PRÍPRAVNÉ TRHOVÉ KONZULTÁCIE Prevádzkovo - ekonomický systém správy ciest

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: PRÍPRAVNÉ TRHOVÉ KONZULTÁCIE "Prevádzkovo - ekonomický systém správy ciest"
Kód zákazky: 06264/2025/SÚCTt
Kód oznámenia: 12330 - POS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72000000-5
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie: 29.7.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Bulharská ulica
91701 Trnava
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Bulharská ulica Trnava 91701 Slovensko
Zdroj:

Popis

Toto je výzva vopred neobmedzenému a neurčenému okruhu subjektov, ktorí podnikajú na relevantnom trhu s dodávkami a/alebo prevádzkovaním softvéru, ktorý sa využíva v oblasti cestárskej správy, správy vozidiel stavebnej činnosti a pod. Softvér rámcovo zabezpečuje správu súvisiaceho palivového hospodárstva, správu pozície príslušenstva a nadstavieb, GPS monitoring (hoci aj cez API a iného poskytovateľa), správu pracovných hodín zamestnancov a pod. Verejný obstarávateľ plánuje vyhlásiť nadlimitný postup verejného obstarávania na zákazku, ktorej predmetom bude zabezpečenie tohto softvéru pre 4-ročné obdobie s opciou, a to v závislosti od výsledku týchto prípravných trhových konzultácií (ďalej aj len „PTK“). Dátum predpokladaného vyhlásenia je cca október 2025 v závislosti od informácií, obdržaných na PTK. Toto je postup v zmysle § 25 zákona o VO. Verejný obstarávateľ uvažuje nad nákupom vyššie uvedeného softvéru vrátane zdrojových a strojových kódov, prípadne nad jeho licencovaním s podporou alebo nad objednaním jeho naprogramovania. Rozhodujúce riešenie bude výsledkom samotných PTK, prípadne jeho viacerých kôl. Obstarávateľská organizácia v zásade plánuje spolupracovať na vývoji riešenia a platiť ho tak, že bude spoluvlastníkom počítačového kódu, čo nevylučuje externú spoluprácu na jeho údržbe, vývoji a podpore, avšak nebude predstavovať tzv. vendor lock-in. Verejný obstarávateľ má za to, že obdobné riešenia používajú stavebné firmy pre riadenie vozového parku, správy nákladov a pod. Rovnako riešenie existuje v podobe konkrétneho systému, ktorý v súčasnosti verejný obstarávateľ používa. Účelom PTK je zistiť, a to prostredníctvom vyhlásenia nadlimitného predbežného oznámenia, aké systémy sú na trhu EÚ k dispozícii a čo je a v akej podobe efektívne obstarávať. V súčasnosti, ako bolo uvedené vyššie, máme k dispozícii opis softvéru a popis jeho fungovania, ako vyplýva z Prílohy k Oznámeniu o začatí prípravných trhových konzultácií k plánovanej nadlimitnej zákazke, viď. Príloha č. 1 Opis predmetu zákazky – prvotný návrh zverejnený v Profile verejného obstarávateľa.

Vestník

Predbežné oznámenie

Identifikátor ÚVO: 1361093
1. Základné údaje
  • Organizácia: Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja (ID: 82469)
  • Zákazka: PRÍPRAVNÉ TRHOVÉ KONZULTÁCIE "Prevádzkovo - ekonomický systém správy ciest" (ID: 539116)
  • Typ oznámenia: Predbežné oznámenie a Pravidelné informatívne oznámenie
  • Typ formulára: Plánovanie
  • Identifikátor verzie oznámenia: a72f4cd3-d132-44c8-9263-d055e43652db
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.11
  • Podtyp oznámenia: Predbežné oznámenie – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
  • IČO: 37847783
  • DIČ: 2021777516
  • Adresa
  • Ulica: Bulharská ulica
  • Číslo: 39
  • Mesto: Trnava
  • PSČ: 91701
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: vo@spravaciest.sk
  • Telefónne číslo: +421335531287
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8700
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Predpokladaný dátum uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania (v rámci tohto postupu): 01.10.2025
  • Referenčné číslo: 06264/2025/SÚCTt
  • Názov: PRÍPRAVNÉ TRHOVÉ KONZULTÁCIE "Prevádzkovo - ekonomický systém správy ciest"
  • Opis: Toto je výzva vopred neobmedzenému a neurčenému okruhu subjektov, ktorí podnikajú na relevantnom trhu s dodávkami a/alebo prevádzkovaním softvéru, ktorý sa využíva v oblasti cestárskej správy, správy vozidiel stavebnej činnosti a pod. Softvér rámcovo zabezpečuje správu súvisiaceho palivového hospodárstva, správu pozície príslušenstva a nadstavieb, GPS monitoring (hoci aj cez API a iného poskytovateľa), správu pracovných hodín zamestnancov a pod. Verejný obstarávateľ plánuje vyhlásiť nadlimitný postup verejného obstarávania na zákazku, ktorej predmetom bude zabezpečenie tohto softvéru pre 4-ročné obdobie s opciou, a to v závislosti od výsledku týchto prípravných trhových konzultácií (ďalej aj len „PTK“). Dátum predpokladaného vyhlásenia je cca október 2025 v závislosti od informácií, obdržaných na PTK. Toto je postup v zmysle § 25 zákona o VO. Verejný obstarávateľ uvažuje nad nákupom vyššie uvedeného softvéru vrátane zdrojových a strojových kódov, prípadne nad jeho licencovaním s podporou alebo nad objednaním jeho naprogramovania. Rozhodujúce riešenie bude výsledkom samotných PTK, prípadne jeho viacerých kôl. Obstarávateľská organizácia v zásade plánuje spolupracovať na vývoji riešenia a platiť ho tak, že bude spoluvlastníkom počítačového kódu, čo nevylučuje externú spoluprácu na jeho údržbe, vývoji a podpore, avšak nebude predstavovať tzv. vendor lock-in. Verejný obstarávateľ má za to, že obdobné riešenia používajú stavebné firmy pre riadenie vozového parku, správy nákladov a pod. Rovnako riešenie existuje v podobe konkrétneho systému, ktorý v súčasnosti verejný obstarávateľ používa. Účelom PTK je zistiť, a to prostredníctvom vyhlásenia nadlimitného predbežného oznámenia, aké systémy sú na trhu EÚ k dispozícii a čo je a v akej podobe efektívne obstarávať. V súčasnosti, ako bolo uvedené vyššie, máme k dispozícii opis softvéru a popis jeho fungovania, ako vyplýva z Prílohy k Oznámeniu o začatí prípravných trhových konzultácií k plánovanej nadlimitnej zákazke, viď. Príloha č. 1 Opis predmetu zákazky – prvotný návrh zverejnený v Profile verejného obstarávateľa.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 72200000, 72267000, 72600000, 72222300, 51612000, 48000000, 42961300
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
5. Časti
  • 5.1 Informácia o časti
  • 5.1.1 GR-Part_well
  • Názov: PRÍPRAVNÉ TRHOVÉ KONZULTÁCIE "Prevádzkovo - ekonomický systém správy ciest"
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 06264/2025/SÚCTt
  • Názov: PRÍPRAVNÉ TRHOVÉ KONZULTÁCIE "Prevádzkovo - ekonomický systém správy ciest"
  • Opis: Toto je výzva vopred neobmedzenému a neurčenému okruhu subjektov, ktorí podnikajú na relevantnom trhu s dodávkami a/alebo prevádzkovaním softvéru, ktorý sa využíva v oblasti cestárskej správy, správy vozidiel stavebnej činnosti a pod. Softvér rámcovo zabezpečuje správu súvisiaceho palivového hospodárstva, správu pozície príslušenstva a nadstavieb, GPS monitoring (hoci aj cez API a iného poskytovateľa), správu pracovných hodín zamestnancov a pod. Verejný obstarávateľ plánuje vyhlásiť nadlimitný postup verejného obstarávania na zákazku, ktorej predmetom bude zabezpečenie tohto softvéru pre 4-ročné obdobie s opciou, a to v závislosti od výsledku týchto prípravných trhových konzultácií (ďalej aj len „PTK“). Dátum predpokladaného vyhlásenia je cca október 2025 v závislosti od informácií, obdržaných na PTK. Toto je postup v zmysle § 25 zákona o VO. Verejný obstarávateľ uvažuje nad nákupom vyššie uvedeného softvéru vrátane zdrojových a strojových kódov, prípadne nad jeho licencovaním s podporou alebo nad objednaním jeho naprogramovania. Rozhodujúce riešenie bude výsledkom samotných PTK, prípadne jeho viacerých kôl. Obstarávateľská organizácia v zásade plánuje spolupracovať na vývoji riešenia a platiť ho tak, že bude spoluvlastníkom počítačového kódu, čo nevylučuje externú spoluprácu na jeho údržbe, vývoji a podpore, avšak nebude predstavovať tzv. vendor lock-in. Verejný obstarávateľ má za to, že obdobné riešenia používajú stavebné firmy pre riadenie vozového parku, správy nákladov a pod. Rovnako riešenie existuje v podobe konkrétneho systému, ktorý v súčasnosti verejný obstarávateľ používa. Účelom PTK je zistiť, a to prostredníctvom vyhlásenia nadlimitného predbežného oznámenia, aké systémy sú na trhu EÚ k dispozícii a čo je a v akej podobe efektívne obstarávať. V súčasnosti, ako bolo uvedené vyššie, máme k dispozícii opis softvéru a popis jeho fungovania, ako vyplýva z Prílohy k Oznámeniu o začatí prípravných trhových konzultácií k plánovanej nadlimitnej zákazke, viď. Príloha č. 1 Opis predmetu zákazky – prvotný návrh zverejnený v Profile verejného obstarávateľa.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Klasifikácia pre hlavnú komoditu časti
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 72200000, 72267000, 72600000, 72222300, 51612000, 48000000, 42961300
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Súťažné podklady pre časť
  • Súťažné podklady pre časť
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/539116
  • Označenie dokumentu/zákazky: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/539116
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)