Projektová dokumentácia pre obnovu budovy Spojenej školy, Pankúchova 6, Bratislava

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Projektová dokumentácia pre obnovu budovy Spojenej školy, Pankúchova 6, Bratislava
Kód zákazky: 6718/2025/VO
Kód oznámenia: 10096 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71000000-8
Predpokladaná hodnota: 147 213,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 3.7.2025 10:00
Vyhlásenie: 20.6.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Bratislavský samosprávny kraj
Adresa: Sabinovská
82005 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Sabinovská Bratislava - mestská časť Ružinov 82005 Slovensko Spojená škola, Pankúchova 6, 85104 Bratislava, katastrálne územie Petržalka, okres Bratislava V., s parcelným číslom č.350, súpisné č.2596, LV č.3198.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie, dokumentácie interiéru, inžinierskej činnosti a autorského dozoru pre stavbu s názvom „Projektová dokumentácia pre obnovu budovy Spojenej školy, Pankúchova 6, Bratislava“. Obnova budovy sa realizuje v rámci projektu Nízkoenergetická, uhlíkovo neutrálna a klimaticky odolná zóna Pankúchova“.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1339800
1. Základné údaje
  • Organizácia: Bratislavský samosprávny kraj (ID: 72083)
  • Zákazka: Projektová dokumentácia pre obnovu budovy Spojenej školy, Pankúchova 6, Bratislava (ID: 528258)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 6762f92f-d3a5-4cf4-ba77-c22bfcf79220
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Bratislavský samosprávny kraj
  • IČO: 36063606
  • DIČ: 2021608369
  • Adresa
  • Ulica: Sabinovská
  • Číslo: 16
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82005
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: patricia.melisova@region-bsk.sk
  • Telefónne číslo: +421248264665
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Bratislavský samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2750
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 6718/2025/VO
  • Názov: Projektová dokumentácia pre obnovu budovy Spojenej školy, Pankúchova 6, Bratislava
  • Opis: Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie, dokumentácie interiéru, inžinierskej činnosti a autorského dozoru pre stavbu s názvom „Projektová dokumentácia pre obnovu budovy Spojenej školy, Pankúchova 6, Bratislava“. Obnova budovy sa realizuje v rámci projektu Nízkoenergetická, uhlíkovo neutrálna a klimaticky odolná zóna Pankúchova“.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 147 213
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Architektonické, stavebné, inžinierske a inšpekčné služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Pankúchova 6
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 851 04
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Spojená škola, Pankúchova 6, 85104 Bratislava, katastrálne územie Petržalka, okres Bratislava V., s parcelným číslom č.350, súpisné č.2596, LV č.3198.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO a technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) a g) zákona o VO. Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené v Prílohe č. 6 súťažných podkladoch.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom elektronickej platformy s využitím IS EVO. 2. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovi a skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 3. Podrobnosti o podmienkach vykonania zákazky sú uvedené v zmluve o dielo. 4. Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku ponuky. 5. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 6. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme EVO pri predkladaní ponuky vyplniť. 7. Verejné obstarávanie je zeleným verejným obstarávaním. 8. Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom zmluvy o dielo verejnému obstarávateľovi predložiť dokumenty uvedené v súťažných podkladov. 9. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 10. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia, ktorí majú v zmysle § 11 zákona o VO povinnosť byť zapísaní v Registri partnerov verejného sektora (ďalej len „RPVS“) sú povinní byť pred uzatvorením zmluvy zapísaní v RPVS.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Projektová dokumentácia pre obnovu budovy Spojenej školy, Pankúchova 6, Bratislava
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 6718/2025/VO
  • Názov : Projektová dokumentácia pre obnovu budovy Spojenej školy, Pankúchova 6, Bratislava
  • Opis: Predmetom zákazky je vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie, dokumentácie interiéru, inžinierskej činnosti a autorského dozoru pre stavbu s názvom „Projektová dokumentácia pre obnovu budovy Spojenej školy, Pankúchova 6, Bratislava“. Obnova budovy sa realizuje v rámci projektu Nízkoenergetická, uhlíkovo neutrálna a klimaticky odolná zóna Pankúchova“.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Architektonické, stavebné, inžinierske a inšpekčné služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Pankúchova 6
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 851 04
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Spojená škola, Pankúchova 6, 85104 Bratislava, katastrálne územie Petržalka, okres Bratislava V., s parcelným číslom č.350, súpisné č.2596, LV č.3198.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 (tri) roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Za podobný predmet zákazky sa bude považovať vypracovanie dokumentácie na realizáciu stavby (ďalej aj DRS) pre pozemné stavby, s minimálnym objemom plnenia spolu 150 000,- EUR bez DPH. V každej uvedenej službe musí byť súčasťou aj výkon autorského dozoru (ďalej aj AD), ktorý nemusí byť k dátumu predkladania ponúk ukončený. Zo zoznamu musí byť preukázané, že uchádzač realizoval aspoň 1 zákazku s hodnotou minimálne 70 000,- EUR bez DPH na vypracovanie DRS vrátane výkonu AD pre pozemné stavby. Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať: - názov a sídlo odberateľa, - kontaktné údaje odberateľa (e-mail alebo tel. kontakt), - predmet poskytnutého plnenia zákazky, - lehota poskytnutia služby, - cena poskytnutej služby v EUR bez DPH celkom za požadované obdobie. Predmetný zoznam musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača. Ak budú v zmluvnej cene zákazky (v referenčnom liste) zarátané aj iné služby alebo činnosti ako požadované, uchádzač je povinný vyčísliť a uviesť cenu len za služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uvedený v tomto bode. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania oznámenia na zverejnenie vo Vestníku VO. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa na tieto účely považuje dátum uverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ neumožňuje využiť § 34 ods. (3) zákona o verejnom obstarávaní, na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti inou osobou.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO
  • Opis podmienky účasti: Požaduje sa preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požaduje sa preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO predložením: • autorizačného osvedčenia vydaného SKA (Slovenská komora architektov) alebo SKSI (Slovenská komora stavebných inžinierov) alebo ekvivalentného dokladu o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, ktorým uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť osoby zodpovednej za projektovú dokumentáciu, pričom sa vyžaduje, aby išlo o autorizovaného inžiniera pre konštrukcie pozemných stavieb podľa § 4 alebo § 5 odsek 1 písmeno b), bod. 1 zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, • potvrdenie, že daný odborník je v čase podávania ponuky v pracovnoprávnom pomere s uchádzačom; V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne. Verejný obstarávateľ neumožňuje využiť § 34 ods. (3) zákona o verejnom obstarávaní, na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti inou osobou.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky (dielo) v EUR s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.07.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 03.07.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ sa rozhodol využiť v IS EVO funkcionalitu "On-line" sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v IS EVO pri predkladaní ponuky vyplniť.
  • Miesto otvárania ponúk: Bratislavský samosprávny kraj, Sabinovská 16, 82005 Bratislava
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528258
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528258
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma - IS EVO