Rekonštrukcia chodníkov v obci Santovka

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia chodníkov v obci Santovka
Kód zákazky: 20250716_01_PSK-MIRRI-014-2024-ITI-EFRR
Kód oznámenia: 11729 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45233161-5
Ostatné CPV: 90500000-2
60000000-8
Predpokladaná hodnota: 435 895,74 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 8.8.2025 10:00
Vyhlásenie: 18.7.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Santovka
Adresa: Parková
93587 Santovka
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Parková Santovka 93587 Slovensko obec Santovka, kat. územie Santovka, na pozemkoch s parc.č.: 63/1, 63/3, 68/4, 1597/1, 1602/9, 1603/3, 1603/27, 1603/11, 1603/12 /stav C-KN a kat. územie Malinovec - na pozemkoch parc.č.: 590 /stav C-KN
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je rekonštrukciu existujúcich asfaltových a betónových chodníkov v obci Santovka za nové dláždené chodníky z väčšej časti súbežne s cestou II. triedy č.564 ul. Maďarovskou a ul. Levickou v obci Santovka. Stavba sa nachádza v k.ú. Santovka. Chodníky budú vedené v miestach a trase existujúcich chodníkov Celkovo budú na stavbe štyri samostatné úseky, ktoré budú rozdelené medzi jednotlivé stavebné objekty SO 01, SO 02, SO 03 a SO 04. Podrobné vymedzenie sa nachádza v projektovej dokumentácii a výkaze výmer.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Santovka

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1359567
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Santovka (ID: 70669)
  • Zákazka: Rekonštrukcia chodníkov v obci Santovka (ID: 538325)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 9bd3c9f3-e371-4820-babf-15d62b5ad106
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Santovka
  • IČO: 00307432
  • DIČ: 2021218738
  • Internetová adresa (URL): https://www.santovka.sk/
  • Adresa
  • Ulica: Parková
  • Číslo: 2
  • Mesto: Santovka
  • PSČ: 93587
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : obecný úrad Santovka
  • E-mail: starosta@santovka.sk
  • Telefónne číslo: +421366399115
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: AMIRE Consulting s.r.o.
  • IČO: 52133231
  • DIČ: 2120910198
  • Adresa
  • Ulica: Južná ul.
  • Číslo: 3079/18
  • Mesto: Levice
  • PSČ: 93401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: obstaravanie.amire1@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421914201483
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Santovka)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4347
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0003 (AMIRE Consulting s.r.o.)
  • Typ poskytovateľa služieb: Poskytovateľ obstarávacích služieb
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 20250716_01_PSK-MIRRI-014-2024-ITI-EFRR
  • Názov: Rekonštrukcia chodníkov v obci Santovka
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukciu existujúcich asfaltových a betónových chodníkov v obci Santovka za nové dláždené chodníky z väčšej časti súbežne s cestou II. triedy č.564 ul. Maďarovskou a ul. Levickou v obci Santovka. Stavba sa nachádza v k.ú. Santovka. Chodníky budú vedené v miestach a trase existujúcich chodníkov Celkovo budú na stavbe štyri samostatné úseky, ktoré budú rozdelené medzi jednotlivé stavebné objekty SO 01, SO 02, SO 03 a SO 04. Podrobné vymedzenie sa nachádza v projektovej dokumentácii a výkaze výmer.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 435 895.74
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe chodníkov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 90500000, 60000000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: katastrálne územie Santovka a Malinovec
  • Mesto: obec Santovka
  • PSČ: 935 87
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: obec Santovka, kat. územie Santovka, na pozemkoch s parc.č.: 63/1, 63/3, 68/4, 1597/1, 1602/9, 1603/3, 1603/27, 1603/11, 1603/12 /stav C-KN a kat. územie Malinovec - na pozemkoch parc.č.: 590 /stav C-KN
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ posudzuje splnenie podmienok účasti a požiadaviek uchádzačom označeným ako 1. v poradí v rámci reverzného postupu a pri vylúčení uchádzača postupuje najmä podľa: a) § 40 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, b) § 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, c) § 53 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní. Podrobné vymedzenie posúdenia splnenia podmienok účasti ako aj požiadaviek na predmet zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch. V prípade, ak uchádzač predloží iba listinnú formu ponuky a nedodrží určený spôsob komunikácie, alebo obsah jeho ponuky nie je možné sprístupniť, bude vylúčený v súlade s § 49 ods. 4 zákona. Uchádzači sú oprávnení nahradiť doklad pre preukázanie podmienok účasti podľa § 39 a to Jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky nie je rozdelený na časti, nakoľko stavebné práce na objekte tvoria v zmysle projektovej dokumentácie funkčný a logický celok. Rozdelenie predmetu zákazky na viaceré samostatné časti by znamenalo zásadné ohrozenie funkčnosti diela a rozdielne lehoty uskutočnenia, ktoré môže predlžovať celkovú lehotu stavby. Vzhľadom na zabezpečenie nadväznosti technologických postupov stavebných prác a jednoznačne definovateľnej zodpovednosti a záruky za dielo je nevyhnutné, aby bol predmet zákazky obstaraný a realizovaný ako jeden celok. Záujemca je povinný predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia chodníkov v obci Santovka
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 20250716_01_PSK-MIRRI-014-2024-ITI-EFRR
  • Názov : Rekonštrukcia chodníkov v obci Santovka
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukciu existujúcich asfaltových a betónových chodníkov v obci Santovka za nové dláždené chodníky z väčšej časti súbežne s cestou II. triedy č.564 ul. Maďarovskou a ul. Levickou v obci Santovka. Stavba sa nachádza v k.ú. Santovka. Chodníky budú vedené v miestach a trase existujúcich chodníkov Celkovo budú na stavbe štyri samostatné úseky, ktoré budú rozdelené medzi jednotlivé stavebné objekty SO 01, SO 02, SO 03 a SO 04
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 435 895.74
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe chodníkov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 90500000, 60000000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prechod na obehové hospodárstvo
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: V opise predmetu zákazky ako aj návrhu zmluvy sú určené pokyny, ktoré súvisia so starostlivosťou o životné prostredie počas výstavby. Jedná sa o princíp opätovného zhodnotenia odpadov pri rekonštrukcii stavby, ktoré vznikajú pri stavebnej činnosti resp. aj odpadov z demolácií na stavenisku a to v súlade s hierarchiou odpadového hospodárstva a Protokolom EÚ o nakladaní so stavebným odpadom a odpadom z demolácie. Úspešný uchádzač bude povinný zabezpečiť, aby objem zdravotne nezávadného stavebného a demolačného odpadu vyprodukovaného na stavenisku, bolo pripravených na opätovné použitie, recykláciu a ďalšie zhodnotenie materiálu a to vrátane činností spätného zasypávania, pri ktorých sa využije odpad ako náhrada za iné materiály.
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím nie sú zahrnuté, keďže zákazka nie je určená na použitie fyzickými osobami
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: katastrálne územie Santovka a Malinovec
  • Mesto: obec Santovka
  • PSČ: 935 87
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: obec Santovka, kat. územie Santovka, na pozemkoch s parc.č.: 63/1, 63/3, 68/4, 1597/1, 1602/9, 1603/3, 1603/27, 1603/11, 1603/12 /stav C-KN a kat. územie Malinovec - na pozemkoch parc.č.: 590 /stav C-KN
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 10
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Názov projektu: Modernizácia chodníkov v obci Santovka Kód žiadosti o NFP: NFP401301B591 Kód výzvy: PSK-MIRRI-014-2024-ITI-EFRR Priorita: 3P1 Doprava Špecifický cieľ: RSO3.2 Rozvoj a posilňovanie udržateľnej, inteligentnej a intermodálnej vnútroštátnej, regionálnej a miestnej mobility odolnej proti zmene klímy vrátane zlepšeného prístupu k TEN – T a cezhraničnej mobility Zameranie: 401301R30204 - Miestne komunikácie Poskytovateľ: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky ( MIRRI SK) Fond: Európsky fond regionálneho rozvoja ( EFRR)
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Preukazovanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia uchádzačov sa požaduje podľa § 32 ods. 2 zákona: a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Uchádzači nie sú povinní predkladať doklady podľa § 32 ods. 3 zákona, nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač spĺňal podmienky účasti podľa § 32 ods. 7 zákona, pričom táto podmienka platí aj pre osoby podľa § 34 ods. 3. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzača za každého člena skupiny osobitne. Úplné vymedzenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia sa nachádza v súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného predmetu zákazky, druh inžinierske stavby za predchádzajúcich 5 rokov kumulatívne vo výške 300 000,00 EUR bez DPH, ktoré musia byť podložené referenciami resp. dôkazmi o plnení príslušných odberateľov, s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác, zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok a odberateľov, vrátane kontaktných údajov odberateľa /meno, tel. číslo/. Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich technickú a odbornú spôsobilosť, podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, využitie kapacity inej osoby preukazuje písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti za všetkých členov skupiny spoločne. Úplné vymedzenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti sa nachádza v súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Ak ide o stavebné práce, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi, alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy - zodpovedných za riadenie stavebných prác. Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie dokladu o odbornej spôsobilosti min. 1 osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác na výkon činnosti stavbyvedúceho, t.j. osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov - odborné zameranie inžinierske stavby, splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 37 zák. č. 25/2025 Z. z. stavebného zákona v aktuálnom znení. Verejný obstarávateľ uzná ekvivalentný doklad vydaný členskými štátmi. Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich technickú a odbornú spôsobilosť, podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, využitie kapacity inej osoby preukazuje písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti za všetkých členov skupiny spoločne. Úplné vymedzenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti sa nachádza v súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia zmluvná cena za celý predmet zákazky vyjadrená v EUR s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: Sú uvedené v návrhu zmluvy, ktorej neoddeliteľnou súčasťou budú nasledovné prílohy Príloha č. 1: Elektronický výpis - zo zápisu zhotoviteľa v RPVS ( aktuálny ku dňu podpísania zmluvy) Príloha č. 2: Zoznam subdodávateľov (ak relevantné najneskôr v čase podpisu zmluvy ) Príloha č. 3: Nacenený výkaz výmer - položkovitý rozpočet ceny diela Príloha č. 4: Realizačný harmonogram stavebných prác Príloha č. 5: Plán nakladania s odpadom na stavenisku Príloha č. 6: Overená kópia poistnej zmluvy zhotoviteľa alebo potvrdenie poisťovne o uzatvorení poistenia zodp. za škodu spôsobenú prevádzkovou činnosťou zhotoviteľa ( v hodnote diela Príloha č. 7: Doklad o zložení realizačnej zábezpeky, najneskôr v čase odovzdania staveniska vo výške 5% ceny diela, spôsob zloženia vid návrh zmluvy Príloha č. 8: Protokol o prebratí a odovzdaní diela (v čase po odovzdaní diela) Zmluva má odkladaciu podmienku účinnosti, podrobné vymedzenie ustanovení týkajúcich sa odkladacej podmienky sa nachádza v návrhu zmluvy.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obec Santovka)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Obec Santovka)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.08.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 150
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 08.08.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Verejné otváranie ponúk na predmet zákazky v súlade s § 52 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, vykoná komisia na vyhodnotenie ponúk menovaná verejným obstarávateľom (komisia) na adrese verejného obstarávateľa prostredníctvom sprístupnenia ponúk v systéme IS EVO. Ponuky budú sprístupnené všetkým uchádzačom samotným IS EVO „on-line“, to znamená, že bude vykonané otváranie ponúk funkcionalitou, ktorá zabezpečí automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk v jednom okamihu všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky prostredníctvom elektronického prostriedku.
  • Miesto otvárania ponúk: Portál IS EVO: https://www.isepvo.sk/
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Na zabezpečenie viazanosti ponúk sa vyžaduje zábezpeka v zmysle § 46 zákona. Zábezpeka je stanovená vo výške 8 000,00 EUR. Spôsoby zloženia zábezpeky k predmetu zákazky: a) zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa, alebo b) poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, alebo c) poistenie záruky. V prípade zloženia zábezpeky podľa bodu a) tohto článku sa použije bankové spojenie a číslo účtu v tvare IBAN nasledovne:. Prima banka Slovensko, a.s. a SK33 5600 0000 0022 3941 5020. V správe bankového prevodu je potrebné uviesť označenie súťaže (číslo vestníka ........./2025 a značku zverejnenia ....... – WYP ) a variabilný symbol/doplňujúci údaj bude IČO uchádzača.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/538325
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538325
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: https://www.isepvo.sk/
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0003 (AMIRE Consulting s.r.o.)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Obec Santovka)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)