1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Nakladanie s komunálnym odpadom v meste Piešťany
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 3053/2025/OIaMM/53775_1
- Názov : Nakladanie s komunálnym odpadom v meste Piešťany
- Opis: Predmetom 1. časti zákazky je zabezpečenie služieb pri nakladaní s komunálnymi odpadmi a ich vytriedenými zložkami, t. j. zber, preprava a nakladanie s komunálnymi odpadmi za účelom ich zhodnotenia, resp. zneškodnenia na území mesta Piešťany vrátane mestskej časti Kocurice. Uvedené služby musia byť vykonávané na území mesta Piešťany v súlade s hierarchiou odpadového hospodárstva vyplývajúcou zo zákona č.79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zmien a doplnkov a súvisiacich právnych predpisov. Definovanie predmetu zákazky je podrobnejšie vyšpecifikované v súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 4 101 655.52
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Zber tuhého komunálneho odpadu
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 90512000, 90510000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Mesto: Piešťany
- PSČ: 92101
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: územie mesta Piešťany vrátane miestnej časti Kocurice
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 2
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Rok
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Názov podmienky účasti: podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Minimálna úroveň štandardov: Uchádzač predloží formou čestného vyhlásenia prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri ukončené hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti. Dosiahnutý obrat za posledné tri roky v minimálnej výške: pre 1. časť zákazky: 2.000.000,00 EUR Uchádzač, ktorého účtovné závierky nie sú zverejnené vo verejnej časti registra účtovných závierok na stránke www.registeruz.sk , je povinný predložiť k čestnému vyhláseniu aj účtovné závierky potvrdené príslušným daňovým úradom. V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k súvahe alebo výkazu o majetkoch a záväzkoch za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka (táto povinnosť neplatí pre doklady v českom jazyku). V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku. V prípade, že vo verejnej časti registra účtovných závierok má uchádzač zverejnených viacero účtovných závierok za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia, verejný obstarávateľ bude pre účely splnenia podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona považovať za platné len účtovné závierky, ktoré boli vypracované a schválené v súlade so zákonom č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve. V takomto prípade si verejný obstarávateľ overí splnenie podmienky účasti priamo z predmetnej účtovnej závierky, ktorá bola vyhotovená, schválená a zverejnená v registri účtovných závierok v súlade so zákonom č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve. Uchádzač uvedie presný odkaz na uverejnený dokument (celú URL adresu, t. z. celý reťazec znakov, určujúci presnú špecifikáciu umiestnenia dokumentu na Internete).
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: pre 1. časť zákazky: Nakladanie s komunálnym odpadom v meste Piešťany V predloženom zozname poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky, ktoré uchádzač za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania dodal alebo poskytoval, pričom musí byť uvedená minimálne jedna zákazka v rámci ktorej uchádzač zabezpečoval služby pre obec alebo mesto s počtom obyvateľov nad 15 000 obyvateľov. V predloženom zozname musia byť zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet tejto časti zákazky, ktoré uchádzač za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania dodal alebo poskytoval. V prípade, ak v rámci zákazky boli poskytované aj iné služby ako služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. V prípade, ak uchádzač poskytoval služby len z časti (napr. ako člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme časť týchto služieb poskytoval. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. (poznámka: Uchádzač môže použiť vzor zoznamu poskytovaných služieb, ktorý je súčasťou súťažných podkladov – Príloha č. 9)
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na ustanovenie § 35 zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť platný certifikát systému manažérstva kvality v oblasti predmetu zákazky vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač potvrdí splnenie technických noriem na systém manažérstva kvality uchádzačom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorým preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní.
- Opis podmienky účasti: Vzhľadom na to, že ide o zložité služby, uchádzač preukáže technickú spôsobilosť predložením kópie nasledovných dokladov: pre 1. časť zákazky: Nakladanie s komunálnym odpadom v meste Piešťany 1. potvrdenie príslušného orgánu štátnej správy o registrácii na prepravu a zber odpadov podľa § 98 zákona č.79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení neskorších predpisov; 2. súhlas podľa § 97 zákona č.79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení neskorších predpisov na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie odpadov (okrem spaľovní), na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie odpadov a súhlas na nakladanie s nebezpečnými odpadmi vrátane ich prepravy; 3. Integrované povolenie vydané podľa zákona č.39/2013 Z. z. o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení platných zmien a doplnkov, ktorým sa povoľuje vykonávanie činnosti skládky odpadov, na ktorej bude uchádzač zneškodňovať odpady z tejto zákazky, ak uchádzač nevykonáva činnosť skládky odpadov, musí v ponuke predložiť zmluvu s iným subjektom (prevádzkovateľom skládky), na základe ktorej bude počas trvania zmluvy s verejným obstarávateľom oprávnený ukladať odpad na túto skládku. Uchádzač zároveň predloží evidenčný list skládky odpadov za rok 2024 s potvrdením príslušného orgánu štátnej správy. V prípade zneškodňovania odpadu v spaľovni uchádzač predloží zmluvu s prevádzkovateľom spaľovne; 4. rozhodnutie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR na činnosť zber a preprava VŽP materiálu kategórie 3 – písm. f) a písm. p) kuchynské odpady a separované použité potravinárske oleje určené na ďalšie spracovanie podľa čl. 14 písm. k) nariadenia ES č.1069/2009, alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na ustanovenie § 36 zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť platný certifikát systému environmentálneho manažérstva v oblasti predmetu zákazky vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač potvrdí splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva uchádzačom v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: pre 1. časť zákazky: Nakladanie s komunálnym odpadom v meste Piešťany Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam s údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na poskytnutie služby: - Minimálne štyri zberové vozidlá na vývoz zberných nádob na odpad (objem zberných nádob 120 l, 240 l, 1100 l ) s nadstavbou Linear press alebo Rotopress alebo Variopress alebo inou alternatívnou nadstavbou (vozidlá s certifikovaným vážiacim zariadením jednotlivých zberných nádob na odpad) - Minimálne dve vozidlá s ramenovým nakladačom na vývoz veľkokapacitných kontajnerov (objem 5 m3 a 7m3 ) - Špeciálne vozidlo na vývoz polopodzemných kontajnerov o objeme 2,4 m3, 3 m3 , 5 m3 v prípade vybudovania stojísk s polopodzemnými kontajnermi - Minimálne jedno vozidlo s hákovým nakladačom na vývoz veľkokapacitných kontajnerov (objem kontajnerov 20 m3 a 35 m3) - Malé nákladné vozidlo s nosnosťou do 3,5 ton na vývoz odpadu z odstraňovania nepovolených skládok - Minimálne jedno špeciálne umývacie vozidlo s vysokotlakovými tryskami na zabezpečenie umývania a dezinfekcie zberných nádob o objeme 1100 l. - Všetky zberové vozidlá musia spĺňať emisnú triedu minimálne EURO 6 Verejný obstarávateľ požaduje k zoznamu s údajmi o strojovom a technickom vybavení predložiť aj kópie technických preukazov vozidiel vo vlastníctve uchádzača, v prípade nájmu vozidiel preukáže uchádzač strojné vybavenie úradne overenou fotokópiou nájomnej zmluvy alebo zmluvy o budúcej nájomnej zmluve s podmienkou uzatvorenia nájomnej zmluvy pred uzatvorením zmluvy v prípade, ak bude uchádzač vyhodnotený ako úspešný uchádzač v príslušnej časti tejto nadlimitnej zákazky.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium na vyhodnotenie ponúk sa uplatňuje takým spôsobom, že ponuky (každej ČASTI zákazky samostatne) sa zoradia podľa cien za celý predmet zákazky ponúknutých jednotlivými uchádzačmi od najnižšej ponúknutej ceny v EUR vrátane DPH po najvyššiu ponúknutú cenu v EUR vrátane DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina bude povinná vytvoriť združenie osôb podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. O tomto predloží skupina dodávateľov čestné vyhlásenie (podľa vzoru, ktorý je uvedený v prílohe č. 12 súťažných podkladov).
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.08.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 30 122 025
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 28.08.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Opis otvárania ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Vzhľadom na to, že sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku IS EPVO (podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní), umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie a to v rozsahu uvedenom v § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní cit.: „Komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.“ V okamihu otvorenia ponúk systém IS EPVO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica spĺňa náležitosti podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Systém IS EPVO odošle uchádzačom notifikácie s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkou, na ktorej je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ na portáli IS EPVO; a na e-mail používateľa.
- Miesto otvárania ponúk: Mestský úrad Piešťany, Nám. SNP č. 3, 921 45 Piešťany, v zasadacej miestnosti MsÚ.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/Public/OrderSearch/Detail?id=538137
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538137
- Označenie dokumentu/zákazky: 538137
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Zber, preprava a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu z domácností na území mesta Piešťany
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 3053/2025/OIaMM/53775_2
- Názov : Zber, preprava a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu z domácností na území mesta Piešťany
- Opis: Predmetom 2. časti zákazky je zabezpečenie služieb pri nakladaní s biologicky rozložiteľným kuchynským odpadom z domácností (zber, preprava a ďalšie nakladanie za účelom jeho zhodnotenia) na území mesta Piešťany, vrátane mestskej časti Kocurice, ktorým sa rozumie v zmysle definície podľa § 2 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zatriedenie odpadu podľa Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov v platnom znení do kategórie 20 01 08 biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad. Zhodnocovanie odpadov sa požaduje činnosťou R3 v zmysle prílohy č. 1 k zákonu č. 79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov: recyklácia alebo spätné získavanie organických látok, ktoré sa nepoužívajú ako rozpúšťadlá (vrátane kompostovania a iných biologických transformačných procesov). Definovanie predmetu zákazky je podrobnejšie vyšpecifikované v súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 85 492.99
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Zber odpadu z domácností
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 90512000, 90513100
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Environmentálny vplyv obstarávania
-
Environmentálny vplyv obstarávania
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Súčasťou zákazky je zber, preprava a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu z domácností na území mesta Piešťany (zhodnotenie odpadu v kompostárni vybavenej zariadením na zhodnotenie tohto odpadu alebo v bioplynovej stanici).
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Mesto: Piešťany
- PSČ: 92101
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: územie mesta Piešťany vrátane miestnej časti Kocurice
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 2
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Rok
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Názov podmienky účasti: podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Minimálna úroveň štandardov: Uchádzač predloží formou čestného vyhlásenia prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri ukončené hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti. Dosiahnutý obrat za posledné tri roky v minimálnej výške: pre 2. časť zákazky: 80.000,00 EUR Uchádzač, ktorého účtovné závierky nie sú zverejnené vo verejnej časti registra účtovných závierok na stránke www.registeruz.sk , je povinný predložiť k čestnému vyhláseniu aj účtovné závierky potvrdené príslušným daňovým úradom. V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k súvahe alebo výkazu o majetkoch a záväzkoch za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka (táto povinnosť neplatí pre doklady v českom jazyku). V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku. V prípade, že vo verejnej časti registra účtovných závierok má uchádzač zverejnených viacero účtovných závierok za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia, verejný obstarávateľ bude pre účely splnenia podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona považovať za platné len účtovné závierky, ktoré boli vypracované a schválené v súlade so zákonom č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve. V takomto prípade si verejný obstarávateľ overí splnenie podmienky účasti priamo z predmetnej účtovnej závierky, ktorá bola vyhotovená, schválená a zverejnená v registri účtovných závierok v súlade so zákonom č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve. Uchádzač uvedie presný odkaz na uverejnený dokument (celú URL adresu, t. z. celý reťazec znakov, určujúci presnú špecifikáciu umiestnenia dokumentu na Internete).
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: pre 2. časť zákazky: Zber, preprava a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu z domácností na území mesta Piešťany V predloženom zozname musia byť zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto časti zákazky, ktoré uchádzač za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania dodal alebo poskytoval. V prípade, ak v rámci zákazky boli poskytované aj iné služby ako služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. V prípade, ak uchádzač poskytoval služby len z časti (napr. ako člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme časť týchto služieb poskytoval. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. (poznámka: Uchádzač môže použiť vzor zoznamu poskytovaných služieb, ktorý je súčasťou súťažných podkladov – Príloha č. 9)
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na ustanovenie § 35 zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť platný certifikát systému manažérstva kvality v oblasti predmetu zákazky vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač potvrdí splnenie technických noriem na systém manažérstva kvality uchádzačom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorým preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní.
- Opis podmienky účasti: Vzhľadom na to, že ide o zložité služby, uchádzač preukáže technickú spôsobilosť predložením kópie nasledovných dokladov: pre 2. časť zákazky: Zber, preprava a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu z domácností na území mesta Piešťany 1. platný súhlas podľa § 97 ods. 1. písm. c) zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť; 2. platné potvrdenie príslušného orgánu štátnej správy o registrácii na prepravu a zber odpadov podľa § 98 ods. 1, 2 a 4 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť; 3. platné rozhodnutie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy Slovenskej republiky na činnosť zber a preprava VŽP materiálu kategórie 3 – písm. f) a písm. p) kuchynské odpady a separované použité potravinárske oleje určené na ďalšie spracovanie podľa čl. 14 písm. k) nariadenia ES č. 1069/2009 v rámci Slovenskej republiky alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť; 4. platné rozhodnutie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy na skladovanie VŽP materiálu kat. 3 kuchynský odpad a separované potravinárske oleje určené na ďalšie spracovanie podľa čl. 14 písm. k) nariadenia ES č. 1069/2009 v rámci Slovenskej republiky alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť; 5. platné rozhodnutie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy Slovenskej republiky o pridelení úradného čísla na činnosť: skladovanie VŽP materiálu kat. 3 čl. 10 písm. p) kuchynský odpad/ separované použité potravinárske oleje určené na ďalšie spracovanie podľa čl. 14 písm. písm. k) nariadenia ES č. 1069/2009 v rámci Slovenskej republiky alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na ustanovenie § 36 zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť platný certifikát systému environmentálneho manažérstva v oblasti predmetu zákazky vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač potvrdí splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva uchádzačom v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam s údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: pre 2. časť zákazky: Zber, preprava a zhodnotenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu z domácností na území mesta Piešťany Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam s údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na poskytnutie služby: - minimálne jedno zberové vozidlo na vývoz zberných nádob na odpad (objem zberných nádob 660 l) s nadstavbou Linear press alebo Rotopress alebo Variopress alebo inou alternatívnou nadstavbou (vozidlá s certifikovaným vážiacim zariadením jednotlivých zberných nádob na odpad) - jedno špeciálne umývacie vozidlo s vysokotlakovými tryskami na zabezpečenie umývania a dezinfekcie zberných nádob o objeme 660 l. Všetky zberové vozidlá musia spĺňať emisnú triedu minimálne EURO 6. Verejný obstarávateľ požaduje k zoznamu s údajmi o strojovom a technickom vybavení predložiť aj kópie technických preukazov vozidiel vo vlastníctve uchádzača, v prípade nájmu vozidiel preukáže uchádzač strojné vybavenie úradne overenou fotokópiou nájomnej zmluvy alebo zmluvy o budúcej nájomnej zmluve s podmienkou uzatvorenia nájomnej zmluvy pred uzatvorením zmluvy v prípade, ak bude uchádzač vyhodnotený ako úspešný uchádzač v príslušnej časti tejto nadlimitnej zákazky.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium na vyhodnotenie ponúk sa uplatňuje takým spôsobom, že ponuky (každej ČASTI zákazky samostatne) sa zoradia podľa cien za celý predmet zákazky ponúknutých jednotlivými uchádzačmi od najnižšej ponúknutej ceny v EUR vrátane DPH po najvyššiu ponúknutú cenu v EUR vrátane DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina bude povinná vytvoriť združenie osôb podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. O tomto predloží skupina dodávateľov čestné vyhlásenie (podľa vzoru, ktorý je uvedený v prílohe č. 12 súťažných podkladov).
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.08.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 30 122 025
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 28.08.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Opis otvárania ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Vzhľadom na to, že sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku IS EPVO (podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní), umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie a to v rozsahu uvedenom v § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní cit.: „Komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.“ V okamihu otvorenia ponúk systém IS EPVO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica spĺňa náležitosti podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Systém IS EPVO odošle uchádzačom notifikácie s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkou, na ktorej je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ na portáli IS EPVO; a na e-mail používateľa.
- Miesto otvárania ponúk: Mestský úrad Piešťany, Nám. SNP č. 3, 921 45 Piešťany, v zasadacej miestnosti MsÚ.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/Public/OrderSearch/Detail?id=538137
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538137
- Označenie dokumentu/zákazky: 538137
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Zber a preprava biologicky rozložiteľného odpadu na území mesta Piešťany, vrátane miestnej časti Kocurice
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 3053/2025/OIaMM/53775_3
- Názov : Zber a preprava biologicky rozložiteľného odpadu na území mesta Piešťany, vrátane miestnej časti Kocurice
- Opis: Predmetom 3. časti zákazky je zabezpečenie služieb pri nakladaní s biologicky rozložiteľným odpadom, t. j. zber a preprava biologicky rozložiteľného odpadu zo záhrad na území mesta Piešťany, vrátane miestnej časti Kocurice za účelom jeho zhodnotenia, ktorým sa rozumie v zmysle definície podľa § 2 zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zatriedenie odpadu podľa Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov v platnom znení do kategórie 20 02 01 biologicky rozložiteľný odpad. Uvedené služby musia byť vykonávané na území mesta Piešťany v súlade s hierarchiou odpadového hospodárstva vyplývajúcou zo zákona č.79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zmien a doplnkov a súvisiacich právnych predpisov. Definovanie predmetu zákazky je podrobnejšie vyšpecifikované v súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 215 512.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Odstraňovanie biologického odpadu
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 90512000, 90510000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Environmentálny vplyv obstarávania
-
Environmentálny vplyv obstarávania
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: zabezpečenie služieb pri nakladaní s biologicky rozložiteľným odpadom, t. j. zber a preprava biologicky rozložiteľného odpadu zo záhrad za účelom jeho zhodnotenia do prevádzky Kompostáreň mesta Piešťany
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Mesto: Piešťany
- PSČ: 92101
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: územie mesta Piešťany vrátane miestnej časti Kocurice
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 2
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Rok
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Názov podmienky účasti: podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Minimálna úroveň štandardov: Uchádzač predloží formou čestného vyhlásenia prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri ukončené hospodárske roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti. Dosiahnutý obrat za posledné tri roky v minimálnej výške: pre 3. časť zákazky: 200.000,00 EUR Uchádzač, ktorého účtovné závierky nie sú zverejnené vo verejnej časti registra účtovných závierok na stránke www.registeruz.sk , je povinný predložiť k čestnému vyhláseniu aj účtovné závierky potvrdené príslušným daňovým úradom. V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k súvahe alebo výkazu o majetkoch a záväzkoch za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka (táto povinnosť neplatí pre doklady v českom jazyku). V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku. V prípade, že vo verejnej časti registra účtovných závierok má uchádzač zverejnených viacero účtovných závierok za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia, verejný obstarávateľ bude pre účely splnenia podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona považovať za platné len účtovné závierky, ktoré boli vypracované a schválené v súlade so zákonom č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve. V takomto prípade si verejný obstarávateľ overí splnenie podmienky účasti priamo z predmetnej účtovnej závierky, ktorá bola vyhotovená, schválená a zverejnená v registri účtovných závierok v súlade so zákonom č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve. Uchádzač uvedie presný odkaz na uverejnený dokument (celú URL adresu, t. z. celý reťazec znakov, určujúci presnú špecifikáciu umiestnenia dokumentu na Internete).
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: pre 3. časť zákazky: Zber a preprava biologicky rozložiteľného odpadu na území mesta Piešťany, vrátane miestnej časti Kocurice V predloženom zozname musia byť zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet tejto časti zákazky, ktoré uchádzač za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania dodal alebo poskytoval. V prípade, ak v rámci zákazky boli poskytované aj iné služby ako služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. V prípade, ak uchádzač poskytoval služby len z časti (napr. ako člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme časť týchto služieb poskytoval. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. (poznámka: Uchádzač môže použiť vzor zoznamu poskytovaných služieb, ktorý je súčasťou súťažných podkladov – Príloha č. 9)
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na ustanovenie § 35 zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť platný certifikát systému manažérstva kvality v oblasti predmetu zákazky vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač potvrdí splnenie technických noriem na systém manažérstva kvality uchádzačom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorým preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: Vzhľadom na to, že ide o zložité služby, uchádzač preukáže technickú spôsobilosť predložením kópie nasledovných dokladov: 1. potvrdenie príslušného orgánu štátnej správy o registrácii na prepravu a zber odpadov podľa § 98 zákona č.79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení neskorších predpisov
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na ustanovenie § 36 zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť platný certifikát systému environmentálneho manažérstva v oblasti predmetu zákazky vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač potvrdí splnenie požiadaviek noriem na systém environmentálneho manažérstva uchádzačom v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam s údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam s údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na poskytnutie služby: - minimálne jedno zberové vozidlo na vývoz zberných nádob na odpad (objem zberných nádob 120 l, 240 l) s nadstavbou Linear press alebo Rotopress alebo Variopress alebo inou alternatívnou nadstavbou (vozidlá s certifikovaným vážiacim zariadením jednotlivých zberných nádob na odpad). Zberové vozidlá musia spĺňať emisnú triedu minimálne EURO 6. Verejný obstarávateľ požaduje k zoznamu s údajmi o strojovom a technickom vybavení predložiť aj kópie technických preukazov vozidiel vo vlastníctve uchádzača, v prípade nájmu vozidiel preukáže uchádzač strojné vybavenie úradne overenou fotokópiou nájomnej zmluvy alebo zmluvy o budúcej nájomnej zmluve s podmienkou uzatvorenia nájomnej zmluvy pred uzatvorením zmluvy v prípade, ak bude uchádzač vyhodnotený ako úspešný uchádzač v príslušnej časti tejto nadlimitnej zákazky.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium na vyhodnotenie ponúk sa uplatňuje takým spôsobom, že ponuky (každej ČASTI zákazky samostatne) sa zoradia podľa cien za celý predmet zákazky ponúknutých jednotlivými uchádzačmi od najnižšej ponúknutej ceny v EUR vrátane DPH po najvyššiu ponúknutú cenu v EUR vrátane DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina bude povinná vytvoriť združenie osôb podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. O tomto predloží skupina dodávateľov čestné vyhlásenie (podľa vzoru, ktorý je uvedený v prílohe č. 12 súťažných podkladov).
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.08.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 30 122 025
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 28.08.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Opis otvárania ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Vzhľadom na to, že sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku IS EPVO (podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní), umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie a to v rozsahu uvedenom v § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní cit.: „Komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.“ V okamihu otvorenia ponúk systém IS EPVO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica spĺňa náležitosti podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Systém IS EPVO odošle uchádzačom notifikácie s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkou, na ktorej je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ na portáli IS EPVO; a na e-mail používateľa.
- Miesto otvárania ponúk: Mestský úrad Piešťany, Nám. SNP č. 3, 921 45 Piešťany, v zasadacej miestnosti MsÚ.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/Public/OrderSearch/Detail?id=538137
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538137
- Označenie dokumentu/zákazky: 538137
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)