Rozšírenie komunitnej sociálnej starostlivosti v meste Piešťany – Rekonštrukcia ZOS Lumen

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rozšírenie komunitnej sociálnej starostlivosti v meste Piešťany – Rekonštrukcia ZOS Lumen
Kód zákazky: 2504/2025/OIaMM/49050
Kód oznámenia: 9726 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45215200-9
Predpokladaná hodnota: 1 498 131,29 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 3.7.2025 09:00
Vyhlásenie: 13.6.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Piešťany
Adresa: Nám. SNP
92145 Piešťany
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Nám. SNP Piešťany 92145 Slovensko Miesto uskutočnenia stavebných prác: Objekt Zariadenia opatrovateľskej služby Lumen, Staničná 22, 921 01 Piešťany p. č. 3523 v k. ú. Piešťany (LV 5700) – vo vlastníctve mesta Piešťany
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia existujúcej budovy – Zariadenie opatrovateľskej služby Lumen, ktoré bude poskytovať služby na komunitnej báze (ZOS) v katastrálnom území Piešťany s kapacitou 30 prijímateľov sociálnej služby, pričom zároveň bude zabezpečovať aj poskytovanie zdravotnej resp. ošetrovateľskej starostlivosti. Zámerom rekonštrukcie a modernizácie zariadenia je etablovať štandardy kvality poskytovania zdravotno-sociálnych služieb v ZOS v tejto spádovej oblasti s veľkým potenciálom rozvoja tak, aby dosahovali aktuálne štandardy a normy a nadobudli komunitný charakter. Predmet tejto zákazky bude realizovaný v zmysle projektovej dokumentácie pod názvom „Rozšírenie komunitnej starostlivosti v meste Piešťany“, ktorú vypracovala Architektonická kancelária Jaroslav Konečný, s.r.o, Hollého 23, 921 01 Piešťany, IČO: 50063316 s dátumom spracovania 10/2023 (ďalej len „PD“). Stavba sa delí na stavebné objekty: SO 01 Zariadenie opatrovateľskej služby SO 01.1 Architektúra (súčasťou sú aj búracie práce) SO 01.2 Statika SO 01.3 Zdravotechnika SO 01.4a Vykurovanie SO 01.4b Plynoinštalácia SO 01.5 Silnoprúd (Elektroinštalácia; Bleskozvod a uzemnenie; NN prípoja a vonkajšky) SO 01.6 Slaboprúd (EPS – Elektrická požiarna signalizácia; HSP – Hlasová správa požiaru) SO 01.7 Požiarna ochrana SO 01.8 Vzduchotechnika SO 01.9 Výdajňa stravy SO 02 Spevnené plochy SO 03 Sadové úpravy SO 04 Dažďová kanalizácia Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch a v jednotlivých prílohách, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1355233
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Piešťany (ID: 92670)
  • Zákazka: Rozšírenie komunitnej sociálnej starostlivosti v meste Piešťany – Rekonštrukcia ZOS Lumen (ID: 535342)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 0ec5584c-8cd1-4890-8e50-f36eec2d916a
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Piešťany
  • IČO: 00612031
  • DIČ: 2020537893
  • Adresa
  • Ulica: Nám. SNP
  • Číslo: 3
  • Mesto: Piešťany
  • PSČ: 92145
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: ingrid.lickova@piestany.sk
  • Telefónne číslo: +421949007402
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Piešťany)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6581
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2504/2025/OIaMM/49050
  • Názov: Rozšírenie komunitnej sociálnej starostlivosti v meste Piešťany – Rekonštrukcia ZOS Lumen
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia existujúcej budovy – Zariadenie opatrovateľskej služby Lumen, ktoré bude poskytovať služby na komunitnej báze (ZOS) v katastrálnom území Piešťany s kapacitou 30 prijímateľov sociálnej služby, pričom zároveň bude zabezpečovať aj poskytovanie zdravotnej resp. ošetrovateľskej starostlivosti. Zámerom rekonštrukcie a modernizácie zariadenia je etablovať štandardy kvality poskytovania zdravotno-sociálnych služieb v ZOS v tejto spádovej oblasti s veľkým potenciálom rozvoja tak, aby dosahovali aktuálne štandardy a normy a nadobudli komunitný charakter. Predmet tejto zákazky bude realizovaný v zmysle projektovej dokumentácie pod názvom „Rozšírenie komunitnej starostlivosti v meste Piešťany“, ktorú vypracovala Architektonická kancelária Jaroslav Konečný, s.r.o, Hollého 23, 921 01 Piešťany, IČO: 50063316 s dátumom spracovania 10/2023 (ďalej len „PD“). Stavba sa delí na stavebné objekty: SO 01 Zariadenie opatrovateľskej služby SO 01.1 Architektúra (súčasťou sú aj búracie práce) SO 01.2 Statika SO 01.3 Zdravotechnika SO 01.4a Vykurovanie SO 01.4b Plynoinštalácia SO 01.5 Silnoprúd (Elektroinštalácia; Bleskozvod a uzemnenie; NN prípoja a vonkajšky) SO 01.6 Slaboprúd (EPS – Elektrická požiarna signalizácia; HSP – Hlasová správa požiaru) SO 01.7 Požiarna ochrana SO 01.8 Vzduchotechnika SO 01.9 Výdajňa stravy SO 02 Spevnené plochy SO 03 Sadové úpravy SO 04 Dažďová kanalizácia Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch a v jednotlivých prílohách, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 498 131.29
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov určených pre sociálne služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45233160, 45112000, 45232400
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Staničná 22
  • Mesto: Piešťany
  • PSČ: 92101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto uskutočnenia stavebných prác: Objekt Zariadenia opatrovateľskej služby Lumen, Staničná 22, 921 01 Piešťany p. č. 3523 v k. ú. Piešťany (LV 5700) – vo vlastníctve mesta Piešťany
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorý spĺňa nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní: - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky; - nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu – uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti doloženým čestným vyhlásením. V zmysle zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon proti byrokracii) ak je uchádzačom hospodársky subjekt - právnická osoba alebo fyzická osoba so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike nie je povinná predkladať doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, ak je zapísaný v Registri právnických osôb. Podľa § 1 ods. 7 zákona proti byrokracii, ak z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov podľa § 1 odsekov 3 a 4 zákona proti byrokracii v rozsahu zdrojových registrov bezodkladne, orgány verejnej moci a právnické osoby podľa odseku 5 zákona proti byrokracii ( t. z. verejný obstarávateľ) sú oprávnené požiadať osoby podľa § 1 odseku 2 zákona proti byrokracii o predloženie výpisov z príslušných zdrojových registrov v listinnej podobe. Listinná podoba výpisov podľa predchádzajúcej vety nesmie byť staršia ako 30 dní, to neplatí, ak ide o hlásenie pobytu podľa osobitného predpisu. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu doklad uvedený v bode 1.1.1 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Hospodársky subjekt (uchádzač) zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní (splnenie podmienok účasti uvedené v bode 1.1 súťažných podkladov časti A.2. PODMIENKY ÚČASTI ). Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredloží doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1./ Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. 2./ Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému IS EPVO. 3./ Uchádzači svoje ponuky predkladajú prostredníctvom systému IS EPVO: https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/Public/OrderSearch/Detail?id=535342 https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/535342 Uchádzač si zákazku sprístupní po prihlásení do privátnej zóny. 4./ Pravidlá pre doručovanie - zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme IS EPVO a to v súlade s funkcionalitou systému. 5./ V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať dostatočne vopred o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom systému IS EPVO. Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred prostredníctvom IS EPVO. Verejný obstarávateľ môže oznámiť vysvetlenie ku všetkým doručeným žiadostiam jedným úkonom v lehote podľa predchádzajúcej vety. 6./ Ďalšie podrobnosti ohľadom elektronickej komunikácie, podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi sú uvedené v súťažných podkladoch. 7./ Verejný obstarávateľ požiada o spolufinancovanie tejto zákazky z nenávratného finančného príspevku Európskeho fondu regionálneho rozvoja: Názov projektu: Rozšírenie komunitnej starostlivosti v meste Piešťany – Rekonštrukcia ZOS Lumen Názov Výzvy: Budovanie sociálnej infraštruktúry Kód Výzvy: PSK-MPSVR-053-2024-ITI-EFRR Operačný program Slovensko Verejný obstarávateľ má schválený projektový zámer integrovanej územnej investície (IÚI): Rozšírenie komunitnej starostlivosti v meste Piešťany – Rekonštrukcia ZOS Lumen Priradenie k programovej štruktúre Programu Slovensko 2021 – 2027 Priorita: 4P5 Aktívne začlenenie a dostupné služby Špecifický cieľ: RSO 4.5 Zabezpečenie rovného prístupu k zdravotnej starostlivosti a zvýšenie odolnosti systémov zdravotnej starostlivosti vrátane primárnej starostlivosti a podpory prechodu z inštitucionálnej starostlivosti na rodinnú a komunitnú starostlivosť Fond: EFRR Kategória regiónu: MRR – menej rozvinutý región Opatrenie: RSO4.5 Objednávateľ (verejný obstarávateľ) neposkytuje preddavky ani zálohy. 8./ Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o VO alebo čestným vyhlásením. 9./ Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky vo výške 20.000,00 EUR (slovom: Dvadsaťtisíc EUR). Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona o VO a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky preukážu uchádzači v ponukách. 10./ Uchádzač je svojou ponukou viazaný 7 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rozšírenie komunitnej sociálnej starostlivosti v meste Piešťany – Rekonštrukcia ZOS Lumen
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2504/2025/OIaMM/49050
  • Názov : Rozšírenie komunitnej sociálnej starostlivosti v meste Piešťany – Rekonštrukcia ZOS Lumen
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia existujúcej budovy – Zariadenie opatrovateľskej služby Lumen, ktoré bude poskytovať služby na komunitnej báze (ZOS) v katastrálnom území Piešťany s kapacitou 30 prijímateľov sociálnej služby, pričom zároveň bude zabezpečovať aj poskytovanie zdravotnej resp. ošetrovateľskej starostlivosti. Zámerom rekonštrukcie a modernizácie zariadenia je etablovať štandardy kvality poskytovania zdravotno-sociálnych služieb v ZOS v tejto spádovej oblasti s veľkým potenciálom rozvoja tak, aby dosahovali aktuálne štandardy a normy a nadobudli komunitný charakter. Predmet tejto zákazky bude realizovaný v zmysle projektovej dokumentácie pod názvom „Rozšírenie komunitnej starostlivosti v meste Piešťany“, ktorú vypracovala Architektonická kancelária Jaroslav Konečný, s.r.o, Hollého 23, 921 01 Piešťany, IČO: 50063316 s dátumom spracovania 10/2023 (ďalej len „PD“). Stavba sa delí na stavebné objekty: SO 01 Zariadenie opatrovateľskej služby SO 01.1 Architektúra (súčasťou sú aj búracie práce) SO 01.2 Statika SO 01.3 Zdravotechnika SO 01.4a Vykurovanie SO 01.4b Plynoinštalácia SO 01.5 Silnoprúd (Elektroinštalácia; Bleskozvod a uzemnenie; NN prípoja a vonkajšky) SO 01.6 Slaboprúd (EPS – Elektrická požiarna signalizácia; HSP – Hlasová správa požiaru) SO 01.7 Požiarna ochrana SO 01.8 Vzduchotechnika SO 01.9 Výdajňa stravy SO 02 Spevnené plochy SO 03 Sadové úpravy SO 04 Dažďová kanalizácia Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch a v jednotlivých prílohách, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 498 131.29
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov určených pre sociálne služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45233160, 45112000, 45232400
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Staničná 22
  • Mesto: Piešťany
  • PSČ: 92101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto uskutočnenia stavebných prác: Objekt Zariadenia opatrovateľskej služby Lumen, Staničná 22, 921 01 Piešťany p. č. 3523 v k. ú. Piešťany (LV 5700) – vo vlastníctve mesta Piešťany
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 365
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Termín začatia realizácie: dňom odovzdania staveniska na základe výzvy objednávateľa/verejného obstarávateľa Termín ukončenia realizácie: do 365 kalendárnych dní odo dňa prevzatia staveniska zhotoviteľom/úspešným uchádzačom
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: V zozname stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania musia byť zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky – minimálne 3 zákazky. Za stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru verejný obstarávateľ považuje stavebné práce na výstavbe a/alebo rekonštrukcii/obnove/modernizácii stavieb v zmysle § 2 zákona č. 25/2025 Stavebného zákona a o zmene a doplnení niektorých zákonov (Stavebný zákon) - pozemných stavieb, bytových a nebytových budov. Celková hodnota uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet tejto zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania musí byť minimálne 1.400 000 EUR bez DPH, pričom minimálne jedna zákazka musí byť v hodnote rovnakej alebo vyššej ako 500 000,00 EUR bez DPH. V prípade, ak v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné stavebné práce ako stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. V prípade, ak uchádzač realizoval zákazku len z časti (napr. ako člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme časť zákazky realizoval. Ak obdobie realizácie zákazky prekračuje referenčné obdobie, je potrebné uviesť okrem celkovej zmluvnej ceny zákazky aj adekvátny finančný objem zodpovedajúci referenčnému obdobiu, za účelom preukázania splnenia podmienky minimálnych finančných objemov požadovaných verejným obstarávateľom počas referenčného obdobia. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk. (poznámka: Uchádzač môže použiť vzor zoznamu stavebných prác, ktorý je súčasťou súťažných podkladov ako Príloha č. 8)
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (odborný garant a zodpovední pracovníci). Predložením zoznamu osôb určených na plnenie zmluvy – uchádzač preukáže, že pre účely riadneho plnenia predmetu zákazky disponuje odborným garantom a zodpovednými pracovníkmi so stanovenou kvalifikáciou a praxou: 1. Odborný garant – Stavbyvedúci: Odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho, uchádzač preukáže: a. osvedčením o odbornej spôsobilosti osoby určenej na plnenie zmluvy podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch s odborným zameraním vyžadovaným pre predmet zákazky (výkon činnosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby) alebo iný ekvivalentný doklad preukazujúci túto skutočnosť, a to predložením kópie osvedčenia stavbyvedúceho alebo ekvivalentný doklad preukazujúci predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte; b. vyhlásením odborne spôsobilej osoby na výkon funkcie stavbyvedúceho, že bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky podpísané stavbyvedúcim; c. profesijným životopisom stavbyvedúceho (podpísaný stavbyvedúcim), ktorého súčasťou bude preukázanie minimálne 5 rokov praxe v riadení zákaziek obdobného charakteru, za týmto účelom pri každej takejto zákazke uvedie: • názov a sídlo odberateľa, • lehoty plnenia (od do mesiac/e a rok/y), • pozíciu ktorú zastával, • kontaktnú osobu zo strany odberateľa (meno, tel. číslo, e-mailová adresa) 2. Zodpovedné osoby za zhotovenie a montáž kontaktného zatepľovacieho systému – min. 2 osoby: Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu zodpovedných osôb za zhotovenie a montáž kontaktného zatepľovacieho systému, od ktorého uchádzač predkladá platnú licenciu za zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov (ETIC) v zmysle STN 73901 alebo ekvivalent: a. dokladom/mi o preškolení resp. zaškolení na zhotovenie a montáž kontaktného zatepľovacieho systému b. vyhlásením zodpovedných osôb za zhotovenie a montáž kontaktného zatepľovacieho systému, že budú uchádzačovi k dispozícii na plnenie zmluvy týkajúcej sa predmetu zákazky podpísané týmito zodpovednými osobami (Upozornenie: V prípade, ak je odborný garant alebo zodpovedné osoby za zhotovenie a montáž kontaktného zatepľovacieho systému v zamestnaneckom pomere uchádzača, predloží uchádzač k splneniu podmienky účasti napr. pracovnú zmluvu alebo dohodu o vykonaní práce a pod. uzatvorenú s týmito pracovníkmi. V prípade, ak odborný garant alebo zodpovedné osoby za zhotovenie a montáž kontaktného zatepľovacieho systém nie sú zamestnancami uchádzača, vzťahuje sa na nich ustanovenie § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní t. z. odborný garant a zodpovedné osoby za zhotovenie a montáž kontaktného zatepľovacieho systém musia preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia – bod 2. súťažných podkladov časti A.2. PODMIENKY ÚČASTI.) Uchádzač môže podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Komisia na vyhodnotenie ponúk vyhodnotí ponuky podľa kritéria na vyhodnotenie ponúk určeného vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch v bode A.3.1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk sa uplatňuje takým spôsobom, že ponuky sa zoradia podľa cien za celý predmet zákazky ponúknutých jednotlivými uchádzačmi od najnižšej ponúknutej ceny v EUR vrátane DPH po najvyššiu ponúknutú cenu v EUR vrátane DPH. Vzhľadom na to, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, komisia po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a vyhodnotí ponuku z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uchádzačom, ktorý sa umiestnil prvý v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača alebo jeho ponuky, komisia následne vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Takáto skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá verejným obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy určitú právnu formu napríklad podľa § 56 ods. 1 a § 293 a nasl. Obchodného zákonníka alebo § 829 a nasl. Občianskeho zákonníka.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky plnenia zmluvy sú definované v súťažných podkladoch v časti B.3 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky - v návrhu zmluvy.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Piešťany)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mesto Piešťany)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.07.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 7
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 03.07.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:15
  • Opis otvárania ponúk: Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Vzhľadom na to, že sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku IS EPVO (podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní), umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie a to v rozsahu uvedenom v § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní cit.: „Komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.“ V okamihu otvorenia ponúk systém IS EPVO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica spĺňa náležitosti podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Systém IS EPVO odošle uchádzačom notifikácie s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkou, na ktorej je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ na portáli IS EPVO; a na e-mail používateľa.
  • Miesto otvárania ponúk: Mestský úrad Piešťany, Nám. SNP č. 3, 921 45 Piešťany, v zasadacej miestnosti MsÚ
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 20.000,00 EUR (slovom: Dvadsaťtisíc EUR). Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zákona o VO a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky preukážu uchádzači v ponukách.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/Public/OrderSearch/Detail?id=535342
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535342
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO