Výmena podláh v budovách SC TSK - Autodielňa Považská Bystrica

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Výmena podláh v budovách SC TSK - Autodielňa Považská Bystrica
Kód zákazky: SC/2025/992
Kód oznámenia: 11830 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 10 226,06 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 8.8.2025 09:00
Vyhlásenie: 21.7.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Brnianska
91105 Trenčín
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: Brnianska Trenčín 91105 Slovensko Cestmajsterstvo Považská Bystrica - Považské Podhradie 292, 017 25 Považská Bystrica
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je výmena podlahy v budove autodielne na cestmajsterstve Považská Bystrica vo výmere 270,00 m2. Konkrétne činnosti spojené s výmenou: prípravné práce: obrúsenie, čistenie, odmastenie, penetrácia povrchová úprava: zrovnanie, EP stierka doplnkové práce: vyspravenie trhlín, presun hmot. kapacít Bližšia špecifikácia je uvedená v prílohe č. 1. Celková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytnutím predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú cenu v EUR a upozorní v ponuke, že nie je platcom DPH. Plnenie bude realizované na základe Objednávky medzi Obstarávateľom a Dodávateľom. Predpokladaná lehota dodania stavebných prác do 30.09.2025. Obhliadka miesta Verejný obstarávateľ záujemcom umožňuje vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky, aby získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky tak, aby ponuka bola kvalifikovaná a zohľadňovala celý objem potrebných prác. Výdavky spojené s obhliadkou idú na ťarchu záujemcu. Dátum a čas obhliadky miesta zo strany záujemcu je potrebné dohodnúť minimálne 2 pracovné dni vopred u kontaktnej osoby. Verejný obstarávateľ pre zabezpečenie dodržania princípu transparentnosti, nediskriminácie a rovnakého zaobchádzania požaduje, aby zúčastnení uchádzači na obhliadke všetky otázky vo vzťahu k predmetu zákazky a k požiadavkám na plnenie predmetu zákazky doručili formou podania písomnej žiadosti o vysvetlenie, elektronicky prostredníctvom elektronického portálu IS EVO najneskôr však 3 dní pred ukončením lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ vysvetlenia na doručené otázky poskytne všetkým známym uchádzačom a zverejní ich súčasne v profile verejného obstarávania na stránke ÚVO a v profile verejného obstarávateľa prostredníctvom elektronického portálu IS EVO. Kontaktná osoba zabezpečujúca obhliadku miesta: Ľubomír Suchomel Email: lubomir.suchomel@sctsk.sk Tel. č.:0903 808 539

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1360231
1. Základné údaje
  • Organizácia: Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja (ID: 57103)
  • Zákazka: Výmena podláh v budovách SC TSK - Autodielňa Považská Bystrica (ID: 538658)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: e1629120-7d0f-41a4-978a-3faf11175080
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
  • IČO: 37915568
  • DIČ: 2021764767
  • Adresa
  • Ulica: Brnianska
  • Číslo: 3
  • Mesto: Trenčín
  • PSČ: 91105
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : VO
  • E-mail: info@sctsk.sk
  • Telefónne číslo: 0326509345
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8714
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: SC/2025/992
  • Názov: Výmena podláh v budovách SC TSK - Autodielňa Považská Bystrica
  • Opis: Predmetom zákazky je výmena podlahy v budove autodielne na cestmajsterstve Považská Bystrica vo výmere 270,00 m2. Konkrétne činnosti spojené s výmenou: prípravné práce: obrúsenie, čistenie, odmastenie, penetrácia povrchová úprava: zrovnanie, EP stierka doplnkové práce: vyspravenie trhlín, presun hmot. kapacít Bližšia špecifikácia je uvedená v prílohe č. 1. Celková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytnutím predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú cenu v EUR a upozorní v ponuke, že nie je platcom DPH. Plnenie bude realizované na základe Objednávky medzi Obstarávateľom a Dodávateľom. Predpokladaná lehota dodania stavebných prác do 30.09.2025. Obhliadka miesta Verejný obstarávateľ záujemcom umožňuje vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky, aby získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky tak, aby ponuka bola kvalifikovaná a zohľadňovala celý objem potrebných prác. Výdavky spojené s obhliadkou idú na ťarchu záujemcu. Dátum a čas obhliadky miesta zo strany záujemcu je potrebné dohodnúť minimálne 2 pracovné dni vopred u kontaktnej osoby. Verejný obstarávateľ pre zabezpečenie dodržania princípu transparentnosti, nediskriminácie a rovnakého zaobchádzania požaduje, aby zúčastnení uchádzači na obhliadke všetky otázky vo vzťahu k predmetu zákazky a k požiadavkám na plnenie predmetu zákazky doručili formou podania písomnej žiadosti o vysvetlenie, elektronicky prostredníctvom elektronického portálu IS EVO najneskôr však 3 dní pred ukončením lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ vysvetlenia na doručené otázky poskytne všetkým známym uchádzačom a zverejní ich súčasne v profile verejného obstarávania na stránke ÚVO a v profile verejného obstarávateľa prostredníctvom elektronického portálu IS EVO. Kontaktná osoba zabezpečujúca obhliadku miesta: Ľubomír Suchomel Email: lubomir.suchomel@sctsk.sk Tel. č.:0903 808 539
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 10 226.06
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 10 226.06
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Považská Bystrica
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Cestmajsterstvo Považská Bystrica - Považské Podhradie 292, 017 25 Považská Bystrica
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti sú uvedené vo Výzve na predloženie ponuky.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu Správy ciest TSK. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok. Platba bude realizovaná na základe predloženej faktúry do 30 dní po jej doručení. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť. V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Výmena podláh v budovách SC TSK - Autodielňa Považská Bystrica
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: SC/2025/992
  • Názov : Výmena podláh v budovách SC TSK - Autodielňa Považská Bystrica
  • Opis: Predmetom zákazky je výmena podlahy v budove autodielne na cestmajsterstve Považská Bystrica vo výmere 270,00 m2. Konkrétne činnosti spojené s výmenou: prípravné práce: obrúsenie, čistenie, odmastenie, penetrácia povrchová úprava: zrovnanie, EP stierka doplnkové práce: vyspravenie trhlín, presun hmot. kapacít Bližšia špecifikácia je uvedená v prílohe č. 1. Celková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s poskytnutím predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú celkovú cenu v EUR a upozorní v ponuke, že nie je platcom DPH. Plnenie bude realizované na základe Objednávky medzi Obstarávateľom a Dodávateľom. Predpokladaná lehota dodania stavebných prác do 30.09.2025. Obhliadka miesta Verejný obstarávateľ záujemcom umožňuje vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky, aby získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky tak, aby ponuka bola kvalifikovaná a zohľadňovala celý objem potrebných prác. Výdavky spojené s obhliadkou idú na ťarchu záujemcu. Dátum a čas obhliadky miesta zo strany záujemcu je potrebné dohodnúť minimálne 2 pracovné dni vopred u kontaktnej osoby. Verejný obstarávateľ pre zabezpečenie dodržania princípu transparentnosti, nediskriminácie a rovnakého zaobchádzania požaduje, aby zúčastnení uchádzači na obhliadke všetky otázky vo vzťahu k predmetu zákazky a k požiadavkám na plnenie predmetu zákazky doručili formou podania písomnej žiadosti o vysvetlenie, elektronicky prostredníctvom elektronického portálu IS EVO najneskôr však 3 dní pred ukončením lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ vysvetlenia na doručené otázky poskytne všetkým známym uchádzačom a zverejní ich súčasne v profile verejného obstarávania na stránke ÚVO a v profile verejného obstarávateľa prostredníctvom elektronického portálu IS EVO. Kontaktná osoba zabezpečujúca obhliadku miesta: Ľubomír Suchomel Email: lubomir.suchomel@sctsk.sk Tel. č.:0903 808 539
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 10 226.06
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Považská Bystrica
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Cestmajsterstvo Považská Bystrica - Považské Podhradie 292, 017 25 Považská Bystrica
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu Správy ciest TSK. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok. Platba bude realizovaná na základe predloženej faktúry do 30 dní po jej doručení. Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť. V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia navrhovaná cena v EUR bez DPH za predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.08.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 08.08.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:15
  • Miesto otvárania ponúk: Brnianska 3, 911 05 Trenčín
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538658
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)