Informácie
Názov zákazky:
Poskytovanie servisnej podpory pre IS GP SR
Kód zákazky:
Kód oznámenia:
11384 - MSS
Postup:
Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh:
Služby
Predpokladaná hodnota:
11 241 526,07 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
20.8.2025 09:00
Vyhlásenie:
14.7.2025
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Štúrova
81285 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS:
SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania:
Štúrova Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81285 Slovensko
Zdroj:
Popis
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb pre Informačný systém Generálnej prokuratúry Slovenskej republiky (ďalej aj „IS GP SR“) min. v rozsahu: 1. Technická podpora - paušálne služby: Paušálna mesačná cena obsahuje poskytovanie nasledovných aktivít: • pohotovosť – service desk a hotline pre zber požiadaviek, • garantované reakčné doby a doby na neutralizáciu problému SW komponentov nasadených do produkčnej prevádzky, • konzultácie na základe požiadaviek verejného obstarávateľa, • odstraňovanie vád SW komponentov, • správa číselníkov, • kontrola a analýza chybových štatistík podporovaných SW komponentov, • mesačné správy monitorovania infraštruktúry s návrhom opatrení, • polročné správy o hodnotení poskytovania Servisných služieb, • ročné plány profylaktickej údržby, • manažment technických činností,: • profylaktická podpora a bezodkladné nasadzovanie aktualizácií zariadení s kritickou zraniteľnosťou podľa požiadaviek verejného obstarávateľa • výstupom z každej realizovanej profylaktickej údržby je profylaktická správa, ktorá bude doručená verejnému obstarávateľovi najneskôr do 10 pracovných dní od vykonania údržby. Správa obsahuje popis vykonaných činností, zistenia, odporúčania a návrhy na prípadné ďalšie kroky • riešenie problémov, ktoré vznikli nesprávnym používaním SW komponentov zo strany verejného obstarávateľa , • zmeny nastavení a konfigurácie SW komponentov, SW modulov a HW produktov, • aktualizácia systémov ECRIS a eCODEX/eEDES na najnovšiu verziu jedenkrát za 12 mesiacov, • nasadzovanie nových patchov SW komponentov a SW infraštruktúry minimálne dvakrát za 12 mesiacov, • realizácia opatrení vyplývajúcich z navrhovaných opatrení v rámci Mesačných správ monitorovania infraštruktúry, • upgrade firmware pre HW, • prevzatie a nasadenie modernizovaného IS EOO podľa článku 12 bod 10 Zmluvy Nahlasovanie požadovaných činností prebieha prostredníctvom e-mailovej komunikácie, hotline alebo webového portálu (ESSP)uchádzača/poskytovateľa, ktoré verejnému obstarávateľovi slúžia na nutné splnenie podmienky nahlásenia výskytu problému IS a sledovanie služieb riešenia problému IS pozostávajúce z nasledujúcich činností: • Identifikácia problému – poskytnutie podpory s cieľom identifikovať príčinu daného problému v rozsahu podporovaného IS. • Analýza a riešenie problému – podpora poskytnutá pri neutralizácii identifikovaného problému; poskytnutie podpory a odporúčaní na prevádzkové účely v rozsahu IS. • Poskytovanie informácií o stave riešenia požiadaviek prostredníctvom on-line prístupu do informačného systému pre podporu. a ďalšie služby uvedené v časti B.2 súťažných podkladov. 2. Služby nad rámec paušálu: 2.1 Služby rozvoja IS zahŕňajú zapracovávanie požiadaviek na implementáciu úprav a zmien IS najmä za účelom: a) zvyšovania automatizácie a elektronizácie, b) úprav, zmien a doplnenia procesov, c) integrácie a zjednocovania elektronickej komunikácie objednávateľa s orgánmi verejnej moci, d) integrácie a konsolidácie údajovej základe, e) úprav komunikačných rozhraní a integrácie na zdroje dát (poskytovanie údajov spolupracujúcim systémom a preberanie údajov zo spolupracujúcich systémov), f) spolupráce so systémami integrujúcimi sa v procese elektronickej komunikácie s inštitúciami štátnej a verejnej správy a pod. 2.2 Služby údržby funkčného a prevádzkového charakteru (napr. upgrade Windows Server, upgrade Linux na nové verzie, upgrade databázových systémov, monitorovacích a bezpečnostných nástrojov) a služby kontroly funkčnosti zálohovania a testu obnovy dát na pracoviskách verejného obstarávateľa Objednávateľa nad rámec paušálnych služieb. 2.3 Úpravy, zmeny a doplnenia funkcionality IS verejného obstarávateľa za účelom realizácie legislatívneho updatu vyvolaného legislatívnou zmenou. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 a časť B.2 týchto súťažných podkladov, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v informačnom systéme IS EVO prístupnom cez webové sídlo Elektronická platforma – Informačný systém verejnej správy (www.isepvo.sk) (ďalej len "IS EVO") a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie. Verejný obstarávateľ pred vyhlásením verejného obstarávania realizoval Prípravné trhové konzultácie podľa § 25 zákona, podrobné informácie sú zverejnené na stránke verejného obstarávateľa, link: https://www.genpro.gov.sk/informacie/spravy/detail/pripravne-trhove-konzultacie-pre-ucel-urcenia-predpokladanej-hodnoty-zakazky-service-level-agreementsla/ Pozn. V prípade, ak by link z dôvodu formátu dokumentu Oznámenia nezobrazil prepojenie na internetovú stránku verejného obstarávateľa, link je zároveň prístupný aj v bode 3.1 časti "A.1 Pokyny pre záujemcov a uchádzačov" súťažných podkladov.