Zabezpečenie stravovania pre poberateľov starobného alebo úplného invalidného dôchodku

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zabezpečenie stravovania pre poberateľov starobného alebo úplného invalidného dôchodku
Kód zákazky: 2025033
Kód oznámenia: 9911 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 55520000-1
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 27.6.2025 10:00
Vyhlásenie: 17.6.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Kutlíkova
85212 Bratislava - mestská časť Petržalka
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Kutlíkova Bratislava - mestská časť Petržalka 85212 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb - Dovoz stravy / obedov v obedároch / pre poberateľov dávky dôchodkového zabezpečenia do výdajne obedov v dennom centre na Osuského ulici č. 3, do výdajne obedov v dennom centre na Medveďovej ulici č. 21 a na Oddelenie správy verejných priestranstiev, Ondreja Štefanka 6 / alebo podľa dohody počas pracovných dní v období 12 mesiacov v priemere 350 obedov/ deň. Dodávateľ 1 a Dodávateľ 2 zabezpečia dovoz teplej stravy /obed - Jedlo/ v obedároch v predpokladanom pomere 70:30, vrátane čistenia obedárov pri dodržiavaní všetkých hygienických noriem

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1355708
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mestská časť Bratislava - Petržalka (ID: 56223)
  • Zákazka: Zabezpečenie stravovania pre poberateľov starobného alebo úplného invalidného dôchodku (ID: 536342)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 9fdb7bb0-f1fc-441a-8be2-f922aeb118b8
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mestská časť Bratislava - Petržalka
  • IČO: 00603201
  • DIČ: 2020936643
  • Adresa
  • Ulica: Kutlíkova
  • Číslo: 17
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Petržalka
  • PSČ: 85212
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: petra.nagyova@petrzalka.sk
  • Telefónne číslo: +421947487183
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Petržalka)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6556
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2025033
  • Názov: Zabezpečenie stravovania pre poberateľov starobného alebo úplného invalidného dôchodku
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb - Dovoz stravy / obedov v obedároch / pre poberateľov dávky dôchodkového zabezpečenia do výdajne obedov v dennom centre na Osuského ulici č. 3, do výdajne obedov v dennom centre na Medveďovej ulici č. 21 a na Oddelenie správy verejných priestranstiev, Ondreja Štefanka 6 / alebo podľa dohody počas pracovných dní v období 12 mesiacov v priemere 350 obedov/ deň. Dodávateľ 1 a Dodávateľ 2 zabezpečia dovoz teplej stravy /obed - Jedlo/ v obedároch v predpokladanom pomere 70:30, vrátane čistenia obedárov pri dodržiavaní všetkých hygienických noriem
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 320 000.00
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby hromadného stravovania
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Nesplnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f).
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zabezpečenie stravovania pre poberateľov starobného alebo úplného invalidného dôchodku
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2025033
  • Názov : Zabezpečenie stravovania pre poberateľov starobného alebo úplného invalidného dôchodku
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb - Dovoz stravy / obedov v obedároch / pre poberateľov dávky dôchodkového zabezpečenia do výdajne obedov v dennom centre na Osuského ulici č. 3, do výdajne obedov v dennom centre na Medveďovej ulici č. 21 a na Oddelenie správy verejných priestranstiev, Ondreja Štefanka 6 / alebo podľa dohody počas pracovných dní v období 12 mesiacov v priemere 350 obedov/ deň. Dodávateľ 1 a Dodávateľ 2 zabezpečia dovoz teplej stravy /obed - Jedlo/ v obedároch v predpokladanom pomere 70:30, vrátane čistenia obedárov pri dodržiavaní všetkých hygienických noriem
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby hromadného stravovania
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky uchádzačov sa budú vyhodnocovať na základe najnižšej jednotkovej ceny za predmet zákazky v EUR s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia jednotková cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 27.06.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 27.06.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Miesto otvárania ponúk: Miestny úrad Petržalka
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/536342
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536342
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO