„Modernizácia športoviska, jedálne a kuchyne ZŠ J. Kupeckého – stavba

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: „Modernizácia športoviska, jedálne a kuchyne ZŠ J. Kupeckého – stavba
Kód zákazky: 04/2025
Kód oznámenia: 12050 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45214000-0
Predpokladaná hodnota: 1 497 228,68 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 12.8.2025 10:00
Vyhlásenie: 23.7.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Pezinok
Adresa: Radničné námestie
90214 Pezinok
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Radničné námestie Pezinok 90214 Slovensko parc. č. C-KN 773/1 (LV 4234), parc. č. C-KN 773/10 (LV 4234), parc. č. C-KN 773/12 (LV 4234), Okres: Pezinok, kraj: Bratislavský
Zdroj:

Popis

Predmetom zadania zákazky je modernizácia športoviska jedálne a kuchyne ZŠ J. Kupeckého v Pezinku. Predmet zákazky je rozdelený na 2 časti: - časť č. 1: „Modernizácia jedálne a kuchyne“ - časť č. 2: „Modernizácia športoviska“ Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy o dielo), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov. Zhotoviteľ pri realizácii diela musí dodržať a splniť technické požiadavky a podmienky uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách a v takom rozsahu a kvalite aby verejný obstarávateľ / objednávateľ splnil podmienky výzvy č. PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR uvedené v prílohe č. 9 tzv. „DNSH“ (https://portal.itms21.sk/vyhlasena-vyzva/?id=3357) (podmienky pre zabezpečenie súladu projektu so zásadou: „nespôsobovať významnú škodu“) – Doplňujúce informácie a dokumenty - Súbory na stiahnutie: PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR_ZMENA č. 6.zip – príloha č. 9.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1360455
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Pezinok (ID: 60674)
  • Zákazka: „Modernizácia športoviska, jedálne a kuchyne ZŠ J. Kupeckého – stavba (ID: 538760)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: db35065a-3d69-4cf5-900b-4a6f3958abe8
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Pezinok
  • IČO: 00305022
  • DIČ: 2020662226
  • Adresa
  • Ulica: Radničné námestie
  • Číslo: 7
  • Mesto: Pezinok
  • PSČ: 90214
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: vl.lipovsky@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421948134667
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ing. Vladimír Lipovský
  • IČO: 43885489
  • DIČ: 1078732292
  • Adresa
  • Ulica: S. H. Vajanského
  • Číslo: 31
  • Mesto: Nové Zámky
  • PSČ: 94002
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: vl.lipovsky@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421948134667
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Pezinok)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4146
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0003 (Ing. Vladimír Lipovský)
  • Typ poskytovateľa služieb: Poskytovateľ obstarávacích služieb
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 04/2025
  • Názov: „Modernizácia športoviska, jedálne a kuchyne ZŠ J. Kupeckého – stavba
  • Opis: Predmetom zadania zákazky je modernizácia športoviska jedálne a kuchyne ZŠ J. Kupeckého v Pezinku. Predmet zákazky je rozdelený na 2 časti: - časť č. 1: „Modernizácia jedálne a kuchyne“ - časť č. 2: „Modernizácia športoviska“ Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy o dielo), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov. Zhotoviteľ pri realizácii diela musí dodržať a splniť technické požiadavky a podmienky uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách a v takom rozsahu a kvalite aby verejný obstarávateľ / objednávateľ splnil podmienky výzvy č. PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR uvedené v prílohe č. 9 tzv. „DNSH“ (https://portal.itms21.sk/vyhlasena-vyzva/?id=3357) (podmienky pre zabezpečenie súladu projektu so zásadou: „nespôsobovať významnú škodu“) – Doplňujúce informácie a dokumenty - Súbory na stiahnutie: PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR_ZMENA č. 6.zip – príloha č. 9.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 497 228.68
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov súvisiacich so vzdelávaním a výskumom
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce súvisiace so stavbami na športoviskách
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Pezinok
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa celého osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u neho existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 a 8 ZVO. V zmysle § 32 ods. 7 novely č. 179/2024 Z. z. zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a doplnení niektorých zákonov podmienku účasti podľa odseku 1 písm. a) musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa odseku 1 písm. a), ak táto osoba má právo za ňu konať, má práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa prvej vety preukazuje uchádzač verejnému obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia - Príloha č. 2b) – Vyhlásenie o konaní oprávnenej osoby za uchádzača v záväzkových vzťahoch alebo vyhlásenie podľa odseku 5, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam osôb podľa prvej vety. Podrobne viď. časť A.2 SP
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 ZVO určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO na portáli www.isepvo.sk. 2. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: Ponuka musí platiť do: 30.06.2026.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 2
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 2
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Časť č. 1: „Modernizácia jedálne a kuchyne“
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 04/2025
  • Názov : Časť č. 1: „Modernizácia jedálne a kuchyne“
  • Opis: Projekt navrhuje jednopodlažnú prístavbu jedálne so zvýšením kapacity o 72 miest. Jedáleň je navrhnutá ako jednopodlažný monolitický skelet s prevetrávanou fasádou a plochou strechou. Bude vykurovaná podlahovým vykurovaním tepelným čerpadlom a vetraná nútene vzduchotechnickou jednotkou. Súčasťou prístavby bude kancelária vedúcej školskej jedálne a jedáleň bude mať priamy východ do exteriéru. V jestvujúcej jedálni bude zrekonštruovaná podlaha, bude požiarne oddelená od ostatnej časti školy a bude doplnená vzduchotechnika. Komplexná rekonštrukcia je navrhnutá v kuchyni a v skladových priestoroch kuchyne v suteréne objektu, kde budú kompletne vymenené inštalácie vody kanalizácie, elektroinštalácie a vzduchotechniky, zmodernizované povrchy podláh, doplnené a vymenené nevyhovujúce gastro zariadenia (nie sú predmetom zákazky), kuchynský výťah a doplnená rampa pre príjem tovaru. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy o dielo), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 848 808.90
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe jedální
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45214210, 45321000, 45331100, 45421100, 45310000, 45261000, 45231300, 45313000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prispôsobenie sa zmene klímy
  • Podporované sociálne hľadisko: Prístupnosť pre všetkých
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Environmentálny aspektom je podmienka účasti v časti A.2 SP, bod 2.3. a zároveň samotný predmet zákazky v podobe realizácie extenzívnej zelenej strechy na prístavbe jedálne časti a jej odvodnenie pomocou vsakovacích blokov.
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Vo verejnom obstarávaní sa uplatňuje aj sociálny aspekt v podobe výsledného predmetu zákazy, nakoľko prispeje k desegregácii v podobe prístupu diela pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Pezinok
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: parc. č. C-KN 773/1 (LV 4234), C-KN 773/4 (LV 4234), kú Pezinok, Okres: Pezinok, kraj: Bratislavský
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 120
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky sa bude financovať z prostriedkov Programu „Slovensko“, fond: Európsky fond regionálneho rozvoja („EFRR“) v rámci výzvy č. PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR: „Výzva na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok na podporu rozvoja regionálneho školstva“ (ďalej len „výzva“) vyhlásenej riadiacim orgánom - Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR (ďalej ako „Poskytovateľ“ alebo „RO“) a prípadne vlastných zdrojov verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku (v prípade schválenia uvedených fin. prostriedkov na základe podanej žiadosti verejného obstarávateľa v rámci horeuvedenej výzvy).
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 2.1: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa tohto bodu 2.1 verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou bude vylúčený pre nesplnenie podmienok účasti. Uvedené je v súlade s príručkou k procesu a kontrole verejného obstarávania, programové obdobie 2021 – 2027, verzia 2, dátum vydania: 01.08.2024, časť 2.2.1.3 ods. 2 a v zmysle všeobecného metodického usmernenia UVO č. 06/2024, vydaného dňa: 29.11.2024 Za časť č. 1: „Modernizácia jedálne a kuchyne“: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže realizáciu rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky (výstavba a/alebo prístavba a/alebo rekonštrukcia Pozemných stavieb) za predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, vo finančnom objeme spolu min. 800 000,- EUR bez DPH alebo ekvivalent týchto hodnôt v inej mene, pričom aspoň jedna stavba / referencia za uvedené obdobie 5 rokov k vyhláseniu VO bola výstavba a/alebo prístavba a/alebo rekonštrukcia Občianskej budovy* * Občianske budovy: sú stavbami verejnými a poskytujú služby obyvateľom obcí, sídlisk a miest. Deliť sa môžu z niekoľkých aspektov, napr. podľa cieľa služieb: - stavby pre výchovu a školstvo - budovy pre obchod a verejné stravovanie - zdravotníctvo - budovy pre vedu a kultúru - budovy pre správu a administratívne budovy - stavby pre telovýchovu, telocvične - stavby pre ubytovanie a rekreáciu Podrobne viď časť A.2 SP
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 2.2 Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO – kľúčoví odborníci:
  • Opis podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa tohto bodu 2.2 verejný obstarávateľ umožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre časť č. 1: „Modernizácia jedálne a kuchyne“: Stavbyvedúci pre pozemné stavby – Spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže: predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - súčasná pracovná pozícia, - súčasný zamestnávateľ (z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača) - spôsobilosť /kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky - prax / praktické skúsenosti Prax preukáže nasledovne: minimálne 3 roky (36 mesiacov) odbornej praxe v pozícii stavbyvedúceho na stavbách rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (Pozemné stavby) - uchádzač preukáže prostredníctvom životopisu stavbyvedúceho, z ktorého bude požadovaná prax 3 rokov jasne identifikovateľná (napr. uvedením projektov, roly na projektoch, výška v EUR bez DPH a rozpísané mesiace /roky: od: MM/RR do MMRR), pričom z tejto 3 ročnej praxe preukáže stavbyvedúci praktické skúsenosti v oblasti riadenia stavby v pozícii stavbyvedúceho – min. 1 * Občianskej budovy, ktorá bola v objeme min. 800 000 EUR bez DPH. Na uvedené nie je stanovená podmienka za posledných 5 rokov k vyhláseniu verejného obstarávania, môže preukázať aj za dlhšie obdobie požadovanú 3 ročnú prax (36 mesačná prax) a zároveň spôsobilosť preukáže - Dokladom o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho, t. j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. - odborné zameranie: Pozemné stavby (pre časť 1) , splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. alebo ekv. doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov EÚ na účely voľného poskytovania služieb v SR a štátov mimo územia SR. Uchádzač predloží scan osvedčenia SKSI alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI alebo link-odkaz na web. stránku SKSI na profil odborníka napr. v životopise. Alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR. - Čestné vyhlásenie, že stavbyvedúci bude reálne vykonávať služby na predmetnej stavbe počas trvania celého zmluvného vzťahu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 2.3 Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa tohto bodu 2.3 verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou bude vylúčený pre nesplnenie podmienok účasti. Uvedené je v súlade s príručkou k procesu a kontrole verejného obstarávania, programové obdobie 2021 – 2027, verzia 2, dátum vydania: 01.08.2024, časť 2.2.1.3 ods. 2 a v zmysle všeobecného metodického usmernenia UVO č. 06/2024, vydaného dňa: 29.11.2024. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač v ponuke predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný nezávislou inštitúciou, v oblasti predmetu zákazky (časť č. 1 premetu zákazky) v zmysle požiadaviek EN ISO 14001, a ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.. Rovnocenným dokladom je aj platný certifikát EMAS. Podrobne viď. časť A.2 SP.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za časť č. 1
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za časť 1
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: 1. Zhotoviteľ najneskôr v deň odovzdania a prevzatia staveniska predloží oprávnenému zástupcovi objednávateľa doklad o uzatvorení poistenia zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone povolania s poistným krytím v minimálnej výške ceny diela v EUR s DPH počas plnenia predmetu zmluvy až do nadobudnutia právoplatnosti kolaudačného rozhodnutia. 2. Zhotoviteľ sa zaväzuje realizovať dielo v súlade s harmonogramom výstavby (ďalej len „Harmonogram“), ktorý zhotoviteľ predloží objednávateľovi najneskôr pri protokolárnom odovzdaní staveniska zhotoviteľovi.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 12.08.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 11
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 12.08.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili CP v lehote na predkladanie ponúk - a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automat. odoslanie zápisnice z otvárania ponúk cez IS EPVO) tzn. nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné.
  • Miesto otvárania ponúk: Mesto Pezinok - online otváranie
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky pre časť č. 1 sa vyžaduje vo výške: 20 000,- EUR. Viac v bode 14 SP - časť A.1. Lehota viazanosti ponúk je verejným obstarávateľom stanovená do: 30.06.2026
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/538760
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538760
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Časť č. 2: „Modernizácia športoviska“
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 04/2025
  • Názov : Časť č. 2: „Modernizácia športoviska“
  • Opis: Na školskom dvore je navrhnutá modernizácia bežeckého oválu a jeho vnútorných športovísk, kde vznikne tartanová bežecká dráha so štyrmi pruhmi, vo vnútri veľké multifunkčné ihrisko, v rámci ktorého budú dve basketbalové ihriská a ihrisko pre hádzanú s povrchom EPDM, samostatné volejbalové ihrisko s EPDM povrchom, ihrisko pre vrh guľou a tartanová dráha pre skok do diaľky. Pozdĺž bežeckej dráhy bude doplnené osvetlenie, chodník a gabiónový oporný múr ako lavička na sedenie. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy o dielo), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 648 419.78
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce súvisiace so stavbami na športoviskách
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45232130, 45316100
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Podporované sociálne hľadisko: Prístupnosť pre všetkých
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Vo verejnom obstarávaní sa uplatňuje environmentálny aspekt (tzv. „zelené“ verejné obstarávanie). Environmentálny aspektom je podmienka účasti v časti A.2 SP, bod 2.3.
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Vo verejnom obstarávaní sa uplatňuje aj sociálny aspekt v podobe výsledného predmetu zákazy, nakoľko prispeje k desegregácii v podobe prístupu diela pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Pezinok
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: parc. č. C-KN 773/1 (LV 4234), parc. č. C-KN 773/10 (LV 4234), parc. č. C-KN 773/12 (LV 4234), Okres: Pezinok, kraj: Bratislavský
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 120
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky sa bude financovať z prostriedkov Programu „Slovensko“, fond: Európsky fond regionálneho rozvoja („EFRR“) v rámci výzvy č. PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR: „Výzva na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok na podporu rozvoja regionálneho školstva“ (ďalej len „výzva“) vyhlásenej riadiacim orgánom - Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR (ďalej ako „Poskytovateľ“ alebo „RO“) a prípadne vlastných zdrojov verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku (v prípade schválenia uvedených fin. prostriedkov na základe podanej žiadosti verejného obstarávateľa v rámci horeuvedenej výzvy).
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 2.1: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa tohto bodu 2.1 verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou bude vylúčený pre nesplnenie podmienok účasti. Uvedené je v súlade s príručkou k procesu a kontrole verejného obstarávania, programové obdobie 2021 – 2027, verzia 2, dátum vydania: 01.08.2024, časť 2.2.1.3 ods. 2 a v zmysle všeobecného metodického usmernenia UVO č. 06/2024, vydaného dňa: 29.11.2024 Za Časť č. 2: „Modernizácia športoviska“: Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač preukáže realizáciu stavebných prác rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky za predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, konkrétne uchádzač preukáže: - Realizáciu stavebných prác (stavebné práce na stavbe, rekonštrukcii plôch pre športové ihriská **) v minimálnej hodnote spolu 600 000,- EUR bez DPH za uvedené obdobie 5 rokov (60 mesiacov) ku dňu vyhlásenia VO, pričom aspoň jedna realizácia musela byť s realizáciou plôch športových ihrísk alebo bežeckej dráhy so športovo - atletickým povrchom Guma EPDM/tartan aspoň vo výmere minimálne: 1300 m2 . ** Športové ihriská sú napr. bežecká dráha, multifunkčné ihrisko, basketbal, hádzaná, skok do diaľky, volejbalové ihrisko, vrh guľou a pod . Podrobne viď. časť A.2 SP
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 2.2 Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO– kľúčoví odborníci:
  • Opis podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa tohto bodu 2.2 verejný obstarávateľ umožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: pre časť č. 2: „Modernizácia športoviska“: Stavbyvedúci pre Inžinierske stavby – Spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčového odborníka uchádzač preukáže: predložením profesijného životopisu, s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - súčasná pracovná pozícia, - súčasný zamestnávateľ (z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača) - spôsobilosť /kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky - prax / praktické skúsenosti Prax preukáže nasledovne: minimálne 3 roky (36 mesiacov) odbornej praxe v pozícii stavbyvedúceho na stavbách rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky (Inžinierske stavby) - uchádzač preukáže prostredníctvom životopisu stavbyvedúceho, z ktorého bude požadovaná prax 3 rokov jasne identifikovateľná (napr. uvedením projektov, roly na projektoch, výška v EUR bez DPH a rozpísané mesiace /roky: od: MM/RR do MMRR), pričom z tejto 3 ročnej praxe preukáže stavbyvedúci praktické skúsenosti v oblasti riadenia stavby v pozícii stavbyvedúceho na – min. 1 stavby plôch športového ihriska**. Na uvedené nie je stanovená podmienka za posledných 5 rokov k vyhláseniu verejného obstarávania, môže preukázať aj za dlhšie obdobie požadovanú 3 ročnú prax (36 mesačná prax) a zároveň spôsobilosť preukáže - Dokladom o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho, t. j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. - odborné zameranie: Inžinierske stavby (pre časť 2), splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. alebo ekv. doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov EÚ na účely voľného poskytovania služieb v SR a štátov mimo územia SR. Uchádzač predloží scan osvedčenia SKSI alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI alebo link-odkaz na web. stránku SKSI na profil odborníka napr. v životopise. Alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR. - Čestné vyhlásenie, že stavbyvedúci bude reálne vykonávať služby na predmetnej stavbe počas trvania celého zmluvného vzťahu. Podrobne viď. v časti A.2 SP.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 2.3 Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. h) v súvislosti s § 36 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa tohto bodu 2.3 verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou bude vylúčený pre nesplnenie podmienok účasti. Uvedené je v súlade s príručkou k procesu a kontrole verejného obstarávania, programové obdobie 2021 – 2027, verzia 2, dátum vydania: 01.08.2024, časť 2.2.1.3 ods. 2 a v zmysle všeobecného metodického usmernenia UVO č. 06/2024, vydaného dňa: 29.11.2024 Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač v ponuke predloží platný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný nezávislou inštitúciou, v oblasti predmetu zákazky (časť č. 2 predmetu zákazky) v zmysle požiadaviek EN ISO 14001, a ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu EÚ v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.. Rovnocenným dokladom je aj platný certifikát EMAS. Podrobne viď. v časti A.2 SP.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v EUR s DPH za časť č. 2
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za časť č. 2
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: 1. Zhotoviteľ najneskôr v deň odovzdania a prevzatia staveniska predloží oprávnenému zástupcovi objednávateľa doklad o uzatvorení poistenia zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone povolania s poistným krytím v minimálnej výške ceny diela v EUR s DPH počas plnenia predmetu zmluvy až do nadobudnutia právoplatnosti kolaudačného rozhodnutia. 2. Zhotoviteľ sa zaväzuje realizovať dielo v súlade s harmonogramom výstavby (ďalej len „Harmonogram“), ktorý zhotoviteľ predloží objednávateľovi najneskôr pri protokolárnom odovzdaní staveniska zhotoviteľovi.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 12.08.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 11
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 12.08.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili CP v lehote na predkladanie ponúk - a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automat. odoslanie zápisnice z otvárania ponúk cez IS EPVO) tzn. nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné.
  • Miesto otvárania ponúk: Mesto Pezinok - online otváranie
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky pre časť č. 2 sa vyžaduje vo výške: 18 000,- EUR. Viac v bode 14 SP - časť A.1. Lehota viazanosti ponúk je verejným obstarávateľom stanovená do: 30.06.2026
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/538760
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538760
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO