Vykonávanie úloh v oblasti ochrany pred požiarmi, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a civilnej ochrany na pracoviskách Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a. s.

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Vykonávanie úloh v oblasti ochrany pred požiarmi, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a civilnej ochrany na pracoviskách Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a. s.
Kód zákazky: 6/2025/NP
Kód oznámenia: 10559 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71317000-3
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 10.7.2025 10:00
Vyhlásenie: 30.6.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Panónska cesta
85104 Bratislava - mestská časť Petržalka
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Panónska cesta Bratislava - mestská časť Petržalka 85104 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vykonávanie činnosti zameranej na zabezpečenie ochrany pred požiarmi (ďalej „OPP“), bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (ďalej „BOZP) a civilnej ochrany (ďalej „CO“) v súlade s platnou legislatívou pre jednotlivé pracoviská Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a. s. (ďalej „VšZP“) na území Slovenskej republiky. Súčasťou predmetu zákazky je aj spracovanie, vedenie a aktualizácia dokumentácie k vykonávaným činnostiam ako aj prístup k nim v digitálnej podobe prostredníctvom „Portálu“. („Portálom“ je webová aplikácia uchádzača, v rámci ktorej bude uchádzač priebežne spracovávať údaje za dodané činnosti a mesačne viesť evidencie súvisiace s predmetom zákazky tak, aby tieto korešpondovali s predloženými faktúrami za predchádzajúce mesačné plnenia. Portál bude v priebehu plnenia zmluvného vzťahu sprístupnený „on-line“ pre určený počet zamestnancov verejného obstarávateľa, v minimálnom počte 30 prístupov s možnosťou rôznych prístupov pre jednotlivých zamestnancov. Portál musí umožňovať export všetkých spracovaných dát a údajov do formátu, ktorý podporuje program na úpravu tabuliek - tabuľkový procesor alebo program na úpravu textov – textový editor). Uchádzač – poskytovateľ služieb v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch verejného obstarávateľa a vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy. Uchádzač vo vzťahu k osobám, ktoré budú realizovať plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku OPP, BOZP a CO. Uchádzač sa zaväzuje plniť predmet zákazky v časovom a vecnom súlade s príslušnými právnymi predpismi. Uchádzač bude zodpovedať v plnom rozsahu za spôsobenú škodu alebo uložené sankcie vyplývajúce z neplnenia predmetu zákazky v zmysle príslušných právnych predpisov (napr. sankcií súvisiacich s nedodržaním lehôt resp. nenaplnením zákonných povinností vyplývajúcich zo súvisiacich právnych predpisov). Zoznam objektov verejného obstarávateľa pre výkon OPP, BOZP a CO sa nachádza v Prílohe č. 1 – Zoznam pracovísk VšZP pre výkon OPP, BOZP a CO. Zoznam hasiacich prístrojov, požiarnych hydrantov, požiarnych uzáverov pre zabezpečenie kontroly sa nachádza v Prílohe č. 2(2a, 2b), v Prílohe č.3(3a, 3b), v Prílohe č. 4(4a, 4b), a v Prílohe č. 5(5a, 5b). Verejný obstarávateľ požaduje oceniť všetky položky podľa Prílohy č. 1, č. 2b, č. 3b, č. 4b, č. 5b a uviesť cenu celkom za predmet zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje vykonávanie školení zamestnancov verejného obstarávateľa a osôb, ktoré sa s vedomím verejného obstarávateľa zdržujú na jeho pracoviskách v oblasti OPP, BOZP a CO. Školenie zamestnancov verejný obstarávateľ požaduje realizovať prioritne dištančnou formou (e-learning).

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1356724
1. Základné údaje
  • Organizácia: Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s. (ID: 62597)
  • Zákazka: Vykonávanie úloh v oblasti ochrany pred požiarmi, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a civilnej ochrany na pracoviskách Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a. s. (ID: 536955)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 32d98d8b-7d88-4133-a821-7e942a91157b
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
  • IČO: 35937874
  • DIČ: 2022027040
  • Adresa
  • Ulica: Panónska cesta
  • Číslo: 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Petržalka
  • PSČ: 85104
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: natalia.paugschova@vszp.sk
  • Telefónne číslo: 0910864219
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Zdravie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9262
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 6/2025/NP
  • Názov: Vykonávanie úloh v oblasti ochrany pred požiarmi, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a civilnej ochrany na pracoviskách Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a. s.
  • Opis: Predmetom zákazky je vykonávanie činnosti zameranej na zabezpečenie ochrany pred požiarmi (ďalej „OPP“), bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (ďalej „BOZP) a civilnej ochrany (ďalej „CO“) v súlade s platnou legislatívou pre jednotlivé pracoviská Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a. s. (ďalej „VšZP“) na území Slovenskej republiky. Súčasťou predmetu zákazky je aj spracovanie, vedenie a aktualizácia dokumentácie k vykonávaným činnostiam ako aj prístup k nim v digitálnej podobe prostredníctvom „Portálu“. („Portálom“ je webová aplikácia uchádzača, v rámci ktorej bude uchádzač priebežne spracovávať údaje za dodané činnosti a mesačne viesť evidencie súvisiace s predmetom zákazky tak, aby tieto korešpondovali s predloženými faktúrami za predchádzajúce mesačné plnenia. Portál bude v priebehu plnenia zmluvného vzťahu sprístupnený „on-line“ pre určený počet zamestnancov verejného obstarávateľa, v minimálnom počte 30 prístupov s možnosťou rôznych prístupov pre jednotlivých zamestnancov. Portál musí umožňovať export všetkých spracovaných dát a údajov do formátu, ktorý podporuje program na úpravu tabuliek - tabuľkový procesor alebo program na úpravu textov – textový editor). Uchádzač – poskytovateľ služieb v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch verejného obstarávateľa a vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy. Uchádzač vo vzťahu k osobám, ktoré budú realizovať plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku OPP, BOZP a CO. Uchádzač sa zaväzuje plniť predmet zákazky v časovom a vecnom súlade s príslušnými právnymi predpismi. Uchádzač bude zodpovedať v plnom rozsahu za spôsobenú škodu alebo uložené sankcie vyplývajúce z neplnenia predmetu zákazky v zmysle príslušných právnych predpisov (napr. sankcií súvisiacich s nedodržaním lehôt resp. nenaplnením zákonných povinností vyplývajúcich zo súvisiacich právnych predpisov). Zoznam objektov verejného obstarávateľa pre výkon OPP, BOZP a CO sa nachádza v Prílohe č. 1 – Zoznam pracovísk VšZP pre výkon OPP, BOZP a CO. Zoznam hasiacich prístrojov, požiarnych hydrantov, požiarnych uzáverov pre zabezpečenie kontroly sa nachádza v Prílohe č. 2(2a, 2b), v Prílohe č.3(3a, 3b), v Prílohe č. 4(4a, 4b), a v Prílohe č. 5(5a, 5b). Verejný obstarávateľ požaduje oceniť všetky položky podľa Prílohy č. 1, č. 2b, č. 3b, č. 4b, č. 5b a uviesť cenu celkom za predmet zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje vykonávanie školení zamestnancov verejného obstarávateľa a osôb, ktoré sa s vedomím verejného obstarávateľa zdržujú na jeho pracoviskách v oblasti OPP, BOZP a CO. Školenie zamestnancov verejný obstarávateľ požaduje realizovať prioritne dištančnou formou (e-learning).
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Poradenské služby pre oblasť ochrany a kontroly pred nebezpečím
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 71317100, 71317200, 71317210, 71356100, 75222000, 75251110
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač bol oprávnený poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky a nemal uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní. Podrobnejšie vymedzenie podmienok účasti je v dokumente Súťažné podklady - výzva na predkladanie ponúk.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Vykonávanie úloh v oblasti ochrany pred požiarmi, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a civilnej ochrany na pracoviskách Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a. s.
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 6/2025/NP
  • Názov : Vykonávanie úloh v oblasti ochrany pred požiarmi, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a civilnej ochrany na pracoviskách Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a. s.
  • Opis: Predmetom zákazky je vykonávanie činnosti zameranej na zabezpečenie ochrany pred požiarmi (ďalej „OPP“), bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (ďalej „BOZP) a civilnej ochrany (ďalej „CO“) v súlade s platnou legislatívou pre jednotlivé pracoviská Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a. s. (ďalej „VšZP“) na území Slovenskej republiky. Súčasťou predmetu zákazky je aj spracovanie, vedenie a aktualizácia dokumentácie k vykonávaným činnostiam ako aj prístup k nim v digitálnej podobe prostredníctvom „Portálu“. („Portálom“ je webová aplikácia uchádzača, v rámci ktorej bude uchádzač priebežne spracovávať údaje za dodané činnosti a mesačne viesť evidencie súvisiace s predmetom zákazky tak, aby tieto korešpondovali s predloženými faktúrami za predchádzajúce mesačné plnenia. Portál bude v priebehu plnenia zmluvného vzťahu sprístupnený „on-line“ pre určený počet zamestnancov verejného obstarávateľa, v minimálnom počte 30 prístupov s možnosťou rôznych prístupov pre jednotlivých zamestnancov. Portál musí umožňovať export všetkých spracovaných dát a údajov do formátu, ktorý podporuje program na úpravu tabuliek - tabuľkový procesor alebo program na úpravu textov – textový editor). Uchádzač – poskytovateľ služieb v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch verejného obstarávateľa a vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy. Uchádzač vo vzťahu k osobám, ktoré budú realizovať plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku OPP, BOZP a CO. Uchádzač sa zaväzuje plniť predmet zákazky v časovom a vecnom súlade s príslušnými právnymi predpismi. Uchádzač bude zodpovedať v plnom rozsahu za spôsobenú škodu alebo uložené sankcie vyplývajúce z neplnenia predmetu zákazky v zmysle príslušných právnych predpisov (napr. sankcií súvisiacich s nedodržaním lehôt resp. nenaplnením zákonných povinností vyplývajúcich zo súvisiacich právnych predpisov). Zoznam objektov verejného obstarávateľa pre výkon OPP, BOZP a CO sa nachádza v Prílohe č. 1 – Zoznam pracovísk VšZP pre výkon OPP, BOZP a CO. Zoznam hasiacich prístrojov, požiarnych hydrantov, požiarnych uzáverov pre zabezpečenie kontroly sa nachádza v Prílohe č. 2(2a, 2b), v Prílohe č.3(3a, 3b), v Prílohe č. 4(4a, 4b), a v Prílohe č. 5(5a, 5b). Verejný obstarávateľ požaduje oceniť všetky položky podľa Prílohy č. 1, č. 2b, č. 3b, č. 4b, č. 5b a uviesť cenu celkom za predmet zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje vykonávanie školení zamestnancov verejného obstarávateľa a osôb, ktoré sa s vedomím verejného obstarávateľa zdržujú na jeho pracoviskách v oblasti OPP, BOZP a CO. Školenie zamestnancov verejný obstarávateľ požaduje realizovať prioritne dištančnou formou (e-learning).
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Poradenské služby pre oblasť ochrany a kontroly pred nebezpečím
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 71317100, 71317200, 71317210, 71356100, 75222000, 75251110
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f)
  • Opis podmienky účasti: Vymedzenie podmienok účasti je bližšie zadefinované v dokumente Súťažné podklady - výzva na predkladanie ponúk.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g)
  • Opis podmienky účasti: Vymedzenie podmienok účasti je bližšie zadefinované v dokumente Súťažné podklady - výzva na predkladanie ponúk.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena - Celková cena za plnenie predmetu zmluvy v EUR bez DPH zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Ponúknutá cena úspešného uchádzača zahŕňa všetky jeho náklady na realizáciu predmetu zákazky.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na žiadosť o účasť
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 10.07.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 10.07.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Miesto otvárania ponúk: elektronicky prostredníctvom IS EPVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povolené
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaDetail.aspx?id=536955&orgId=9262
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536955
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO