1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: CT prístroj s injektorom
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: FNsP NZ-CT_02/2025
- Názov : CT prístroj s injektorom
- Opis: Predmetom zákazky je dodávka zdravotníckej techniky/prístroja: - CT prístroja s injektorom Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti "B.1 Opis predmetu zákazky" súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Množstvo: 1
- Jednotka: kus
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 364 173.33
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Tomografické prístroje
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Slovenská ulica 5587/11A
- Mesto: Nové Zámky
- PSČ: 94034
- Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto dodania predmetu zákazky: Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky, Slovenská ulica 5587/11A, 940 34 Nové Zámky, Rádiologické oddelenie.
-
Predpokladané trvanie
- Dátum ukončenia: 31.12.2025
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 8
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Týždeň
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Predmetom zákazky je dodávka zdravotníckej techniky/prístroja, ktorý bude financovaný z Prostriedkov mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky, kód/názov výzvy: 11I02-21-V11/„Nová sieť nemocníc - zlepšenie kvality a efektívnosti ústavnej zdravotnej starostlivosti - doplnenie prístrojového vybavenia nemocníc“, v zmysle ZMLUVY O POSKYTNUTÍ PROSTRIEDKOV MECHANIZMU NA PODPORU OBNOVY A ODOLNOSTI, číslo Zmluvy: 961/2024, kód projektu 11I02-21-V11-00146, názov projektu: CT pre FNsP NZ: Položka: Počítačový tomograf najvyššej rady s akvizičnou konzolou CT prístroja – 1 ks.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov: 1. § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: uchádzač preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. 2. § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: uchádzač preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (spôsobilosť na inštaláciu, uvedenie zariadenia do trvalej prevádzky, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti zariadenia, odborného zaškolenia obsluhy, plnú autorizovanú servisnú podporu). 3. § 34 ods. 1 písm. m) bod 2 zákona o verejnom obstarávaní: uchádzač preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, musí ísť o osoby, ktoré reálne danými zdrojmi disponujú. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Iné osoby musia poskytovať kapacity priamo uchádzačovi, resp. záujemcovi a teda sa nemôžu spoliehať na kapacity iných subjektov v rade za sebou, t. zn. že nie je možné, aby došlo k poskytnutiu kapacít cez „reťaz“ iných (tretích) osôb. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Z predloženého jednotného európskeho dokumentu musia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní v tomto postupe zadávania zákazky. Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, uchádzač je povinný predložiť samostatný JED aj pre túto osobu, ak predbežne nahrádza doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia tejto osoby. Opis podmienky účasti a Minimálna úroveň štandardov je kôli nedostatku znakov v tejto bunke podrobne uvedené v súťažných podkladoch, v časti "A.2 Podmienky účasti uchádzačov".
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: 1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk Ponuky uchádzačov sa budú vyhodnocovať komisiou v zmysle § 44 ods. 3 písm. c) ZVO. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena zaokrúhlená na 2 desatinné miesta - (príloha č. 1 Návrhu Kúpnej zmluvy_Špecifikácia predmetu kúpy). Kritérium: „SPOLU CENA PRÍSTROJA so 60 MESAČNOU ZÁRUKOU a s Opciou v EUR s DPH“ 2. Spôsob uplatnenia kritéria: Cena musí byť uchádzačom uvedená ako celková cena predmetu zákazky. V ponukách uchádzačov, ktorí sú platiteľmi DPH, bude vyhodnocovaná celková cena predmetu zákazky s DPH v eurách. V ponukách uchádzačov, ktorí nie sú platiteľmi DPH, bude vyhodnocovaná celková cena predmetu zákazky v eurách. Spôsob uplatnenia kritéria: Maximálny počet 100 bodov sa pridelí ponuke uchádzača s predloženou najnižšou navrhovanou cenou za predmet zákazky s DPH v EUR. Pri ďalších návrhoch ostatných uchádzačov sa počet pridelených bodov určí ako podiel najnižšej navrhovanej ceny a navrhovanej ceny príslušnej hodnotenej ponuky, vynásobený maximálnym počtom bodov určených pre kritérium. Najnižšia SPOLU CENA PRÍSTROJA so 60 MESAČNOU ZÁRUKOU a s Opciou v EUR s DPH ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 100 = výsledný počet bodov SPOLU CENA PRÍSTROJA so 60 MESAČNOU ZÁRUKOU a s Opciou v EUR s DPH x – tého uchádzača 3. Pravidlá vyhodnotenia ponúk Poradie uchádzačov sa určí podľa počtu dosiahnutých bodov. Počet bodov sa bude počítať na dve desatinné miesta pri dodržaní všeobecne platných pravidiel zaokrúhľovania. Úspešnou ponukou sa stane tá ponuka, ktorá dosiahne najvyšší počet bodov. Druhá v poradí bude ponuka, ktorá po vzájomnom porovnaní počtu pridelených bodov dosiahne druhé najvyššie bodové hodnotenie. Poradie ostatných uchádzačov bude určené analogicky podľa počtu pridelených bodov. V prípade rovnosti bodov bude vyššie umiestnená tá ponuka, ktorá bola prostredníctvom IS EVO predložená skôr.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: SPOLU CENA PRÍSTROJA so 60 MESAČNOU ZÁRUKOU a s Opciou v EUR s DPH
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky)
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.09.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 03.09.2025
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk vykoná komisia, ktorá je zároveň komisiou k vyhodnoteniu, podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk sa uskutoční automaticky – elektronicky prostredníctvom IS EVO, v zasadacej miestnosti na adrese sídla verejného obstarávateľa. Otváranie ponúk sa uskutoční ako „On-line“ sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk spĺňajúcej náležitosti podľa § 52 ods. 2 a 3 Zákona o verejnom obstarávaní, všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk prostredníctvom IS EVO. IS EVO odošle notifikáciu s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a link, na ktorom je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ uchádzača na portáli www.isepvo.sk a na e-mail uchádzača.
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční automaticky – elektronicky prostredníctvom IS EVO, v zasadacej miestnosti na adrese sídla verejného obstarávateľa.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka: Vyžaduje sa vo výške 65 000,00 EUR. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona a podrobne rozpísané v bode 16 súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/539558
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)