Komplexná rekonštrukcia budov a revitalizácia areálu CSS Dúbrava

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Komplexná rekonštrukcia budov a revitalizácia areálu CSS Dúbrava
Kód zákazky: CSS_Dubrava-2025-1834-PLZv-SP-KR
Kód oznámenia: 12059 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 4 419 486,05 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.8.2025 09:00
Vyhlásenie: 23.7.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa:
06773 Dúbrava
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Dúbrava 06773 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je komplexná rekonštrukcia budov a revitalizácia areálu CSS Dúbrava. Riešený areál sa nachádza na parcelách č. 24-26, 27/2-27/5, 27/7, 28, 29/1-29/3, 29/3, 30, 33/6, 34/1, 34/6-34/8, 547/2, 547/26, 571/4, k.ú. Dúbrava , kraj Prešovský, v intraviláne obce Dúbrava. Hlavný vstup do areálu je z juhovýchodnej strany, prístup do areálu je z hlavnej cesty č. 566 Tibava – Ubľa. Územie areálu je mierne svahovité, zastavané z časti jestvujúcimi objektami, chodníkmi a prístupovou cestou do areálu. Zbytok pozemku je nezastavaný, zatrávnený s výsadbou prevažne stromovej zelene. Pozemok je oplotený betónovým a oceľovým oplotením. Pripravovaná investičná akcia predstavuje komplexnú rekonštrukciu budov a revitalizáciu areálu. Realizáciou zámeru a jeho výtvarného riešenia sa objekty zhodnotia aj po vizuálnej stránke. Predmetom návrhu je zateplenie fasád, zateplenie soklov, výmena okien, výmena dverí, sanácie niektorých objektov, výmena strešnej krytiny a klampiarskych výrobkov, sanácia strešnej krytiny a klampiarskych výrobkov, zateplenie stropu a stien do nevykurovaného priestoru, doplnenie nového vykurovacieho systému a vodozádržných zariadení. Dispozičné riešenie sa týmto investičným zámerom v niektorých objektoch zmení vytvorením nových miestností, doplnením nových stropných dosiek a vybúraním a doplnením nových deliacich priečok a nosných stien. Dôjde k vytvoreniu nových exteriérových schodísk (únikové oceľové schodisko) a osadeniu sklenených markíz nad vstupy. Existujúce objekty využívajú priestory pre ubytovanie, spoločenské priestory, administratívu, stravovanie, údržbu, sklady, zdravotnú starostlivosť a iné potrebné funkcie pre centrum sociálnych služieb. Dispozícia sa týmto investičným zámerom mení v objektoch SO 02 a SO 03. Ostatné objekty ostávajú nemenné.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1355913
1. Základné údaje
  • Organizácia: Centrum sociálnych služieb Dúbrava (ID: 28322)
  • Zákazka: Komplexná rekonštrukcia budov a revitalizácia areálu CSS Dúbrava (ID: 536451)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 626cc249-1beb-4e16-b15e-be152bd41710
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Centrum sociálnych služieb Dúbrava
  • IČO: 00695467
  • DIČ: 2020763987
  • Adresa
  • Mesto: Dúbrava
  • PSČ: 06773
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: riaditel@css-dubrava.psk.sk
  • Telefónne číslo: 057767673260
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Centrum sociálnych služieb Dúbrava)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Zdravie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1685
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: CSS_Dubrava-2025-1834-PLZv-SP-KR
  • Názov: Komplexná rekonštrukcia budov a revitalizácia areálu CSS Dúbrava
  • Opis: Predmetom zákazky je komplexná rekonštrukcia budov a revitalizácia areálu CSS Dúbrava. Riešený areál sa nachádza na parcelách č. 24-26, 27/2-27/5, 27/7, 28, 29/1-29/3, 29/3, 30, 33/6, 34/1, 34/6-34/8, 547/2, 547/26, 571/4, k.ú. Dúbrava , kraj Prešovský, v intraviláne obce Dúbrava. Hlavný vstup do areálu je z juhovýchodnej strany, prístup do areálu je z hlavnej cesty č. 566 Tibava – Ubľa. Územie areálu je mierne svahovité, zastavané z časti jestvujúcimi objektami, chodníkmi a prístupovou cestou do areálu. Zbytok pozemku je nezastavaný, zatrávnený s výsadbou prevažne stromovej zelene. Pozemok je oplotený betónovým a oceľovým oplotením. Pripravovaná investičná akcia predstavuje komplexnú rekonštrukciu budov a revitalizáciu areálu. Realizáciou zámeru a jeho výtvarného riešenia sa objekty zhodnotia aj po vizuálnej stránke. Predmetom návrhu je zateplenie fasád, zateplenie soklov, výmena okien, výmena dverí, sanácie niektorých objektov, výmena strešnej krytiny a klampiarskych výrobkov, sanácia strešnej krytiny a klampiarskych výrobkov, zateplenie stropu a stien do nevykurovaného priestoru, doplnenie nového vykurovacieho systému a vodozádržných zariadení. Dispozičné riešenie sa týmto investičným zámerom v niektorých objektoch zmení vytvorením nových miestností, doplnením nových stropných dosiek a vybúraním a doplnením nových deliacich priečok a nosných stien. Dôjde k vytvoreniu nových exteriérových schodísk (únikové oceľové schodisko) a osadeniu sklenených markíz nad vstupy. Existujúce objekty využívajú priestory pre ubytovanie, spoločenské priestory, administratívu, stravovanie, údržbu, sklady, zdravotnú starostlivosť a iné potrebné funkcie pre centrum sociálnych služieb. Dispozícia sa týmto investičným zámerom mení v objektoch SO 02 a SO 03. Ostatné objekty ostávajú nemenné.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 4 419 486.05
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45215200, 45443000, 45321000, 45310000, 45421100, 45262520
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Podrobné informácie o predmete zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1-1 Projektová dokumentácia
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Osobné postavenie (k bodu „Dôvody na vylúčenie“ výzvy na predkladanie ponúk) 1.1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa PÚ týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. 1.1.2 Hospodársky subjekt preukazuje splnenie PÚ osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO - zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO, ktorý vedie ÚVO, - čestným vyhlásením/vyhláseniami podľa § 32 ods. 7 ZVO, podľa bodu 1.1.3 tejto kapitoly. alebo - predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO a čestným vyhlásením/vyhláseniami podľa § 32 ods. 7 ZVO, podľa bodu 1.1.3 tejto kapitoly. - Verejný obstarávateľ dáva k dispozícii na preukázanie PÚ podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO návrh čestného vyhlásenia o zákaze účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý je prílohou SP. - Nevyžaduje sa, aby hospodársky subjekt so sídlom/miestom podnikania v SR preukazoval splnenie PÚ osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c), d) a e) ZVO v zmysle § 32 ods. 3 ZVO. K iným dokladom preukazujúcim splnenie PÚ osobného postavenia nemá verejný obstarávateľ prístup z IS verejnej správy podľa zákona proti byrokracii , a teda požaduje ich predloženie od uchádzača. - Hospodársky subjekt so sídlom/miestom podnikania v SR, a ktorého údaje sú vedené v IS verejnej správy SR, udelí verejnému obstarávateľovi za účelom získania výpisu z registra trestov jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu, ktorý je občanom SR, písomný súhlas pre poskytnutie výpisu z registra trestov za účelom overenia bezúhonnosti fyzickej osoby podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, podpísaný fyzickou osobou, ktorá súhlas udeľuje. Rozsah údajov fyzickej osoby udeľujúcej súhlas: Meno; Priezvisko; Rodné priezvisko; Pôvodné priezvisko; Pohlavie; Trvalé bydlisko – Ulica, číslo, Obec, PSČ; Dátum narodenia; Rodné číslo; Prezývka; Číslo občianskeho preukazu; Štát narodenia; Okres narodenia; Obec narodenia; Štátne občianstvo; Rozsah údajov matky fyzickej osoby udeľujúcej súhlas: Meno; Priezvisko; Rodné priezvisko; Rozsah údajov otca fyzickej osoby udeľujúcej súhlas: Meno; Priezvisko 1.1.3 Podľa § 32 ods. 7 ZVO musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO aj iná osoba ako osoba podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Uchádzač v svojej ponuke predloží dokument, v ktorom uchádzač formou čestného vyhlásenia uvedie zoznam takýchto dotknutých iných osôb (Príloha č. 5a týchto SP), a druhý dokument, v ktorom dotknutá iná osoba čestne vyhlási, že spĺňa predmetnú podmienku účasti (Príloha č. 5b týchto SP). 1.1.4 Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie PÚ. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 1.1.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie PÚ týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.1.6 Pri preukazovaní splnenia PÚ týkajúcich sa osobného postavenia sa odporúča uchádzačom postupovať v súlade s upozornením ÚVO na https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/informacie-k-zoznamu-hospodarskych-subjektov-2ff.html 1.1.7 Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie PÚ stanovených v súlade s § 32 ods. 1 ZVO a preukazovaných podľa § 32 ods. 2 a § 152 ods. 4 ZVO spôsobom podľa § 40 ZVO.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Doplňujúce informácie: Doplňujúce informácie: x Použité skratky v tomto oznámení: Zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ZVO), Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO), Jednotný európsky dokument (JED), Podmienky účasti (PÚ), Súťažné podklady (SP). x Súťažné podklady vrátane ich doplnení a vysvetlení sú záujemcom prístupné bezodplatne, neobmedzene, úplným a priamym prístupom na URL adrese podľa bodu A.2 Komunikácia a vysvetľovanie SP. O záujemcoch, ktorí si prevezmú súťažné podklady bez prihlásenia verejný obstarávateľ nemá evidenciu - o zverejnení doplňujúcich informácií a vysvetlení nebudú informovaní. Verejný obstarávateľ preto záujemcom odporúča, aby si SP stiahli až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému. Komunikácia sa bude uskutočňovať výhradne v slovenskom jazyku prípadne v českom jazyku a to písomnou formou v elektronickej podobe prostredníctvom určeného elektronického prostriedku. Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment jej odoslania prostredníctvom funkcionality určeného elektronického prostriedku. x Záujemca môže požiadať verejného obstarávateľa o vysvetlenie súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie spôsobom uvedeným v bode A.2-9 SP. Vysvetlenie každej žiadosti o vysvetlenie, predloženej podľa bodov A.2-9 SP, A.2-10.1 a A.2 -10.2 SP, sa oznámi podľa bodu A.2-9 SP bezodkladne s prihliadnutím na primeraný čas na kvalifikované vypracovanie vysvetlenia všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. Súťažné podklady, doplnenie súťažných podkladov a vysvetľovania verejný obstarávateľ zverejní prostredníctvom určeného elektronického prostriedku. x Nevyžaduje sa, aby hospodársky subjekt so sídlom/miestom podnikania v SR preukazoval splnenie PÚ osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c), d) a e) ZVO v zmysle § 32 ods. 3 ZVO. K iným dokladom preukazujúcim splnenie PÚ osobného postavenia nemá verejný obstarávateľ prístup z IS verejnej správy podľa zákona proti byrokracii , a teda požaduje ich predloženie od uchádzača. - Hospodársky subjekt so sídlom/miestom podnikania v SR, a ktorého údaje sú vedené v IS verejnej správy SR, udelí verejnému obstarávateľovi za účelom získania výpisu z registra trestov jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu, ktorý je občanom SR, písomný súhlas pre poskytnutie výpisu z registra trestov za účelom overenia bezúhonnosti fyzickej osoby podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, podpísaný fyzickou osobou, ktorá súhlas udeľuje. Rozsah údajov fyzickej osoby udeľujúcej súhlas: Meno; Priezvisko; Rodné priezvisko; Pôvodné priezvisko; Pohlavie; Trvalé bydlisko – Ulica, číslo, Obec, PSČ; Dátum narodenia; Rodné číslo; Prezývka; Číslo občianskeho preukazu; Štát narodenia; Okres narodenia; Obec narodenia; Štátne občianstvo; Rozsah údajov matky fyzickej osoby udeľujúcej súhlas: Meno; Priezvisko; Rodné priezvisko; x Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. x Verejný obstarávateľ vyžaduje aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. x Verejný obstarávateľ na základe § 66 ods. 7 písm. b) ZVO rozhodol, že v nadväznosti na § 55 ods. 1 ZVO, budú ponuky preskúmané v postupnosti: - vyhodnotenie ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk - vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky (u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí), - vyhodnotenie splnenia podmienok účasti (u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí). x Verejný obstarávateľ bude uplatňovať opatrenia upravené v § 10 ods. 4 ZVO a súvisiacich ustanoveniach ZVO voči hospodárskym subjektom z tretích štátov, na základe ustanovení nariadenia vlády. x Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, alebo poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Uchádzač si môže zvoliť ktorýkoľvek z uvedených spôsobov. x Zábezpeka je stanovená vo výške 50 000,00 EUR (slovom: päťdesiattisíc EUR), resp. ekvivalent v inej mene. x Verejný obstarávateľ v súlade s §36a ZVO vyhradzuje právo účasti v predmetnom verejnom obstarávaní len pre registrované integračné sociálne podniky. x Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že realizácia stavby bude prebiehať po etapách za súčasnej prevádzky zariadenia CSS Dúbrava v zmysle navrhovaného Projektu organizácie výstavby (POV), ktorý je súčasťou Prílohy č. 1 Zmluvy o dielo. x Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky sa uskutoční 01.08.2025 o 10:00 hod., na adrese podľa bodu A.1-1.1 SP. V prípade záujmu o obhliadku je NUTNÉ sa nahlásiť min. 1 pracovný deň vopred u kontaktnej osoby – Mgr. MVDr. Marián Petro, MPH, riaditeľ, 0902 447 144 riaditel@css-dubrava.psk.sk.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Komplexná rekonštrukcia budov a revitalizácia areálu CSS Dúbrava
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: CSS_Dubrava-2025-1834-PLZv-SP-KR
  • Názov : Komplexná rekonštrukcia budov a revitalizácia areálu CSS Dúbrava
  • Opis: Predmetom zákazky je komplexná rekonštrukcia budov a revitalizácia areálu CSS Dúbrava. Riešený areál sa nachádza na parcelách č. 24-26, 27/2-27/5, 27/7, 28, 29/1-29/3, 29/3, 30, 33/6, 34/1, 34/6-34/8, 547/2, 547/26, 571/4, k.ú. Dúbrava , kraj Prešovský, v intraviláne obce Dúbrava. Hlavný vstup do areálu je z juhovýchodnej strany, prístup do areálu je z hlavnej cesty č. 566 Tibava – Ubľa. Územie areálu je mierne svahovité, zastavané z časti jestvujúcimi objektami, chodníkmi a prístupovou cestou do areálu. Zbytok pozemku je nezastavaný, zatrávnený s výsadbou prevažne stromovej zelene. Pozemok je oplotený betónovým a oceľovým oplotením. Pripravovaná investičná akcia predstavuje komplexnú rekonštrukciu budov a revitalizáciu areálu. Realizáciou zámeru a jeho výtvarného riešenia sa objekty zhodnotia aj po vizuálnej stránke. Predmetom návrhu je zateplenie fasád, zateplenie soklov, výmena okien, výmena dverí, sanácie niektorých objektov, výmena strešnej krytiny a klampiarskych výrobkov, sanácia strešnej krytiny a klampiarskych výrobkov, zateplenie stropu a stien do nevykurovaného priestoru, doplnenie nového vykurovacieho systému a vodozádržných zariadení. Dispozičné riešenie sa týmto investičným zámerom v niektorých objektoch zmení vytvorením nových miestností, doplnením nových stropných dosiek a vybúraním a doplnením nových deliacich priečok a nosných stien. Dôjde k vytvoreniu nových exteriérových schodísk (únikové oceľové schodisko) a osadeniu sklenených markíz nad vstupy. Existujúce objekty využívajú priestory pre ubytovanie, spoločenské priestory, administratívu, stravovanie, údržbu, sklady, zdravotnú starostlivosť a iné potrebné funkcie pre centrum sociálnych služieb. Dispozícia sa týmto investičným zámerom mení v objektoch SO 02 a SO 03. Ostatné objekty ostávajú nemenné.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45215200, 45443000, 45321000, 45310000, 45421100, 45262520
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Iné
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: V tomto verejnom obstarávaní je v súlade s § 36a ZVO vyhradené právo účasti vo verejnom obstarávaní len pre registrované integračné sociálne podniky. Verejný obstarávateľ uplatňuje sociálne hľadisko formou vyhradenej zákazky podľa § 36a resp. § 110 ods. 5 písm. a) ZVO. Verejný obstarávateľ vyhradzuje právo účasti v predmetnom verejnom obstarávaní podľa § 110 ods. 5 písm. a) ZVO len pre registrované sociálne podniky. Oprávneným registrovaným sociálnym podnikom je len subjekt, ktorému bol priznaný štatút registrovaného sociálneho podniku: - registrované sociálne podniky podľa § 5 ods. 2 zákona č. 112/2018 Z.z. o sociálnej ekonomike a sociálnych podnikoch a o zmene doplnení niektorých zákonov. Túto skutočnosť preukáže kópiou a svedčenia o priznaní štatútu registrovaného sociálneho podniku vydaného Ministerstvom práce, sociálnych vecí a rodiny SR. Verejný obstarávateľ overí registráciu vo verejne prístupnom Registri sociálnych podnikov vedenom Ministerstvom práce, sociálnych vecí a rodiny SR. Verejný obstarávateľ si v rámci vyhodnotenia splnenia podmienky účasti vyhradzuje právo vyžiadať od záujemcu doklady preukazujúce splnenie predmetnej podmienky účasti v prípade, ak tieto skutočnosti nebudú vyplývať z voľne dostupných registrov verejnej/štátnej správy. Pri plnení vyhradenej zákazky je úspešný uchádzač pri uskutočnení stavebných prác povinný zrealizovať predmet plnenia za podmienok, na základe ktorých sa stal úspešným uchádzačom t.j., zákazka musí byť realizovaná zamestnancami úspešného uchádzača, prípadne subdodávateľmi, ktorí spĺňajú rovnaké podmienky vyhradenej účasti ako úspešný uchádzač (registrovaný sociálny podnik).
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. d) ZVO:
  • Opis podmienky účasti: Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a) Uchádzač predloží: - Výkaz/výkazy ziskov a strát alebo výkaz/výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. - Požadovaná forma dokumentov: - overené príslušným správcom dane alebo audítorom, alebo - overené správcom Registra účtovných závierok, alebo - uvedením informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk /) s presným odkazom na uverejnený dokument (celou URL adresou, t.j. celým reťazcom znakov, určujúcim presnú špecifikáciu umiestnenia dokumentu na Internete). b) Obdobím troch predchádzajúcich hospodárskych rokov (v zmysle definície hospodárskeho roku uvedenej v § 3 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov) sa rozumejú tri ukončené hospodárske roky bezprostredne predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania. c) Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ (ďalej len „rozhodný dátum“). d) Mena pre celkový obrat: EUR. Cenu v inej mene ako v mene EUR uchádzač prepočíta kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou (ECB) ku dňu vzniku daňovej povinnosti, podľa daňových zákonov v krajine sídla uchádzača. e) V prípade, že vo verejnej časti registra účtovných závierok má uchádzač zverejnených viacero účtovných závierok za rozhodné obdobie, bude pre účely vyhodnotenia splnenia podmienky účasti akceptovať len schválené účtovné závierky v súlade so zákonom č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve alebo ekvivalentným predpisom. f) V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady vydané podľa právnych noriem platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. g) Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ posúdi ako vhodný, po zohľadnení jeho predmetu, obsahu a subjektu, ktorý dokument vydal, vo vzťahu k podmienke účasti. Tak aby bola zabezpečená dôveryhodnosť dokumentu a splnený účel podmienky účasti. Uchádzač okrem iného dokumentu zároveň predloží a preukáže aj objektívne dôvody, ktoré mu bránili poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokumenty určené verejným obstarávateľom v tejto podmienke účasti. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požadovaný celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 3 000 000 EUR. 1.2.2 Uchádzač nemôže na preukázanie ekonomickej a finančnej spôsobilosti využiť finančné zdroje inej osoby podľa § 33 ods. 2 ZVO. 1.2.3 Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 33 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom. 1.2.4 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Skupina dodávateľov nemôže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len rozhodné obdobie), doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (ďalej len potvrdenie o vykonaní stavebných prác). Rovnakým alebo podobným charakterom ako je predmet zákazky sa rozumie výstavba alebo rekonštrukcia pozemných stavieb. Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania (ďalej len rozhodný dátum). Potvrdenie o vykonaní stavebných prác musí obsahovať minimálne identifikačné údaje o zhotoviteľovi, objednávateľovi, o zmluve, opis a rozsah plnenia podľa zmluvy, miesto, cenu a lehotu plnenia zmluvy, hodnotenie plnenia, dátum vyhotovenia. Ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia podľa § 12 ZVO; verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Zoznam stavebných prác musí obsahovať minimálne - identifikáciu zmluvy, zhotoviteľa, objednávateľa a kontaktné údaje pre overenie plnenia zmluvy, - rozsah plnenia podľa zmluvy (neuplatňuje sa, ak je tento údaj uvedený v potvrdení o vykonaní stavebných prác), - miesto a lehotu plnenia zmluvy (od do), - cenu v štruktúre cena bez DPH v EUR, DPH v EUR a cena s DPH v EUR, - celkovú zmluvnú cenu za uskutočnenie stavebných prác; v prípade, že sa preukázaná fakturovaná celková cena líši od zmluvnej celkovej ceny, bude akceptovaná fakturovaná celková cena, - cenu vyjadrujúca alikvotnú hodnotu pre stavebné práce uskutočnené len v rozhodnom období (ak je to uplatniteľné), - cenu vyjadrujúca alikvotnú hodnotu len pre stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), - cenu vyjadrujúca alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné). Ak je celková zmluvná cena za uskutočnenie stavebných prác uvedená v inej mene ako je EUR, je potrebné uviesť - cenu v pôvodnej mene, - alikvotne ceny v pôvodnej mene za každý rok, v ktorom sa stavebné práce uskutočnili, s ohľadom na rozhodné obdobie, - ceny v EUR za každý rok, v ktorom sa stavebné práce uskutočnili, prepočítané z pôvodnej meny priemerným ročným kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou (ECB) na daný rok, v ktorom sa stavebné práce uskutočnili, alebo prepočítané kurzom stanoveným ECB pre rozhodný dátum, ak sa stavebné práce uskutočnili v roku, pre ktorý ešte nie je stanovený priemerný ročný kurz ECB, - celkovú zmluvnú cenu v EUR vypočítanú ako súčet prepočítaných cien v EUR jednotlivých rokov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač preukáže uskutočnenie stavebných prác, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených v rozhodnom období na minimálne minimálne dvoch (2) zákazkách v súhrnnej hodnote 1 200 000 EUR s DPH, pričom v oboch referenciách musí byť preukázané zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby a realizácia vonkajšieho tepelnoizolačného kontaktného systému. Zároveň aspoň v jednej referencii musí uchádzač preukázať: - realizáciu kompletného fotovoltaického systému v rámci obnoviteľných zdrojov energie (OZE) - realizáciu vodozádržných opatrení na zachytávanie dažďových vôd (drenážne spevnené plochy, dažďové akumulačné nádrže a pod.) Uchádzač nemôže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity podľa § 34 ods. 3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač predloží, že: - je držiteľom licencie alebo certifikátu na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavieb; licencia alebo certifikát musí byť vydaný technickým a skúšobným ústavom stavebným, príp. iným akreditovaným inšpekčným orgánom; uchádzač predloží licenciu alebo doklad ekvivalentný podľa práva EÚ, a to vo forme kópie, príp. odkazu formou hyperlinku na miesto zverejnenia príslušného dokladu; - je držiteľom licencie alebo certifikátu na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov (ETICS), ktorou uchádzač preukazuje svoju spôsobilosť na vykonávanie špeciálnych stavebných prác, ktorých kvalita, spolu s osvedčenými komponentmi tepelnoizolačného systému garantuje projektované parametre a životnosť zateplenia. Licencia na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov potvrdzuje, že jej držiteľ má vytvorené technické, kvalifikačné a organizačné predpoklady na dodržanie predpokladanej kvality vykonávaných prác; Licencia musí byť vydaná technickým a skúšobným ústavom stavebným, príp. iným akreditovaným inšpekčným orgánom; uchádzač predloží licenciu alebo doklad ekvivalentný podľa práva EÚ, a to na tepelnoizolačný kontaktný systém definovaný v zadaní projektanta – výkaze výmer, príp. nacenený uchádzačom v ocenenom Výkaze výmer, a to vo forme kópie, príp. odkazu formou hyperlinku na miesto zverejnenia príslušného dokladu. 1.3.3 Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 33 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. h) ZVO a § 35 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uvedením opatrení systému manažérstva kvality, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač musí predložiť platný certifikát riadenia kvality podľa normy EN ISO 9001 v oblasti realizácie a rekonštrukcií stavieb, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality uchádzačom pre oblasť predmetu zákazky, vrátane dostupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím, certifikovaný akreditovanou osobou alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánoch členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač musí predložiť platný certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa normy ISO 45001 v oblasti realizácie a rekonštrukcií stavieb, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci pre oblasť predmetu zákazky, vrátane dostupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím, certifikovaný akreditovanou osobou alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánoch členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality. 1.3.5 Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. h) ZVO a § 36 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač preukáže splnenie podmienky predložením platného certifikát kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001 v oblasti: stavebná činnosť. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva. 1.3.7 Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícií na plnenie predmetu zmluvy osobu oprávnenú na výkon činnosti Elektrotechnik na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky, ktorá spĺňa požiadavky odbornej spôsobilosti elektrotechnika a ktorá má odbornú prax uvedenú v prílohe č. 11 v zmysle § 23 Vyhlášky č. 508 Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky z 9. júla 2009, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v zmysle zákona č. 508/2009 Zb. Uchádzač musí predložiť - Platné oprávnenie odborníka v zmysle § 16 ods. 1 písm. a) zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci na vykonávanie činnosti samostatného elektrotechnika podľa § 23 vyhlášky 508/2009 Z. z. v rozsahu do 1 000 V alebo ekvivalentný doklad. - Profesijný životopis so zoznamom odborných skúseností preukazujúcich dĺžku požadovanej praxe. - Čestné vyhlásenie Elektrotechnika, že bude k dispozícii uchádzačovi pre realizáciu stavby. - Vyjadrenie uchádzača, v akom vzťahu k uchádzačovi je osoba, ktorou uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti (napr. je v pracovnoprávnom vzťahu a pod.). - Pokiaľ osoba, ktorou uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti nie je zamestnancom uchádzača, alebo nevykonáva činnosť na základe obdobného pracovnoprávneho vzťahu (napr. dohoda o vykonaná práce), je tento prípad posudzovaný ako využitie kapacít tretej osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO a treba dbať na dodržanie ustanovení § 34 ods. 3 a nasl. ZVO. Pre odstránenie pochybení uvádzame, že napr. Mandátna alebo iná zmluva podľa Obchodného zákonníka alebo Občianskeho zákonníka nie sú považované za obdobný pracovnoprávny vzťah (tým sú najmä dohody podľa Zákonníka práce). 1.3.9 Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom. 1.3.10 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti pre podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. d), h), g) ZVO technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. 1.3.11 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková konečná zmluvná cena v EUR za predmet zákazky, ktorú verejný obstarávateľ skutočne uhradí za predmet zákazky v rozsahu podľa opisu predmetu zákazky, uvedenom v kapitole B. Opis predmetu zákazky v EUR, vypočítaná podľa Prílohy č. 1-2 (Rozpočet-ocenený výkaz výmer)) súťažných podkladov, v súlade s kapitolou C. Spôsob určenia ceny, bez ohľadu na to, či je uchádzačom platca alebo neplatca DPH. Ak uchádzač nie je platcom DPH (ak nemá uchádzač pridelené identifikačné číslo pre daň (v tuzemsku alebo v zahraničí)), upozorní na túto skutočnosť, uvedie cenu bez DPH a sadzbu DPH v % 0 (nula). Vyhodnocovaná bude konečná cena, teda cena, ktorú verejný obstarávateľ skutočne uhradí za predmet zákazky a to bez ohľadu na to, či je uchádzačom platca alebo neplatca DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 1
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Účasť je vyhradená pre chránené pracoviská a hospodárske subjekty, ktoré sa zameriavajú na sociálne a profesionálne začlenenie osôb so zdravotným postihnutím alebo znevýhodnených osôb
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.08.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.08.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:30
  • Miesto otvárania ponúk: Online otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/536451
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1685
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536451
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)