1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Nákup hákového nakladača v rámci projektu Rekonštrukcia zberného dvora a zefektívnenie triedeného zberu komunálnych odpadov v Liptovskom Mikuláši
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Nákup hákového nakladača v rámci projektu Rekonštrukcia zberného dvora a zefektívnenie triedeného zberu komunálnych odpadov v Liptovskom Mikuláši
- Opis: Predmetom zákazky je nákup hákového nakladača. 2.4. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí kapitolu B. „Podrobný opis predmetu zákazky“ a prílohu č. 7 Súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 186 436.01
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Motorové vozidlá
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Nakladače na kolesách
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 5
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: MZP-PSK-401202FQM9
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné
- Názov podmienky účasti: 1.1. Osobné postavenie podľa § 32 ZVO
- Opis podmienky účasti: 1.1.1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 ZVO, § 152 ods. 1 (zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov) ZVO alebo podľa § 152 ods. 3 ZVO a predložením čestného vyhlásenia podľa § 32 ods. 7 ZVO alebo vyhlásenia podľa § 32 ods. 5 ZVO, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky alebo v žiadosti o účasť. Vzor čestného vyhlásenia tvorí prílohu č. 10 Súťažných podkladov. 1.1.2. Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 34 ods. 3 ZVO, ktorú uvedie vo svojej ponuke. 1.1.3. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.1.4. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvykly´ pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedeny´ch v § 32 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť vyhlásením podľa predpisov platny´ch v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.1.5. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklého pobytu mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeny´m pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platny´ch v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 1.1.6. Verejny´ obstarávateľ nie je oprávneny´ použiť údaje z informačny´ch systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektory´ch opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačny´ch systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektory´ch zákonov (zákon proti byrokracii). 1.1.7. Verejny´ obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodny´ch informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iny´m hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 1.1.8. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 ZVO. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 ZVO. 1.1.9. Uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 1.2. Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať nasledovne: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 ZVO: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v súlade s § 34 ods.1 písm. a) ZVO za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom verejný obstarávateľ požaduje preukázať dodanie minimálne 1 ks tovaru rovnakého alebo podobného charakteru. Tovarom rovnakého alebo podobného charakteru sa pre účely preukázania tejto podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcej sa technickej alebo odbornej spôsobilosti rozumie hákový nakladač. Predložený zoznam dodávok tovaru musí obsahovať: predmet dodávok, cenu dodávok, lehoty dodania dodávok a odberateľov (odberateľ identifikovaný názvom a jeho sídlom v prípade verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, v prípade iného odberateľa identifikovaný min. obchodným menom, sídlom alebo miestom podnikania). V prípade, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom na preukázanie splnenia podmienok účasti je referencia. Referencia musí byť vyhotovená a zverejnená v súlade s § 12 ZVO. Podmienky pre prepočet inej meny na menu EUR vo vzťahu k dokumentom predložených na preukázanie splnenia podmienky účasti: Uchádzač v aktuálnom prípade hodnoty uvedené v cudzej mene prepočíta na Eurá podľa platného kurzu ECB zo dňa odoslania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie do vestníkov (Úradný vestník EÚ, Vestník VO). Uchádzač spôsob prepočtu zdokumentuje a predloží ako súčasť dokumentov, ku ktorým sa viaže za účelom preukázania splnenia podmienok účasti. Za rozhodujúce obdobie predchádzajúcich troch rokov sa považuje obdobie posledných troch rokov odo dňa zverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. Upozornenie: Verejný obstarávateľ je podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO povinní pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zohľadniť referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť finančné zdroje a/alebo technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy, bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať splnenie podmienky účasti. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie/svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu medzi uchádzačom a verejným obstarávateľom. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO rovnako ako uchádzač a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Verejný obstarávateľ bude hodnotiť u tejto osoby aj existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.3. Jednotný európsky dokument Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO. Vyplnená Časť I. Informácie týkajúce sa postupu verejného obstarávania a verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa jednotného európskeho dokumentu (t. j. strana č. 3 Prílohy 2 k Vykonávaciemu nariadeniu Komisie EÚ 2016/7 z 5. januára 2016, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie) vo formáte .pdf tvorí prílohu č. 6 týchto Súťažných podkladov. Formulár jednotného európskeho dokumentu spolu s manuálom na jeho vyplnenie je vo formáte.rtf, umožňujúcom jeho priame vypĺňanie, dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky- dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html a na webovom sídle Európskej komisie https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk . Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov/záujemcov, aby si do vzoru formulára jednotného európskeho dokumentu vo formáte .rtf, umožňujúceho jeho priame vypĺňanie, sami preniesli, resp. prepísali údaje uvedené v prílohe č. 6 týchto Súťažných podkladov obsahujúce informácie týkajúce sa postupu verejného obstarávania a identifikácie verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotnéhoeurópskeho dokumentu) na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (?: Globálny údaj pre všetky podmie
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) ZVO: Cena celkom s DPH vyjadrená v eurách zaokrúhlená matematicky na 2 desatinné miesta.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena v EUR s DPH.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Liptovský Mikuláš)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mesto Liptovský Mikuláš)
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.07.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 15:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 28.07.2025
- Čas otvárania ponúk: 15:30
- Miesto otvárania ponúk: Otváraním elektronických ponúk sa rozumie ich on-line sprístupnenie v IS EVO komisiou na vyhodnotenie ponúk verejného obstarávateľa (ďalej len „komisia“) všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Popísané v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536903
- Označenie dokumentu/zákazky: Nákup hákového nakladača v rámci projektu Rekonštrukcia zberného dvora a zefektívnenie triedeného zberu komunálnych odpadov v Liptovskom Mikuláši
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Liptovský Mikuláš)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mesto Liptovský Mikuláš)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)