917)
  • Zákazka: Revitalizácia interiérových priestorov sídla PSK na Námestí mieru 2 v Prešove - blok B, II. NP juh, blok A, I.NP (ID: 538061)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: a6fd8877-474f-40bf-be2e-e47c638a2a3d
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Prešovský samosprávny kraj
  • IČO: 37870475
  • DIČ: 2021626332
  • Adresa
  • Ulica: Námestie mieru
  • Číslo: 2
  • Mesto: Prešov
  • PSČ: 08001
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Odbor majetku a investícií, oddelenie verejného obstarávania
  • E-mail: jozef.vasilisin@psk.sk
  • Telefónne číslo: 0517081330
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Prešovský samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2914
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PSK-2025-3588-PLZv-Revit_blok_B_2NP_blok_A_1NP
  • Názov: Revitalizácia interiérových priestorov sídla PSK na Námestí mieru 2 v Prešove - blok B, II. NP juh, blok A, I.NP
  • Opis: Predmetom zákazky je komplexná rekonštrukcia prvého nadzemného podlažia v bloku A a časti druhého nadzemného podlažia bloku B administratívnej budovy Úradu Prešovského samosprávneho kraja na Námestí mieru 2 v Prešove podľa projektovej dokumentácie „Revitalizácia interiérových priestorov sídla Prešovského samosprávneho kraja na Námestí mieru 2 v Prešove – blok A, I NP“ a „Revitalizácia interiérových priestorov sídla Prešovského samosprávneho kraja na Námestí mieru 2 v Prešove – blok B, 2 NP“. Projektovú dokumentáciu spracoval: A-typ, architektonický ateliér, spol. s r.o., Strojnícka 1, 080 06 Prešov, zodpovedný projektant Ing. arch. Rudolf Bicek, autorizovaný architekt (reg. č. 0652 AA) v rozsahu: - búranie pôvodných a realizácia nových priečok a podláh, - osekanie pôvodných a realizácia nových omietok, - demontáž pôvodných a realizácia nových keramických obkladov, - demontáž pôvodných a realizácia nových podhľadov, - demontáž pôvodných a realizácia nových výplní stavebných otvorov, - demontáž pôvodných a realizácia nových rozvodov a osadenie zdravotechniky a zariaďovacích predmetov, - demontáž pôvodných a realizácia nových rozvodov vykurovania a osadenie nových vykurovacích telies, - realizácia novej elektroinštalácie, - realizácia vzduchotechniky a chladiacich zariadení, - realizácia hydroizolácie balkónov. Podrobné informácie o predmete zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky –„Projektová dokumentácia“. Projektová dokumentácia „Revitalizácia interiérových priestorov sídla Prešovského samosprávneho kraja na Námestí mieru 2 v Prešove – blok A, I NP“, časť Gastro je pre uchádzačov na dodávateľa stavebných prác len informatívna; dodanie gastro – technologického vybavenia prevádzky kuchyne nie je predmetom obstarávania na dodávateľa stavebných prác, teda nie je súčasťou rozpočtu stavby a nebude predmetom cenovej ponuky uchádzačov
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 479 932.73
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Námestie mieru 2
  • Mesto: Prešov
  • PSČ: 08001
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Osobné postavenie (k bodu „Dôvody na vylúčenie“ výzvy na predkladanie ponúk) 1.1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa PÚ týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO. 1.1.2 Hospodársky subjekt preukazuje splnenie PÚ osobného postavenia podľa bodu 1.1.1 - zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO, ktorý vedie ÚVO, alebo - predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), 4 a 5 ZVO. - Verejný obstarávateľ dáva k dispozícii na preukázanie PÚ podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO návrh čestného vyhlásenia o zákaze účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý je prílohou SP. - Nevyžaduje sa, aby hospodársky subjekt so sídlom/miestom podnikania v SR preukazoval splnenie PÚ osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO v zmysle § 32 ods. 3 ZVO. K iným dokladom preukazujúcim splnenie PÚ osobného postavenia nemá verejný obstarávateľ prístup z IS verejnej správy podľa zákona proti byrokracii , a teda požaduje ich predloženie od uchádzača. 1.1.3 Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie PÚ. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 1.1.4 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie PÚ týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.1.5 Dávame do pozornosti informácie týkajúce sa zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov uverejnené na ÚVO - Zoznam hospodárskych subjektov. 1.1.6 Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie PÚ stanovených v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO a preukazovaných podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) a § 152 ods. 4 ZVO spôsobom podľa § 40 ZVO.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Revitalizácia interiérových priestorov sídla PSK na Námestí mieru 2 v Prešove - blok B, II. NP juh, blok A, I.NP
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PSK-2025-3588-PLZv-Revit_blok_B_2NP_blok_A_1NP
  • Názov : Revitalizácia interiérových priestorov sídla PSK na Námestí mieru 2 v Prešove - blok B, II. NP juh, blok A, I.NP
  • Opis: Predmetom zákazky je komplexná rekonštrukcia prvého nadzemného podlažia v bloku A a časti druhého nadzemného podlažia bloku B administratívnej budovy Úradu Prešovského samosprávneho kraja na Námestí mieru 2 v Prešove podľa projektovej dokumentácie „Revitalizácia interiérových priestorov sídla Prešovského samosprávneho kraja na Námestí mieru 2 v Prešove – blok A, I NP“ a „Revitalizácia interiérových priestorov sídla Prešovského samosprávneho kraja na Námestí mieru 2 v Prešove – blok B, 2 NP“. Projektovú dokumentáciu spracoval: A-typ, architektonický ateliér, spol. s r.o., Strojnícka 1, 080 06 Prešov, zodpovedný projektant Ing. arch. Rudolf Bicek, autorizovaný architekt (reg. č. 0652 AA) v rozsahu: - búranie pôvodných a realizácia nových priečok a podláh, - osekanie pôvodných a realizácia nových omietok, - demontáž pôvodných a realizácia nových keramických obkladov, - demontáž pôvodných a realizácia nových podhľadov, - demontáž pôvodných a realizácia nových výplní stavebných otvorov, - demontáž pôvodných a realizácia nových rozvodov a osadenie zdravotechniky a zariaďovacích predmetov, - demontáž pôvodných a realizácia nových rozvodov vykurovania a osadenie nových vykurovacích telies, - realizácia novej elektroinštalácie, - realizácia vzduchotechniky a chladiacich zariadení, - realizácia hydroizolácie balkónov. Podrobné informácie o predmete zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky –„Projektová dokumentácia“. Projektová dokumentácia „Revitalizácia interiérových priestorov sídla Prešovského samosprávneho kraja na Námestí mieru 2 v Prešove – blok A, I NP“, časť Gastro je pre uchádzačov na dodávateľa stavebných prác len informatívna; dodanie gastro – technologického vybavenia prevádzky kuchyne nie je predmetom obstarávania na dodávateľa stavebných prác, teda nie je súčasťou rozpočtu stavby a nebude predmetom cenovej ponuky uchádzačov
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Námestie mieru 2
  • Mesto: Prešov
  • PSČ: 08001
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Použité skratky v tomto oznámení: Zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ZVO), Podmienky účasti (PÚ), Súťažné podklady (SP). Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje výhradne v slovenskom jazyku prípadne v českom jazyku. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní písomnou formou v elektronickej podobe, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom informačného systému Elektronického verejného obstarávania (IS EVO) (ďalej len „určený elektronický prostriedok“). Určený elektronický prostriedok je dostupný bezplatne na adrese www.isepvo.sk , voľba „IS EVO“. Žiadosť o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti (ďalej len žiadosť o vysvetlenie): Vysvetlenie každej žiadosti o vysvetlenie, predloženej podľa bodov A.2-9 SP, A.2-10.1 a A.2 -10.2 SP, sa oznámi podľa bodu A.2-9 SP bezodkladne s prihliadnutím na primeraný čas na kvalifikované vypracovanie vysvetlenia všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. Spôsob predloženia žiadosti o vysvetlenie a poskytnutia vysvetlenia: Elektronickými prostriedkami v určenom elektronickom prostriedku. Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky sa uskutoční 12.08.2025 o 10:00 hod., na adrese podľa bodu A.1-1.1 SP. Verejný obstarávateľ odporúča využiť možnosť vykonať obhliadku miesta dodania (plnenia) zákazky, aby si overili a získali potrebné informácie, na prípravu a vypracovanie ponuky. Náklady spojené s obhliadkou znášajú záujemcovia bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. V prípade záujmu o obhliadku je VHODNÉ nahlásiť sa min. 2 pracovné dni vopred u kontaktnej osoby – Ing. Jaroslav Timko; tel.: +421 908 992 555 Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. Uchádzač nemôže na preukázanie ekonomickej a finančnej spôsobilosti pre podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. c) a d) využiť finančné zdroje inej osoby podľa § 33 ods. 2 ZVO. Uchádzač nemôže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti pre podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti pre podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Verejný obstarávateľ bude uplatňovať opatrenia upravené v § 10 ods. 4 ZVO a súvisiacich ustanoveniach ZVO voči hospodárskym subjektom z tretích štátov, na základe ustanovení nariadenia vlády. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, alebo poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Uchádzač si môže zvoliť ktorýkoľvek z uvedených spôsobov. Zábezpeka je stanovená vo výške 14 000,00 EUR (slovom: štrnásťtisíc EUR), resp. ekvivalent v inej mene. Verejný obstarávateľ rozhodol, že v nadväznosti na § 55 ods. 1 ZVO budú ponuky preskúmané v postupnosti: - vyhodnotenie ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, - vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky (u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí), - vyhodnotenie splnenia podmienok účasti (u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí).
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. c) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Podľa kapitoly F. Podmienky účasti súťažných podkladov - bod 1.2.1
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. d) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Podľa kapitoly F. Podmienky účasti súťažných podkladov - bod 1.2.2
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Podľa kapitoly F. Podmienky účasti súťažných podkladov - bod 1.3.1
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Podľa kapitoly F. Podmienky účasti súťažných podkladov - bod 1.3.2
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková konečná zmluvná cena v EUR za predmet zákazky, ktorú verejný obstarávateľ skutočne uhradí za predmet zákazky v rozsahu podľa opisu predmetu zákazky, uvedenom v kapitole B. Opis predmetu zákazky v EUR, vypočítaná podľa Prílohy č. 2-1 súťažných podkladov, v súlade s kapitolou C. Spôsob určenia ceny, bez ohľadu na to, či je uchádzačom platca alebo neplatca DPH. Ak uchádzač nie je platcom DPH (ak nemá uchádzač pridelené identifikačné číslo pre daň (v tuzemsku alebo v zahraničí)), upozorní na túto skutočnosť, uvedie cenu bez DPH a sadzbu DPH v % 0 (nula). Vyhodnocovaná bude konečná cena, teda cena, ktorú verejný obstarávateľ skutočne uhradí za predmet zákazky a to bez ohľadu na to, či je uchádzačom platca alebo neplatca DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková konečná zmluvná cena v EUR
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky sú vyjadrené vo forme návrhu zmluvy o dielo o dielo (ďalej len „zmluva“), ktorý tvorí Prílohu č. 2 súťažných podkladov
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Prešovský samosprávny kraj)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Prešovský samosprávny kraj)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 26.08.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES, ARA
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 26.08.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:15
  • Opis otvárania ponúk: Pri otváraní ponúk bude použitý postup podľa § 52 ZVO. Otváranie je verejné. Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality určeného elektronického prostriedku, umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk
  • Miesto otvárania ponúk: Online otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/538061
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/538061
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538061
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)