Rekonštrukcia Kultúrneho strediska a knižnice Žarnovická

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia Kultúrneho strediska a knižnice Žarnovická
Kód zákazky: 69387
Kód oznámenia: 12332 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45212300-9
Predpokladaná hodnota: 2 798 413,23 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 15.8.2025 11:00
Vyhlásenie: 29.7.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mestská časť Bratislava - Rača
Adresa: Kubačova
83106 Bratislava - mestská časť Rača
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Kubačova Bratislava - mestská časť Rača 83106 Slovensko Miesto realizácie zákazky je presne definované v projektovej dokumentácií.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je rekonštrukcia existujúceho objektu Kultúrneho strediska Rača nachádzajúceho sa na Žarnovickej ulici v priestore medzi bytovými domami a záhradami rodinných domov. Existujúce kultúrne centrum je objekt s dvomi nadzemnými podlažiami a plochou strechou, bez podzemného podlažia. Objekt má obdĺžnikový pôdorysný tvar s hlavnými dlhšími fasádami. Vzhľadom na nevyhovujúci existujúci nosný systém objektu s obmedzujúcou nosnosťou a konštrukčným riešením neumožňujúcim dosiahnutie aktuálne požadovanej požiarnej odolnosti nosných konštrukcií objektu, rekonštrukcia zahŕňa výmenu hlavného nosného systému objektu so zachovaním rozmerov a modulárneho členenia existujúceho objektu. Rekonštrukcia taktiež zahŕňa nové dispozičné riešenie objektu so zachovaním funkcie kultúrneho centra s knižnicou. Rekonštrukciou sa nemení tvar ani rozmery pôvodného objektu, zlepšuje sa jeho technický stav a energetická efektívnosť budovy. Súčasťou rekonštrukcie je zlepšenie teplotechnických parametrov obalových konštrukcií objektu, ako aj výmena všetkých vnútorných rozvodov a technológií. Súčasťou projektu je aj riešenie inžinierskych sietí napájajúcich hlavný stavebný objekt. V rámci projektu sa dbalo na to, aby rekonštrukcia objektu nepoškodzovala environmentálne ciele a spĺňala podmienky DNSH (do not Significant harm) v jednotlivých oblastiach a to najmä: - Zmiernenie zmeny klímy - Adaptácia na zmenu klímy - Udržateľné využívanie a ochrana vodných zdrojov - Prechod na obehové hospodárstvo Súčasťou predmetu zákazky je aj právo uplatnenia opcie, predmetom ktorej sú práce a dodávka a montáž materiálov a technológií s cieľom funkčného osadenia elektro fotovoltického zariadenia na streche objektu KC Žarnovická s výkonom panelov 24,2 kWp v celkovom počte celkom 44 panelov súlade s projektom, ktorý tvorí prílohu súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1361072
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mestská časť Bratislava - Rača (ID: 75242)
  • Zákazka: Rekonštrukcia Kultúrneho strediska a knižnice Žarnovická (ID: 539103)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 7f9215fa-e8bd-4a3b-bc96-273f7c54e11c
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mestská časť Bratislava - Rača
  • IČO: 00304557
  • DIČ: 2020879212
  • Adresa
  • Ulica: Kubačova
  • Číslo: 21
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Rača
  • PSČ: 83106
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: katarina.fridmanska@apuen.sk
  • Telefónne číslo: 0904420290
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Rača)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4111
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 69387
  • Názov: Rekonštrukcia Kultúrneho strediska a knižnice Žarnovická
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia existujúceho objektu Kultúrneho strediska Rača nachádzajúceho sa na Žarnovickej ulici v priestore medzi bytovými domami a záhradami rodinných domov. Existujúce kultúrne centrum je objekt s dvomi nadzemnými podlažiami a plochou strechou, bez podzemného podlažia. Objekt má obdĺžnikový pôdorysný tvar s hlavnými dlhšími fasádami. Vzhľadom na nevyhovujúci existujúci nosný systém objektu s obmedzujúcou nosnosťou a konštrukčným riešením neumožňujúcim dosiahnutie aktuálne požadovanej požiarnej odolnosti nosných konštrukcií objektu, rekonštrukcia zahŕňa výmenu hlavného nosného systému objektu so zachovaním rozmerov a modulárneho členenia existujúceho objektu. Rekonštrukcia taktiež zahŕňa nové dispozičné riešenie objektu so zachovaním funkcie kultúrneho centra s knižnicou. Rekonštrukciou sa nemení tvar ani rozmery pôvodného objektu, zlepšuje sa jeho technický stav a energetická efektívnosť budovy. Súčasťou rekonštrukcie je zlepšenie teplotechnických parametrov obalových konštrukcií objektu, ako aj výmena všetkých vnútorných rozvodov a technológií. Súčasťou projektu je aj riešenie inžinierskych sietí napájajúcich hlavný stavebný objekt. V rámci projektu sa dbalo na to, aby rekonštrukcia objektu nepoškodzovala environmentálne ciele a spĺňala podmienky DNSH (do not Significant harm) v jednotlivých oblastiach a to najmä: - Zmiernenie zmeny klímy - Adaptácia na zmenu klímy - Udržateľné využívanie a ochrana vodných zdrojov - Prechod na obehové hospodárstvo Súčasťou predmetu zákazky je aj právo uplatnenia opcie, predmetom ktorej sú práce a dodávka a montáž materiálov a technológií s cieľom funkčného osadenia elektro fotovoltického zariadenia na streche objektu KC Žarnovická s výkonom panelov 24,2 kWp v celkovom počte celkom 44 panelov súlade s projektom, ktorý tvorí prílohu súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 2 798 413.23
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov určených pre umenie a kultúru
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Fotovoltické články
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Žarnovická
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Rača
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto realizácie zákazky je presne definované v projektovej dokumentácií.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: V súlade s § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon č. 343/2015 Z.z.“), verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov (zákona o sociálnom poistení, zákona o zdravotnom poistení) v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov (zákona o Správe daní a Colný zákon) v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Zároveň je uchádzač povinný predložiť aj čestné vyhlásenie o skutočnostiach podľa § 32 ods. 7 a ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Vzor čestného vyhlásenia je jednou z príloh Súťažných podkladov. Uchádzač predloží výpis zo Zoznamu hospodárskych subjektov alebo nasledovné doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 odseku 1, inak bude zo súťaže vylúčený: a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením, g) čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 8 zákona o VO (vid príloha Súťažných podkladov). Verejný obstarávateľ v súčasnosti MÁ prístup do informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), preto záujemca MÔŽE postupovať podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si na základe prístupu do systému oversi.sk vie overiť nasledovné skutočnosti (získať nasledovné dokumenty): a) výpis z registra trestov právnický a aj fyzických osôb; b) potvrdenia zo zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne. Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z., a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov (alebo zápisom v obdobnom zozname iného členského štátu v rozsahu zapísaných skutočností). Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z., kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z..
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ si v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní vyhradzuje právo neprijať tú ponuku, ktorá presahuje ním stanovenú predpokladanú hodnotu zákazky. Verejný obstarávateľ aktuálne nemá podpísanú žiadnu zmluvu o poskytnutí dotácie alebo nenávratného finančného príspevku z Programu Slovensko, Plánu obnovy a odolnosti, príp. z iného programu. Verejný obstarávateľ má v pláne uchádzať sa o dotačné prostriedky, preto je možné, že počas realizácie diela dôjde k spolufinancovaniu z dotačných prostriedkov. Pre každý prípad verejný obstarávateľ zabezpečí aj úverové financovanie plnenia. Viazanosť ponuky sa vyžaduje: Uchádzač je viazaný svojou ponukou od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk: 30.1.2026.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia Kultúrneho strediska a knižnice Žarnovická
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Rekonštrukcia Kultúrneho strediska a knižnice Žarnovická
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia existujúceho objektu Kultúrneho strediska Rača nachádzajúceho sa na Žarnovickej ulici v priestore medzi bytovými domami a záhradami rodinných domov. Existujúce kultúrne centrum je objekt s dvomi nadzemnými podlažiami a plochou strechou, bez podzemného podlažia. Objekt má obdĺžnikový pôdorysný tvar s hlavnými dlhšími fasádami. Vzhľadom na nevyhovujúci existujúci nosný systém objektu s obmedzujúcou nosnosťou a konštrukčným riešením neumožňujúcim dosiahnutie aktuálne požadovanej požiarnej odolnosti nosných konštrukcií objektu, rekonštrukcia zahŕňa výmenu hlavného nosného systému objektu so zachovaním rozmerov a modulárneho členenia existujúceho objektu. Rekonštrukcia taktiež zahŕňa nové dispozičné riešenie objektu so zachovaním funkcie kultúrneho centra s knižnicou. Rekonštrukciou sa nemení tvar ani rozmery pôvodného objektu, zlepšuje sa jeho technický stav a energetická efektívnosť budovy. Súčasťou rekonštrukcie je zlepšenie teplotechnických parametrov obalových konštrukcií objektu, ako aj výmena všetkých vnútorných rozvodov a technológií. Súčasťou projektu je aj riešenie inžinierskych sietí napájajúcich hlavný stavebný objekt. V rámci projektu sa dbalo na to, aby rekonštrukcia objektu nepoškodzovala environmentálne ciele a spĺňala podmienky DNSH (do not Significant harm) v jednotlivých oblastiach a to najmä: - Zmiernenie zmeny klímy - Adaptácia na zmenu klímy - Udržateľné využívanie a ochrana vodných zdrojov - Prechod na obehové hospodárstvo Súčasťou predmetu zákazky je aj právo uplatnenia opcie, predmetom ktorej sú práce a dodávka a montáž materiálov a technológií s cieľom funkčného osadenia elektro fotovoltického zariadenia na streche objektu KC Žarnovická s výkonom panelov 24,2 kWp v celkovom počte celkom 44 panelov súlade s projektom, ktorý tvorí prílohu súťažných podkladov. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch a jej prílohách.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 798 413.23
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov určených pre umenie a kultúru
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Fotovoltické články
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Žarnovická
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Rača
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto realizácie zákazky je presne definované v projektovej dokumentácií.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 18
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Obnovenie zmluvy
  • Opis opcií: Súčasťou predmetu zákazky je aj právo uplatnenia opcie, predmetom ktorej sú práce a dodávka a montáž materiálov a technológií s cieľom funkčného osadenia elektro fotovoltického zariadenia na streche objektu KC Žarnovická s výkonom panelov 24,2 kWp v celkovom počte celkom 44 panelov súlade s projektom, ktorý tvorí prílohu súťažných podkladov.
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Opis elektronickej aukcie: Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení ponúk aplikuje elektronickú aukciu (typ ERMA) v súlade s pravidlami uvedenými v prílohe súťažných podkladov, preto bude vyhodnocovať všetky predložené ponuky. Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Nové poradie uchádzačov sa v elektronickej aukcii zostaví automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. V súlade so zákonom o verejnom obstarávaní elektronická aukcia nezačne skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. Predmetom elektronickej aukcie bude uchádzačom ponúknutá celková cena bez DPH za predmet zákazky v EUR. Ponuky uchádzačov budú posudzované na základe hodnotiaceho kritéria: najnižšia celková cena v EUR bez DPH. Bližšie informácie o elektronickej aukcii sú v prílohe č. 4 súťažných podkladov.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona č. 343/2015 Z.z.: prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupne v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží prehľad informácie / dokumenty o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (t.j. realizácia stavebných prác) za posledné tri hospodárske roky, ktoré sú dostupne v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať minimálny obrat v oblasti realizácie stavebných prác v súhrnnej výške 5 000 000,00 EUR, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú tieto údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti dostupné. V prípade obratu evidovaného v inej mene sa aplikuje prepočet kurzom Národnej banky Slovenska voči mene EUR ku dňu uverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku ÚVO, a to za každý ukončený hospodársky rok. Uchádzač nemusí v ponuke predkladať podrobnejšie účtovne výkazy (napr. hlavnú knihu, zmluvy, faktúry) ak sa jeho účtovnej závierke nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok (www.registeruz.sk) a tieto sú v takej forme (detailoch), z ktorej verejný obstarávateľ vie jednoznačne zistiť informácie o výške obratu vo vzťahu k predmetu zákazky. V takom prípade vo svojej ponuke iba uvedie, že tieto informácie už boli zverejnene a pomenuje verejne prístupne dokumenty a miesto, kde sa tato informácia nachádza. V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predloží doklady rovnocenné k súvahe (ev. výkaze o majetku a záväzkoch) a výkazu ziskov a strát (ev. výkaze o príjmoch a výdavkoch) v pôvodnom jazyku a súčasne v úradnom preklade do slovenského jazyka, okrem prípadu, že pôvodným jazykom je česky jazyk. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov, rozhodujúcim je úradný preklad do slovenského jazyka. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, v ktorej bude konkrétne popísaný spôsob používania zdrojov tretej osoby pri plnení zmluvy. Z písomnej zmluvy musí vyplývať konkrétny záväzok osoby ako bude uchádzačovi poskytovať plnenie uchádzačovi počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. Bližšie informácie sa nachádzajú v prílohe č. 5 súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač v  ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje (odbornú) technickú spôsobilosť: 1. podmienka účasti: Uchádzač preukáže úspešné realizácie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (tzv. rozhodné obdobie) v celkovej súhrnnej hodnote presahujúcej 3 000 000,00 EUR bez DPH, pričom aspoň jedna z predložených úspešných realizácií stavebných prác musí byť v celkovej hodnote presahujúcej 1 800 000 € bez DPH. Uvedenú požiadavku technickej a odbornej spôsobilosti preukáže uchádzač v súlade s § 34 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. preukázaním požadovaného rozsahu buď priamo v potvrdení/ referencii alebo v priloženom súvisiacom dokumente. Splnenie tejto podmienky uchádzač preukáže v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru sa rozumie výstavba alebo rekonštrukcia pozemnej stavby, ktorá má min. 2 nadzemné podložia. Úspešnou realizáciou sa rozumie odovzdanie diela bez vád do užívania odberateľovi (investorovi, objednávateľovi stavebných prác) a prebratie diela odberateľom (objednávateľom / investorom). V zmysle požiadaviek § 34 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, konkr.: a) dokladom je referencia podľa § 12 vystavená v Evidencii referencii (tj. za takéto diela uchádzač nemusí predložiť písomné potvrdenie o úspešnej realizácií, ale musí v ponuke poukázať na takúto referenciu); b) odberateľom potvrdený referenčný list ako dôkaz o plnení; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Ak sú predmetom referencie aj stavebné práce iného charakteru, ako sú požadované referenčné stavebné práce, verejný obstarávateľ požaduje odčleniť zhotovenie stavebných prác požadovaného charakteru od ostatných stavebných prác, ktoré nie sú požadovaného charakteru. Uchádzač je povinný uviesť cenu len za stavebné práce požadovaného charakteru. Verejný obstarávateľ uzná len tie časti referenčných stavebných prác, ktoré boli poskytnuté v rozhodnom období, ak by išlo o zhotovenie stavebných prác, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo stanoveného rozhodného obdobia. Uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným práca (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem prác (v € bez DPH) bol fakturovaný v rozhodnom období. Tzn., že verejný obstarávateľ nebude uznávať rozsah prác, ktoré boli vykonané (fakturované) mimo rozhodného obdobia. 2. podmienka účasti: Podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: - aspoň 1 pracovník odborne spôsobilý vykonávať samostatne činnosť stavbyvedúceho v odbore „pozemné stavby“. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že táto osoba musí byť vlastnou kapacitou uchádzača a nemôže ju preukazovať budúcim subdodávateľom (osobou podľa § 34 ods. 3 ZVO). Za stavbyvedúceho sa považuje osoba disponujúca platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/ 1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v platnom znení, alebo ekvivalentným dokladom. Minimálna požadovaná úroveň štandardov na stavbyvedúceho: -- odborná kvalifikácia v oblasti predmetu zákazky (pozemné stavby), uchádzač u stavbyvedúceho preukáže platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/ 1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v platnom znení, alebo ekvivalentným dokladom, o  verejný obstarávateľ uzná aj informácie dostupné na verejne dostupných registroch vedených príslušnou stavovskou komorou (sksi.sk a pod); -- minimálne 5 rokov aktívnej praxe v oblasti výkonu funkcie stavbyvedúceho na bytových, resp. nebytových budovách v zmysle § 43b a § 43c zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov (stavebný zákon), čo uchádzač preukáže životopisom s uvedením odbornej stavebnej praxe (verejný obstarávateľ na vysvetlenie uvádza, že minimálne 5 rokov odbornej praxe vo vyššie vymedzených oblastiach bude posudzovať vo vzťahu k reálnemu výkonu funkcie stavbyvedúceho); -- min. 1 skúsenosť v pozícií stavbyvedúceho s realizáciou diela, ktorého investičná hodnota bola vyššia ako 1,8 mil. € bez DPH (tj. navrhnutý stavbyvedúci v pozícií stavbyvedúceho riadil stavbu, ktorej investičná hodnota bola vyššia ako 1,8 mil. € bez DPH). Preukáže: životopisom (preukazujúcim potrebnú prax a skúsenosť) a platným osvedčením na výkon činnosti stavbyvedúceho. Ak bude v referenčnom liste stavebných prác uvedený objem v inej mene ako euro, použije sa na prepočet z inej meny na euro kurz NBS inej meny k mene euro aktuálny k dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Tento prepočet vykoná uchádzač, pričom k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz. Dôležité upozornenie k všetkým požadovaným podmienkam účasti! Z predložených dokladov musí byť zrejmé, že uchádzač spĺňal podmienky účasti: a) pri dokladoch podľa § 32, 33 a § 34 ods. 1 písm. g) zákona č. 343/2015 Z. z. ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk b) pri dokladoch podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania. Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich splnenie podmienok účasti musí byť zrejmé aj splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom. Bližšie informácie sa nachádzajú v prílohe č. 5 súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky budú hodnotené na základe celkovej ceny za celý predmet zákazky v EUR s DPH. Celková cena za predmet zákazky zahŕňa aj opčné plnenie.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ umožňuje skupine dodávateľov účasť vo verejnom obstarávaní v zmysle § 37 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, ak sa tejto zákazky zúčastní skupina dodávateľov, resp. ak ponuku predloží skupina dodávateľov, uvedie to vo svojej ponuke na samostatnom liste, ktorý bude podpísaný oprávnenými zástupcami všetkých členov skupiny. V tomto liste zároveň určia (splnomocnia) spomedzi seba jedného člena skupiny, s ktorým bude verejný obstarávateľ komunikovať a ktorý bude zastupovať všetkých členov skupiny v celom procese tohto verejného obstarávania. Tento splnomocnený člen skupiny sa zaregistruje v systéme Josephine a predloží ponuku za všetkých členov skupiny. Verejný obstarávateľ bude komunikovať prostredníctvom systému Josephine len s určeným členom, a nie so všetkými členmi skupiny. V prípade, že táto skupina dodávateľov bude úspešným uchádzačom, verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby všetci členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah, napr. podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení – zmluva o združení, resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Jednotliví členovia skupiny budú zaviazaní spoločne a nerozdielne. V prípade, ak úspešným uchádzačom bude skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona o verejnom obstarávaní, návrh zmluvy, ktorý bude predkladať úspešný uchádzač – skupina, bude podpísaný oprávneným zástupcom každého z účastníkov skupiny dodávateľov (člena skupiny) a v čl. I návrhu zmluvy budú uvedené údaje každého člena skupiny dodávateľov samostatne. V prípade účasti skupiny je potrebné, aby zmluva bola podpísaná za každého člena skupiny samostatne, prípadne ak bude podpisovať zmluvu splnomocnený zástupca skupiny, je potrebné predložiť plnú moc (scan originálu alebo overenej fotokópie), v ktorej bude výslovne uvedené, že sa plnomocenstvo vzťahuje aj na podpis zmluvy s verejným obstarávateľom.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Verejný obstarávateľ si dovoľuje osobitne upozorniť záujemcov na povinností realizácie uvedené v článku 8 Zmluvy o dielo, ktoré súvisia najmä s narábaním s odpadom, výberom vhodnej sanity, výberom vhodných fotovoltaických panelov a frekvenčných meničov a pod. Verejný obstarávateľ apeluje na záujemcov, aby sa pri spracovaní ponuky oboznámili s týmito podmienkami. Úspešný uchádzač /Zhotoviteľ sa zaväzuje zabezpečiť zábezpeku alebo výkonovú bankovú záruku v zmysle podmienok Zmluvy o dielo.
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 15.08.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 11:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 24
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Týždeň
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 15.08.2025
  • Čas otvárania ponúk: 11:10
  • Opis otvárania ponúk: Z dôvodu použitia elektronickej aukcii bude otváranie ponúk neverejné a nebude sa zasielať zápisnica z otvárania ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: elektronicky, prostredníctvom funkcionality webovej aplikácie JOSEPHINE
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške: 60.000,00 EUR Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: A. Poskytnutia bankovej záruky za uchádzača; B. Zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet verejného obstarávateľa; C. Poistením záruky na poistnú sumu v prislúchajúcej výške v prospech verejného obstarávateľa. Bližšie informácie sa nachádzajú v bode 17 súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/69387/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/539103
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
  • Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/69387/summary