Revízie a servis elektronickej protipožiarnej signalizácie v objekte STVR

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Revízie a servis elektronickej protipožiarnej signalizácie v objekte STVR
Kód zákazky: 000008/250000/2025
Kód oznámenia: 9797 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 50413200-5
Predpokladaná hodnota: 178 161,85 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 30.6.2025 10:00
Vyhlásenie: 16.6.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Slovenská televízia a rozhlas
Adresa: Mlynská dolina
84545 Bratislava - mestská časť Karlova Ves
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Mlynská dolina Bratislava - mestská časť Karlova Ves 84545 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vykonávanie pravidelných skúšok činnosti a ročných odborných prehliadok a skúšok zabezpečovacích systémov ako aj revízií EPS v administratívnej budove, v digitalizačnom pracovisku, dielňach a skladoch, vo vysielacích štúdiách a kreatívnom centre. Predmetom zákazky teda je vykonávanie servisných prác, spočívajúcich vo vykonávaní kontrolnej a servisnej činnosti pre zabezpečenie akcieschopnosti EPS v zmysle Vyhlášky Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 726/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti EPS, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly v objektoch budov verejného obstarávateľa v Mlynskej doline v Bratislave. Bližšia špecifikácia je uvedená v prílohe D.Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1355339
1. Základné údaje
  • Organizácia: Slovenská televízia a rozhlas (ID: 272758)
  • Zákazka: Revízie a servis elektronickej protipožiarnej signalizácie v objekte STVR (ID: 535982)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: a660ac83-d1cc-4ad8-9fba-a6d21e86df61
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Slovenská televízia a rozhlas
  • IČO: 56398255
  • Adresa
  • Ulica: Mlynská dolina
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Karlova Ves
  • PSČ: 84545
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: kristina.palakova@stvr.sk
  • Telefónne číslo: +421260611101
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Slovenská televízia a rozhlas)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/218548
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 000008/250000/2025
  • Názov: Revízie a servis elektronickej protipožiarnej signalizácie v objekte STVR
  • Opis: Predmetom zákazky je vykonávanie pravidelných skúšok činnosti a ročných odborných prehliadok a skúšok zabezpečovacích systémov ako aj revízií EPS v administratívnej budove, v digitalizačnom pracovisku, dielňach a skladoch, vo vysielacích štúdiách a kreatívnom centre. Predmetom zákazky teda je vykonávanie servisných prác, spočívajúcich vo vykonávaní kontrolnej a servisnej činnosti pre zabezpečenie akcieschopnosti EPS v zmysle Vyhlášky Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 726/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti EPS, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly v objektoch budov verejného obstarávateľa v Mlynskej doline v Bratislave. Bližšia špecifikácia je uvedená v prílohe D.Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 178 161.85
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Opravy a údržba protipožiarnych zariadení
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podmienky účasti osobného postavenia v zmysle § 32 zákona 1.1 V zmysle znenia § 108 ods. 5 zákona nesmie verejný obstarávateľ uzatvoriť Zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) zákona alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona. V zmysle uvedeného sa podľa § 32 ods. 1 zákona môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: • e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, • f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.2 V súlade s § 32 ods. 2 zákona uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie preukáže splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 nasledovne: • písm. e) doložením dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, • písm. f) doložením čestného vyhlásenia. 2. Podmienky účasti osobného postavenia v zmysle § 34 zákona Podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti v zmysle § 34 zákona: Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť v súlade s § 34 ods.1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní a to údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy (kľúčový expert) nasledovne: 2.1. Splnenie vyššie uvedených požiadaviek pre kľúčového experta uchádzač preukáže predložením profesijného životopisu alebo ekvivalentného dokladu, v ktorom preukáže, že kľúčový expert / osoba: - ktorá vykonáva servis EPS je držiteľom osvedčenia o odbornej spôsobilosti v elektrotechnike (v zmysle Vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky z 9. júla 2009 č. 508/2009 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia). - musí mať minimálne jednu odbornú spôsobilosť vyššie uvedenej vyhlášky v rozsahu: o § 21 (elektrotechnik) o § 22 (samostatný elektrotechnik) o § 23 (elektrotechnik na riadenie činnosti alebo prevádzky) - musí mať okrem základnej elektrotechnickej spôsobilosti aj osobitné oprávnenie na montáž, údržbu a servis príslušnej EPS. Z predloženého profesijného životopisu (ekvivalentného dokladu) musia vyplývať minimálne nasledovné skutočnosti: - meno a priezvisko príslušného kľúčového experta / osoby, - história zamestnania / odbornej praxe kľúčového experta / osoby vo vzťahu k predmetu zákazky (v štruktúre: zamestnávateľ / odberateľ, trvanie pracovného pomeru / trvanie odbornej praxe v štruktúre kalendárny rok a mesiac od – do, pozícia, ktorú príslušný kľúčový expert zastával), - kontaktné údaje osoby zamestnávateľa / odberateľa, kde si bude verejný obstarávateľ môcť predložené informácie overiť (v štruktúre: meno a priezvisko, tel. číslo, e-mailový kontakt) - uviesť konkrétne osvedčenia o odbornej spôsobilosti v elektrotechnike v zmysle Vyhlášky č. 508/2009 - dátum a podpis kľúčového experta / osoby. 2.2. Uchádzač zároveň za každého experta predloží čestné vyhlásenie podpísané kľúčovým expertom / osobou, z ktorého bude vyplývať, že v prípade ak bude uchádzač vo verejnom obstarávaní úspešný, bude uchádzačovi plne k dispozícii na plnenie predmetu zmluvy. 2.3. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky , na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. 2.4. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 zákona. 2.5. Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky verejného obstarávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovaných minimálnych úrovní požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Revízie a servis elektronickej protipožiarnej signalizácie v objekte STVR
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 000008/250000/2025
  • Názov : Revízie a servis elektronickej protipožiarnej signalizácie v objekte STVR
  • Opis: Predmetom zákazky je vykonávanie pravidelných skúšok činnosti a ročných odborných prehliadok a skúšok zabezpečovacích systémov ako aj revízií EPS v administratívnej budove, v digitalizačnom pracovisku, dielňach a skladoch, vo vysielacích štúdiách a kreatívnom centre. Predmetom zákazky teda je vykonávanie servisných prác, spočívajúcich vo vykonávaní kontrolnej a servisnej činnosti pre zabezpečenie akcieschopnosti EPS v zmysle Vyhlášky Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 726/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti EPS, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly v objektoch budov verejného obstarávateľa v Mlynskej doline v Bratislave. Bližšia špecifikácia je uvedená v prílohe D.Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Opravy a údržba protipožiarnych zariadení
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Zmluva bude účinná 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy o servise a kontrolnej činnosti v zmysle ustanovenia § 269 ods. 2 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení (ďalej len ako „zmluva“). Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na 48 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania finančného objemu uvedeného v návrhu zmluvy. Rozhodujúca je skutočnosť, ktorá nastane skôr.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti v zmysle § 34 zákona
  • Opis podmienky účasti: 1. Podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti v zmysle § 34 zákona: Uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť v súlade s § 34 ods.1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní a to údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy (kľúčový expert) nasledovne: 1.1. Splnenie vyššie uvedených požiadaviek pre kľúčového experta uchádzač preukáže predložením profesijného životopisu alebo ekvivalentného dokladu, v ktorom preukáže, že kľúčový expert / osoba: - ktorá vykonáva servis EPS je držiteľom osvedčenia o odbornej spôsobilosti v elektrotechnike (v zmysle Vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky z 9. júla 2009 č. 508/2009 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia). - musí mať minimálne jednu odbornú spôsobilosť vyššie uvedenej vyhlášky v rozsahu: o § 21 (elektrotechnik) o § 22 (samostatný elektrotechnik) o § 23 (elektrotechnik na riadenie činnosti alebo prevádzky) - musí mať okrem základnej elektrotechnickej spôsobilosti aj osobitné oprávnenie na montáž, údržbu a servis príslušnej EPS. Z predloženého profesijného životopisu (ekvivalentného dokladu) musia vyplývať minimálne nasledovné skutočnosti: - meno a priezvisko príslušného kľúčového experta / osoby, - história zamestnania / odbornej praxe kľúčového experta / osoby vo vzťahu k predmetu zákazky (v štruktúre: zamestnávateľ / odberateľ, trvanie pracovného pomeru / trvanie odbornej praxe v štruktúre kalendárny rok a mesiac od – do, pozícia, ktorú príslušný kľúčový expert zastával), - kontaktné údaje osoby zamestnávateľa / odberateľa, kde si bude verejný obstarávateľ môcť predložené informácie overiť (v štruktúre: meno a priezvisko, tel. číslo, e-mailový kontakt) - uviesť konkrétne osvedčenia o odbornej spôsobilosti v elektrotechnike v zmysle Vyhlášky č. 508/2009 - dátum a podpis kľúčového experta / osoby. 1.2. Uchádzač zároveň za každého experta predloží čestné vyhlásenie podpísané kľúčovým expertom / osobou, z ktorého bude vyplývať, že v prípade ak bude uchádzač vo verejnom obstarávaní úspešný, bude uchádzačovi plne k dispozícii na plnenie predmetu zmluvy. 1.3. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky , na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. 1.4. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 zákona. 1.5. Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky verejného obstarávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovaných minimálnych úrovní požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za poskytnutie revízii za objekt č.1, č.2, č.3, č.4. a č.5 vyjadrená v EUR s DPH v zmysle znenia podľa vzoru uvedeného v časti F - ŠTRUKTÚROVANÝ ROZPOČET CENY. Váha určená verejným obstarávateľom - 70 bodov (maximálny počet bodov) Spôsob prideľovania bodov pre hodnotenie kritéria č. 1: Verejný obstarávateľ pridelí maximálny počet bodov za kritérium č. 1 ponuke uchádzača s najnižšou navrhovanou hodnotou za kritérium č. 1 a pri ostatných ponukách sa počet bodov určí úmerou, t.j. počet bodov za kritérium č. 1 sa vyjadrí ako podiel najnižšej navrhovanej hodnoty za kritérium č. 1 a navrhovanej hodnoty za kritérium č. 1 príslušnej vyhodnocovanej ponuky, ktorý sa prenásobí maximálnym počtom bodov pre kritérium č. 1. Body sa zaokrúhľujú na dve desatinné miesta. POČET BODOV UCHÁDZAČA = [(najnižšia navrhovaná hodnota/navrhovaná hodnota uchádzača)*70]
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 70
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Podkritérium č. 1: Celková cena za poskytnutie revízii za objekt č.1, č.2, č.3, č.4. a č.5 vyjadrená v EUR s DPH
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Náklady
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Výška hodinovej sadzby servisnej činnosti EPS vyjadrená v EUR s DPH v zmysle znenia podľa vzoru uvedeného v časti F - ŠTRUKTÚROVANÝ ROZPOČET CENY. Váha určená verejným obstarávateľom - 20 bodov (maximálny počet bodov) Spôsob prideľovania bodov pre hodnotenie kritéria č. 2: Verejný obstarávateľ pridelí maximálny počet bodov za kritérium č. 2 ponuke uchádzača s najnižšou navrhovanou hodnotou za kritérium č. 2 a pri ostatných ponukách sa počet bodov určí úmerou, t.j. počet bodov za kritérium č. 2 sa vyjadrí ako podiel najnižšej navrhovanej hodnoty za kritérium č. 2 a navrhovanej hodnoty za kritérium č. 2príslušnej vyhodnocovanej ponuky, ktorý sa prenásobí maximálnym počtom bodov pre kritérium č. 2. Body sa zaokrúhľujú na dve desatinné miesta. POČET BODOV UCHÁDZAČA = [(najnižšia navrhovaná hodnota/navrhovaná hodnota uchádzača)*20]
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 20
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Podkritérium č. 2: Výška hodinovej sadzby servisnej činnosti EPS vyjadrená v EUR s DPH
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Náklady
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Zľava vyjadrená v percentách (%) za cenu náhradných dielov uvedených v zozname EPS v zmysle znenia podľa vzoru uvedeného v časti F - ŠTRUKTÚROVANÝ ROZPOČET CENY. Váha určená verejným obstarávateľom – 10 bodov (maximálny počet bodov) Spôsob prideľovania bodov pre hodnotenie kritéria č. 3: Verejný obstarávateľ pridelí maximálny počet bodov za kritérium č. 3 ponuke uchádzača s najvyššou navrhovanou hodnotou za kritérium č. 3 a pri ostatných ponukách sa počet bodov určí úmerou, t.j. počet bodov za kritérium č. 3 sa vyjadrí ako podiel navrhovanej hodnoty za kritérium č. 3 a najvyššej navrhovanej hodnoty za kritérium č. 3 príslušnej vyhodnocovanej ponuky, ktorý sa prenásobí maximálnym počtom bodov pre kritérium č. 3. Body sa zaokrúhľujú na dve desatinné miesta. POČET BODOV UCHÁDZAČA = [(navrhovaná hodnota uchádzača/najvyššia navrhovaná hodnota)*10]
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 10
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Podkritérium č. 3: Zľava vyjadrená v percentách (%) za cenu náhradných dielov uvedených v zozname EPS
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.06.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 30.06.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Miesto otvárania ponúk: Online otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky dňa 30.06.2025 o 10:30 hod. na mieste t. j. v rámci systému EVO, a to prostredníctvom funkcionality systému EVO na to určenej.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/535982
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535982
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO