Komplexné poskytovanie služieb súvisiacich so zabezpečením leteniek

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Komplexné poskytovanie služieb súvisiacich so zabezpečením leteniek
Kód zákazky: PVO 810000040
Kód oznámenia: 11960 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 60400000-2
Predpokladaná hodnota: 140 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 13.8.2025 10:00
Vyhlásenie: 22.7.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Priemyselná
82473 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Priemyselná Bratislava - mestská časť Ružinov 82473 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytovanie komplexných služieb spojených so zabezpečovaním jednosmernej a/alebo spiatočnej leteckej prepravy pre zamestnancov NKÚ pri zahraničných pracovných cestách počas trvania Rámcovej dohody na pravidelných, nepravidelných leteckých linkách a služieb k tomu prislúchajúcich, v súvislosti s plnením pracovných úloh zamestnancov verejného obstarávateľa, v dohodnutom rozsahu, kvalite a termínoch podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Bližšie špecifikácie sú uvedené v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1359679
1. Základné údaje
  • Organizácia: Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky (ID: 12660)
  • Zákazka: Komplexné poskytovanie služieb súvisiacich so zabezpečením leteniek (ID: 538329)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: f6c1dcd5-6d2a-4c91-a559-0e708a135ab5
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky
  • IČO: 30844878
  • DIČ: 2020815665
  • Adresa
  • Ulica: Priemyselná
  • Číslo: 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82473
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Priemyselná 2, Bratislava
  • E-mail: Zdenka.Bothova@nku.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250111111
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2395
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PVO 810000040
  • Názov: Komplexné poskytovanie služieb súvisiacich so zabezpečením leteniek
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie komplexných služieb spojených so zabezpečovaním jednosmernej a/alebo spiatočnej leteckej prepravy pre zamestnancov NKÚ pri zahraničných pracovných cestách počas trvania Rámcovej dohody na pravidelných, nepravidelných leteckých linkách a služieb k tomu prislúchajúcich, v súvislosti s plnením pracovných úloh zamestnancov verejného obstarávateľa, v dohodnutom rozsahu, kvalite a termínoch podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. Bližšie špecifikácie sú uvedené v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 140 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 140 000
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Letecké dopravné služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Priemyselná 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 824 73
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia: a) podľa § 32 ods. 2 písm. e) Z ZVO, t. j. uchádzač musí byť oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, b) podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, t. j. že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Komplexné poskytovanie služieb súvisiacich so zabezpečením leteniek
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PVO 810000040
  • Názov : Komplexné poskytovanie služieb súvisiacich so zabezpečením leteniek
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie komplexných služieb spojených so zabezpečovaním jednosmernej a/alebo spiatočnej leteckej prepravy pre zamestnancov NKÚ pri zahraničných pracovných cestách počas trvania Rámcovej dohody na pravidelných, nepravidelných leteckých linkách a služieb k tomu prislúchajúcich, v súvislosti s plnením pracovných úloh zamestnancov verejného obstarávateľa, v dohodnutom rozsahu, kvalite a termínoch podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 1
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 140 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Letecké dopravné služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím nie sú zahrnuté, keďže zákazka nie je určená na použitie fyzickými osobami
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Priemyselná 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 824 73
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti - podľa § 34 ods. 1 písm. a) v spojení s § 34 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, t. j. uchádzač musí predložiť zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 (tri) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru za predchádzajúce 3 (tri) roky od vyhlásenia verejného obstarávania, v minimálnej súhrnnej výške 140 000 EUR bez DPH . Za poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje komplexné poskytovanie služieb spojených so zabezpečovaním leteniek v súvislosti so zahraničnými pracovnými cestami zamestnancov obstarávateľa. Uvedenú podmienku týkajúcu sa technickej a odbornej spôsobilosti je možné preukázať jednou zákazkou, aj kombináciou viacerých zmlúv. V prípade, že v rámci predloženého zoznamu poskytnutých služieb boli uchádzačom poskytované aj iné služby ako tie, ktoré sú predmetom zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky. V prípade, že realizácia zákazky bola zabezpečovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v zákonom stanovenej lehote realizoval zákazku poskytnutých služieb, ktoré sú predmetom zákazky uchádzač alebo osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov. V prípade, že v rámci predloženého zoznamu poskytnutých služieb uchádzač uvádza aj poskytnutie služby, ktorej obdobie poskytovania plnenia predchádza dobe predchádzajúcich troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, v zozname poskytnutých služieb uvedie aj pomernú časť zmluvnej ceny v EUR bez DPH (ak je hodnota vyjadrená v inej mene, prepočítava sa hodnota na EUR kurzom ECB platným ku dňu uzavretia predmetnej rámcovej dohody), zodpovedajúcu dobe predchádzajúcich troch rokov od vyhlásenie verejného obstarávania. Dôvodom na vylúčenie uchádzača je aj naplnenie § 40 ods. 8 písm. a) až c) zákona o verejnom obstarávaní, a to najmä, že v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania sa uchádzač dopustil pri plnení zákazky podstatného porušenia zmluvných povinností, v dôsledku čoho verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ odstúpil od zmluvy alebo mu bola spôsobená závažná škoda alebo iná závažná ujma. Verejný obstarávateľ nepripúšťa preukazovanie podmienok účasti a technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom inej osoby. Verejný obstarávateľ nepripúšťa využitie subdodávateľov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: K1 - Odplata za Služby súvisiace so zabezpečením letenky nad rámec poplatku určeného leteckou spoločnosťou – váha 65%
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 65
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Odplata za Služby súvisiace so zabezpečením letenky nad rámec poplatku určeného leteckou spoločnosťou, vyjadrená v bodoch
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: K2 - Výška zľavy v prípade dosiahnutia kvartálneho obratu (celkový finančný objem transakcií zrealizovaný za obdobie 3 (troch) po sebe idúcich mesiacov) aspoň 5.000,00 eur bez DPH na základe potvrdených rezervácií leteniek – váha 5%
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 5
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Výška zľavy v prípade dosiahnutia kvartálneho obratu (celkový finančný objem transakcií zrealizovaný za obdobie 3 (troch) po sebe idúcich mesiacov) aspoň 5.000,00 eur bez DPH na základe potvrdených rezervácií leteniek
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium K3 – Prístup k elektronickému rezervačnému systému na letenky, vyjadrená v bodoch. Váha: 30%
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 30
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Prístup k elektronickému rezervačnému systému na letenky, vyjadrená v bodoch
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 13.08.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 13.08.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Ponuky sa otvárajú neverejne a až po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk. Systém ePVO technicky neumožňuje otvoriť ponuky skôr a neumožňuje s nimi spätne manipulovať. Vaše údaje obsiahnuté v ponuke sú tak v bezpečí.
  • Miesto otvárania ponúk: Systém ePVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/Ziadost/Ziadost.aspx?ZakazkaId=538329&Typ=4&Zona=O
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538329
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: ePVO