1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Časť č. 1: „Modernizácia jedálne a kuchyne“
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 04/2025
- Názov : Časť č. 1: „Modernizácia jedálne a kuchyne“
- Opis: Projekt navrhuje jednopodlažnú prístavbu jedálne so zvýšením kapacity o 72 miest. Jedáleň je navrhnutá ako jednopodlažný monolitický skelet s prevetrávanou fasádou a plochou strechou. Bude vykurovaná podlahovým vykurovaním tepelným čerpadlom a vetraná nútene vzduchotechnickou jednotkou. Súčasťou prístavby bude kancelária vedúcej školskej jedálne a jedáleň bude mať priamy východ do exteriéru. V jestvujúcej jedálni bude zrekonštruovaná podlaha, bude požiarne oddelená od ostatnej časti školy a bude doplnená vzduchotechnika. Komplexná rekonštrukcia je navrhnutá v kuchyni a v skladových priestoroch kuchyne v suteréne objektu, kde budú kompletne vymenené inštalácie vody kanalizácie, elektroinštalácie a vzduchotechniky, zmodernizované povrchy podláh, doplnené a vymenené nevyhovujúce gastro zariadenia (nie sú predmetom zákazky), kuchynský výťah a doplnená rampa pre príjem tovaru. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy o dielo), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 848 808.90
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe jedální
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 45214210, 45321000, 45331100, 45421100, 45310000, 45261000, 45231300, 45313000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prispôsobenie sa zmene klímy
- Podporované sociálne hľadisko: Prístupnosť pre všetkých
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Environmentálny aspektom je podmienka účasti v časti A.2 SP, bod 2.3. a zároveň samotný predmet zákazky v podobe realizácie extenzívnej zelenej strechy na prístavbe jedálne časti a jej odvodnenie pomocou vsakovacích blokov.
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: Vo verejnom obstarávaní sa uplatňuje aj sociálny aspekt v podobe výsledného predmetu zákazy, nakoľko prispeje k desegregácii v podobe prístupu diela pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Mesto: Pezinok
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: parc. č. C-KN 773/1 (LV 4234), C-KN 773/4 (LV 4234), kú Pezinok, Okres: Pezinok, kraj: Bratislavský
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 120
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Predmet zákazky sa bude financovať z prostriedkov Programu „Slovensko“, fond: Európsky fond regionálneho rozvoja („EFRR“) v rámci výzvy č. PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR: „Výzva na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok na podporu rozvoja regionálneho školstva“ (ďalej len „výzva“) vyhlásenej riadiacim orgánom - Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR (ďalej ako „Poskytovateľ“ alebo „RO“) a prípadne vlastných zdrojov verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku (v prípade schválenia uvedených fin. prostriedkov na základe podanej žiadosti verejného obstarávateľa v rámci horeuvedenej výzvy).
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 2.1: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
- Opis podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa tohto bodu 2.1 verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou bude vylúčený pre nesplnenie podmienok účasti. Uvedené je v súlade s príručkou k procesu a kontrole verejného obstarávania, programové obdobie 2021 – 2027, verzia 2, dátum vydania: 01.08.2024, časť 2.2.1.3 ods. 2 a v zmysle všeobecného metodického usmernenia UVO č. 06/2024, vydaného dňa: 29.11.2024 Za časť č. 1: „Modernizácia jedálne a kuchyne“: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže realizáciu rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky (výstavba a/alebo prístavba a/alebo rekonštrukcia Pozemných stavieb) za predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, vo finančnom objeme spolu min. 800 000,- EUR bez DPH alebo ekvivalent týchto hodnôt v inej mene, pričom aspoň jedna stavba / referencia za uvedené obdobie 5 rokov k vyhláseniu VO bola výstavba a/alebo prístavba a/alebo rekonštrukcia Občianskej budovy* * Občianske budovy: sú stavbami verejnými a poskytujú služby obyvateľom obcí, sídlisk a miest. Deliť sa môžu z niekoľkých aspektov, napr. podľa cieľa služieb: - stavby pre výchovu a školstvo - budovy pre obchod a verejné stravovanie - zdravotníctvo - budovy pre vedu a kultúru - budovy pre správu a administratívne budovy - stavby pre telovýchovu, telocvične - stavby pre ubytovanie a rekreáciu Podrobne viď časť A.2 SP
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 2.2 Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO – kľúčoví odborníci:
- Opis podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa tohto bodu 2.2 verejný obstarávateľ umožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre časť č. 1: „Modernizácia jedálne a kuchyne“: Stavbyvedúci pre pozemné stavby – Spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže: predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - súčasná pracovná pozícia, - súčasný zamestnávateľ (z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača) - spôsobilosť /kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky - prax / praktické skúsenosti Prax preukáže nasledovne: minimálne 3 roky (36 mesiacov) odbornej praxe v pozícii stavbyvedúceho na stavbách rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (Pozemné stavby) - uchádzač preukáže prostredníctvom životopisu stavbyvedúceho, z ktorého bude požadovaná prax 3 rokov jasne identifikovateľná (napr. uvedením projektov, roly na projektoch, výška v EUR bez DPH a rozpísané mesiace /roky: od: MM/RR do MMRR), pričom z tejto 3 ročnej praxe preukáže stavbyvedúci praktické skúsenosti v oblasti riadenia stavby v pozícii stavbyvedúceho – min. 1 * Občianskej budovy, ktorá bola v objeme min. 800 000 EUR bez DPH. Na uvedené nie je stanovená podmienka za posledných 5 rokov k vyhláseniu verejného obstarávania, môže preukázať aj za dlhšie obdobie požadovanú 3 ročnú prax (36 mesačná prax) a zároveň spôsobilosť preukáže - Dokladom o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho, t. j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. - odborné zameranie: Pozemné stavby (pre časť 1) , splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. alebo ekv. doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov EÚ na účely voľného poskytovania služieb v SR a štátov mimo územia SR. Uchádzač predloží scan osvedčenia SKSI alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI alebo link-odkaz na web. stránku SKSI na profil odborníka napr. v životopise. Alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR. - Čestné vyhlásenie, že stavbyvedúci bude reálne vykonávať služby na predmetnej stavbe počas trvania celého zmluvného vzťahu.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 2.3 Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36 ZVO
- Opis podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa tohto bodu 2.3 verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou bude vylúčený pre nesplnenie podmienok účasti. Uvedené je v súlade s príručkou k procesu a kontrole verejného obstarávania, programové obdobie 2021 – 2027, verzia 2, dátum vydania: 01.08.2024, časť 2.2.1.3 ods. 2 a v zmysle všeobecného metodického usmernenia UVO č. 06/2024, vydaného dňa: 29.11.2024. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač v ponuke predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný nezávislou inštitúciou, v oblasti predmetu zákazky (časť č. 1 premetu zákazky) v zmysle požiadaviek EN ISO 14001, a ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.. Rovnocenným dokladom je aj platný certifikát EMAS. Podrobne viď. časť A.2 SP.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za časť č. 1
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za časť 1
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povolená
- Podmienky plnenia zmluvy: 1. Zhotoviteľ najneskôr v deň odovzdania a prevzatia staveniska predloží oprávnenému zástupcovi objednávateľa doklad o uzatvorení poistenia zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone povolania s poistným krytím v minimálnej výške ceny diela v EUR s DPH počas plnenia predmetu zmluvy až do nadobudnutia právoplatnosti kolaudačného rozhodnutia. 2. Zhotoviteľ sa zaväzuje realizovať dielo v súlade s harmonogramom výstavby (ďalej len „Harmonogram“), ktorý zhotoviteľ predloží objednávateľovi najneskôr pri protokolárnom odovzdaní staveniska zhotoviteľovi.
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 12.08.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 11
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 12.08.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili CP v lehote na predkladanie ponúk - a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automat. odoslanie zápisnice z otvárania ponúk cez IS EPVO) tzn. nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné.
- Miesto otvárania ponúk: Mesto Pezinok - online otváranie
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky pre časť č. 1 sa vyžaduje vo výške: 20 000,- EUR. Viac v bode 14 SP - časť A.1. Lehota viazanosti ponúk je verejným obstarávateľom stanovená do: 30.06.2026
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/538760
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538760
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
5.1.2 Časť
- Názov: Časť č. 2: „Modernizácia športoviska“
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 04/2025
- Názov : Časť č. 2: „Modernizácia športoviska“
- Opis: Na školskom dvore je navrhnutá modernizácia bežeckého oválu a jeho vnútorných športovísk, kde vznikne tartanová bežecká dráha so štyrmi pruhmi, vo vnútri veľké multifunkčné ihrisko, v rámci ktorého budú dve basketbalové ihriská a ihrisko pre hádzanú s povrchom EPDM, samostatné volejbalové ihrisko s EPDM povrchom, ihrisko pre vrh guľou a tartanová dráha pre skok do diaľky. Pozdĺž bežeckej dráhy bude doplnené osvetlenie, chodník a gabiónový oporný múr ako lavička na sedenie. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy o dielo), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 648 419.78
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce súvisiace so stavbami na športoviskách
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 45232130, 45316100
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
- Podporované sociálne hľadisko: Prístupnosť pre všetkých
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Vo verejnom obstarávaní sa uplatňuje environmentálny aspekt (tzv. „zelené“ verejné obstarávanie). Environmentálny aspektom je podmienka účasti v časti A.2 SP, bod 2.3.
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: Vo verejnom obstarávaní sa uplatňuje aj sociálny aspekt v podobe výsledného predmetu zákazy, nakoľko prispeje k desegregácii v podobe prístupu diela pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Mesto: Pezinok
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: parc. č. C-KN 773/1 (LV 4234), parc. č. C-KN 773/10 (LV 4234), parc. č. C-KN 773/12 (LV 4234), Okres: Pezinok, kraj: Bratislavský
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 120
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Predmet zákazky sa bude financovať z prostriedkov Programu „Slovensko“, fond: Európsky fond regionálneho rozvoja („EFRR“) v rámci výzvy č. PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR: „Výzva na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok na podporu rozvoja regionálneho školstva“ (ďalej len „výzva“) vyhlásenej riadiacim orgánom - Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR (ďalej ako „Poskytovateľ“ alebo „RO“) a prípadne vlastných zdrojov verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku (v prípade schválenia uvedených fin. prostriedkov na základe podanej žiadosti verejného obstarávateľa v rámci horeuvedenej výzvy).
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 2.1: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
- Opis podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa tohto bodu 2.1 verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou bude vylúčený pre nesplnenie podmienok účasti. Uvedené je v súlade s príručkou k procesu a kontrole verejného obstarávania, programové obdobie 2021 – 2027, verzia 2, dátum vydania: 01.08.2024, časť 2.2.1.3 ods. 2 a v zmysle všeobecného metodického usmernenia UVO č. 06/2024, vydaného dňa: 29.11.2024 Za Časť č. 2: „Modernizácia športoviska“: Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky za predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, konkrétne uchádzač preukáže: - Realizáciu stavebných prác (stavebné práce na stavbe, rekonštrukcii plôch pre športové ihriská **) v minimálnej hodnote spolu 600 000,- EUR bez DPH za uvedené obdobie 5 rokov (60 mesiacov) ku dňu vyhlásenia VO, pričom aspoň jedna realizácia musela byť s realizáciou plôch športových ihrísk alebo bežeckej dráhy so športovo - atletickým povrchom Guma EPDM/tartan aspoň vo výmere minimálne: 1300 m2 . ** Športové ihriská sú napr. bežecká dráha, multifunkčné ihrisko, basketbal, hádzaná, skok do diaľky, volejbalové ihrisko, vrh guľou a pod . Podrobne viď. časť A.2 SP
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 2.2 Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO– kľúčoví odborníci:
- Opis podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa tohto bodu 2.2 verejný obstarávateľ umožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: pre časť č. 2: „Modernizácia športoviska“: Stavbyvedúci pre Inžinierske stavby – Spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže: predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - súčasná pracovná pozícia, - súčasný zamestnávateľ (z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača) - spôsobilosť /kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky - prax / praktické skúsenosti Prax preukáže nasledovne: minimálne 3 roky (36 mesiacov) odbornej praxe v pozícii stavbyvedúceho na stavbách rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (Inžinierske stavby) - uchádzač preukáže prostredníctvom životopisu stavbyvedúceho, z ktorého bude požadovaná prax 3 rokov jasne identifikovateľná (napr. uvedením projektov, roly na projektoch, výška v EUR bez DPH a rozpísané mesiace /roky: od: MM/RR do MMRR), pričom z tejto 3 ročnej praxe preukáže stavbyvedúci praktické skúsenosti v oblasti riadenia stavby v pozícii stavbyvedúceho na – min. 1 stavby plôch športového ihriska**. Na uvedené nie je stanovená podmienka za posledných 5 rokov k vyhláseniu verejného obstarávania, môže preukázať aj za dlhšie obdobie požadovanú 3 ročnú prax (36 mesačná prax) a zároveň spôsobilosť preukáže - Dokladom o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho, t. j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. - odborné zameranie: Inžinierske stavby (pre časť 2), splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. alebo ekv. doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov EÚ na účely voľného poskytovania služieb v SR a štátov mimo územia SR. Uchádzač predloží scan osvedčenia SKSI alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI alebo link-odkaz na web. stránku SKSI na profil odborníka napr. v životopise. Alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR. - Čestné vyhlásenie, že stavbyvedúci bude reálne vykonávať služby na predmetnej stavbe počas trvania celého zmluvného vzťahu. Podrobne viď. v časti A.2 SP.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 2.3 Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36 ZVO
- Opis podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa tohto bodu 2.3 verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou bude vylúčený pre nesplnenie podmienok účasti. Uvedené je v súlade s príručkou k procesu a kontrole verejného obstarávania, programové obdobie 2021 – 2027, verzia 2, dátum vydania: 01.08.2024, časť 2.2.1.3 ods. 2 a v zmysle všeobecného metodického usmernenia UVO č. 06/2024, vydaného dňa: 29.11.2024 Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač v ponuke predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný nezávislou inštitúciou, v oblasti predmetu zákazky (časť č. 2 predmetu zákazky) v zmysle požiadaviek EN ISO 14001, a ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.. Rovnocenným dokladom je aj platný certifikát EMAS. Podrobne viď. v časti A.2 SP.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za časť č. 2
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za časť č. 2
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povolená
- Podmienky plnenia zmluvy: 1. Zhotoviteľ najneskôr v deň odovzdania a prevzatia staveniska predloží oprávnenému zástupcovi objednávateľa doklad o uzatvorení poistenia zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone povolania s poistným krytím v minimálnej výške ceny diela v EUR s DPH počas plnenia predmetu zmluvy až do nadobudnutia právoplatnosti kolaudačného rozhodnutia. 2. Zhotoviteľ sa zaväzuje realizovať dielo v súlade s harmonogramom výstavby (ďalej len „Harmonogram“), ktorý zhotoviteľ predloží objednávateľovi najneskôr pri protokolárnom odovzdaní staveniska zhotoviteľovi.
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 12.08.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 11
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 12.08.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili CP v lehote na predkladanie ponúk - a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automat. odoslanie zápisnice z otvárania ponúk cez IS EPVO) tzn. nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné.
- Miesto otvárania ponúk: Mesto Pezinok - online otváranie
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky pre časť č. 2 sa vyžaduje vo výške: 18 000,- EUR. Viac v bode 14 SP - časť A.1. Lehota viazanosti ponúk je verejným obstarávateľom stanovená do: 30.06.2026
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/538760
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538760
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO