Dom seniorov v Novom Tekove

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Dom seniorov v Novom Tekove
Kód zákazky: 01/2025/PLZ
Kód oznámenia: 12093 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45215212-6
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 13.8.2025 09:00
Vyhlásenie: 24.7.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Nový Tekov
Adresa: Nový Tekov
93533 Nový Tekov
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Nový Tekov Nový Tekov 93533 Slovensko Miesto dodania predmetu zákazky: Obec Nový Tekov, Nový Tekov 226, 93533 Nový Tekov, resp. parc. č. 51; 52; 53; 54/1; 54/2; 54/3; 55; 56; 57; 58; 59/1; 59/2; 71/5; 71/9; 71/10; 187/1, k.ú. Marušová.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vybudovanie domu seniorov v obci Nový Tekov. Budova bude jednopodlažná a bude pozostávať z ôsmich bytových jednotiek, každá so samostatným vstupom, a jednej bázy so spoločenským priestorom. K domu sa plánuje vystavať komunikácia, chodník a 10 parkovacích miest, vrátane jedného státia pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Nový Tekov

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1360908
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Nový Tekov (ID: 34789)
  • Zákazka: Dom seniorov v Novom Tekove (ID: 539005)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 5f7b07ba-c8ed-4242-9648-47f5706f1786
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Nový Tekov
  • IČO: 00307319
  • DIČ: 2021218716
  • Adresa
  • Ulica: Nový Tekov
  • Číslo: 226
  • Mesto: Nový Tekov
  • PSČ: 93533
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: bohuslav.chudik@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421905866712
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Nový Tekov)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4339
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 01/2025/PLZ
  • Názov: Dom seniorov v Novom Tekove
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie domu seniorov v obci Nový Tekov. Budova bude jednopodlažná a bude pozostávať z ôsmich bytových jednotiek, každá so samostatným vstupom, a jednej bázy so spoločenským priestorom. K domu sa plánuje vystavať komunikácia, chodník a 10 parkovacích miest, vrátane jedného státia pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na domovoch dôchodcov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Nový Tekov
  • PSČ: 93533
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto dodania predmetu zákazky: Obec Nový Tekov, Nový Tekov 226, 93533 Nový Tekov, resp. parc. č. 51; 52; 53; 54/1; 54/2; 54/3; 55; 56; 57; 58; 59/1; 59/2; 71/5; 71/9; 71/10; 187/1, k.ú. Marušová.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: UPOZORNENIE: Predmetná zákazka je vyhradená pre hospodárske subjekty s osobitným postavením podľa § 36a, ods. 1 ZVO v súlade s aplikáciou sociálneho hľadiska vo verejnom obstarávaní. Ak v súťaži vyhradenej pre hospodárske subjekty s osobitným postavením, predloží ponuku uchádzač, ktorý nemá takéto postavenie, postupuje verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, a teda vylúči takéhoto uchádzača z verejného obstarávania pre nesplnenie podmienky účasti. Vyhradenie práva účasti pre hospodárske subjekty s osobitným postavením je možné považovať za špeciálnu podmienku účasti (podmienku sui generis podľa výkladového stanoviska úradu č. 7/2016 z 19. 04. 2016).
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Dom seniorov v Novom Tekove
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 1/2025/PLZ
  • Názov : Dom seniorov v Novom Tekove
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie domu seniorov v obci Nový Tekov. Budova bude jednopodlažná a bude pozostávať z ôsmich bytových jednotiek, každá so samostatným vstupom, a jednej bázy so spoločenským priestorom. K domu sa plánuje vystavať komunikácia, chodník a 10 parkovacích miest, vrátane jedného státia pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu. Riešené územie sa nachádza v intraviláne obce na pozemku, ktorý v súčasnosti nie je zastavaný. Pozemok je rovinatý až mierne svahovitý. Orientácia všetkých vstupov do objektu je z prístupového pojazdného chodníka na severnej strane. Každý z bytov má samostatný bezbariérový vstup z exteriéru. Na východnom priečelí domu sa nachádzajú spoločenské priestory a báza so samostatným vstupom. V tejto časti je navrhnutá aj jedna z dvoch centrálnych kotolní a hygienické priestory. Na západnom priečelí je navrhnutá druhá kotolňa so skladom. V strednej časti dispozície je osem dvojizbových bytov. Každý byt obsahuje zádverie, chodbu, hygienickú miestnosť, spálňu a dennú časť s kuchyňou, jedálňou a obývacou izbou. Izby sú orientované na juh, pričom z dennej časti je možnosť výstupu na terasu na juhu a zo severu je tiež presvetlená pri kuchynskej linke. Prízemné riešenie objektu prispieva k jednoduchej prístupnosti z úrovne terénu. Riešenie zohľadňuje princípy univerzálneho navrhovania, všetky priestory pre klientov aj zamestnancov sú vhodné na užívanie všetkých potenciálnych cieľových skupín, sú dimenzované na pohyb osôb na vozíku. Voľné dispozičné riešenie dennej zóny umožňuje priestorovú adaptabilitu rovnako ako jednolôžkové izby s možnosťou vzájomného prepojenia. Cenová ponuka musí obsahovať všetky náklady spojené s vykonaním diela, ako dopravu a skladovanie všetkých materiálov, stavebných hmôt a dielcov, výrobkov, strojov a zariadení a ich presun zo skladu na stavenisko, ako aj stavebný prúd, stavebná voda, organizácia dopravy, dočasné dopravné značenie prípadné zabratie verejných priestorov a poplatky s tým spojené, odvoz stavebného materiálu a ďalšie s tým spojené činnosti . Pred zahájením stavebných prác je nutné vytýčiť jestvujúce inžinierske siete a vyznačiť ich trasy. Za zabezpečenie vytýčenia všetkých inžinierskych sietí zodpovedá zhotoviteľ stavby - generálny dodávateľ. Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené zariadenia určené. Pri produktoch, príslušenstvách konkrétnej značky, môže uchádzač predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. Za estetickú ekvivalenciu sa považuje pohľadová ekvivalencia diela/zariadenia/materiálu/výrobku vrátane farebnosti a textúry, dizajnu/tvaru počas celej doby jeho životnosti. Pohľadová ekvivalencia sa posudzuje z hľadiska finálneho osadenia výrobku na miesto jeho určenia, z pohľadu pozorovateľa a používateľa pri prirodzenom osvetlení ako aj pri umelom osvetlení. Funkčnú ekvivalentnosť jednotlivých komponentov diela uchádzač preukáže výsledkami certifikovaných meraní a platnými certifikátmi. Presné množstvo a rozsah zákazky vyplýva z projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na domovoch dôchodcov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Predmetná zákazka je vyhradená pre hospodárske subjekty s osobitným postavením podľa § 36a, ods. 1 ZVO v súlade s aplikáciou sociálneho hľadiska vo verejnom obstarávaní. Ak v súťaži vyhradenej pre hospodárske subjekty s osobitným postavením, predloží ponuku uchádzač, ktorý nemá takéto postavenie, postupuje verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, a teda vylúči takéhoto uchádzača z verejného obstarávania pre nesplnenie podmienky účasti. Vyhradenie práva účasti pre hospodárske subjekty s osobitným postavením je možné považovať za špeciálnu podmienku účasti (podmienku sui generis podľa výkladového stanoviska úradu č. 7/2016 z 19. 04. 2016).
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Nový Tekov
  • PSČ: 93533
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto dodania predmetu zákazky: Obec Nový Tekov, Nový Tekov 226, 93533 Nový Tekov, resp. parc. č. 51; 52; 53; 54/1; 54/2; 54/3; 55; 56; 57; 58; 59/1; 59/2; 71/5; 71/9; 71/10; 187/1, k.ú. Marušová.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 33 (Ekonomické a finančné postavenie) ZVO musí uchádzač nasledovne preukázať: a) § 33 ods. 1 písm. d) = prehľadom o celkovom obrate najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti v sume minimálne 2 500 000,00 EUR za posudzované obdobie Pokiaľ podnikateľské subjekty (uchádzači) majú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok (sú verejne prístupné na www.registeruz.sk v elektronickej podobe), verejný obstarávateľ si požadované dokumenty môže preveriť, stiahnuť alebo vytlačiť sám, t.j. nie je potrebné, aby ich uchádzač predložil a ak ich predloží nevyžaduje sa, aby boli potvrdené miestne príslušným správcom dane alebo audítorom. Pokiaľ podnikateľské subjekty (uchádzači) nemajú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok (nie sú verejne prístupné na www.registeruz.sk v elektronickej podobe), v ponuke predkladajú originály alebo úradne overené kópie požadovaných dokladov. Pokiaľ uchádzači nemajú svoje účtovné závierky uložené vo verejnej časti registra účtovných závierok preukážu prehľad o celkovom obrate predložením Výkazu ziskov a strát (účtovná jednotka účtujúca v systéme podvojného účtovníctva) alebo Výkazom o príjmoch a výdavkoch (účtovná jednotka účtujúca v systéme jednoduchého účtovníctva), resp. ekvivalentným dokumentom za posudzované obdobie. Výkazy ziskov a strát alebo Výkazy o príjmoch a výdavkoch musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie potvrdené príslušným správcom dane (ak je hodnota vyjadrená v inej mene, prepočítava sa hodnota na EUR kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania). Od zahraničného uchádzača sa tiež vyžaduje overenie uvedených dokladov miestne príslušným správcom dane.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 34 (Technická alebo odborná spôsobilosť) ZVO musí uchádzač preukázať: a) § 34, ods. 1, písm. h) v nadväznosti na § 35 = uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému manažérstva kvality zodpovedajúceho EN ISO 9001:2015 alebo ekvivalent pokrývajúci rozsah predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem manažérstva kvality. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení manažérstva kvality, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérstva kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 zákona verejnom obstarávaní b) § 34, ods. 1, písm. h) v nadväznosti na § 35 = uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému manažmentu proti korupcii EN ISO 37001:2016 alebo ekvivalent pokrývajúci rozsah predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem systému manažmentu proti korupcii. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému manažmentu proti korupcii, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie systému manažmentu proti korupcii podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 zákona verejnom obstarávaní c) § 34, ods. 1, písm. h) v nadväznosti na § 35 = uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému manažmentu bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci EN ISO 45001:2018 alebo ekvivalent pokrývajúci rozsah predmetu zákazky, ktorým potvrdí splnenie noriem systému manažmentu bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému manažmentu bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie systému manažmentu bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 zákona verejnom obstarávaní
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa budú vyhodnocovať podľa § 44 ZVO - na základe najnižšej ceny. Verejný obstarávateľ stanovil 1 kritérium na vyhodnotenie ponúk: a) „Najnižšia cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH“ Uchádzač vo svojej ponuke predloží vyplnený návrh na plnenie kritérií podľa prílohy č. 1 tejto výzvy. Podkladom pre vyplnenie je príloha č. 5: Podrobný položkový rozpočet diela - výkaz výmer. Pravidlá pre uplatnenie a spôsob vyhodnotenia kritéria sú nasledujúce: a) Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke predloží najnižšiu cenu za celý predmet zákazky v EUR s DPH za danú časť. b) Ako druhý v poradí sa umiestni uchádzač, ktorý vo svojej ponuke predloží druhú najnižšiu cenu za predmet zákazky v EUR s DPH za danú časť. c) Poradie sa uplatní úmerne na ďalších uchádzačov. Na základe predložených kritérií na vyhodnotenie ponúk budú ponuky zoradené vzostupne (predbežné poradie) a vyhodnocovať sa bude ponuka uchádzača na prvom mieste v poradí. V prípade rovnosti predložených cenových ponúk za predmet zákazky budú vyzvaní cez IS EVO tí uchádzači, ktorí predložili najnižšie cenové ponuky, aby ich v lehote nie kratšej ako jeden pracovný deň upravili smerom nadol, prípadne potvrdili ich aktuálnu výšku, cez funkcionalitu „ponuka“. Úspešným sa stane uchádzač s najnižšou cenovou ponukou po uplynutí danej lehoty. Navrhnuté ceny za predmet zákazky sa predkladajú v EUR podľa kapitoly C - Spôsob určenia ceny týchto súťažných podkladov.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Účasť je vyhradená pre chránené pracoviská a hospodárske subjekty, ktoré sa zameriavajú na sociálne a profesionálne začlenenie osôb so zdravotným postihnutím alebo znevýhodnených osôb
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Áno
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Zatiaľ nie je známa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 13.08.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 13.08.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:15
  • Miesto otvárania ponúk: Otváraním elektronických ponúk sa rozumie ich „on-line sprístupnenie“ v IS EVO komisiou na vyhodnotenie ponúk verejného obstarávateľa (ďalej len „komisia“) všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky. Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/, záložka totožná ako pri predkladaní ponúk.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/539005
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.isepvo.sk/