Rekonštrukcia objektu Mestského kultúrneho strediska Snina

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia objektu Mestského kultúrneho strediska Snina
Kód zákazky: PVO/2025/SV
Kód oznámenia: 12211 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Ostatné CPV: 45212300-9
45321000-3
Predpokladaná hodnota: 1 147 836,08 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 15.8.2025 09:00
Vyhlásenie: 25.7.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Snina
Adresa: Strojárska
06901 Snina
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Strojárska Snina 06901 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je komplexná debarierizáciu a zníženie energetickej náročnosti objektu Mestského kultúrneho strediska v okresnom meste Snina. Cieľom je zlepšiť prístupnosť a prevádzkovú efektívnosť budovy.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Snina

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1359399
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Snina (ID: 64900)
  • Zákazka: Rekonštrukcia objektu Mestského kultúrneho strediska Snina (ID: 538211)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: eac7b0bd-614d-4c9b-ba86-10665ccc0fcf
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Snina
  • IČO: 00323560
  • DIČ: 2020794666
  • Adresa
  • Ulica: Strojárska
  • Číslo: 95
  • Mesto: Snina
  • PSČ: 06901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@snina.sk
  • Telefónne číslo: +421907353952
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Snina)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5610
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PVO/2025/SV
  • Názov: Rekonštrukcia objektu Mestského kultúrneho strediska Snina
  • Opis: Predmetom zákazky je komplexná debarierizáciu a zníženie energetickej náročnosti objektu Mestského kultúrneho strediska v okresnom meste Snina. Cieľom je zlepšiť prístupnosť a prevádzkovú efektívnosť budovy.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 147 836.08
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45212300, 45321000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v §32 ods. 1 ZVO. 2) Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa §32 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ nepožaduje predloženie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní od uchádzača, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike, nakoľko je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Uvedená podmienka podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní sa netýka registra trestov pre právnické osoby a registra trestov pre fyzické osoby s obvyklým pobytom mimo územia SR, nakoľko tieto doklady nie je verejný obstarávateľ oprávnený získať z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. 3) Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa §32 ods. 4 a ods. 5 ZVO. 4) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj: a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo b) v súlade s §110 ods. 7 ZVO čestným vyhlásením, alebo c) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie. 5) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov. 6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ vyžaduje podľa § 38 ods. 4 ZVO, aby určité podstatné úlohy vykonal priamo sám uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov, podrobnejšie v súťažných podkladoch.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia objektu Mestského kultúrneho strediska Snina
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PVO/2025/SV
  • Názov : Rekonštrukcia objektu Mestského kultúrneho strediska Snina
  • Opis: Predmetom zákazky je komplexná debarierizáciu a zníženie energetickej náročnosti objektu Mestského kultúrneho strediska v okresnom meste Snina. Cieľom je zlepšiť prístupnosť a prevádzkovú efektívnosť budovy. Debarierizácia zahŕňa kľúčové úpravy pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu. Navrhuje sa vytvorenie špeciálneho WC prispôsobeného potrebám imobilných osôb. Okrem toho sa plánuje montáž šikmej schodiskovej plošiny, ktorá zabezpečí bezproblémový prístup na 2. nadzemné podlažie objektu, čím sa zvýši inkluzívnosť kultúrneho strediska. Zníženie energetickej náročnosti je rozsiahle a má za cieľ výrazne optimalizovať spotrebu energie. Tento aspekt spočíva v niekoľkých kľúčových opatreniach: • Zateplenie obvodového plášťa budovy; • Výmena otvorových konštrukcií – nebude predmetom tejto zákazky; • Zateplenie strešnej konštrukcie; • Vyregulovanie vykurovacej sústavy. Environmentálny aspekt je súčasťou predmetu zákazky v podobe zelenej vegetačnej strechy a retenčnej nádrže na dažďovú vodu. V zmysle § 38 ods. 4 ZVO verejný obstarávateľ požaduje, aby určité podstatné úlohy vykonal priamo sám uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov, podrobnejšie v súťažných podkladoch. Rozsah prác je presne stanovený výkazom výmer a projektovou dokumentáciou, ktoré sú pre uchádzača záväzné a ktoré tvoria prílohy k súťažným podkladom.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 147 836.08
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45212300, 45321000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Zmierňovanie klimatických zmien
  • Podporované sociálne hľadisko: Prístupnosť pre všetkých
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Zníženie energetickej náročnosti budovy a zelená vegetačná strecha a retenčná nádrž na dažďovú vodu.
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Debariérizácia objektu.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 7
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Opis elektronickej aukcie: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 54 prostredníctvom el. systému IS EVO. Ak by sa aukcie zúčastnil len jeden uchádzač, verejný obstarávateľ uplatní § 54 ods. 15 ZVO.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ v zmysle § 108 ods. 7 v nadväznosti na § 46 ZVO požaduje od uchádzačov zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpekou, podrobnejšie v súťažných podkladoch. Viazanosti ponúk, v súlade s funkcionalitou nástroja „e-forms“, je možné nastaviť len ako hodnotu, ktorá predstavuje trvanie v dňoch, týždňoch resp. v mesiacoch. Tieto nastavenia vychádzajú z možností, ktoré boli špecifikované Publikačným úradom EÚ. Do formulárov je môžeme zadať len tie hodnoty, ktoré akceptuje Publikačný úrad EÚ. Z toho dôvodu verejný obstarávateľ nastavil lehotu viazanosti ponúk na 9 mesiacov, počítanú od prvotne nastavenej lehoty na predkladanie ponúk 15.08.2025. V súlade s týmto nastavením určuje lehotu viazanosti ponúk na/do 14.05.2026.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods.1 písm. c) ZVO: Uchádzač preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom bonitného modelu slúžiaceho na posúdenie finančného zdravia podniku indexu N05.
  • Opis podmienky účasti: INDEX N05 sa stanovuje porovnaním ekonomických ukazovateľov zo súvahy a výkazu ziskov a strát pri právnických osobách a z výkazu majetku a záväzkov a výkazu príjmov a výdavkov pri fyzických osobách podnikateľoch. Výpočet pre právnické osoby (PO): S = súvaha VZaS = výkaz ziskov a strát Y1 - Aktíva/Cudzie zdroje - vyjadruje koľkokrát sú aktíva vyššie ako cudzie zdroje=Aktíva/Cudzie zdroje=(r.1 S)/(r. 1 S r.80 S) Y2 - EBIT/Nákladové úroky - vyjadruje koľkokrát je EBIT vyššie ako Nákladové úroky=EBIT/Nákladové úroky=(r.49 VZaS+r.57 VZaS+r.61 VZaS)/r.49 VZaS Y3 - Podiel EBIT k aktívam - predstavuje percentuálne vyjadrenie zisku pred zdanením a úrokmi, kt. spoločnosť vygenerovala z jedného Eura aktív = EBIT/Aktíva = (r.49 VZaS + r.57 VZaS + r.61 VZaS)/(r.1 S) Y4 - Pomer výnosov k aktívam - vyjadruje, koľko Eur výnosov spoločnosť vygeneruje z jedného Eura aktív=Celk. výnosy/Aktíva = (r.3 VZaS+r.4 VZaS+r.5 VZaS+r.8 VZaS+r.46 VZaS)/(r.1 S) Y5 - Podiel obežných aktív ku krátkodobému dlhu - vyjadruje koľkokrát sú obežné aktíva vyššie ako krátkodobý dlh =Obežné aktíva/Krátkodobý dlh=(r.33 S)/(r.122 S+r.139 S) Vzorec pre výpočet INDEX N05 pre PO: INDEX N05 = 0,13*Y1+0,04*Y2+3,97*Y3+0,21*Y4+0,09*Y5 INDEX N05 = 0,13*Aktíva/(Cudzie zdroje)+0,04 EBIT/(Nákladové úroky)+3,97*EBIT/Aktíva+0,21*Výnosy/Aktíva+ 0,09*(Obežné aktíva)/(Krátkodobý dlh). Výpočet pre fyzické osoby podnikateľov (FO): VMaZ=výkaz majetku a záväzkov VPaV=výkaz príjmov a výdavkov Y1 - Aktíva/ Cudzie zdroje - vyjadruje koľkokrát sú aktíva vyššie ako cudzie zdroje=Aktíva/Cudzie zdroje=(r. 15 VMaZ, ide o majetok celkom)/(r.20 VMaZ teda záväzky celkom ) Y2 - EBIT/Nákladové úroky - vyjadruje koľkokrát je EBIT vyššie ako Nákladové úroky=EBIT/ Nákladové úroky=(z r. 10 VPaV nákladové úroky účtované na ostatné výdavky+daň z príjmov nie je evidovaná vo výkazoch, ale z daňového priznania sa dá vyčítať a to riadok daňovej povinnosti z Daňového priznania+r.12 VPaV teda rozdiel príjmov a výdavkov ) / z r.10 VPaV nákladové úroky účtované na ostatné výdavky. Y3 - Podiel EBIT k aktívam - predstavuje percentuálne vyjadrenie zisku pred zdanením a úrokmi, kt. spoločnosť vygenerovala z jedného Eura aktív=EBIT/Aktíva=(z r. 10 VPaV nákladové úroky účtované na ostatné výdavky+daň z príjmov nie je evidovaná vo výkazoch, ale z daň. priznania sa dá vyčítať a to riadok daň. povinnosti z daň. priznania)/(r.15 VMaZ, ide o majetok celkom). Y4 - Pomer výnosov k aktívam - vyjadruje, koľko Eur výnosov spoločnosť vygeneruje z jedného Eura aktív = Celk. výnosy/Aktíva=(r.04 VPaV teda príjmy celkom)/(r.15 VMaZ, ide o majetok celkom). Y5 - Podiel obežných aktív ku krátkodobému dlhu - vyjadruje koľkokrát sú obežné aktíva vyššie ako krátkodobý dlh = Obežné aktíva/Krátkodobý dlh=(r.04 VMaZ teda zásoby+r.08 VMaZ pohľadávky všetky+r.09 VMaZ teda fin. majetok)/(z r.17 VMaZ krátkodobé záväzky splatné do 1 roka+z r. 18 bežné bank. úvery, teda kontokorent. úvery, povolené prečerpania, alebo časti úverov splatné do 1 roka). Vzorec pre výpočet INDEX 05 pre FO: INDEX N05=0,13*Y1+0,04*Y2+3,97*Y3+0,21*Y4+0,09*Y5 INDEX N05=0,13*Aktíva/(Cudzie zdroje)+0,04*EBIT/(Nákladové úroky)+3,97*EBIT/Aktíva+0,21*Výnosy/Aktíva+ 0,09*(Obežné aktíva)/(Krátkodobý dlh). Stanovené rozpätia hodnôt (všeobecné ek. analýzy): >1,6 prosperujúca spoločnosť ?0,9 a ? 1,6 stredné rozhranie <0,9 neprosperujúca spoločnosť. Výsledný priemerný ukazovateľ INDEXu N05 za posledné 3 hosp. roky nesmie byť nižší ako 0,9. Uchádzač nemôže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác ... atď.
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže skúsenosti s realizáciou stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (stavebné práce uskutočňované na pozemných stavbách: novostavby, rekonštrukcie, obnovy, prestavby) v minimálnej kumulatívnej hodnote 1,1 mil. EUR bez DPH. Požaduje sa aj minimálna hodnota jednej referenčnej stavebnej práce 600 tis. EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ uzná len tie časti referenčných stavebných prác, ktoré boli poskytnuté v rozhodnom období (za predchádzajúcich 5 rokov), ak by išlo o zhotovenie stavebných prác, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo stanoveného rozhodného obdobia. Uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem prác (v EUR bez DPH) bol poskytnutý v rozhodnom období. tzn., že verejný obstarávateľ nebude uznávať rozsah prác, ktoré boli vykonané mimo rozhodného obdobia. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť informácie a pravdivosť poskytnutých informácií a údajov. Do objemu realizovaných stavebných prác v rámci referenčného obdobia možno započítať iba práce na úspešne dokončených zákazkách, resp. samostatne funkčných parciálnych celkoch zákaziek, spĺňajúcich vyššie uvedené požiadavky s prevzatím diela objednávateľom/investorom. V prípade, ak budú doklady podľa tohto bodu oznámenia predložené v inej mene, musia byť prepočítané kurzom inej meny k EUR, ktorý bol zverejnený ECB (Európska centrálna banka) v deň zverejnenia tejto Výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzač nemôže na preukázanie tejto technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) - opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality.
  • Opis podmienky účasti: 1.Platnú licenciu na zhotovenie tepelnoizolačných kontaktných systémov podľa STN 732901 vydanej príslušným akreditovaným inšpekčným orgánom alebo iného ekvivalentu dokladu, ktorý preukáže pri zatepľovaní obvodového plášťa objektu, a ktorým preukáže spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentami tepelnoizolačného systému, garantuje projektované parametre s životnosť zateplenia; Licenciu uchádzač predloží vrátane prílohy – podmienok platnosti a zoznamu komponentov tepelnoizolačného systému. 2. Platnú správu z inšp.kvality vykonávaných prác pri zhotovovaní tepelnoizolačných kontaktných sys., kt. sú predmetom obstar., pričom ak bude obsahovať vyjadrenie inšpek.org.o nevyhovení požiadavkám na udelenie lic., návrh na zruš. alebo dočasné pozastavenie platnosti lic., bude sa to posudzovať ako nesplnenie podm. účasti. 3. Certifikát systému riadenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP), ktorým potvrdzuje splnenie požiadaviek na systém riadenia BOZP min. podľa štandardov ISO 45001 vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky, vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ. Uchádzač nemôže na preukázanie vyššie uvedených podmienok (1-3) technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
  • Opis podmienky účasti: Požadovaní odborníci a dôkazové prostriedky: 1. Stavbyvedúci – Pozemné stavby: Požiadavka: Minimálne 1 osoba s odbornou spôsobilosťou na výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním: Pozemné stavby. Musí mať osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Z.z. , ktorá realizovala aspoň 1. zákazku vo funkcii stavbyvedúceho v minimálnej hodnote 600 000 EUR bez DPH. Dôkazové prostriedky: - Štruktúrované informácie (môže byť aj životopis) obsahujúce údaje o vzdelaní a odbornej praxi vo funkcii stavbyvedúceho, viažucej sa k podmienke účasti. - Kontaktné údaje na osoby, ktoré vedia potvrdiť účasť na zrealizovaných zákazkách vo funkcii stavbyvedúceho. - Doklad preukazujúci odbornú spôsobilosť (osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad vydaný v rámci EÚ). - Čestné vyhlásenie o dispozícii osoby počas realizácie stavby, resp. že bude vykonávať danú funkciu na predmetnej stavbe. 2. Osoba zodpovedná za bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci (BOZP) Požiadavka: Minimálne 1 osoba s odbornou zodpovednosťou z BOZP. Dôkazové prostriedky: doklad o odbornej kvalifikácii na BOZP v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP v platnom znení alebo adekvátny ekvivalent. 3. Osoby preškolená na zhotovovanie a montáž kontaktného zatepľovacieho systému: Požiadavka: Minimálne 4 osoby preškolené na zhotovovanie a montáž kontaktného zatepľovacieho systému, od ktorého uchádzač predkladá platnú licenciu na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov v zmysle STN 73 2901. Dôkazové prostriedky: Doklady o zaškolení a čestné vyhlásenie uchádzača, že osoby sú aktuálne v pracovnom pomere s uchádzačom v čase predkladania ponuky.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. i) ZVO - ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o priemernom ročnom počte zamestnancov a počte riadiacich zamestanancov za predchádzajúce tri roky.
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie s údajmi za predchádzajúce tri roky o priemernom ročnom počte zamestnancov a počte riadiacich zamestnancov. Obstarávajúci si vyhradzuje právo overiť údaje uvedené vo vyhlásení.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. l) ZVO - uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke uvedie podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, v číselnej forme vo finančnom a tiež v percentuálnom vyjadrení (podľa Prílohy k súťažným podkladom).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. h) – v nadväznosti na § 36 uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS v oblasti predmetu zákazky (pozemné stavby), prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Upozornenie: Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001, a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia. To znamená, že verejný obstarávateľ bude považovať certifikát podľa normy ISO 14001 za ekvivalentný k certifikátu EMAS vtedy, ak k certifikátu podľa normy ISO 14001 pripojí dôkazy o tom, že všetky požiadavky schémy EMAS nad rámec certifikácie podľa normy 14001 má implementované vo svojej organizácii, a tieto pri svojej činnosti uplatňuje, aj keď o tom nemá vydaný certifikát EMAS. V prípade, že požadovaný certifikát alebo ekvivalentný doklad v čase predloženia ponuky stratí platnosť a certifikačná autorita vydávajúca príslušný certifikát alebo orgán vydávajúci ekvivalentné doklady ich platnosť predlžuje automaticky, do x mesiacov od ukončenia príp. objektívnych okolností (napr. do mesiaca až troch v nadväznosti na typ certifikačnej autority alebo orgánu vydávajúceho ekvivalentné doklady), je uchádzač vo svojej ponuke povinný predložiť dôkaz o „automatickom predĺžení požadovaného certifikátu alebo ekvivalentného dokladu spolu s požadovaným certifikátom alebo ekvivalentným dokladom". Uchádzač nemôže na preukázanie tejto technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena diela s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 15.08.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 9
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 15.08.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:15
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO disponuje funkcionalitou, pri ktorej sa po otvorení ponúk automaticky vygeneruje zápisnica. Zápisnica z otvárania ponúk sa z dôvodu použitia elektronickej aukcie neodosiela.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov v zmysle § 108 ods.7 ZVO, pre zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpeku vo výške: 30 000,- EUR. Podrobné podmienky na jej zloženie sú uvedené v bode 17 súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538211
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538211
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO