1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Nákladné motorové vozidlo na zvoz BRKO
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Nákladné motorové vozidlo na zvoz BRKO
- Opis: 1. ČASŤ PREDMETU ZÁKAZKY 1 – NÁKLADNÉ MOTOROVÉ VOZIDLO NA ZVOZ BRKO 1.1 Predmetom časti predmetu zákazky 1 je dodanie tovaru, a to konkrétne nákladného motorového vozidla na zvoz biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu slúžiace ako multifunkčný nosič na odvoz odpadu, ktorý musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, nerepasovaný a plne funkčný. 1.2 Predmet zákazky musí byť v súlade so zákonom č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a musí spĺňať minimálne požadované technické, funkčné a výkonnostné parametre stanovené verejným bližšie definované v prílohe č. 3a týchto SP – Špecifikácia predmetu zákazky. Predmet zákazky bude dodaný ako kompatibilný celok technicky aj legislatívne. 1.3 Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky je Zberný dvor Kanianka, Lazianska cesta 10, 972 17 Kanianka, pričom predmet zákazky bude dodaný v lehote najneskôr do 6 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy spôsobom uvedeným v prílohe č. 2a týchto SP – Návrh kúpnej zmluvy. 1.4 Súčasťou predmetu zákazky musí byť: A/ výbava vozidla, a to v zmysle ustanovení Vyhlášky Ministerstva dopravy a výstavby SR č. 134/2018 Z. z. minimálne v rozsahu povinnej výbavy: • homologizovaný prenosný výstražný trojuholník, • bezpečnostný reflexný odev, • náhradné koleso, • lekárnička, B/ predpredajný servis, ktorý zahŕňa prípravu predmetu zákazky na odovzdanie (PDI-Pre-Delivery Inspection) v rozsahu úkonov predpísaných výrobcom, najmä: • zabezpečenie dopravy do miesta plnenia, jeho vyloženie v mieste plnenia, vybalenie a likvidáciu obalov, • odskúšanie funkčnosti a uvedenie tovaru do prevádzky. C/ záručné podmienky predmetu zákazky v trvaní 12 mesiacov na celé vozidlo. 1.5 Ako súčasť dodania predmetu zákazky, najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky, je uchádzač povinný predložiť: • Osvedčenie o evidencii vozidla časť II pre potrebu evidencie na ODI ORPZ a pridelenie evidenčného čísla. • Certifikát konformity (COC), ktorý potvrdzuje, že predmet zákazky má udelené typové schválenie EÚ celého vozidla podľa osobitných predpisov (smernica 2007/46/ES, nariadenie EÚ č. 167/2013 a nariadenie EÚ č. 168/2013) iným členským štátom. • Servisnú knižku vozidla v tlačenej alebo elektronickej podobe. • Návod na obsluhu, užívateľskú príručku, príručku na údržbu alebo iný dokument, ktorým sa opisujú všetky osobitné podmienky alebo obmedzenia viažuce sa na ich používanie v slovenskom jazyku. • Osvedčenie o typovom schválení SR (prípadne vyhlásenie o zhode) vydané typovým schvaľovacím orgánom v zmysle ustanovení zákona č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. • Záručný list. • Preberací protokol, inštalačný protokol. • Všetky doklady a dokumenty vyžadované platnou legislatívou SR a Európskej únie, ktoré sú potrebné k riadnemu užívaniu tovaru na požadovaný účel. 1.6 Verejný obstarávateľ požaduje v rámci dodania predmetu zákazky zaškoliť osoby na obsluhu, kde budú prítomné maximálne tri (3) osoby. 1.7 Predmet zákazky bude dodaný v dohodnutom čase, mieste, v rozsahu a podľa ostatných podmienok uvedených v SP a ich prílohách, najmä v prílohe č. 2a – Návrh kúpnej zmluvy.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 147 500.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Vozidlá na odvoz smetí
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Environmentálny vplyv obstarávania
-
Environmentálny vplyv obstarávania
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Uvedené v špecifikácii predmetu zákazky ako prílohe č. 3a SP
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Zberný dvor Kanianka, Lazianska cesta 10, 972 17 Kanianka
-
Predpokladané trvanie
- Dĺžka trvania – iné: Neznámy
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Program_slovensko-SK-EFRR/KF/FST/ESF+,kód_výzvy:PSK-MZP-009-20245-DV-EFRR,Názov_projektu„Triedený_zber_komunálnych_odpadov_v_obci_Kanianka“,kód_projektu:401202FNZ1
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia.
- Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO bude splnená, ak uchádzač horeuvedeným zoznamom preukáže: PRE ČASŤ PREDMETU ZÁKAZKY 1 o súhrnnú hodnotu dodaných tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky, t. j. 3 roky spätne od vyhlásenia verejného obstarávania, kumulatívne v hodnote minimálne 140 000,00 EUR bez DPH. Za dodávku tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje dodávka nákladného motorového vozidla určeného na odvoz odpadu. V prípade, ak tovar realizoval uchádzač ako člen skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba počet ním dodaných tovarov. V prípade, ak uchádzač predkladá referenciu alebo dôkaz o dodaní tovaru, ktorého dodanie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť dodaného tovaru, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta do celkového súčtu dodaného tovaru). Uvedené platí pre všetky časti predmetu zákazky.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. m) 2. ZVO certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
- Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. m) bod 2. ZVO bude splnená, ak uchádzač predloží: PRE ČASŤ PREDMETU ZÁKAZKY 1 o kópiu originálu alebo úradne osvedčenej fotokópie Certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač potvrdzuje splnenie požiadaviek na systém environmentálneho manažérstva; Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO uzná ako rovnocenný certifikát environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu EU. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie environmentálneho manažérstva sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva o kópiu originálu alebo úradne osvedčenej fotokópie Certifikátu systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač potvrdzuje splnenie požiadaviek na systém manažérstva kvality; Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 35 ZVO uzná ako rovnocenný certifikát environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu EU. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponuky pre všetky časti predmetu zákazky je najnižšia cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH s váhou 100 %
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 01.09.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 01.09.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:00
- Miesto otvárania ponúk: IS EVO
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ v zmysle ustanovenia § 46 ods. 1 ZVO vyžaduje, aby uchádzači zabezpečili viazanosť svojich ponúk zábezpekou, ktorej výšku stanovuje na sumu: • PRE ČASŤ PREDMETU ZÁKAZKY 1 vo výške 7 000,00 EUR. Ostatné podmienky zloženia zábezky su uvedené v bode 16. časti A. POKYNY PRE UCHÁDZAČOV súťažných podkladov
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/539454
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/539454
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Malotraktor a príslušenstvo
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Malotraktor a príslušenstvo
- Opis: 2. ČASŤ PREDMETU ZÁKAZKY 2 – MALOTRAKTOR A PRÍSLUŠENSTVO 2.1 Predmetom časti predmetu zákazky 2 je dodanie tovaru, a to konkrétne malotraktora, prídavných zariadení - mulčovacej kosačky, vlečky a nosiča kontajnerov, ktoré musia byť nové, nepoužívané, kompletné, nerepasované a plne funkčné. 2.2 Predmet zákazky musí byť v súlade so zákonom č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a musí spĺňať minimálne požadované technické, funkčné a výkonnostné parametre stanovené verejným obstarávateľom bližšie definované v prílohe č. 3b týchto SP – Špecifikácia predmetu zákazky. 2.3 Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky je Zberný dvor Kanianka, Lazianska cesta 10, 972 17 Kanianka, pričom predmet zákazky bude dodaný v lehote najneskôr do šesť (6) mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy spôsobom uvedeným v prílohe č. 2b týchto SP – Návrh kúpnej zmluvy. 2.4 Súčasťou predmetu zákazky musí byť: A/ výbava vozidla, a to v zmysle ustanovení Vyhlášky Ministerstva dopravy a výstavby SR č. 134/2018 Z. z. minimálne v rozsahu povinnej výbavy: • homologizovaný prenosný výstražný trojuholník, • bezpečnostný reflexný odev, • náhradné koleso, • lekárnička, B/ predpredajný servis, ktorý zahŕňa prípravu predmetu zákazky na odovzdanie (PDI-Pre-Delivery Inspection) v rozsahu úkonov predpísaných výrobcom, najmä: • zabezpečenie dopravy do miesta plnenia, jeho vyloženie v mieste plnenia, vybalenie a likvidáciu obalov, • odskúšanie funkčnosti a uvedenie tovaru do prevádzky. 2.5 Ako súčasť dodania predmetu zákazky, najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky, je uchádzač povinný predložiť: • Osvedčenie o evidencii vozidla časť II pre potrebu evidencie na ODI ORPZ a pridelenie evidenčného čísla. • Certifikát konformity (COC), ktorý potvrdzuje, že predmet zákazky má udelené typové schválenie EÚ celého vozidla podľa osobitných predpisov (smernica 2007/46/ES, nariadenie EÚ č. 167/2013 a nariadenie EÚ č. 168/2013) iným členským štátom. • Servisnú knižku vozidla v tlačenej alebo elektronickej podobe. • Návod na obsluhu pre každú súčasť predmetu zákazky samostatne (malotraktor, prídavné zariadenie - mulčovacia kosačka, vlečka, nosič kontajnerov), užívateľskú príručku, príručku na údržbu alebo iný dokument, ktorým sa opisujú všetky osobitné podmienky alebo obmedzenia viažuce sa na ich používanie v slovenskom jazyku. • Záručný list. • Preberací protokol, inštalačný protokol. • Všetky doklady a dokumenty vyžadované platnou legislatívou SR a Európskej únie, ktoré sú potrebné k riadnemu užívaniu tovaru na požadovaný účel. 2.6 Verejný obstarávateľ požaduje dodanie vzájomne kompatibilných súčastí (položiek) tvoriacich predmet zákazky. 2.7 Predmet zákazky bude dodaný v dohodnutom čase, mieste, v rozsahu a podľa ostatných podmienok uvedených v týchto SP a ich prílohách, najmä v prílohe č. 2b – Návrh kúpnej zmluvy.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 92 000.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Traktory/ťahače
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Príslušenstvo ťahačov/traktorov
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Environmentálny vplyv obstarávania
-
Environmentálny vplyv obstarávania
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Uvedené v špecifikácii predmetu zákazky ako prílohe č. 3b SP.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Zberný dvor Kanianka, Lazianska cesta 10, 972 17 Kanianka
-
Predpokladané trvanie
- Dĺžka trvania – iné: Neznámy
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Program_Slovensko-SK-EFRR/KF/FST/ESF+,Názov_projektu:„Triedený_zber_komunálnych_odpadov_v_obci_Kanianka“,kód_výzvy:PSK-MZP-009-2024-DV-EFRR,kód_projektu:401202FNZ1
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia.
- Opis podmienky účasti: PRE ČASŤ PREDMETU ZÁKAZKY 2 o súhrnnú hodnotu dodaných tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky, t. j. 3 roky spätne od vyhlásenia verejného obstarávania, kumulatívne v hodnote minimálne 90 000,00 EUR bez DPH. Za dodávku tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje dodávka malotraktora . V prípade, ak tovar realizoval uchádzač ako člen skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba počet ním dodaných tovarov. V prípade, ak uchádzač predkladá referenciu alebo dôkaz o dodaní tovaru, ktorého dodanie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť dodaného tovaru, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta do celkového súčtu dodaného tovaru). Uvedené platí pre všetky časti predmetu zákazky.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponuky pre všetky časti predmetu zákazky je najnižšia cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH s váhou 100 %
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 01.09.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 01.09.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:00
- Miesto otvárania ponúk: IS EVO
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: 16.1 Verejný obstarávateľ v zmysle ustanovenia § 46 ods. 1 ZVO vyžaduje, aby uchádzači zabezpečili viazanosť svojich ponúk zábezpekou, ktorej výšku stanovuje na sumu: • PRE ČASŤ PREDMETU ZÁKAZKY 2 vo výške 4 500,00 EUR. Ostatné podmienky o zložení zábezpeky sú uvedené v bode 16. časti A. POKYNY PRE UCHÁDZAČOV súťažných podkladov
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/539454
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/539454
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)