1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Komponenty k existujúcej aparatúre DADOLAB ST5
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Komponenty k existujúcej aparatúre DADOLAB ST5
- Opis: Predmetom zákazky je dodanie komponentov existujúcej aparatúry DADOLAB ST5 - kompaktnej odberovej jednotky na zabezpečenie automatických izokinetických meraní nízkych, stredných a vysokých koncentrácií tuhých látok podľa EN 13284-1 a ISO 9096, ktoré sú súčasťou dodávky technického a metrologického vybavenia pre tri laboratória merania emisií v miestach umiestnenia regionálnych inšpektorátov: Banská Bystrica, Bratislava, Košice. Rozsah dodávky tovarov a súvisiacich služieb je uvedený v rozdeľovníku tovarov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií, tvorí príloha č. 1 súťažných podkladov – Špecifikácia predmetu zmluvy zákazky-I. časť.
- Druh zákazky: Tovary
-
Doplňujúci druh zákazky
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 10 787.63
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Meracie prístroje
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 38424000, 38500000, 38430000, 38400000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Environmentálny vplyv obstarávania
-
Environmentálny vplyv obstarávania
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prevencia a kontrola znečistenia
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Predmetom zákazky je dodávka technického a metrologického vybavenia pre tri laboratória merania emisií v miestach umiestnenia regionálnych inšpektorátov: Banská Bystrica, Bratislava, Košice.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Slovenská inšpekcia životného prostredia
- Ulica: Grösslingová 5
- Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
- PSČ: 81109
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Požadovaným miestom plnenia sú sídla regionálnych inšpektorátov: Inšpektorát životného prostredia Bratislava, Jeséniova 17, 831 01 Bratislava, Inšpektorát životného prostredia Košice, Rumanova 14, 040 53 Košice.
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 5
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Program na podporu reforiem (vrátane nástroja na realizáciu reforiem a nástroja konvergencie)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: I2 K4 Zabezpečenie fungovania procesov SIŽP naviazaných na dekarbonizáciu
- Viac podrobností o finančných prostriedkoch EÚ: Predmet zákazky bude financovaný z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky, na základe Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, realizácia Investície 2, Komponentu 4, v rámci Plánu obnovy a odolnosti SR. Zdroj finančných prostriedkov: I2 K4 Zabezpečenie fungovania procesov SIŽP naviazaných na dekarbonizáciu. Číslo zmluvy Vykonávateľa: 163/2022/1.8 Číslo zmluvy Prijímateľa: 39/2022
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Lehota plnenia predmetu zákazky: Do 5 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Bližšie informácie k plneniu predmetu zákazky sú uvedené v prílohe č. 4 súťažných podkladov - Návrh kúpnej zmluvy - I. časť. 2. Lehota viazanosti ponúk Uchádzač je svojou ponukou viazaný 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Po uplynutí 12 mesiacov, lehotu viazanosti ponúk nemožno predĺžiť. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu viazanosti ponúk a oznámi uchádzačom predĺženie lehoty viazanosti ponúk (ak taká skutočnosť nastane, tzn., že neuplynie 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk): a) aj z iných objektívnych dôvodov, najmä ak je to nevyhnutné z procesných dôvodov; b) v prípade, ak budú uplatnené revízne postupy pred podpisom Zmluvy a z uvedených úkonov vyplynie odkladný účinok na konanie verejného obstarávateľa. 3. Obhliadka Obhliadka sa vzhľadom na charakter predmetu zákazky neuskutoční. 4. Zábezpeka Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné
- Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
- Opis podmienky účasti: 1. Taxatívne podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 1.2 Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, prípadne podľa § 32 ods. 4, 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo § 152 ods. 1 prípadne ods. 3 a v súlade s § 20 ods. 20 zákona o verejnom obstarávaní. 1.3 Uchádzač, ktorý je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov a má v ňom zapísané všetky údaje podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, nemusí splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazovať; verejný obstarávateľ overí jeho zápis na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. 1.4 Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 1.5 Uchádzač, ktorý je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov alebo predloží rovnocenný zápis, je povinný predložiť čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 7 a 8 v spojení s § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (čestné vyhlásenie je súčasťou prílohy č. 9 – Vyhlásenie uchádzača súťažných podkladov). 1.6 Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou alebo subdodávateľom, je povinný v ponuke predložiť čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 7 a 8 v spojení s § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom podpísané inou osobou/subdodávateľom, alebo osobou oprávnenou konať za inú osobu/subdodávateľa. V prípade, že konať za inú osobu/subdodávateľa je splnomocnená osoba, súčasťou ponuky musí byť predložené Plnomocenstvo pre osobu oprávnenú konať za inú osobu/subdodávateľa. 1.7 Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov je povinný predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) až e) zákona o verejnom obstarávaní; verejný obstarávateľ v prípade týchto dokladov nemá prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy. 1.8 Uchádzač je povinný predložiť čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 7 a 8 v spojení s § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (čestné vyhlásenie je súčasťou prílohy č. 9 súťažných podkladov – Vyhlásenie uchádzača). 1.9 Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou alebo subdodávateľom, je povinný v ponuke predložiť čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 7 a 8 v spojení s § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom podpísané inou osobou/subdodávateľom, alebo osobou oprávnenou konať za inú osobu/subdodávateľa. V prípade, že konať za inú osobu/subdodávateľa je splnomocnená osoba, súčasťou ponuky musí byť predložené Plnomocenstvo pre osobu oprávnenú konať za inú osobu/subdodávateľa. 1.10 Vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ overí jej splnenie v registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. 1.11 Uchádzač, ktorému bol uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v inom členskom štáte, nie je oprávnený verejnému obstarávateľovi preukázať, že prijal opatrenia na vykonanie nápravy podľa § 40 ods. 9 druhej vety zákona o verejnom obstarávaní, ak je toto rozhodnutie vykonateľné v Slovenskej republike. 1.12 Uchádzač, ktorý má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady uvedených v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, môže ich uchádzač nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, uchádzač ho môže nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 1.13 Ak uchádzač nespĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a), § 32 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní alebo sa na neho vzťahuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. c) až g) a ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, je oprávnený verejnému obstarávateľovi preukázať, že prijal dostatočné opatrenia na vykonanie nápravy podľa § 40 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní. Ak skutočnosti zakladajúce nesplnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní alebo dôvodu na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. c) až g) a ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní nastali pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, uchádzač uvedie opatrenia na vykonanie nápravy v ponuke. 2. Ďalšie informácie a požiadavky vo vzťahu k podmienkam účasti osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní 2.1 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 2.2 Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní (ak sa uplatňuje) a podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní (ak sa uplatňuje) a za každého subdodávateľa, ktorého uvedie vo svojej ponuke. 2.3 Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti - § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
- Opis podmienky účasti: 1.1 Uchádzač na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona musí vo svojej ponuke predložiť zoznam dodaných tovarov za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Publikačnom vestníku EÚ alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr (ďalej len „rozhodné obdobie“). 1.2 Pre posúdenie splnenia podmienky účasti, musí byť zo zoznamu dodaných tovarov uvedené informácie, ktoré: a) zohľadňuje alikvotný rozsah dodaných tovarov a s nimi súvisiacich služieb len pre požadované posudzované obdobie (ak je to uplatniteľné), b) zohľadňuje len dodanie tovarov a s nimi súvisiacich služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), c) zohľadňuje alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné), je správne vyčíslená podľa tohto bodu. 1.3 Verejný obstarávateľ je povinný pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky alebo žiadosti o účasť existujú a uchádzač alebo záujemca ich v ponuke alebo žiadosti o účasť identifikoval. 1.4 Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač preukáže, že za päť (5) rokov od odo dňa zverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie plnil min. 3 zákazky, predmetom ktorých bolo dodanie tovarov a s nimi súvisiacich služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. 1.5 Za rovnaký alebo podobný charakter ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať dodanie komponentov kompaktnej odberovej jednotky na zabezpečenie automatických izokinetických meraní nízkych, stredných a vysokých koncentrácií tuhých látok podľa EU noriem. 1.6 Uchádzač vo svojej ponuke na preukázanie podmienok účasti predloží Zoznam zákaziek/referencií – I. časť o dodaní tovaru a s nimi súvisiacimi službami, ktorého vzor tvorí prílohu č. 6 týchto súťažných podkladov alebo ekvivalentný dokument, ktorý bude obsahovať minimálne údaje uvedené v tejto prílohe. 1.7 V prípade, že uchádzač dodal tovary a s nimi súvisiace služby rovnakého alebo podobného charakteru pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname zmlúv o dodaní tovaru a s nimi súvisiacich služieb. 1.8 V prípade, ak uchádzač preukáže rozhodné plnenie, v rámci ktorého sa podieľal ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov prípadne združenia, v zozname okrem ostatných požadovaných údajov uvedie osobitne jeho podiel plnenia. 1.9 Zoznam dodaných tovarov a s nimi súvisiacich služieb rovnakého alebo podobného charakteru musí byť podpísaný osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísaný osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny dodávateľov. Ďalšie informácie a požiadavky vo vzťahu k podmienkam účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v časti III. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť kapitoly B. PODMIENKY ÚČASTI.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: 1. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk v tomto verejnom obstarávaní je najnižšia cena. 2. Vyhodnotenie ponúk uchádzačov na základe stanoveného kritéria bude pozostávať z porovnania cenových ponúk v eur s DPH. 3. Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý navrhol najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH, a ktorý nebol z verejného obstarávania vylúčený. 4. Uchádzač ako návrh na plnenie kritérií musí predložiť prílohu č. 3 súťažných podkladov - Dotazník uchádzača a návrh na plnenie kritérií. 5. Pri existencie viacerých návrhov na plnenie kritérií obsiahnutých v jednej ponuke, v súvislosti s ktorými verejný obstarávateľ nevie určiť, ktorý z týchto návrhov je rozhodujúci: a. v prípade, že by niektorá z rôznych ponukových cien bola vyššia ako u niektorého iného uchádzača, verejný obstarávateľ za rozhodujúcu bude považovať najvyššiu z cien uvedených v ponuke tohto uchádzača; b. v prípade uvedenia všetkých ponukových cien nižších od cien ostatných uchádzačov v súlade s princípom nediskriminácie za rozhodnú bude verejný obstarávateľ považovať naopak najnižšiu cenu uvedenú v ponuke.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.07.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 16:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 14.07.2025
- Čas otvárania ponúk: 16:30
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 1 a 2 ZVO. Otváranie elektronických ponúk sa uskutoční online, sprístupnením prostredníctvom systému IS EVO. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom systému IS EVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie v lehote na predkladanie ponúk. Komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom.
- Miesto otvárania ponúk: Slovenská inšpekcia životného prostredia, Grösslingová 5 , 811 09 Bratislava.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535686
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535686
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady s prílohami
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronického verejného obstarávania -Elektronická platforma verejného obstarávania (EPVO)
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Slovenská inšpekcia životného prostredia)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Slovenská inšpekcia životného prostredia)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Vybavenie meracích vozidiel
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Vybavenie meracích vozidiel
- Opis: Predmetom zákazky je dodávka technického a metrologického vybavenia pre tri laboratória merania emisií v miestach umiestnenia regionálnych inšpektorátov: Banská Bystrica, Bratislava, Košice. Dodávka pozostáva z tovarov a súvisiacich služieb slúžiacich na technické a metrologické vybavenie mobilných laboratórií jednotlivých inšpektorátov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií, tvorí príloha č. 2 súťažných podkladov – Špecifikácia predmetu zmluvy zákazky-II. časť.
- Druh zákazky: Tovary
-
Doplňujúci druh zákazky
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 588 433.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Meracie prístroje
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 38424000, 38500000, 38430000, 38400000, 32582000, 31120000, 30213300, 51220000, 51110000, 51215000, 51500000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Environmentálny vplyv obstarávania
-
Environmentálny vplyv obstarávania
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prevencia a kontrola znečistenia
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Predmetom zákazky je dodávka technického a metrologického vybavenia pre tri laboratória merania emisií v miestach umiestnenia regionálnych inšpektorátov: Banská Bystrica, Bratislava, Košice.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Slovenská inšpekcia životného prostredia
- Ulica: Grösslingová 5
- Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
- PSČ: 81109
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Požadovaným miestom plnenia sú sídla regionálnych inšpektorátov: a) Inšpektorát životného prostredia Bratislava, Jeséniova 17, 831 01 Bratislava, b) Inšpektorát životného prostredia Banská Bystrica, Jegorovova 29 B, 974 01 Banská Bystrica, c) Inšpektorát životného prostredia Košice, Rumanova 14, 040 53 Košice.
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 5
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Program na podporu reforiem (vrátane nástroja na realizáciu reforiem a nástroja konvergencie)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: I2 K4 Zabezpečenie fungovania procesov SIŽP naviazaných na dekarbonizáciu.
- Viac podrobností o finančných prostriedkoch EÚ: Predmet zákazky bude financovaný z Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky, na základe Zmluvy o poskytnutí prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, realizácia Investície 2, Komponentu 4, v rámci Plánu obnovy a odolnosti SR. Zdroj finančných prostriedkov: I2 K4 Zabezpečenie fungovania procesov SIŽP naviazaných na dekarbonizáciu. Číslo zmluvy Vykonávateľa: 163/2022/1.8 Číslo zmluvy Prijímateľa: 39/2022
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Lehota plnenia predmetu zákazky: Do 5 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Bližšie informácie k plneniu predmetu zákazky sú uvedené v prílohe č. 5 súťažných podkladov - Návrh zmluvy o dielo - II. časť. 2. Lehota viazanosti ponúk Uchádzač je svojou ponukou viazaný 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Po uplynutí 12 mesiacov, lehotu viazanosti ponúk nemožno predĺžiť. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu viazanosti ponúk a oznámi uchádzačom predĺženie lehoty viazanosti ponúk (ak taká skutočnosť nastane, tzn., že neuplynie 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk): a) aj z iných objektívnych dôvodov, najmä ak je to nevyhnutné z procesných dôvodov; b) v prípade, ak budú uplatnené revízne postupy pred podpisom Zmluvy a z uvedených úkonov vyplynie odkladný účinok na konanie verejného obstarávateľa. 3. Obhliadka Obhliadka sa vzhľadom na charakter predmetu zákazky neuskutoční. 4. Zábezpeka Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 25 000,00 eur (slovom: dvadsať päť tisíc eur).
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné
- Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
- Opis podmienky účasti: 1. Taxatívne podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 1.2 Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, prípadne podľa § 32 ods. 4, 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo § 152 ods. 1 prípadne ods. 3 a v súlade s § 20 ods. 20 zákona o verejnom obstarávaní. 1.3 Uchádzač, ktorý je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov a má v ňom zapísané všetky údaje podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, nemusí splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazovať; verejný obstarávateľ overí jeho zápis na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. 1.4 Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 1.5 Uchádzač, ktorý je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov alebo predloží rovnocenný zápis, je povinný predložiť čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 7 a 8 v spojení s § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (čestné vyhlásenie je súčasťou prílohy č. 9 – Vyhlásenie uchádzača súťažných podkladov). 1.6 Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou alebo subdodávateľom, je povinný v ponuke predložiť čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 7 a 8 v spojení s § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom podpísané inou osobou/subdodávateľom, alebo osobou oprávnenou konať za inú osobu/subdodávateľa. V prípade, že konať za inú osobu/subdodávateľa je splnomocnená osoba, súčasťou ponuky musí byť predložené Plnomocenstvo pre osobu oprávnenú konať za inú osobu/subdodávateľa. 1.7 Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov je povinný predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) až e) zákona o verejnom obstarávaní; verejný obstarávateľ v prípade týchto dokladov nemá prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy. 1.8 Uchádzač je povinný predložiť čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 7 a 8 v spojení s § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (čestné vyhlásenie je súčasťou prílohy č. 9 súťažných podkladov – Vyhlásenie uchádzača). 1.9 Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou alebo subdodávateľom, je povinný v ponuke predložiť čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 7 a 8 v spojení s § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom podpísané inou osobou/subdodávateľom, alebo osobou oprávnenou konať za inú osobu/subdodávateľa. V prípade, že konať za inú osobu/subdodávateľa je splnomocnená osoba, súčasťou ponuky musí byť predložené Plnomocenstvo pre osobu oprávnenú konať za inú osobu/subdodávateľa. 1.10 Vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ overí jej splnenie v registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. 1.11 Uchádzač, ktorému bol uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v inom členskom štáte, nie je oprávnený verejnému obstarávateľovi preukázať, že prijal opatrenia na vykonanie nápravy podľa § 40 ods. 9 druhej vety zákona o verejnom obstarávaní, ak je toto rozhodnutie vykonateľné v Slovenskej republike. 1.12 Uchádzač, ktorý má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady uvedených v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, môže ich uchádzač nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, uchádzač ho môže nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 1.13 Ak uchádzač nespĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a), § 32 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní alebo sa na neho vzťahuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. c) až g) a ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, je oprávnený verejnému obstarávateľovi preukázať, že prijal dostatočné opatrenia na vykonanie nápravy podľa § 40 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní. Ak skutočnosti zakladajúce nesplnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní alebo dôvodu na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. c) až g) a ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní nastali pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, uchádzač uvedie opatrenia na vykonanie nápravy v ponuke. 2. Ďalšie informácie a požiadavky vo vzťahu k podmienkam účasti osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní 2.1 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 2.2 Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní (ak sa uplatňuje) a podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní (ak sa uplatňuje) a za každého subdodávateľa, ktorého uvedie vo svojej ponuke. 2.3 Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti - § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
- Opis podmienky účasti: 1.10 Uchádzač na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona musí vo svojej ponuke predložiť zoznam dodaných tovarov za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Publikačnom vestníku EÚ alebo vo Vestníku verejného obstarávania, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr (ďalej len „rozhodné obdobie“). 1.11 Pre posúdenie splnenia podmienky účasti, musí byť zo zoznamu dodaných tovarov uvedené informácie, ktoré: a) zohľadňuje alikvotný rozsah dodaných tovarov a s nimi súvisiacich služieb len pre požadované posudzované obdobie (ak je to uplatniteľné), b) zohľadňuje len dodanie tovarov a s nimi súvisiacich služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), c) zohľadňuje alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné), je správne vyčíslená podľa tohto bodu. 1.12 Verejný obstarávateľ je povinný pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky alebo žiadosti o účasť existujú a uchádzač alebo záujemca ich v ponuke alebo žiadosti o účasť identifikoval. 1.13 Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač preukáže, že za päť (5) rokov od odo dňa zverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie plnil min. 3 zákazky, predmetom ktorých bolo dodanie tovarov a s nimi súvisiacich služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. 1.14 Za rovnaký alebo podobný charakter ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať vybavenie meracích vozidiel meracími prístrojmi, prístrojmi na meranie a kontrolu, kontrolnými a testovacími prístrojmi, prístrojmi na detekciu a rozbory, nástrojmi na kontrolu fyzikálnych vlastností. 1.15 Uchádzač vo svojej ponuke na preukázanie podmienok účasti predloží Zoznam zákaziek/referencií – II. časť o dodaní tovaru a s nimi súvisiacimi službami, ktorého vzor tvorí prílohu č. 7 týchto súťažných podkladov alebo ekvivalentný dokument, ktorý bude obsahovať minimálne údaje uvedené v tejto prílohe. 1.16 V prípade, že uchádzač dodal tovary a s nimi súvisiace služby rovnakého alebo podobného charakteru pre verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov, zároveň predloží internetový odkaz na referencie verejných obstarávateľov alebo obstarávateľov zverejnených na www.uvo.gov.sk, preukazujúcich skutočnosti uvedené v predloženom zozname zmlúv o dodaní tovaru a s nimi súvisiacich služieb. 1.17 V prípade, ak uchádzač preukáže rozhodné plnenie, v rámci ktorého sa podieľal ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov prípadne združenia, v zozname okrem ostatných požadovaných údajov uvedie osobitne jeho podiel plnenia. 1.18 Zoznam dodaných tovarov a s nimi súvisiacich služieb rovnakého alebo podobného charakteru musí byť podpísaný osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísaný osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny dodávateľov. Ďalšie informácie a požiadavky vo vzťahu k podmienkam účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v časti III. Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť kapitoly B. PODMIENKY ÚČASTI
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: 1. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk v tomto verejnom obstarávaní je najnižšia cena. 2. Vyhodnotenie ponúk uchádzačov na základe stanoveného kritéria bude pozostávať z porovnania cenových ponúk v eur s DPH. 3. Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý navrhol najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH, a ktorý nebol z verejného obstarávania vylúčený. 4. Uchádzač ako návrh na plnenie kritérií musí predložiť prílohu č. 3 súťažných podkladov - Dotazník uchádzača a návrh na plnenie kritérií. 5. Pri existencie viacerých návrhov na plnenie kritérií obsiahnutých v jednej ponuke, v súvislosti s ktorými verejný obstarávateľ nevie určiť, ktorý z týchto návrhov je rozhodujúci: a. v prípade, že by niektorá z rôznych ponukových cien bola vyššia ako u niektorého iného uchádzača, verejný obstarávateľ za rozhodujúcu bude považovať najvyššiu z cien uvedených v ponuke tohto uchádzača; b. v prípade uvedenia všetkých ponukových cien nižších od cien ostatných uchádzačov v súlade s princípom nediskriminácie za rozhodnú bude verejný obstarávateľ považovať naopak najnižšiu cenu uvedenú v ponuke.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Slovenská inšpekcia životného prostredia)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Slovenská inšpekcia životného prostredia)
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.07.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 16:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 14.07.2025
- Čas otvárania ponúk: 16:30
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 1 a 2 ZVO. Otváranie elektronických ponúk sa uskutoční online, sprístupnením prostredníctvom systému IS EVO. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom systému IS EVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie v lehote na predkladanie ponúk. Komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom.
- Miesto otvárania ponúk: Slovenská inšpekcia životného prostredia, Grösslingová 5 , 811 09 Bratislava.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 25 000,00 eur (slovom: dvadsať päť tisíc eur). Bližšie informácie sú uvedené v bode 14. súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535686
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535686
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady s prílohami
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronického verejného obstarávania -Elektronická platforma verejného obstarávania (EPVO)
- Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535686
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Slovenská inšpekcia životného prostredia)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Slovenská inšpekcia životného prostredia)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)