Arboristické práce vo vybraných lokalitách v rámci verejných parkov v meste Nitra (Nový park a Brezový háj)

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Arboristické práce vo vybraných lokalitách v rámci verejných parkov v meste Nitra (Nový park a Brezový háj)
Kód zákazky: 7/2025/ZT
Kód oznámenia: 11311 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 77211500-7
Predpokladaná hodnota: 33 150,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 24.7.2025 09:00
Vyhlásenie: 11.7.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Nitra
Adresa: Štefánikova trieda
95006 Nitra
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Štefánikova trieda Nitra 95006 Slovensko Miestom poskytnutia služby (plnenie predmetu zákazky podľa Zmluvy) sú jednotlivé lokality – pozemky na území mesta Nitra, nachádzajúce sa na území verejných parkov v meste Nitra: Nový park a Brezový háj, podľa mapového podkladu, s ktorým sa poskytovateľ služby oboznámil pred podpisom zmluvy na poskytnutie služby.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky sú arboristické práce vo vybraných lokalitách v meste Nitra pozostávajúce z orezov drevín, inštalovania väzieb do korún stromov, zabezpečenia podchodnej/podjazdnej výšky dospelých stromov s odvozom napílenej organickej hmoty do kompostárne v Dolných Krškanoch. V rámci predmetu zákazky sa bude vykonávať orez stromov rastúcich na pozemkoch vo vlastníctve / správe mesta Nitra s možnosťou prístupu s vysokozdvižnou plošinou resp. stromolezeckou / horolezeckou technikou. Súčasťou orezov je aj zabezpečenie vyčistenia priestoru po vykonávaných orezoch stromov, spracovaním drevnej hmoty a zabezpečenie likvidácie (zhodnotenia) biologicky rozložiteľného odpadu do 24 hodín po ukončení prác (kompostovisko Krškany). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 1 poskytnutých súťažných podkladov v rozsahu Opisu predmetu zákazky a v prílohe č. 2 poskytnutých súťažných podkladov v rozsahu podrobnej technickej špecifikácie. Verejný obstarávateľ upriamuje pozornosť aj na zmluvné podmienky plnenia predmetu zákazky, ktoré sú uvedené v prílohe č. 6 poskytnutých súťažných podkladov v rozsahu Zmluvy, podľa ktorej bude prebiehať aj financovanie predmetu zákazky.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1358951
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Nitra (ID: 68326)
  • Zákazka: Arboristické práce vo vybraných lokalitách v rámci verejných parkov v meste Nitra (Nový park a Brezový háj) (ID: 537810)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 4dc00a4d-d952-4f0e-a68a-26620dd35897
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Nitra
  • IČO: 00308307
  • DIČ: 2021102853
  • Adresa
  • Ulica: Štefánikova trieda
  • Číslo: 60
  • Mesto: Nitra
  • PSČ: 95006
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: tothova@msunitra.sk
  • Telefónne číslo: +421376502270
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Nitra)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4401
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 7/2025/ZT
  • Názov: Arboristické práce vo vybraných lokalitách v rámci verejných parkov v meste Nitra (Nový park a Brezový háj)
  • Opis: Predmetom zákazky sú arboristické práce vo vybraných lokalitách v meste Nitra pozostávajúce z orezov drevín, inštalovania väzieb do korún stromov, zabezpečenia podchodnej/podjazdnej výšky dospelých stromov s odvozom napílenej organickej hmoty do kompostárne v Dolných Krškanoch. V rámci predmetu zákazky sa bude vykonávať orez stromov rastúcich na pozemkoch vo vlastníctve / správe mesta Nitra s možnosťou prístupu s vysokozdvižnou plošinou resp. stromolezeckou / horolezeckou technikou. Súčasťou orezov je aj zabezpečenie vyčistenia priestoru po vykonávaných orezoch stromov, spracovaním drevnej hmoty a zabezpečenie likvidácie (zhodnotenia) biologicky rozložiteľného odpadu do 24 hodín po ukončení prác (kompostovisko Krškany). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 1 poskytnutých súťažných podkladov v rozsahu Opisu predmetu zákazky a v prílohe č. 2 poskytnutých súťažných podkladov v rozsahu podrobnej technickej špecifikácie. Verejný obstarávateľ upriamuje pozornosť aj na zmluvné podmienky plnenia predmetu zákazky, ktoré sú uvedené v prílohe č. 6 poskytnutých súťažných podkladov v rozsahu Zmluvy, podľa ktorej bude prebiehať aj financovanie predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 33 150.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Údržba stromov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 77211400, 90524300, 77341000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Nitra
  • PSČ: 94901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom poskytnutia služby (plnenie predmetu zákazky podľa Zmluvy) sú jednotlivé lokality – pozemky na území mesta Nitra, nachádzajúce sa na území verejných parkov v meste Nitra: Nový park a Brezový háj, podľa mapového podkladu, s ktorým sa poskytovateľ služby oboznámil pred podpisom zmluvy na poskytnutie služby.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ bude uplatňovať dôvody na vylúčenie podľa platných ustanovení zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Arboristické práce vo vybraných lokalitách v rámci verejných parkov v meste Nitra (Nový park a Brezový háj)
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 7/2025/ZT
  • Názov : Arboristické práce vo vybraných lokalitách v rámci verejných parkov v meste Nitra (Nový park a Brezový háj)
  • Opis: Predmetom zákazky sú arboristické práce vo vybraných lokalitách v meste Nitra pozostávajúce z orezov drevín, inštalovania väzieb do korún stromov, zabezpečenia podchodnej/podjazdnej výšky dospelých stromov s odvozom napílenej organickej hmoty do kompostárne v Dolných Krškanoch. V rámci predmetu zákazky sa bude vykonávať orez stromov rastúcich na pozemkoch vo vlastníctve / správe mesta Nitra s možnosťou prístupu s vysokozdvižnou plošinou resp. stromolezeckou / horolezeckou technikou. Súčasťou orezov je aj zabezpečenie vyčistenia priestoru po vykonávaných orezoch stromov, spracovaním drevnej hmoty a zabezpečenie likvidácie (zhodnotenia) biologicky rozložiteľného odpadu do 24 hodín po ukončení prác (kompostovisko Krškany). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 1 poskytnutých súťažných podkladov v rozsahu Opisu predmetu zákazky a v prílohe č. 2 poskytnutých súťažných podkladov v rozsahu podrobnej technickej špecifikácie. Verejný obstarávateľ upriamuje pozornosť aj na zmluvné podmienky plnenia predmetu zákazky, ktoré sú uvedené v prílohe č. 6 poskytnutých súťažných podkladov v rozsahu Zmluvy, podľa ktorej bude prebiehať aj financovanie predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 33 150.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Údržba stromov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 77211400, 90524300, 77341000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Nitra
  • PSČ: 94901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom poskytnutia služby (plnenie predmetu zákazky podľa Zmluvy) sú jednotlivé lokality – pozemky na území mesta Nitra, nachádzajúce sa na území verejných parkov v meste Nitra: Nový park a Brezový háj, podľa mapového podkladu, s ktorým sa poskytovateľ služby oboznámil pred podpisom zmluvy na poskytnutie služby.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum ukončenia: 30.09.2025
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Zmluva na poskytnutie služby nadobúda platnosť dňom podpisu oboma zmluvnými stranami. Zmluva nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. Verejný obstarávateľ nevyžaduje viazanosť ponuky zábezpekou.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní, predložením naskenovaných dokladov, vo formáte .pdf. Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní: - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, - nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. • podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní sa môže verejného obstarávania zúčastniť len ten uchádzač, ktorý je oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce. V rámci predmetu zákazky musí uchádzač preukázať oprávnenie poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky. Uvedenú podmienku účasti uchádzač preukáže v súlade s ust. § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnením poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky v zmysle špecifikácie uvedenej v časti Opisu predmetu zákazky. • podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukazuje skutočnosť, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uvedenú podmienku účasti uchádzač preukáže v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní doloženým Čestným vyhlásením (vzorová príloha č. 4 poskytnutých súťažných podkladov). Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, bude jeho ponuka vylúčená. Splnenie podmienok účasti uvedených v časti A.2 súťažných podkladov, bod 43.1. uchádzač preukazuje podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní, nie je povinný v súlade s § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál oversi.gov.sk). Úrad vedie Zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní a ktorí o zapísanie do Zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt zapísaný do Zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, môže doklady podľa prvej vety požadované v súlade s § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť platným zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov predložením Výpisu zo Zoznamu hospodárskych subjektov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky ktorú má zabezpečiť. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu zákazky: Uvedené doklady verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Znenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia je uvedené v súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb doloženým jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov: - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Zo zoznamu poskytnutých služieb uchádzač preukáže plnenie, resp. poskytnutie služby rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnom kumulatívnom objeme 30 000,00 EUR bez DPH (za posudzované obdobie), pričom minimálne 1 referencia bola v minimálnom finančnom objeme 15 000,00 EUR bez DPH: - Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, vyššie uvedené plnenie preukáže uchádzač prostredníctvom referencií. - Ak odberateľom nebol verejný obstarávateľ, alebo obstarávateľ, vyššie uvedené plnenie preukáže v predloženom zozname poskytnutých služieb. Splnenie tejto podmienky uchádzač preukáže v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Predložený zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať okrem cien (výšky plnenia), lehôt dodania a odberateľov, aj kontaktné údaje odberateľov, konkrétne telefónne číslo a e-mail kontaktnej osoby, u ktorej si verejný obstarávateľ môže informácie overiť. Za služby rovnakého alebo podobného charakteru sa rozumejú arboristické práce. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Znenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) je uvedené v súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní.
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť aj podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Verejný obstarávateľ pre splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní určil minimálny štandard (úroveň), v rámci ktorej uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii osoby s požadovanou odbornou kvalifikáciou. Na preukázanie splnenia tejto podmienky účasti uchádzač predloží menný zoznam osôb určených na plnenie zmluvy, v nasledovnom rozsahu: • Vedúci realizačného tímu: min. 1 osoba s odbornou kvalifikáciou ,,arborista“ - Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii 1 osobu s odbornou praxou v poskytovaní služieb starostlivosti o dreviny arboristickou technikou v dĺžke min. 5 rokov, ktorá je držiteľom odbornej spôsobilosti; odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže jedným z nasledovných dokladov o odbornej spôsobilosti (certifikátom), ktorý je platný v čase vyhlásenia zákazky: - ETT European Tree Technician - ISA Board Certified Master Arborist - ČCA Český certifikovaný arborista - úroveň konzultant - ETW European Tree Worker - ISA Certified Arborist - ČCA Český certifikovaný arborista - úroveň stromolezec - SCA Slovenský certifikovaný arborista - úroveň stromolezec (prepis z ETW) alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci predmetné skutočnosti (držiteľa platných oprávnení). Na preukázanie splnenia podmienky účasti uchádzač predloží: • scan originálu požadovaného oprávnenia/certifikátu odbornej spôsobilosti a • profesijný životopis (scan originálu), ktorý bude obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko držiteľa odbornej spôsobilosti, údaje o vzdelaní, história zamestnaní, dátum a vlastnoručný podpis odborne spôsobilej osoby, pričom z predloženého životopisu musí vyplývať aj požadovaná prax - min. 5 rokov v poskytovaní služieb starostlivosti o dreviny arboristickou technikou. V mennom zozname osôb určených na plnenie zmluvy uchádzač uvedie, v akom vzťahu k uchádzačovi sú tieto osoby (napr. zamestnanec alebo iná osoba podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní). • Pracovníci (členovia) realizačného tímu – arboristi, ktorí priamo vykonávajú orezy na stromoch a disponujú odbornou kvalifikáciou arboristu - Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii min. 1 osobu s odbornou kvalifikáciou arboristu; preukazuje sa jedným z nasledovných dokladov o odbornej spôsobilosti (certifikátom): ETW (European Tree Worker), ETT (European Tree Technician), ISA Certified Arborist, ISA Board Certified Master Arborist, Národné certifikáty: ČCA (Český certifikovaný arborista) - minimálne úroveň stromolezec, SCA (Slovenský certifikovaný arborista) - minimálne úroveň stromolezec. Uchádzač môže splnenie danej podmienky účasti preukázať aj ekvivalentom oprávnenia preukazujúcim predmetné skutočnosti v inom štáte ako SR. Na preukázanie splnenie tejto podmienky účasti uchádzač predloží: • scan originálu požadovaného oprávnenia /certifikátu odbornej spôsobilosti Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že osoba/osoby zodpovedné na poskytovanie služieb má/majú zodpovedajúcu odbornú kvalifikáciu. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Z dôvodu obmedzeného počtu znakov formulára EFORMS, verejný obstarávateľ záujemcov informuje, že plné znenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní je uvedené v súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena na plnenie predmetu zákazky v EUR s DPH, ktorú musí uchádzač stanoviť a predložiť spôsobom uvedeným v poskytnutých súťažných podkladoch. Váha kritéria: 100%.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za plnenie predmetu zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Ak ponuku predloží skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona o verejnom obstarávaní, takýto uchádzač je povinný predložiť doklad podpísaný všetkými členmi skupiny o nominovaní vedúceho člena oprávneného konať v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou. V prípade, že táto skupina dodávateľov bude úspešným uchádzačom, verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od takéhoto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah, napr. podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení – zmluva o združení, resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Podrobné znenie predmetnej požiadavky je uvedené v súťažných podkladoch.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Poskytovateľ služby je povinný najneskôr v čase uzatvorenia Zmluvy na poskytnutie služby predložiť zoznam známych subdodávateľov, ktorý bude tvoriť prílohu č. 2 predmetnej Zmluvy, a to v rozsahu obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO a údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia. Subdodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ak mu takúto povinnosť zákon ukladá. Zmluva sa uzatvára na obdobie: odo dňa účinnosti zmluvy do 30.09.2025. Splatnosť faktúry sa dojednáva na 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 24.07.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 24.07.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Opis otvárania ponúk: Vzhľadom na skutočnosť, že sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. V tomto prípade budú ponuky sprístupnené všetkým uchádzačom samotným IS EVO „on-line“ to znamená, že bude vykonané otváranie ponúk funkcionalitou, ktorá zabezpečí automatické vytvorenie a odoslanie Zápisnice z otvárania ponúk v jednom okamihu všetkým uchádzačom. Príručka k funkcionalite "on-line" sprístupnenie ponúk je dostupná na https://isepvo.sk/dokumentacia. Bližšie informácie sú uvedené v poskytnutých súťažných podkladoch.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky na adrese sídla verejného obstarávateľa, postupom a spôsobom tzv. ,,on-line otvárania" (sprístupnenia) ponúk prostredníctvom funkcionality systému elektronickej platformy IS EVO. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/537810
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/537810
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma IS EVO: https://www.isepvo.sk
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Nitra)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mesto Nitra)