Zabezpečenie bezpečnostnej služby a služby recepcie pre objekt MIRRI SR a NASES – Tower 115

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zabezpečenie bezpečnostnej služby a služby recepcie pre objekt MIRRI SR a NASES – Tower 115
Kód zákazky: PLZ_Príloha č.1_2025
Kód oznámenia: 12788 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 79710000-4
Ostatné CPV: 79713000-5
79992000-4
Predpokladaná hodnota: 723 396,96 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 18.8.2025 10:00
Vyhlásenie: 5.8.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Pribinova
81109 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Pribinova Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81109 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je ochrana priestorov užívaných MIRRI SR (ďalej len „Objednávateľ“) a NASES v objekte Tower 115 (ďalej len „Budova“), v nej nachádzajúcich sa osôb a hnuteľného majetku Objednávateľa a NASES v Budove, prostredníctvom Bezpečnostných služieb a Služieb recepcie. Objednávateľ požaduje od úspešného uchádzača (ďalej len „Poskytovateľ“) poskytovanie Bezpečnostných služieb a Služieb recepcie v pracovných dňoch v čase od 07:30 do 16:00 hod. v rozsahu 1 (jeden) Pracovník SBS a jeden (1) Recepčný, mimo uvedený časový rozsah požaduje poskytovanie Bezpečnostných služieb dvoma (2) Pracovníkmi SBS nepretržite, a to 24 hodín 7 dní v týždni vrátane sviatkov, s pravidelnými obhliadkami Budovy. O zistených skutočnostiach počas poskytovania Služieb, bude Pracovník SBS alebo Recepčný posielať kontaktným osobám Objednávateľa v pracovných dňoch pravidelný report, v prípade zistenia mimoriadnych a nebezpečných udalostí bude informovať kontaktné osoby ihneď. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1360458
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky (ID: 85424)
  • Zákazka: Zabezpečenie bezpečnostnej služby a služby recepcie pre objekt MIRRI SR a NASES – Tower 115 (ID: 536662)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-2
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
  • IČO: 50349287
  • DIČ: 2120287004
  • Adresa
  • Ulica: Pribinova
  • Číslo: 25
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: silvia.matejov@mirri.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421220928083
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Orgán ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/18008
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PLZ_Príloha č.1_2025
  • Názov: Zabezpečenie bezpečnostnej služby a služby recepcie pre objekt MIRRI SR a NASES – Tower 115
  • Opis: Predmetom zákazky je ochrana priestorov užívaných MIRRI SR (ďalej len „Objednávateľ“) a NASES v objekte Tower 115 (ďalej len „Budova“), v nej nachádzajúcich sa osôb a hnuteľného majetku Objednávateľa a NASES v Budove, prostredníctvom Bezpečnostných služieb a Služieb recepcie. Objednávateľ požaduje od úspešného uchádzača (ďalej len „Poskytovateľ“) poskytovanie Bezpečnostných služieb a Služieb recepcie v pracovných dňoch v čase od 07:30 do 16:00 hod. v rozsahu 1 (jeden) Pracovník SBS a jeden (1) Recepčný, mimo uvedený časový rozsah požaduje poskytovanie Bezpečnostných služieb dvoma (2) Pracovníkmi SBS nepretržite, a to 24 hodín 7 dní v týždni vrátane sviatkov, s pravidelnými obhliadkami Budovy. O zistených skutočnostiach počas poskytovania Služieb, bude Pracovník SBS alebo Recepčný posielať kontaktným osobám Objednávateľa v pracovných dňoch pravidelný report, v prípade zistenia mimoriadnych a nebezpečných udalostí bude informovať kontaktné osoby ihneď. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 723 396.96
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Bezpečnostné služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 79713000, 79992000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Pribinova
  • Ulica: 25
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ PODĽA § 32 ZVO TÝKAJÚCE SA OSOBNÉHO POSTAVENIA Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 a ods. 7 ZVO. Doklady a dokumenty, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO: 1.1 Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO, spôsobom podľa § 32 ods. 2 ZVO alebo podľa § 152 ZVO, okrem dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a) (len vo vzťahu k právnickej osobe), písm. b), písm. c), písm. d), a písm. e), ktoré uchádzač nemusí predkladať, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačného systému verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii)), na základe ktorého má však verejný obstarávateľ prístup len do registrov zriadených v Slovenskej republike. V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO uchádzač postupuje spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 písm. f) ZVO, t. j. pre účely preukázania splnenia predmetnej podmienky účasti osobného postavenia uchádzač v prílohe č. 4 čestne vyhlási, či spĺňa/nespĺňa predmetnú podmienku účasti osobného postavenia (vyplnením začiarkavacieho políčka). Zároveň uchádzač je v súlade s § 32 ods. 7 ZVO povinný preukázať splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO aj vo vzťahu k inej osobe podľa § 32 ods. 8 ZVO, a to spôsobom uvedeným v ustanovení § 32 ods. 7 ZVO, t. j. predložením čestného vyhlásenia, ktoré tvorí prílohu č. 9 týchto súťažných podkladov. 1.2 V prípade podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO vyššie uvedené pravidlo platí pre hospodárske subjekty (uchádzačov) taxatívne vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V ostatných prípadoch je uchádzač naďalej povinný predložiť doklad preukazujúci splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia (napríklad výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra). 1.3 Ak uchádzač nepredloží doklad, t. j. výpis z registra trestov štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu v súlade s § 32 ods. 2 písm. a) ZVO a má záujem o to, aby za neho verejný obstarávateľ zabezpečil predmetný doklad z informačného systému verejnej správy, je povinný na uvedený účel preukázania podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov, t. j. kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokumentu/uvedených dokumentov a podpísať ich oprávnenou osobou – štatutárny orgán, člen štatutárneho orgánu, člen dozorného orgánu, prokurista. Formulár je možné nájsť na nasledovnom odkaze, a to v časti „Poskytnutie údajov na vyžiadanie výpisu z registra trestov“: https://www.uvo.gov.sk/zaujemca-uchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch/formulare-a-ziadosti 1.4 Formulár/formuláre podpísané prostredníctvom EID (identifikačnou kartou) oprávnenej osoby alebo zaručenou konverziou musia byť súčasťou ponuky (platí pre podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, ak uchádzač má záujem, aby za neho verejný obstarávateľ zabezpečil doklad, ktorým sa predmetná podmienka účasti preukazuje). Ostatné dokumenty podľa § 32 ZVO verejný obstarávateľ vie zabezpečiť z informačných systémov verejnej správy. 1.5 Preukazovanie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ZVO. Uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa ZVO nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa ZVO, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. V uvedenej súvislosti verejný obstarávateľ upozorňuje, že podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 7 ZVO nie je možné preukázať zápisom v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO. 1.6 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.7 Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie musia byť v ponuke predložené ako scan originálu alebo ako scan ich úradne osvedčenej kópie, pokiaľ nie je uvedené inak. 1.8 Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ostatné informácie k podmienkam účasti podľa § 32 ZVO sú uvedené v časti A.2 súťažných podkladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zabezpečenie bezpečnostnej služby a služby recepcie pre objekt MIRRI SR a NASES – Tower 115
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PLZ_Príloha č. 1_2025
  • Názov : Zabezpečenie bezpečnostnej služby a služby recepcie pre objekt MIRRI SR a NASES – Tower 115
  • Opis: Predmetom zákazky je ochrana priestorov užívaných MIRRI SR (ďalej len „Objednávateľ“) a NASES v objekte Tower 115 (ďalej len „Budova“), v nej nachádzajúcich sa osôb a hnuteľného majetku Objednávateľa a NASES v Budove, prostredníctvom Bezpečnostných služieb a Služieb recepcie. Objednávateľ požaduje od úspešného uchádzača (ďalej len „Poskytovateľ“) poskytovanie Bezpečnostných služieb a Služieb recepcie v pracovných dňoch v čase od 07:30 do 16:00 hod. v rozsahu 1 (jeden) Pracovník SBS a jeden (1) Recepčný, mimo uvedený časový rozsah požaduje poskytovanie Bezpečnostných služieb dvoma (2) Pracovníkmi SBS nepretržite, a to 24 hodín 7 dní v týždni vrátane sviatkov, s pravidelnými obhliadkami Budovy. O zistených skutočnostiach počas poskytovania Služieb, bude Pracovník SBS alebo Recepčný posielať kontaktným osobám Objednávateľa v pracovných dňoch pravidelný report, v prípade zistenia mimoriadnych a nebezpečných udalostí bude informovať kontaktné osoby ihneď. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 723 396.96
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Bezpečnostné služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 79713000, 79992000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Pribinova
  • Ulica: 25
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO
  • Opis podmienky účasti: 2. Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 ZVO týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti 2.1 Uchádzač musí v ponuke predložiť doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 ods. 1 písm. a) ZVO: Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznamom poskytovaných služieb za predchádzajúce štyri (4) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov k bodu 2.1: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb prostredníctvom ktorého preukáže realizáciu služieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je požadovaný predmet zákazky za predchádzajúce obdobie štyroch (4) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien (v EUR bez DPH), lehôt/dôb dodania a odberateľov (vrátane kontaktných údajov – meno a priezvisko kontaktnej osoby za odberateľa, e-mailovej adresy a tel. čísla) v kumulatívnej hodnote minimálne 500 000,00 EUR bez DPH (slovom: päťstotisíc eur bez DPH), pričom aspoň jedno plnenie (zmluva a/alebo objednávka) musí byť v minimálnej hodnote 150 000,00 EUR bez DPH (slovom: stopäťdesiattisíc eur bez DPH) za predchádzajúce štyri (4) roky od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorého predmetom bolo poskytovanie služieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako predmet zákazky. Vo vzťahu k ostatnému rozsahu zoznamu poskytnutých služieb je na rozhodnutí uchádzača, či požadovaný finančný objem preukáže jednou alebo viacerými zmluvami/objednávkami uvedenými v zozname poskytovaných služieb. Za služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje poskytovanie strážnych služieb podľa § 2 ods. 1 písm. a) zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) a ďalších súvisiacich všeobecne záväzných právnych predpisov. Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať minimálne: • názov a sídlo odberateľa, • kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č., e-mail), • predmet poskytnutej služby, • popis predmetu poskytnutej služby, • doba poskytnutia, od – do, mesiac a rok, • cena poskytnutej služby bez DPH celkom za požadované obdobie, • odkaz na referenciu uvedenú v evidencii referencií podľa § 12 ZVO (ak je to aplikovateľné). V prípade, ak uchádzač predkladá/uvádza zmluvu/objednávku, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie štyroch (4) rokov (ďalej aj ako „rozhodné obdobie“), t. j. poskytovanie služieb (zmluva/objednávka) začalo pred viac ako štyrmi (4) rokmi alebo nebolo skončené do vyhlásenia tohto verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť poskytnutých služieb, ktorá bola realizovaná v požadovanom rozhodnom období. V prípade, ak poskytnutie služby realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. V prípade, že v rámci predloženého projektu/zákazky boli poskytované aj iné služby ako tie, ktoré sú rovnakého alebo podobného charakteru ako je požadovaný predmet zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytnutých služieb, ktoré sú rovnakého alebo podobného charakteru ako je požadovaný predmet tejto zákazky. Verejný obstarávateľ určil v súlade s ustanovením § 34 ods. 2 ZVO dlhšiu dobu, za ktorú je možné predkladať zoznam poskytnutých služieb/referencií na zaistenie primeranej úrovne hospodárskej súťaže.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za poskytnutie celého predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v EUR s DPH a zaokrúhlená na dve desatinné miesta podľa časti A.3 súťažných podkladov.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade, že spoločná ponuka skupiny dodávateľov bude úspešná a bude verejným obstarávateľom prijatá, skupina dodávateľov sa zaväzuje, že pred podpisom Zmluvy uzatvorí a predloží verejnému obstarávateľovi určitú právnu formu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Bezpečnostná previerka
  • Vyžaduje sa bezpečnostná previerka: áno
  • Opis bezpečnostnej previerky: Uchádzač má povinnosť mať platné osvedčenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami min. II. stupňa bezpečnostnej previerky, t.j. stupeň utajenia „Dôverné“ (ďalej len „Osvedčenie“) vydané Národným bezpečnostným úradom (ďalej len „NBÚ“) v zmysle zákona č. 215/2004 Z.z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o OUS“).
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 18.08.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 18.08.2025
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Opis otvárania ponúk: V danej zákazke dôjde k on-line sprístupneniu ponúk. Na základe tejto skutočnosti verejný obstarávateľ nastavil „Štruktúru ponuky“ a uchádzači sú povinní pred odoslaním ponuky cez IS ePVO vyplniť aj „Štruktúru ponuky“ („štruktúrované kritériá“), kde uvedú svoj návrh na plnenie kritérií, ktorý sa dá vyjadriť číslom (Celková cena za predmet zákazky v EUR vrátane DPH).
  • Miesto otvárania ponúk: On-line otváranie ponúk v zmysle Opisu otvárania ponúk. Viac informácií v súťažných podkladoch v časti V. Otváranie ponúk, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnocovanie ponúk.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536662
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS ePVO