1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Časť Západ
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Časť Západ
- Opis: Predmetom zákazky je dodávka a montáž klimatizačných jednotiek do priestorov verejného obstarávateľa. Dodávka a montáž bude vykonaná na základe konkrétnej objednávky verejného obstarávateľa a v súlade s požiadavkami, ktoré budú špecifikované v objednávke, vrátane likvidácie odpadu, odvoz a ekologická likvidácia starých klimatizačných jednotiek, záručný servis na obdobie min. 24 mesiacov od uvedenia zariadenia do prevádzky, 2x do roka vykonanie servisnej profylaktickej prehliadky dodaných a nainštalovaných vnútorných a vonkajších jednotiek počas plynutia záruky, vykonávanie tlakových skúšok a vedenie elektronickej evidencie. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 a časť B.2 týchto súťažných podkladov, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v informačnom systéme EVO vedenom a sprístupňovanom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom cez webové sídlo www.uvo. gov.sk a v IS EVO prístupnom cez webové sídlo Elektronická platforma – Informačný systém verejnej správy (www.isepvo.sk) (ďalej len "IS EVO") a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie.
- Druh zákazky: Tovary
-
Doplňujúci druh zákazky
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 784 775.05
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Klimatizačné zariadenia
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 39717200, 45331200, 45310000, 45300000, 45442100
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Bratislava, Dunajská Streda, Galanta, Komárno, Levice, Nitra, Nové Zámky, Považská Bystrica, Prievidza, Senica, Topoľčany, Trenčín, Trnava.
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 1 784 775.05
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podmienka účasti podľa § 34 zákona ods. 1 písm. a) zákona:
- Opis podmienky účasti: Podmienka účasti podľa § 34 zákona ods. 1 písm. a) zákona: Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru a súvisiacich služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v súhrnnej hodnote minimálne 900 000,00 EUR bez DPH. Za dodávku tovaru a súvisiacich poskytnutých služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje dodávka a montáž klimatizačných zariadení. V prípade, že uchádzač predkladá ponuku na viacero častí, podmienku účasti stačí preukázať len jedenkrát, príklad: uchádzač predloží ponuku na dve alebo viacero časti predmetu zákazky, zoznam dodávok v požadovanej súhrnnej hodnote predloží len jedenkrát. Verejný obstarávateľ bude zo zoznamu dodávok tovaru a súvisiacich poskytnutých služieb akceptovať len tie časti, ktoré boli dodané v tzv. rozhodnom období, tzn. za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade, ak uchádzač predloží v zozname dodávok tovaru a súvisiacich poskytnutých služieb aj dodávky, ktorých lehota dodania presahuje stanovené obdobie, uchádzač v zozname uvedie osobitne len tie dodávky, ktoré boli dodané v požadovanom období. V prípade, ak služby, ktorými uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti boli poskytnuté členom skupiny dodávateľov, resp. členom združenia alebo subdodávateľom, uchádzač uvedie rozsah referencie/zákazky/projektu/plnenia realizovaný samotným členom skupiny dodávateľov, resp. členom združenia alebo subdodávateľom Podmienky účasti sú uvedené v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO prístupnom cez webové sídlo Elektronická platforma – Informačný systém verejnej správy (www.isepvo.sk) a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za predmet zákazky v Eur s DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet zákazky v Eur s DPH
- Odôvodnenie neuvedenia váhy pri kritériách na vyhodnotenie ponúk: Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého ponuka sa na základe pravidiel na uplatnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestni na prvom mieste v poradí, tzn. uchádzač s najnižšou celkovou cenou za predmet zákazky v eur s DPH. Ostatné ponuky budú zoradené vzostupne podľa výšky ponúkanej celkovej ceny v eur s DPH, tzn. ponuke s najvyššou celkovou cenou bude priradené najvyššie poradové číslo.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Nie je povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.07.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 11
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 30.07.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku v IS EVO, tzn. účasťou na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality IS EVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v súlade s § 52 ods. 2 štvrtá veta zákona.
- Miesto otvárania ponúk: Sociálna poisťovňa, ústredie, Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava-mestská časť Staré Mesto.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 70 000,00 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536937
- Označenie dokumentu/zákazky: Dodávka a montáž klimatizačných zariadení
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: ISEVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Časť Stred
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Časť Stred
- Opis: Predmetom zákazky je dodávka a montáž klimatizačných jednotiek do priestorov verejného obstarávateľa. Dodávka a montáž bude vykonaná na základe konkrétnej objednávky verejného obstarávateľa a v súlade s požiadavkami, ktoré budú špecifikované v objednávke, vrátane likvidácie odpadu, odvoz a ekologická likvidácia starých klimatizačných jednotiek, záručný servis na obdobie min. 24 mesiacov od uvedenia zariadenia do prevádzky, 2x do roka vykonanie servisnej profylaktickej prehliadky dodaných a nainštalovaných vnútorných a vonkajších jednotiek počas plynutia záruky, vykonávanie tlakových skúšok a vedenie elektronickej evidencie. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 a časť B.2 týchto súťažných podkladov, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v informačnom systéme EVO vedenom a sprístupňovanom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom cez webové sídlo www.uvo. gov.sk a v IS EVO prístupnom cez webové sídlo Elektronická platforma – Informačný systém verejnej správy (www.isepvo.sk) (ďalej len "IS EVO") a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie.
- Druh zákazky: Tovary
-
Doplňujúci druh zákazky
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 228 548.79
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Klimatizačné zariadenia
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 39717200, 45331200, 45310000, 45300000, 45442100
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Banská Bystrica, Čadca, Dolný Kubín, Liptovský Mikuláš, Lučenec, Martin, Rimavská Sobota, Veľký Krtíš, Zvolen, Žiar nad Hronom, Žilina.
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 1 228 548.79
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podmienka účasti podľa § 34 zákona ods. 1 písm. a) zákona:
- Opis podmienky účasti: Podmienka účasti podľa § 34 zákona ods. 1 písm. a) zákona: Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru a súvisiacich služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v súhrnnej hodnote minimálne 900 000,00 EUR bez DPH. Za dodávku tovaru a súvisiacich poskytnutých služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje dodávka a montáž klimatizačných zariadení. V prípade, že uchádzač predkladá ponuku na viacero častí, podmienku účasti stačí preukázať len jedenkrát, príklad: uchádzač predloží ponuku na dve alebo viacero časti predmetu zákazky, zoznam dodávok v požadovanej súhrnnej hodnote predloží len jedenkrát. Verejný obstarávateľ bude zo zoznamu dodávok tovaru a súvisiacich poskytnutých služieb akceptovať len tie časti, ktoré boli dodané v tzv. rozhodnom období, tzn. za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade, ak uchádzač predloží v zozname dodávok tovaru a súvisiacich poskytnutých služieb aj dodávky, ktorých lehota dodania presahuje stanovené obdobie, uchádzač v zozname uvedie osobitne len tie dodávky, ktoré boli dodané v požadovanom období. V prípade, ak služby, ktorými uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti boli poskytnuté členom skupiny dodávateľov, resp. členom združenia alebo subdodávateľom, uchádzač uvedie rozsah referencie/zákazky/projektu/plnenia realizovaný samotným členom skupiny dodávateľov, resp. členom združenia alebo subdodávateľom Podmienky účasti sú uvedené v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO prístupnom cez webové sídlo Elektronická platforma – Informačný systém verejnej správy (www.isepvo.sk) a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za predmet zákazky v Eur s DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet zákazky v Eur s DPH
- Odôvodnenie neuvedenia váhy pri kritériách na vyhodnotenie ponúk: Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého ponuka sa na základe pravidiel na uplatnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestni na prvom mieste v poradí, tzn. uchádzač s najnižšou celkovou cenou za predmet zákazky v eur s DPH. Ostatné ponuky budú zoradené vzostupne podľa výšky ponúkanej celkovej ceny v eur s DPH, tzn. ponuke s najvyššou celkovou cenou bude priradené najvyššie poradové číslo.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Nie je povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.07.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 11
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 30.07.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku v IS EVO, tzn. účasťou na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality IS EVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v súlade s § 52 ods. 2 štvrtá veta zákona.
- Miesto otvárania ponúk: Sociálna poisťovňa, ústredie, Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava-mestská časť Staré Mesto.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 50 000,00 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536937
- Označenie dokumentu/zákazky: Dodávka a montáž klimatizačných zariadení
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Časť Východ
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Časť Východ
- Opis: Predmetom zákazky je dodávka a montáž klimatizačných jednotiek do priestorov verejného obstarávateľa. Dodávka a montáž bude vykonaná na základe konkrétnej objednávky verejného obstarávateľa a v súlade s požiadavkami, ktoré budú špecifikované v objednávke, vrátane likvidácie odpadu, odvoz a ekologická likvidácia starých klimatizačných jednotiek, záručný servis na obdobie min. 24 mesiacov od uvedenia zariadenia do prevádzky, 2x do roka vykonanie servisnej profylaktickej prehliadky dodaných a nainštalovaných vnútorných a vonkajších jednotiek počas plynutia záruky, vykonávanie tlakových skúšok a vedenie elektronickej evidencie. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 a časť B.2 týchto súťažných podkladov, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v informačnom systéme EVO vedenom a sprístupňovanom Úradom pre verejné obstarávanie dostupnom cez webové sídlo www.uvo. gov.sk a v IS EVO prístupnom cez webové sídlo Elektronická platforma – Informačný systém verejnej správy (www.isepvo.sk) (ďalej len "IS EVO") a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie.
- Druh zákazky: Tovary
-
Doplňujúci druh zákazky
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 228 548.79
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Klimatizačné zariadenia
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 39717200, 45331200, 45310000, 45300000, 45442100
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Bardejov, Humenné, Košice, Michalovce, Poprad, Prešov, Rožňava, Spišská Nová Ves, Stará Ľubovňa, Svidník, Trebišov, Vranov nad Topľou.
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 1 228 548.79
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podmienka účasti podľa § 34 zákona ods. 1 písm. a) zákona:
- Opis podmienky účasti: Podmienka účasti podľa § 34 zákona ods. 1 písm. a) zákona: Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru a súvisiacich služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania v súhrnnej hodnote minimálne 900 000,00 EUR bez DPH. Za dodávku tovaru a súvisiacich poskytnutých služieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje dodávka a montáž klimatizačných zariadení. V prípade, že uchádzač predkladá ponuku na viacero častí, podmienku účasti stačí preukázať len jedenkrát, príklad: uchádzač predloží ponuku na dve alebo viacero časti predmetu zákazky, zoznam dodávok v požadovanej súhrnnej hodnote predloží len jedenkrát. Verejný obstarávateľ bude zo zoznamu dodávok tovaru a súvisiacich poskytnutých služieb akceptovať len tie časti, ktoré boli dodané v tzv. rozhodnom období, tzn. za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania. V prípade, ak uchádzač predloží v zozname dodávok tovaru a súvisiacich poskytnutých služieb aj dodávky, ktorých lehota dodania presahuje stanovené obdobie, uchádzač v zozname uvedie osobitne len tie dodávky, ktoré boli dodané v požadovanom období. V prípade, ak služby, ktorými uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti boli poskytnuté členom skupiny dodávateľov, resp. členom združenia alebo subdodávateľom, uchádzač uvedie rozsah referencie/zákazky/projektu/plnenia realizovaný samotným členom skupiny dodávateľov, resp. členom združenia alebo subdodávateľom Podmienky účasti sú uvedené v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov na predmet zákazky, ktoré sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a v IS EVO prístupnom cez webové sídlo Elektronická platforma – Informačný systém verejnej správy (www.isepvo.sk) a ku ktorým verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup odo dňa uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Dodatku k úradnému vestníku Európskej únie.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za predmet zákazky v Eur s DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet zákazky v Eur s DPH
- Odôvodnenie neuvedenia váhy pri kritériách na vyhodnotenie ponúk: Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého ponuka sa na základe pravidiel na uplatnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestni na prvom mieste v poradí, tzn. uchádzač s najnižšou celkovou cenou za predmet zákazky v eur s DPH. Ostatné ponuky budú zoradené vzostupne podľa výšky ponúkanej celkovej ceny v eur s DPH, tzn. ponuke s najvyššou celkovou cenou bude priradené najvyššie poradové číslo.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Nie je povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.07.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 11
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 30.07.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku v IS EVO, tzn. účasťou na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality IS EVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v súlade s § 52 ods. 2 štvrtá veta zákona.
- Miesto otvárania ponúk: Sociálna poisťovňa, ústredie, Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava-mestská časť Staré Mesto.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 40 000,00 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536937
- Označenie dokumentu/zákazky: Dodávka a montáž klimatizačných zariadení
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)