Cyklistická cestička na trase v úseku Hlavné nám. – Petőfiho ul. – ul. T.G. Masaryka – Cyrilometodejská ul. – ul. Ľ. Štúra

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Cyklistická cestička na trase v úseku Hlavné nám. – Petőfiho ul. – ul. T.G. Masaryka – Cyrilometodejská ul. – ul. Ľ. Štúra
Kód zákazky: MsÚ-NZ-011096/2025
Kód oznámenia: 12675 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45233162-2
Predpokladaná hodnota: 616 411,10 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 22.8.2025 09:00
Vyhlásenie: 1.8.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Nové Zámky
Adresa: Hlavné námestie
94002 Nové Zámky
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Hlavné námestie Nové Zámky 94002 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je cyklochodník celkovej dĺžky 1510,79 m je navrhnutý v trase jestvujúcich chodníkov pre peších, na vozovke miestnej komunikácie a čiastočne v mestskej zeleni v km 0,000 – km 0,211 27 na vozovke ako samostatné jednosmerné cyklistické pruhy a po oboch stranách miestnej komunikácie (od ul. Petőfiho – po Bernolákovo nám.), v km 0,211 27 – km 1,510 79 - je navrhnutý ako samostatná cyklistická cestička dvojpruhová, obojsmerná v súbehu s cestičkou pre chodcov oddelenou od cyklistickej cestičky dlažbou pre nevidiacich (od Bernolákovo nám.- po Ľ. Štúra). Na oddelenej cestičke pre chodcov a cyklistov sa od miestnej cesty T.G. Masaryka a Cyrilometodskej navrhuje cestné zábradlie. V rámci trasy bude premiestnená autobusová zastávka MHD do novej polohy so zastávkovým pruhom š. 3,00 m a s nástupnou hranou dĺ. 12,00 m. Všetky križovania cyklotrasy s miestnymi cestami sú bezbariérové s priechodmi pre chodcov. Pre zvýšenie bezpečnosti chodcov a cyklistov je navrhnuté verejné osvetlenie na priechodoch osadené na stožiaroch s výložníkmi so svietidlami a návrh trvalého vodorovného a zvislého dopravného značenia a dopravných zariadení. Pre ochranu trasy Orange je navrhnutá ochrana káblov, nakoľko križujú trasu. 3 Členenie stavby: SO 01 Cyklochodník 4 SO 02 Verejné osvetlenie 5 SO 03 Ochrana trasy Orange

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1362001
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Nové Zámky (ID: 88530)
  • Zákazka: Cyklistická cestička na trase v úseku Hlavné nám. – Petőfiho ul. – ul. T.G. Masaryka – Cyrilometodejská ul. – ul. Ľ. Štúra (ID: 539468)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: ab737e94-1ff2-48b0-a12a-e342fa981f43
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Nové Zámky
  • IČO: 00309150
  • DIČ: 2021060756
  • Adresa
  • Ulica: Hlavné námestie
  • Číslo: 10
  • Mesto: Nové Zámky
  • PSČ: 94002
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: klaudia.palfyova@novezamky.sk
  • Telefónne číslo: +421356921718
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Nové Zámky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4473
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: MsÚ-NZ-011096/2025
  • Názov: Cyklistická cestička na trase v úseku Hlavné nám. – Petőfiho ul. – ul. T.G. Masaryka – Cyrilometodejská ul. – ul. Ľ. Štúra
  • Opis: Predmetom zákazky je cyklochodník celkovej dĺžky 1510,79 m je navrhnutý v trase jestvujúcich chodníkov pre peších, na vozovke miestnej komunikácie a čiastočne v mestskej zeleni v km 0,000 – km 0,211 27 na vozovke ako samostatné jednosmerné cyklistické pruhy a po oboch stranách miestnej komunikácie (od ul. Petőfiho – po Bernolákovo nám.), v km 0,211 27 – km 1,510 79 - je navrhnutý ako samostatná cyklistická cestička dvojpruhová, obojsmerná v súbehu s cestičkou pre chodcov oddelenou od cyklistickej cestičky dlažbou pre nevidiacich (od Bernolákovo nám.- po Ľ. Štúra). Na oddelenej cestičke pre chodcov a cyklistov sa od miestnej cesty T.G. Masaryka a Cyrilometodskej navrhuje cestné zábradlie. V rámci trasy bude premiestnená autobusová zastávka MHD do novej polohy so zastávkovým pruhom š. 3,00 m a s nástupnou hranou dĺ. 12,00 m. Všetky križovania cyklotrasy s miestnymi cestami sú bezbariérové s priechodmi pre chodcov. Pre zvýšenie bezpečnosti chodcov a cyklistov je navrhnuté verejné osvetlenie na priechodoch osadené na stožiaroch s výložníkmi so svietidlami a návrh trvalého vodorovného a zvislého dopravného značenia a dopravných zariadení. Pre ochranu trasy Orange je navrhnutá ochrana káblov, nakoľko križujú trasu. 3 Členenie stavby: SO 01 Cyklochodník 4 SO 02 Verejné osvetlenie 5 SO 03 Ochrana trasy Orange
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 616 411.10
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe cyklistických trás
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Nové Zámky
  • PSČ: 94002
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí na základe rozhodnutia verejného obstarávateľa a podľa § 110 ods. 6 ZVO spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 ZVO a ich splnenie preukáže spôsobom podľa § 32 ods. 2, alebo podľa § 152 ZVO, prípadne § 39 ZVO. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch časť A.2 Podmienky účasti.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Zákazka bude financovaná z prostriedkov Výzvy na predkladanie žiadosti o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, Výzva č.3: Výstavba, stavebné úpravy alebo rekonštrukcia cyklistickej infraštruktúry, Komponent: 3-Udržateľná doprava, Investícia 1 – Rozvoj infraštruktúry nízkouhlíkovej dopravy vykonávateľ Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky (kód projektu: 03I01-29-V03-00019) a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa, formou bezhotovostného platobného styku.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Cyklistická cestička na trase v úseku Hlavné nám. – Petőfiho ul. – ul. T. G. Masaryka – Cyrilometodejská ul. – ul. Ľ. Štúra
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: MsÚ-NZ-011096/2025
  • Názov : Cyklistická cestička na trase v úseku Hlavné nám. – Petőfiho ul. – ul. T. G. Masaryka – Cyrilometodejská ul. – ul. Ľ. Štúra
  • Opis: Predmetom zákazky je cyklochodník celkovej dĺžky 1510,79 m je navrhnutý v trase jestvujúcich chodníkov pre peších, na vozovke miestnej komunikácie a čiastočne v mestskej zeleni v km 0,000 – km 0,211 27 na vozovke ako samostatné jednosmerné cyklistické pruhy a po oboch stranách miestnej komunikácie (od ul. Petőfiho – po Bernolákovo nám.), v km 0,211 27 – km 1,510 79 - je navrhnutý ako samostatná cyklistická cestička dvojpruhová, obojsmerná v súbehu s cestičkou pre chodcov oddelenou od cyklistickej cestičky dlažbou pre nevidiacich (od Bernolákovo nám.- po Ľ. Štúra). Na oddelenej cestičke pre chodcov a cyklistov sa od miestnej cesty T.G. Masaryka a Cyrilometodskej navrhuje cestné zábradlie. V rámci trasy bude premiestnená autobusová zastávka MHD do novej polohy so zastávkovým pruhom š. 3,00 m a s nástupnou hranou dĺ. 12,00 m. Všetky križovania cyklotrasy s miestnymi cestami sú bezbariérové s priechodmi pre chodcov. Pre zvýšenie bezpečnosti chodcov a cyklistov je navrhnuté verejné osvetlenie na priechodoch osadené na stožiaroch s výložníkmi so svietidlami a návrh trvalého vodorovného a zvislého dopravného značenia a dopravných zariadení. Pre ochranu trasy Orange je navrhnutá ochrana káblov, nakoľko križujú trasu. Členenie stavby: SO 01 Cyklochodník SO 02 Verejné osvetlenie SO 03 Ochrana trasy Orange
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 1
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 616 411.10
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe cyklistických trás
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Nové Zámky
  • PSČ: 94002
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 6
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť musia byť v ponuke predložené ako kópie podľa § 49 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia všetkých podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní (vyplnením všetkých častí formuláru JED pre splnenie podmienok účasti, verejnému obstarávateľovi nebude postačovať len vyplniť čl. IV – JED globálny alfa údaj pre všetky podmienky účasti) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením podľa § 110 zákona o verejnom obstarávaní nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak uchádzač použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety tohto odseku Verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalenty dokladov určených ako požiadavku na predmet zákazky v súťažných podkladov predložené v ponuke uchádzača za podmienky, že z nich bude jednoznačne vyplývať splnenie všetkých podmienok určených pre získanie príslušného dokumentu uvedeného v tejto časti súťažných podkladov podľa podmienok určených na získanie uvedeného dokumentu.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam realizovaných stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania súhrnne vo výške min. 600 000,00 EUR bez DPH. Uchádzačom predložený zoznam bude doplnený potvrdeniami o kvalite uskutočnenia stavebných prác s uvedením identifikačných údajov odberateľa, popisu predmetu plnenia zmluvy alebo jeho časti, celkovú zmluvnú cenu bez DPH, termín uskutočnenia, tel. číslo, meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si tieto údaje overiť. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky ku dňu 31.12. príslušného roka. V prípade ak uchádzač predkladá zmluvu, resp. zákazku, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t.j. uskutočnenie stavebných prác (zmluva/zákazky) začalo pred piatimi (5) rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako rozhodné obdobie), alebo zmluva/ zákazka, ktorej realizácia začala pred viac ako piatimi (5) rokmi od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť uskutočnenia stavebných prác, ktorá bola realizovaná v požadovanom rozhodnom období. V prípade, ak uskutočnenia stavebných prác realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným, pričom finančný objem uvádza v EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie existujú a uchádzač ich identifikoval.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: • uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu kvality ISO 9001 podľa § 35 zákona o verejnom obstarávaní vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Doklad preukazujúci, že uchádzač má k dispozícii kľúčových expertov: Stavbyvedúci – osoba s odborným zameraním pre dopravné stavby, ktorá predloží - platné osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky, resp. odborné osvedčenie so zameraním na dopravné stavby v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. v zmysle ekvivalentného právneho predpisu. - vlastnoručne podpísaný životopis (resp. ekvivalentný doklad), z ktorého bude zrejmý priebeh zamestnaní odborne spôsobilej osoby stavbyvedúceho, a z ktorého bude zrejmý pracovnoprávny vzťah k uchádzačovi t.j. či bude poskytovať služby stavbyvedúceho v pozícií zamestnanca na základe pracovnoprávneho vzťahu, alebo ako iná osoba. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. h) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu ISO 14001, resp. registráciu v schéme EMAS v spojitosti s § 36 zákona o verejnom obstarávaní pre oblasť rovnakú alebo podobnú ako predmet zákazky, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. j) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň technického vybavenia: Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky bude mať k dispozícii minimálne nasledovnú techniku: 1 rýpadlo - nakladač búracie kladivo, paletovacie vidly - viacúčelová predná nakladacia lyžica, objem lyžice min. 1,2 m3, emisná norma min. STAGE V 2 pásový mini bager búracie kladivo, šírka do 0,99 m 3 vozidlo s hydraulickou rukou nad 5 t dosah ruky - do 5,5 m s min. hmotnosťou 900 kg vo vysunutom stave, emisná norma min. EURO 6 4 nákladné vozidlo do 7,5 t 3stranný sklápač, emisná norma min. EURO 5 5 nákladné vozidlo do 18 t emisná norma min. EURO 6 6 pásový finišer prejazdná šírka do 1,5 m, šírka pokládky od 1,5 do 3 m, emisná norma min. STAGE V 7 tandemový vibračný valec prevádzková hmotnosť od 1,6 t do 2,7 t, šírka behúňa od 0,9 m do 1,2 m 8 šmykom riadený nakladač prevádzková hmotnosť do 4 t 9 ručne vedený vibračný valec prevádzková hmotnosť do 800 kg 10 airlessové striekacie zariadenie pre náter VDZ výkon pumy min. 4l/min. 11 striekacie zariadenie pre náter VDZ striekanie abrazívnych materiálov (nátery na VDZ s prídavkom protišmykových častíc) 12 rezačka drážok hĺbka rezu do 180 mm Splnenie podmienky účasti uchádzač preukáže predložením kópie technického preukazu, kúpnou zmluvou, leasingovou zmluvou, nájomnou zmluvou, prípadne iným dokumentom, z ktorého bude vyplývať splnenie tejto podmienky účasti – dispozícia so strojovo – mechanizačným vybavením. Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii dostatočné vybavenie strojného a technického charakteru na vykonanie technického riešenia predmetu zákazky, t.j. búracie práce, asfaltovanie povrchu, pokládka zámkovej dlažby, vybudovanie verejného osvetlenia, náter asfaltových plôch, teda na plnenie predmetu zákazky. 13 výrobné zariadenie na asfaltom obaľované zmesi, ktorá bude využívaná na uskutočnenie stavebných prác v rámci predmetu zákazky. Výrobné zariadenie na asfaltom obaľované zmesi musí spĺňať nasledovné minimálne technické parametre: • Výrobná kapacita: minimálne 80 ton asfaltovej zmesi za hodinu • Typ: kontinuálna alebo dávková technológia • Možnosť regulácie teploty výstupnej zmesi • Zariadenie na filtráciu emisií (napr. filtračný systém na zníženie prašnosti) • Skladovacie zásobníky na kamenivo a bitúmen • Možnosť výroby rôznych typov asfaltových zmesí (napr. ACO, ACL, ABJ) Spôsob preukázania: Uchádzač preukáže splnenie tejto požiadavky predložením: • Technickej dokumentácie alebo technického listu zariadenia • Fotodokumentácie alebo iného dôkazu o vlastníctve, nájme, lízingu alebo inom právnom vzťahu k zariadeniu • V prípade využitia kapacít iného subjektu – zmluvy o poskytnutí technického vybavenia podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní Uchádzač preukáže vlastníctvo funkčného obaľovacieho zariadenia v čase zhotovovania diela na asfaltové zmesi alebo zabezpečenie dodávky asfaltovej zmesi pre vyhotovenie povrchov cyklotrasy z dôvodu termínu realizácie a ukončenia prác, nakoľko samotné asfaltovacie práce pripadajú na zimné mesiace. V prípade, ak zhotoviteľ mieni použiť kapacity tretej osoby, je povinný najneskôr po podpise tejto zmluvy predložiť Objednávateľovi písomné prehlásenie takejto tretej osoby, v ktorom sa zaviaže poskytnúť svoje kapacity aj s uvedením jeho rozsahu a všetkých podstatných náležitostí na riadne zabezpečenie dodávky asfaltovej zmesi.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. l) ZVO
  • Opis podmienky účasti: uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Pod cenou sa rozumie celková cena za celý predmet zákazky zahŕňajúca všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky vyjadrená v eurách s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena vrátane DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje, aby pred podpisom zmluvy skupina dodávateľov ( všetci členovia skupiny dodávateľov ) vytvorili niektorú z právnych foriem podľa Obchodného zákonníka alebo Občianskeho zákonníka z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, resp. podľa príslušných právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 22.08.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 22.08.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:30
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov v zmysle zákona o verejnom obstarávaní pre zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpeku vo výške 15 000 EUR (slovom: pätnásťtisíc eur). Spôsob zloženia zábezpeky vyberie uchádzač z nasledujúcich možností: Poskytnutie bankovej záruky za uchádzača v listinnej forme alebo aj elektronicky ak to banka umožňuje Poskytnutie poistenia záruky uchádzača v listinnej forme alebo aj elektronicky ak to poisťovňa umožňuje Zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa Informácie k podmienkam uplatnenia zábezpeky sú uvedené podrobne v súťažných podkladov v bode 15.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.evo.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/539468
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO