Podpora triedenia a zberu komunálneho odpadu v obci Rovinka-vozidlo, traktorová kosačka

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Podpora triedenia a zberu komunálneho odpadu v obci Rovinka-vozidlo, traktorová kosačka
Kód zákazky: 2025/01/Rovinka
Kód oznámenia: 9926 - WYT
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 34144000-8
Predpokladaná hodnota: 182 669,90 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 30.6.2025 12:00
Vyhlásenie: 18.6.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Rovinka
Adresa: Hlavná
90041 Rovinka
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Hlavná Rovinka 90041 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodanie dvoch dopravných zariadení v oblasti odpadového hospodárstva: 1. Komunálne vozidlo na podporu triedenia zberu komunálneho odpadu; Povinná výbava pre cestné motorové vozidlá v zmysle § 25 vyhlášky č. 134/2018 Z. z. a dodanie písomnej dokumentácie patriacej k predmetu zákazky (preberací - odovzdávajúci protokol, osvedčenie o evidencii vozidiel, záznam zaškolenia obsluhy, platný technický preukaz pre premávku na pozemných komunikáciách v SR, návod na obsluhu a údržbu vozidla v slovenskom jazyku, servisná knižka, 2 plnohodnotné kľúče). 2. Traktorová kosačka so zberným košom s možnosťou hydraulického vysokého a nízkeho vyklápania zberného koša a dodanie písomnej dokumentácie patriacej k predmetu zákazky (preberací - odovzdávajúci protokol návod na obsluhu a údržbu kosačky v slovenskom jazyku, servisná knižka, 2 plnohodnotné kľúče. 3. V cene je zahrnuté dodanie predmetu zákazky na miesto dodania verejného obstarávateľa a uvedenie do prevádzky. 4. Verejný obstarávateľ požaduje zahrnúť do celkovej ceny náklady na školenie obsluhy v rozsahu 2 zamestnancov verejného obstarávateľa. Záznam zo školenia bude súčasťou preberacieho konania predmetu zákazky. 5. Potvrdenie o obchodnom zastúpení uchádzača pre príslušnú továrenskú značku ponúkaného komunálneho vozidla a zberovej nadstavby od výrobcu, resp. od zástupcu výrobcu (napr. obchodná zmluva) v prípade, že uchádzač nie je výrobcom, resp. zástupcom výrobcu. Realizácia predmetu zákazky je určená - 8 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 – Opis predmetu zákazky.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1355566
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Rovinka (ID: 99624)
  • Zákazka: Podpora triedenia a zberu komunálneho odpadu v obci Rovinka-vozidlo, traktorová kosačka (ID: 536250)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: f4f6c6df-560d-459e-8c6a-1c43641b2c38
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Rovinka
  • IČO: 00305057
  • DIČ: 2020362036
  • Adresa
  • Ulica: Hlavná
  • Číslo: 95
  • Mesto: Rovinka
  • PSČ: 90041
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : E&L Consulting, s.r.o.
  • E-mail: gajdosova@elconsulting.sk
  • Telefónne číslo: 0903400529
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Rovinka)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4149
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2025/01/Rovinka
  • Názov: Podpora triedenia a zberu komunálneho odpadu v obci Rovinka-vozidlo, traktorová kosačka
  • Opis: Predmetom zákazky je dodanie dvoch dopravných zariadení v oblasti odpadového hospodárstva: 1. Komunálne vozidlo na podporu triedenia zberu komunálneho odpadu; Povinná výbava pre cestné motorové vozidlá v zmysle § 25 vyhlášky č. 134/2018 Z. z. a dodanie písomnej dokumentácie patriacej k predmetu zákazky (preberací - odovzdávajúci protokol, osvedčenie o evidencii vozidiel, záznam zaškolenia obsluhy, platný technický preukaz pre premávku na pozemných komunikáciách v SR, návod na obsluhu a údržbu vozidla v slovenskom jazyku, servisná knižka, 2 plnohodnotné kľúče). 2. Traktorová kosačka so zberným košom s možnosťou hydraulického vysokého a nízkeho vyklápania zberného koša a dodanie písomnej dokumentácie patriacej k predmetu zákazky (preberací - odovzdávajúci protokol návod na obsluhu a údržbu kosačky v slovenskom jazyku, servisná knižka, 2 plnohodnotné kľúče. 3. V cene je zahrnuté dodanie predmetu zákazky na miesto dodania verejného obstarávateľa a uvedenie do prevádzky. 4. Verejný obstarávateľ požaduje zahrnúť do celkovej ceny náklady na školenie obsluhy v rozsahu 2 zamestnancov verejného obstarávateľa. Záznam zo školenia bude súčasťou preberacieho konania predmetu zákazky. 5. Potvrdenie o obchodnom zastúpení uchádzača pre príslušnú továrenskú značku ponúkaného komunálneho vozidla a zberovej nadstavby od výrobcu, resp. od zástupcu výrobcu (napr. obchodná zmluva) v prípade, že uchádzač nie je výrobcom, resp. zástupcom výrobcu. Realizácia predmetu zákazky je určená - 8 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch v kapitole B.1 – Opis predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 182 669.90
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Motorové vozidlá na špeciálne účely
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Kosačky
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Zberný dvor verejného obstarávateľa
  • Ulica: Hlavná 350
  • Mesto: Rovinka
  • PSČ: 90041
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: V nadväznosti na ustanovenie § 32 ods. 3 ZVO, verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii); obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci. Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje: 1.1. výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace - podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získava doklady z informačného systému Generálnej prokuratúry SR, 1.2. potvrdením zdravotných poisťovní nie starším ako tri mesiace - podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získava doklady z informačných systémov zdravotných poisťovní v časti týkajúcej sa evidencie pohľadávok po splatnosti, 1.3. potvrdením Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace - podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získava z informačného systému Sociálnej poisťovne, 1.4. potvrdením miestne príslušného daňového úradu (alebo Finančnej správy) nie starším ako tri mesiace - podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získa z informačného systému finančnej správy 1.5. potvrdením miestne príslušného colného úradu (alebo Finančnej správy) nie starším ako tri mesiace - podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získava doklad z informačného systému colnej správy 1.6. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace v prípade likvidácie; údaje o tom, či je vedené konkurzné konanie, či bol vyhlásený konkurz, či bola povolená reštrukturalizácia, či bol zrušený konkurz pre nedostatok majetku, alebo či bolo konkurzné konanie zastavené pre nedostatok majetku, podľa § 32 ods. 3 ZVO, získava verejný obstarávateľ z informačných systémov Ministerstva spravodlivosti SR alebo príslušných súdov, 1.7. dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky – podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získava z registra právnických osôb, 1.8. doloženým čestným vyhlásením (ČV) preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO. 1.9. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť ČV podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.10. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút ČV, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 1.11. Hospodársky subjekt zapísaný v ZHS podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 ZVO. VOb uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. VOb musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. VOb pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v ZHS, ak uchádzač nepredložil požadované doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO. 1.12. Ak dôjde k zmene údajov vedených v ZHS, hospodársky subjekt je podľa § 156 ZVO povinný oznámiť túto zmenu ÚVO do 30 dní odo dňa zmeny údajov a doložiť ju aktuálnym dokladom preukazujúcim uskutočnenú zmenu. Hospodársky subjekt nie je povinný pri oznámení zmeny údajov vedených v ZHS doložiť doklad podľa prvej vety, ak možno použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. 1.13. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS predloží v ponuke požadované doklady podľa § 32 ods. 2, alebo ods. 4, ods. 5 ZVO tak ako je vyššie uvedené. 1.14. Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia finančného, ekonomického postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené Jednotným európskym dokumentom (viď vzor Príloha č. 5 k SP) ale podľa § 110 ods. 6 ZVO čestným vyhlásením (viď vzor Príloha č. 11). 1.15. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 2
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 2
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Komunálne vozidlo na podporu triedenia zberu komunálneho odpadu
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2025/01/Rovinka
  • Názov : Komunálne vozidlo na podporu triedenia zberu komunálneho odpadu
  • Opis: 1. Komunálne vozidlo na podporu triedenia zberu komunálneho odpadu; Povinná výbava pre cestné motorové vozidlá v zmysle § 25 vyhlášky č. 134/2018 Z. z. a dodanie písomnej dokumentácie patriacej k predmetu zákazky (preberací - odovzdávajúci protokol, osvedčenie o evidencii vozidiel, záznam zaškolenia obsluhy, platný technický preukaz pre premávku na pozemných komunikáciách v SR, návod na obsluhu a údržbu vozidla v slovenskom jazyku, servisná knižka, 2 plnohodnotné kľúče).
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 1
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 157 833.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Motorové vozidlá na špeciálne účely
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Hlavná 350
  • Mesto: Rovinka
  • PSČ: 90041
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 8
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Lehota splatnosti faktúry bude 60 dní od doručenia faktúry. Preddavky sa neposkytujú. Na faktúre bude úspešný uchádzač ako dodávateľ uvádzať názov zmluvy a jej číslo. 2. Verejný obstarávateľ si ako objednávateľ vyhradzuje právo nepristúpiť k uzatvoreniu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom ako zhotoviteľom bez akýchkoľvek sankcií, v prípade negatívneho vývoja rozpočtového krytia na financovanie predmetu zákazky/zmluvy, čo neumožňuje financovanie výdavkov súvisiacich s predmetom zákazky/zmluvy. 3. Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/kontroly na mieste súvisiaceho s dodávaným tovarom a službami, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí finančného príspevku, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 4. Odkladacia podmienka účinnosti zmluvy ak to bude prichádzať do úvahy: „Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení kontroly, ak ÚVO ako SO neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia záznamu z kontroly prijímateľovi. Ak boli v rámci kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom doručenia písomnej akceptácie navrhovanej ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly vypracovanej poskytovateľom a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa tejto príručky. Ak zákazka, ktorej výsledkom bolo uzavretie zmluvy nebola predmetom kontroly ÚVO ako SO z dôvodu, že nebola vyhodnotená ako riziková, zmluva nadobudne účinnosť dňom doručenia oznámenia poskytovateľa prijímateľovi, že zákazka nebola na základe poskytovateľom vykonanej rizikovej analýzy vyhodnotená ako riziková.“ Verejný obstarávateľ v postavení prijímateľa oznámi druhej zmluvnej strane dátum nadobudnutia účinnosti zmluvy do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, inak lehoty podľa zmluvy neplynú. 5. „Iná osoba“ v kontexte § 33 ods. 2 ZVO a § 34 ods. 3 ZVO, prostredníctvom ktorej uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, sa podieľa na plnení predmetu zákazky v rozsahu svojho záväzku, ktorý jej vyplýva z písomnej zmluvy podľa § 33 ods. 2 ZVO alebo podľa § 34 ods. 3 ZVO, ktorú predložil uchádzač vo svojej ponuke a ktorou preukazoval splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti. Rozsah záväzku uvedie uchádzač v príslušnej prílohe návrhu zmluvy ak to je uplatniteľné. 6. Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 7 ZVO preukázanie alebo splnenie osobitných zmluvných podmienok (§ 42 ods. 12 ZVO) uvedených v predchádzajúcich bodoch tam, kde to je relevantné. 7. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, spôsobu určenia ceny a zmluvných podmienok na uskutočnenie požadovaného predmetu zákazky sa uvádza v Kapitole B.1- Opis predmetu zákazky, v Kapitole B.2 - Spôsob určenia ceny v ponuke a v Kapitole B.3 - Obchodné podmienky.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia (podľa § 32 ZVO): V nadväznosti na ustanovenie § 32 ods. 3 ZVO, verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii); obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci. Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje: 1.1. výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace - podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získava doklady z informačného systému Generálnej prokuratúry SR, 1.2. potvrdením zdravotných poisťovní nie starším ako tri mesiace - podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získava doklady z informačných systémov zdravotných poisťovní v časti týkajúcej sa evidencie pohľadávok po splatnosti, 1.3. potvrdením Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace - podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získava z informačného systému Sociálnej poisťovne, 1.4. potvrdením miestne príslušného daňového úradu (alebo Finančnej správy) nie starším ako tri mesiace - podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získa z informačného systému finančnej správy 1.5. potvrdením miestne príslušného colného úradu (alebo Finančnej správy) nie starším ako tri mesiace - podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získava doklad z informačného systému colnej správy 1.6. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace v prípade likvidácie; údaje o tom, či je vedené konkurzné konanie, či bol vyhlásený konkurz, či bola povolená reštrukturalizácia, či bol zrušený konkurz pre nedostatok majetku, alebo či bolo konkurzné konanie zastavené pre nedostatok majetku, podľa § 32 ods. 3 ZVO, získava verejný obstarávateľ z informačných systémov Ministerstva spravodlivosti SR alebo príslušných súdov, 1.7. dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky – podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získava z registra právnických osôb, 1.8. doloženým čestným vyhlásením (ČV) preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO. 1.9. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť ČV podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.10. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút ČV, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 1.11. Hospodársky subjekt zapísaný v ZHS podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 ZVO. VOb uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. VOb musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. VOb pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v ZHS, ak uchádzač nepredložil požadované doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO. 1.12. Ak dôjde k zmene údajov vedených v ZHS, hospodársky subjekt je podľa § 156 ZVO povinný oznámiť túto zmenu ÚVO do 30 dní odo dňa zmeny údajov a doložiť ju aktuálnym dokladom preukazujúcim uskutočnenú zmenu. Hospodársky subjekt nie je povinný pri oznámení zmeny údajov vedených v ZHS doložiť doklad podľa prvej vety, ak možno použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. 1.13. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS predloží v ponuke požadované doklady podľa § 32 ods. 2, alebo ods. 4, ods. 5 ZVO tak ako je vyššie uvedené. 1.14. Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia finančného, ekonomického postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené Jednotným európskym dokumentom (viď vzor Príloha č. 5 k SP) ale podľa § 110 ods. 6 ZVO čestným vyhlásením (viď vzor Príloha č. 11). 1.15. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Zoznam a krátky opis podmienok, odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky: 1.1. Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO finančné a ekonomické postavenie sa preukazuje spravidla predložením a) vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač prostredníctvom potvrdenia banky/bánk preukáže, že (i) nebol za predchádzajúcich 12 mesiacov v nepovolenom debete, (ii) za predchádzajúcich 12 mesiacov nebol vydaný príkaz na vykonanie exekúcie prikázaním pohľadávky z účtu v banke, (iii) v prípade splácania úveru dodržuje za predchádzajúcich 12 mesiacov splátkový kalendár, ak uchádzač úver z banky/bánk nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Za predchádzajúce obdobie sa pre účely zákazky považuje dvanásť (12) mesiacov predchádzajúce dňu vystavenia potvrdenia banky/bánk alebo ekvivalentného dokladu, resp. obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti či zriadenia účtu. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky/bánk. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému dokladu uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo splnomocnenou osobou uchádzača, že nemal a nemá vedené účty ani záväzky v inej/iných banke/bankách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný doklad. Uchádzač môže podľa § 33 ods. 2 ZVO na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Rozsah požiadaviek na technickú alebo odbornú spôsobilosť a doklady na ich preukázanie (podľa § 34 ZVO): Uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality v spojení s § 35 zákona o verejnom obstarávaní - Systém manažérstva kvality. 3. Podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1 zákona o verejnom obstarávaní ak ide o tovar, ktorý sa má dodať, vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. AD 1: pre účely splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru, ktorým preukáže, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania dodal tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. V zozname dodaného tovaru uchádzač uvedie názov/obchodné meno odberateľa, adresu jeho sídla/miesta podnikania, názov dodaného tovaru, cenu a údaje na kontaktnú osobu zmluvného partnera (odberateľa), ktorému tovar dodal. 2. AD 2: pre účely splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v spojení s § 35 ZVO uchádzač predloží certifikát systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskej únie. Verejný obstarávateľ uzná aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými technickými normami zabezpečenia kvality. 3. AD 3: pre účely splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1 ZVO uchádzač preukáže splnenie všetkých požadovaných parametrov a technickej špecifikácie na jednotlivé položky predmetu danej časti zákazky opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená - uchádzač preukáže požadované parametre a technickú špecifikáciu ponúkaných tovarov formou propagačných materiálov alebo technických listov zverejňovaných/vydaných výrobcom/predajcom/distribútorom alebo inej ekvivalentnej dokumentácie, a to v minimálnom rozsahu: vizuálne zobrazenie, fotografie, nákresy, rozmerové dispozície a pod. Z uvedenej dokumentácie musí vyplývať splnenie všetkých požadovaných parametrov a technickej špecifikácie, teda požiadaviek na jednotlivé položky predmetu danej časti zákazky. Ak je požadovaná dokumentácia zverejnená na internetových stránkach výrobcu/predajcu/distribútora, uchádzač predloží vyhlásenie s aktívnym linkom/odkazom na danú internetovú stránku. 4. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. 5. Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia finančného a ekonomického postavenia a odbornej alebo technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) (viď vzor Príloha č. 5 k SP) alebo čestným vyhlásením (viď vzor Príloha č. 11 k SP). 6. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) ZVO bude vyhodnocovať ponuky na základe najnižšej ceny s DPH. 2. Pravidlá a postup pri hodnotení ponúk: Komisia vyhodnotí ponuky podľa určeného kritéria na vyhodnotenie ponúk. Členovia komisie vzájomne porovnávajú celkové ceny v EUR s DPH, uvedené v ponukách uchádzačov, na základe ktorých určia poradie uchádzačov. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu na základe výsledku vyhodnotenia ponúk podľa určeného kritéria. Úspešnou ponukou bude ponuka uchádzača, ktorá bude obsahovať najnižšiu cenu s DPH. V prípade zhodnosti ceny s DPH bude vyhodnotená ako úspešná tá ponuka uchádzača, ktorý predložil ponuku skôr (princíp Qui prior est tempore, potior est iure – Kto je skorší v čase, je silnejší v práve).
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) ZVO bude vyhodnocovať ponuky na základe najnižšej ceny s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: 4. V prípade „skupiny dodávateľov“, ktorá nemá právnu formu, predkladá údaje za všetkých členov skupiny. Úspešná „skupina dodávateľov“ bez právnej formy vytvorí pred uzavretím zmluvy právne vzťahy v súlade s § 31 ZVO. Verejný obstarávateľ vyžaduje vytvorenie právnej formy, ak ponuka „skupiny dodávateľov“ bola prijatá, z dôvodu riadneho plnenia tejto rámcovej dohody. Právnu formu je možné vytvoriť jednak niektorou z foriem obchodných spoločností podľa zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obchodný zákonník“), ale aj napríklad vytvorením združenia podľa zákona č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) alebo vytvorením európskej spoločnosti podľa zákona č. 562/2004 Z. z. o európskej spoločnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a následne je potrebné predložiť požadované údaje v súlade s bodom 3 pred uzavretím zmluvy.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Nie je povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: Uvedené v kapitole 7.6 a 7.7 Súťažných podkladov
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obec Rovinka)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Obec Rovinka)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.06.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 30.06.2025
  • Čas otvárania ponúk: 13:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude realizované elektronicky "ON-LINE" funkcionalitou ePVO.
  • Miesto otvárania ponúk: E&L Consulting s. r. o., Rybničná 40, 831 06 Bratislava, 3. poschodie, kancelária č. 337
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: 18.1 Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou ponuky v zmysle § 46 a § 108 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní vo výške: 1. Časť PZ: 4 500,00 eur (štyritisícpäťsto eur), resp. ekvivalent v inej mene 2. Časť PZ: 700,00 (sedemsto eur), resp. ekvivalent v inej mene. 18.2 Spôsob zloženia zábezpeky ponuky si vyberie uchádzač z nasledovných možností: 18.2.1 Poskytnutím bankovej záruky za uchádzača: • Poskytnutie bankovej záruky sa riadi ustanoveniami § 313 až § 322 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka, prípadne podľa príslušných ekvivalentných právnych noriem platných v krajine sídla uchádzača upravujúce poskytnutie bankovej záruky. Záručná listina môže byť vystavená bankou alebo pobočkou zahraničnej banky (ďalej len „banka“) v listinnej alebo elektronickej podobe. 18.2.2 Zložením finančných prostriedkov na bankový účet obstarávateľa: • Finančné prostriedky musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa najneskôr v lehote na predkladanie ponúk: • Bankové spojenie: VÚB, a. s. • Číslo účtu IBAN: IBAN: SK36 0200 0000 0039 5146 7056 • Konštantný symbol (KS): 0558 • Variabilný symbol (VS): IČO uchádzača • Účel platby: zábezpeka – Dopravné zariadenia v oblasti odpadového hospodárstva • Finančné prostriedky musia byť pripísané na účet obstarávateľa najneskôr v momente uplynutia lehoty na predkladanie ponúk podľa bodu 22.1. tejto časti súťažných podkladov. Doba platnosti zábezpeky formou zloženia finančných prostriedkov na účet obstarávateľa trvá až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 10. tejto časti súťažných podkladov. • Ak finančné prostriedky nebudú zložené na účte verejného obstarávateľa podľa predchádzajúcich bodov, bude uchádzač z verejného obstarávania vylúčený. 18.2.3 Poistením záruky: • Doklad o poistení záruky (poistka) musí byť súčasťou ponuky. Ak doklad o poistení záruky (poistka) nebude súčasťou ponuky, bude uchádzač z verejného obstarávania vylúčený. Ostatné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536250
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: ePVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Obec Rovinka)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Obec Rovinka)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Traktorová kosačka so zberným košom s možnosťou hydraulického vysokého a nízkeho vyklápania zberného koša
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2025/01/Rovinka
  • Názov : Traktorová kosačka so zberným košom s možnosťou hydraulického vysokého a nízkeho vyklápania zberného koša
  • Opis: 2. Traktorová kosačka so zberným košom s možnosťou hydraulického vysokého a nízkeho vyklápania zberného koša a dodanie písomnej dokumentácie patriacej k predmetu zákazky (preberací - odovzdávajúci protokol návod na obsluhu a údržbu kosačky v slovenskom jazyku, servisná knižka, 2 plnohodnotné kľúče.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 1
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 24 836.57
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Kosačky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Hlavná 350
  • Mesto: Rovinka
  • PSČ: 90041
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 8
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 7.7 Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy: 7.7.1 Lehota splatnosti faktúry bude 60 dní od doručenia faktúry. Preddavky sa neposkytujú. Na faktúre bude úspešný uchádzač ako dodávateľ uvádzať názov zmluvy a jej číslo. 7.7.2 Verejný obstarávateľ si ako objednávateľ vyhradzuje právo nepristúpiť k uzatvoreniu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom ako zhotoviteľom bez akýchkoľvek sankcií, v prípade negatívneho vývoja rozpočtového krytia na financovanie predmetu zákazky/zmluvy, čo neumožňuje financovanie výdavkov súvisiacich s predmetom zákazky/zmluvy. 7.7.3 Úspešný uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/kontroly na mieste súvisiaceho s dodávaným tovarom a službami, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí finančného príspevku, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 7.7.4 Odkladacia podmienka účinnosti zmluvy ak to bude prichádzať do úvahy: „Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení kontroly, ak ÚVO ako SO neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia záznamu z kontroly prijímateľovi. Ak boli v rámci kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom doručenia písomnej akceptácie navrhovanej ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly vypracovanej poskytovateľom a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa tejto príručky. Ak zákazka, ktorej výsledkom bolo uzavretie zmluvy nebola predmetom kontroly ÚVO ako SO z dôvodu, že nebola vyhodnotená ako riziková, zmluva nadobudne účinnosť dňom doručenia oznámenia poskytovateľa prijímateľovi, že zákazka nebola na základe poskytovateľom vykonanej rizikovej analýzy vyhodnotená ako riziková.“ Verejný obstarávateľ v postavení prijímateľa oznámi druhej zmluvnej strane dátum nadobudnutia účinnosti zmluvy do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, inak lehoty podľa zmluvy neplynú. 7.7.5 „Iná osoba“ v kontexte § 33 ods. 2 ZVO a § 34 ods. 3 ZVO, prostredníctvom ktorej uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, sa podieľa na plnení predmetu zákazky v rozsahu svojho záväzku, ktorý jej vyplýva z písomnej zmluvy podľa § 33 ods. 2 ZVO alebo podľa § 34 ods. 3 ZVO, ktorú predložil uchádzač vo svojej ponuke a ktorou preukazoval splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti. Rozsah záväzku uvedie uchádzač v príslušnej prílohe návrhu zmluvy ak to je uplatniteľné. 7.7.6 Na účely zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy verejný obstarávateľ vyžaduje v rámci poskytnutia súčinnosti podľa § 56 ods. 7 ZVO preukázanie alebo splnenie osobitných zmluvných podmienok (§ 42 ods. 12 ZVO) uvedených v predchádzajúcich bodoch tam, kde to je relevantné. 7.8 Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, spôsobu určenia ceny a zmluvných podmienok na uskutočnenie požadovaného predmetu zákazky sa uvádza v Kapitole B.1- Opis predmetu zákazky, v Kapitole B.2 - Spôsob určenia ceny v ponuke a v Kapitole B.3 - Obchodné podmienky.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia (podľa § 32 ZVO): V nadväznosti na ustanovenie § 32 ods. 3 ZVO, verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii); obstarávateľ nie je orgánom verejnej moci. Splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods.1 ZVO uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje: 1.1. výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace - podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získava doklady z informačného systému Generálnej prokuratúry SR, 1.2. potvrdením zdravotných poisťovní nie starším ako tri mesiace - podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získava doklady z informačných systémov zdravotných poisťovní v časti týkajúcej sa evidencie pohľadávok po splatnosti, 1.3. potvrdením Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace - podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získava z informačného systému Sociálnej poisťovne, 1.4. potvrdením miestne príslušného daňového úradu (alebo Finančnej správy) nie starším ako tri mesiace - podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získa z informačného systému finančnej správy 1.5. potvrdením miestne príslušného colného úradu (alebo Finančnej správy) nie starším ako tri mesiace - podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získava doklad z informačného systému colnej správy 1.6. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace v prípade likvidácie; údaje o tom, či je vedené konkurzné konanie, či bol vyhlásený konkurz, či bola povolená reštrukturalizácia, či bol zrušený konkurz pre nedostatok majetku, alebo či bolo konkurzné konanie zastavené pre nedostatok majetku, podľa § 32 ods. 3 ZVO, získava verejný obstarávateľ z informačných systémov Ministerstva spravodlivosti SR alebo príslušných súdov, 1.7. dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky – podľa § 32 ods. 3 ZVO verejný obstarávateľ získava z registra právnických osôb, 1.8. doloženým čestným vyhlásením (ČV) preukazuje splnenie podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO. 1.9. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť ČV podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.10. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút ČV, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 1.11. Hospodársky subjekt zapísaný v ZHS podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný vo verejnom obstarávaní predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 ZVO. VOb uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. VOb musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. VOb pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v ZHS, ak uchádzač nepredložil požadované doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO. 1.12. Ak dôjde k zmene údajov vedených v ZHS, hospodársky subjekt je podľa § 156 ZVO povinný oznámiť túto zmenu ÚVO do 30 dní odo dňa zmeny údajov a doložiť ju aktuálnym dokladom preukazujúcim uskutočnenú zmenu. Hospodársky subjekt nie je povinný pri oznámení zmeny údajov vedených v ZHS doložiť doklad podľa prvej vety, ak možno použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. 1.13. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS predloží v ponuke požadované doklady podľa § 32 ods. 2, alebo ods. 4, ods. 5 ZVO tak ako je vyššie uvedené. 1.14. Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia finančného, ekonomického postavenia a odbornej a technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené Jednotným európskym dokumentom (viď vzor Príloha č. 5 k SP) ale podľa § 110 ods. 6 ZVO čestným vyhlásením (viď vzor Príloha č. 11). 1.15. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač prostredníctvom potvrdenia banky/bánk preukáže, že (i) nebol za predchádzajúcich 12 mesiacov v nepovolenom debete, (ii) za predchádzajúcich 12 mesiacov nebol vydaný príkaz na vykonanie exekúcie prikázaním pohľadávky z účtu v banke, (iii) v prípade splácania úveru dodržuje za predchádzajúcich 12 mesiacov splátkový kalendár, ak uchádzač úver z banky/bánk nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Za predchádzajúce obdobie sa pre účely zákazky považuje dvanásť (12) mesiacov predchádzajúce dňu vystavenia potvrdenia banky/bánk alebo ekvivalentného dokladu, resp. obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku, alebo začatia prevádzkovania činnosti či zriadenia účtu. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky/bánk. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému dokladu uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo splnomocnenou osobou uchádzača, že nemal a nemá vedené účty ani záväzky v inej/iných banke/bankách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný doklad. Uchádzač môže podľa § 33 ods. 2 ZVO na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality v spojení s § 35 zákona o verejnom obstarávaní - Systém manažérstva kvality. 3. Podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1 zákona o verejnom obstarávaní ak ide o tovar, ktorý sa má dodať, vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. AD 1: pre účely splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru, ktorým preukáže, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania dodal tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. V zozname dodaného tovaru uchádzač uvedie názov/obchodné meno odberateľa, adresu jeho sídla/miesta podnikania, názov dodaného tovaru, cenu a údaje na kontaktnú osobu zmluvného partnera (odberateľa), ktorému tovar dodal. 2. AD 2: pre účely splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v spojení s § 35 ZVO uchádzač predloží certifikát systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskej únie. Verejný obstarávateľ uzná aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými technickými normami zabezpečenia kvality. 3. AD 3: pre účely splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1 ZVO uchádzač preukáže splnenie všetkých požadovaných parametrov a technickej špecifikácie na jednotlivé položky predmetu danej časti zákazky opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená - uchádzač preukáže požadované parametre a technickú špecifikáciu ponúkaných tovarov formou propagačných materiálov alebo technických listov zverejňovaných/vydaných výrobcom/predajcom/distribútorom alebo inej ekvivalentnej dokumentácie, a to v minimálnom rozsahu: vizuálne zobrazenie, fotografie, nákresy, rozmerové dispozície a pod. Z uvedenej dokumentácie musí vyplývať splnenie všetkých požadovaných parametrov a technickej špecifikácie, teda požiadaviek na jednotlivé položky predmetu danej časti zákazky. Ak je požadovaná dokumentácia zverejnená na internetových stránkach výrobcu/predajcu/distribútora, uchádzač predloží vyhlásenie s aktívnym linkom/odkazom na danú internetovú stránku. 4. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. 5. Dokumenty/doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia finančného a ekonomického postavenia a odbornej alebo technickej spôsobilosti môžu byť podľa § 39 ZVO predbežne nahradené jednotným európskym dokumentom (ďalej aj JED) (viď vzor Príloha č. 5 k SP) alebo čestným vyhlásením (viď vzor Príloha č. 11 k SP). 6. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 37 ods. 3 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) ZVO bude vyhodnocovať ponuky na základe najnižšej ceny s DPH. 2. Pravidlá a postup pri hodnotení ponúk: Komisia vyhodnotí ponuky podľa určeného kritéria na vyhodnotenie ponúk. Členovia komisie vzájomne porovnávajú celkové ceny v EUR s DPH, uvedené v ponukách uchádzačov, na základe ktorých určia poradie uchádzačov. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu na základe výsledku vyhodnotenia ponúk podľa určeného kritéria. Úspešnou ponukou bude ponuka uchádzača, ktorá bude obsahovať najnižšiu cenu s DPH. V prípade zhodnosti ceny s DPH bude vyhodnotená ako úspešná tá ponuka uchádzača, ktorý predložil ponuku skôr (princíp Qui prior est tempore, potior est iure – Kto je skorší v čase, je silnejší v práve).
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) ZVO bude vyhodnocovať ponuky na základe najnižšej ceny s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: 4. V prípade „skupiny dodávateľov“, ktorá nemá právnu formu, predkladá údaje za všetkých členov skupiny. Úspešná „skupina dodávateľov“ bez právnej formy vytvorí pred uzavretím zmluvy právne vzťahy v súlade s § 31 ZVO. Verejný obstarávateľ vyžaduje vytvorenie právnej formy, ak ponuka „skupiny dodávateľov“ bola prijatá, z dôvodu riadneho plnenia tejto rámcovej dohody. Právnu formu je možné vytvoriť jednak niektorou z foriem obchodných spoločností podľa zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obchodný zákonník“), ale aj napríklad vytvorením združenia podľa zákona č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) alebo vytvorením európskej spoločnosti podľa zákona č. 562/2004 Z. z. o európskej spoločnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a následne je potrebné predložiť požadované údaje v súlade s bodom 3 pred uzavretím zmluvy.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Nie je povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: Uvedené v kapitole 7.6 a 7.7 Súťažných podkladov
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obec Rovinka)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Obec Rovinka)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.06.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 30.06.2025
  • Čas otvárania ponúk: 13:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude realizované elektronicky "ON-LINE" funkcionalitou ePVO.
  • Miesto otvárania ponúk: E&L Consulting s. r. o., Rybničná 40, 831 06 Bratislava, 3. poschodie, kancelária č. 337
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: 18.1 Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou ponuky v zmysle § 46 a § 108 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní vo výške: 1. Časť PZ: 4 500,00 eur (štyritisícpäťsto eur), resp. ekvivalent v inej mene 2. Časť PZ: 700,00 (sedemsto eur), resp. ekvivalent v inej mene. 18.2 Spôsob zloženia zábezpeky ponuky si vyberie uchádzač z nasledovných možností: 18.2.1 Poskytnutím bankovej záruky za uchádzača: • Poskytnutie bankovej záruky sa riadi ustanoveniami § 313 až § 322 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka, prípadne podľa príslušných ekvivalentných právnych noriem platných v krajine sídla uchádzača upravujúce poskytnutie bankovej záruky. Záručná listina môže byť vystavená bankou alebo pobočkou zahraničnej banky (ďalej len „banka“) v listinnej alebo elektronickej podobe. 18.2.2 Zložením finančných prostriedkov na bankový účet obstarávateľa: • Finančné prostriedky musia byť zložené na účet verejného obstarávateľa najneskôr v lehote na predkladanie ponúk: • Bankové spojenie: VÚB, a. s. • Číslo účtu IBAN: IBAN: SK36 0200 0000 0039 5146 7056 • Konštantný symbol (KS): 0558 • Variabilný symbol (VS): IČO uchádzača • Účel platby: zábezpeka – Dopravné zariadenia v oblasti odpadového hospodárstva • Finančné prostriedky musia byť pripísané na účet obstarávateľa najneskôr v momente uplynutia lehoty na predkladanie ponúk podľa bodu 22.1. tejto časti súťažných podkladov. Doba platnosti zábezpeky formou zloženia finančných prostriedkov na účet obstarávateľa trvá až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 10. tejto časti súťažných podkladov. • Ak finančné prostriedky nebudú zložené na účte verejného obstarávateľa podľa predchádzajúcich bodov, bude uchádzač z verejného obstarávania vylúčený. 18.2.3 Poistením záruky: • Doklad o poistení záruky (poistka) musí byť súčasťou ponuky. Ak doklad o poistení záruky (poistka) nebude súčasťou ponuky, bude uchádzač z verejného obstarávania vylúčený. Ostatné informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536250
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: ePVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Obec Rovinka)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Obec Rovinka)