Zámok v Hlohovci - rekonštrukcia - 1. etapa: Obnova časti A

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zámok v Hlohovci - rekonštrukcia - 1. etapa: Obnova časti A
Kód zákazky: 538134
Kód oznámenia: 11445 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45454100-5
Predpokladaná hodnota: 1 218 759,39 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 1.8.2025 10:00
Vyhlásenie: 14.7.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Hlohovec
Adresa: M.R.Štefánika
92001 Hlohovec
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: M.R.Štefánika Hlohovec 92001 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je rekonštrukcia zámku v Hlohovci. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva o dielo podľa § 536 a nasl. zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Zmluvné podmienky sa budú riadi „Zmluvnými podmienky na výstavbu – pre stavebné a inžinierske diela projektované objednávateľom, („Červená kniha“) vydané Medzinárodnou federáciou konzultačných inžinierov (FIDIC).

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Hlohovec

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1359407
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Hlohovec (ID: 57172)
  • Zákazka: Zámok v Hlohovci - rekonštrukcia - 1. etapa: Obnova časti A (ID: 538134)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: e764545d-e8d5-469b-b530-14314d60d3e2
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Hlohovec
  • IČO: 00312509
  • DIČ: 2021279436
  • Adresa
  • Ulica: M.R.Štefánika
  • Číslo: 1
  • Mesto: Hlohovec
  • PSČ: 92001
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@advifin.com
  • Telefónne číslo: +421908807589
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Hlohovec)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4729
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 538134
  • Názov: Zámok v Hlohovci - rekonštrukcia - 1. etapa: Obnova časti A
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia zámku v Hlohovci. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva o dielo podľa § 536 a nasl. zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Zmluvné podmienky sa budú riadi „Zmluvnými podmienky na výstavbu – pre stavebné a inžinierske diela projektované objednávateľom, („Červená kniha“) vydané Medzinárodnou federáciou konzultačných inžinierov (FIDIC).
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 218 759.39
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Reštaurovanie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Renovačné práce
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Hlohovec
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: V zmysle zákona, § 40 a § 53
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Splnenie podmienok účasti verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 33 ods. 2 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou bude vylúčený pre nesplnenie podmienok účasti, v zmysle všeobecného metodického usmernenia ÚVO č. 13243-5000/2024. Splnenie podmienok účasti verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou bude vylúčený pre nesplnenie podmienok účasti, v zmysle všeobecného metodického usmernenia ÚVO č. 13243-5000/2024 Bližšie informácie sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zámok v Hlohovci - rekonštrukcia - 1. etapa: Obnova časti A
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 538134
  • Názov : Zámok v Hlohovci - rekonštrukcia - 1. etapa: Obnova časti A
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia zámku v Hlohovci. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená zmluva o dielo podľa § 536 a nasl. zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Zmluvné podmienky sa budú riadi „Zmluvnými podmienky na výstavbu – pre stavebné a inžinierske diela projektované objednávateľom, („Červená kniha“) vydané Medzinárodnou federáciou konzultačných inžinierov (FIDIC).
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 218 759.39
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Reštaurovanie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Renovačné práce
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Hlohovec
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO – vyjadrenie banky
  • Opis podmienky účasti: Splnenie uvedeného uchádzač preukáže uchádzač predložením: a) vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky, nie staršie ako 3 mesiace od vyhlásenia tejto zákazky vo Vestníku verejného obstarávania. V predmetnom vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač za predchádzajúcich 36 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu/vyjadrenia: - nie je a nebol za dané obdobie v nepovolenom debete, - v prípade splácania úveru dodržuje a za dané obdobie dodržiaval splátkový kalendár, - bežný účet uchádzača nie je a nebol za dané obdobie predmetom exekúcie, Potvrdenie banky v zmysle vyššie uvedeného nie je možné preukázať predložením výpisu z účtu. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. c) podpísané čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenie predložil, nemá vedené ďalšie účty ani ďalšie záväzky.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: podľa § 33 ods. 1 písm. d) ZVO predložením prehľadu o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupne v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/). Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť min. 1 200 000 eur bez DPH. V prípade, ak uchádzač predkladá dokumenty v inej mene ako EUR, v predloženom prehľade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v EUR. V prípade cudzích mien v dokumentoch uchádzača, ktorými preukazuje obrat, uchádzač použije pravidlo prepočtu na menu EUR podľa kumulatívneho ročného kurzu relevantného roku obratu podľa kurzového lístka ECB (dostupný tiež napr. na www.nbs.sk).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO predložením zoznamu stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác;
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru sa považujú práce na historických alebo chránených pamiatkach zapísaných v evidencii kultúrnych pamiatok vedených Pamiatkovým úradom Slovenskej republiky, alebo ekvivalentným zápisom v krajinách EÚ), doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Do realizovaných stavebných prác v rámci referenčného obdobia možno započítať iba práce na úspešne dokončených projektoch, resp. samostatne funkčných parciálnych celkoch projektov, spĺňajúcich nižšie uvedené parametre. Do objemu referenčného plnenia v rámci preukazovania podmienok účasti podľa tohto bodu možno započítať všetky práce (objemy) referenčného plnenia od začiatku realizácie daného projektu za predpokladu, že tento projekt (resp. jeho samostatne funkčná ucelená časť spĺňajúca požadované parametre) bol v rámci referenčného obdobia dokončený a prevzatý odberateľom. Do objemu referenčného plnenia v rámci preukazovania podmienok účasti podľa tohto bodu nemožno započítať žiadne práce (objemy) plnenia, pokiaľ v rámci referenčného obdobia nebol projekt (resp. jeho samostatne funkčná ucelená časť spĺňajúca požadované parametre), ktorého sa čiastkovo vykonané práce týkajú, ako funkčný celok riadne dokončený a odovzdaný k užívaniu resp. prevzatý odberateľom. Uchádzač preukáže, že v referenčnom období uskutočnil / dokončil a odovzdal k užívaniu výsledky stavebných prác, spĺňajúcich nasledovné parametre (obdobné ako Predmet zákazky): - Uchádzač preukáže, že v referenčnom období uskutočnil rekonštrukčné práce na historických alebo chránených pamiatkach zapísaných v evidencii kultúrnych pamiatok vedených Pamiatkovým úradom Slovenskej republiky, alebo ekvivalentným zápisom v krajinách EÚ v hodnote aspoň 1 000 000 EUR bez DPH. - Uchádzač preukáže, že v referenčnom období uskutočnil min. 1 zákazku na reštaurovanie nástennej maľby s odbornou špecializáciou M1 na historických alebo chránených pamiatkach zapísaných v evidencii kultúrnych pamiatok vedených Pamiatkovým úradom Slovenskej republiky, alebo ekvivalentným zápisom v krajinách EÚ. - Uchádzač preukáže, že v referenčnom období uskutočnil min. 1 zákazku na repasovanie alebo výrobu replík okien na historických alebo chránených pamiatkach zapísaných v evidencii kultúrnych pamiatok vedených Pamiatkovým úradom Slovenskej republiky, alebo ekvivalentným zápisom v krajinách EÚ. - Uchádzač preukáže, že v referenčnom období uskutočnil min. 1 zákazku na rekonštrukčné kópie pôvodných zrkadiel na historických alebo chránených pamiatkach zapísaných v evidencii kultúrnych pamiatok vedených Pamiatkovým úradom Slovenskej republiky, alebo ekvivalentným zápisom v krajinách EÚ - Uchádzač preukáže, že v referenčnom období uskutočnil min. 1 zákazku na reštaurovanie štukových plastík, štukových architektonických článkov a súvisiacich omietok v interiéroch a exteriéroch objektov historickej architektúry – S9 alebo reštaurovanie štukových architektonických článkov a súvisiacich omietok – S11 na historických alebo chránených pamiatkach zapísaných v evidencii kultúrnych pamiatok vedených Pamiatkovým úradom Slovenskej republiky, alebo ekvivalentným zápisom v krajinách EÚ. - Uchádzač preukáže, že v referenčnom období uskutočnil min. 1 zákazku na rekonštrukciu pôvodnej slohovej dvernej výplne na historických alebo chránených pamiatkach zapísaných v evidencii kultúrnych pamiatok vedených Pamiatkovým úradom Slovenskej republiky, alebo ekvivalentným zápisom v krajinách EÚ. - Uchádzač preukáže, že v referenčnom období uskutočnil min. 1 zákazku na osadenie zariadení ozvučenia na historických alebo chránených pamiatkach zapísaných v evidencii kultúrnych pamiatok vedených Pamiatkovým úradom Slovenskej republiky, alebo ekvivalentným zápisom v krajinách EÚ. - Uchádzač preukáže, že v referenčnom období uskutočnil min. 1 zákazku na historické kópie svetiel na historických alebo chránených pamiatkach zapísaných v evidencii kultúrnych pamiatok vedených Pamiatkovým úradom Slovenskej republiky, alebo ekvivalentným zápisom v krajinách EÚ. V prípade ak bola odplata za referenčné plnenie dohodnutá v inej mene ako v mene EUR, bude pre jej posúdenie vykonaný prepočet na EUR podľa kurzu NBS platného ku dňu dokončenia referenčného plnenia.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov a osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác,
  • Opis podmienky účasti: Technickú a odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov a osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Uchádzač musí preukázať splnenie minimálnych úrovní expertov pre: Stavbyvedúci (1 osoba), Reštaurátor M1 (1 osoba), Reštaurátor S1 (1 osoba), Magister umenia (1 osoba), Umelecký remeselník (1 osoba), Umelecký remeselník laserom (1 osoba), Umelecký remeselník (1 osoba), Umelecký remeselník (1 osoba), Reštaurátor S6 (1 osoba), Elektrotechnik (1 osoba), Revízny technik na technické zariadenia elektrické (1 osoba) Bližšie podrobnosti sú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy,
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží certifikát systému environmentálneho manažérstva EMAS vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná aj rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ uzná aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie systému environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v nadväznosti na § 35 ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
  • Opis podmienky účasti: a) Uchádzač predloží certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v zmysle požiadaviek normy ISO 45001 vydaný nezávislou inštitúciou, pričom obstarávateľ uzná aj rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Obstarávateľ uzná aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam riadenia bezpečnosti podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. b) Uchádzač predloží certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému manažérstva kvality podľa normy STN EN ISO 9001 vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality. c) Uchádzač predloží certifikát systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát vydaný príslušným orgánom členského štátu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie - podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena, t.j. Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 01.08.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 152
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 01.08.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Miesto otvárania ponúk: online v systéme ePVO
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka je pre predmet zákazky stanovená vo výške: 35.000,- €
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/538134
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS ePVO